Mitkä ovat muiden pienien naisten kokemukset kesäaleostoksista? Löytyykö pieniä kokoja? Itse olen tänä kesänä tehnyt hyviä edullisia alelöytöjä. Olen huomannut jo vuosia sitten, että pienet takit (sekä kesä että talvi) myydään hyvin pian, alesta niitä on turha etsiä. Ilokseni olen myös huomannut, että Nanson Lempivaatteista löytyy pieniä kokoja. Normaalit Nansothan ovat reiluja mitoitukseltaan, ja niistä pienen naisen on vaikea löytää istuvia vaatteita, mutta Lempivaatteet ovat selvästi pienempiä mitoitukseltaan. En ensin osannut pitää niiden kankaiden kuvioista, mutta nyt esim. olen todella ihastunut sinipunavalkoisen kirjavaan kesähameeseeni.
Löytyykö alesta pienelle
Aleshoppailija
1
540
Vastaukset
- löytänyt...
...paljon vaatteita alesta. Tänä kesänäkin pari mekkoa ja t-paitoja, vaikken kovin ahkerasti ole aleissa pyörinytkään.
Pienet (ja myös isot) koot tuntuvat aika usein olevan siellä viimeisenä jäljellä, eli alen loppupuolellakin voi vielä tehdä löytöjä, eikä tarvitse tungeksia kaupoissa heti alejen alussa. Koot 36-40 tuntuvat lähtevän ensimmäisenä, mutta minun kokoani 32/34 on aika usein jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357