huono palvelu kebabbi paikoissa

mikähän siinä on et kun käyn kebabbi paikoissa niin saan niiltä maahanmuuttajilta huonoa palvelua, ihan kuin olisin kussut heidän aamumuroihin.

helvetti olen maksava asiakas joten vois perkeleet edes vähäsen yrittää olla ystävällisiä,eikä vaan mulkoilla vittumoisesti.

saatteko te valkolaiset samanlaista kohtelua noissa paikoissa?????

22

321

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta ulkomaalaistaustaisilta ihmisiltä saa lähes poikkeuksettä hyvää palvelua. Kaikista suomalaisista palveluammateissa ei voi valitettavasti sanoa samaa. Mutta Suomihan onkin itsepalveluyhteiskunta.

• joihin en halua mennä enää,ihan siksi et ne mulkut yrittää tappaa katseella, joku kerta otan vielä yhteen niiden kanssa.

• Noinniinkuin YLEISTETTYNÄ. Turkkilaiset (Kebab)-paikat on tylyjä tosiaan, mutta jugoslaavit (mitä kaikkia niitä onkaan) on ystävällisiä. Monikaan maahanmuuttaja ei arvosta suomalaisia tipan vertaa. Ja monet mestansa ovat lähinnä rahanpesupaikkoja. Seuraamalla; lyövätkö hinnat koneeseen; tietää aika paljon.

• asiallisempia koska heitä ulkonäöllisesti muistutan.

muut maahanmuuttajat tai pakolaiset ovat yleensä olleet minua kohtaan ystävällisiä jopa nämä tummimmat afrikkalaiset, mut just turkkilaiset jostain syystä ei.

• monte24 kirjoitti:

asiallisempia koska heitä ulkonäöllisesti muistutan.

muut maahanmuuttajat tai pakolaiset ovat yleensä olleet minua kohtaan ystävällisiä jopa nämä tummimmat afrikkalaiset, mut just turkkilaiset jostain syystä ei.

niille. Sä viet niiden naiset tms;] Kato rasisteja on kaikissa. Monessa kansassa vielä enemmän kuin valkolaisissa finjäveleissä.

Yrittäjähenkisiä maahanmuuttajia ylistetään, vaikka ne vetää helvetisti fyrkkaa tilitysten ohi ja itkee fatassa; että kun ei ansiot riitä elämiseen. Ihmissuhteetkin on monelle pelkkää bisnestä.

• hiukset

ja jätä maihinnousukengät ja se pilotti takki kotias ku meet kebabbia syömään,

• Serpico

Tulin yksi ilta radalta ja menin naiseni kanssa kebabmestaan iltapalalle. Mulla oli yllä flektarn-maastokuosinen kenttäpusero Saksan lipuilla. Se on kevyt, suojaava pusakka ja siinä on liikkeitä rajoittamaton leikkaus. Jalassa oli farkut joiden lahkeet olivat maihareissa. Selässä kannoin jousta ja jousikamoja. Palvelu oli kuitenkin äärimmäisen, jopa liioitellun kohteliasta.

• osasi kertoa (työnsä ansiosta) aikalailla karmaisevia tarinoita etnisten raflojen hygieniapuutteista etc. Ja jos niille jostain huomauttaa; leimautuu heti RASISTIKSI. Hui hui..

• Serpico

Pääsääntöisesti kuitenkin palvelu on ollut joko hyvin iloista tai sitten välinpitämättömän asiallista. Ainoastaan yksi uudempi Helsingin keskustan palkittu paikka on näyttänyt todella ynseää palvelua. Se EI OLLUT Eerikin pippuri, jossa palvelu on aivan ylimaallisen kohteliasta ja ystävällistä, kaikki huutelevat kiitosta ja moita ja hei-heitä vaikka yrittäisi lähteä huomaamatta :)

• vänksy

lähinnä on tullut vierailtua noissa paikoissa,mut ihanhyvää palvelua oon saanut siitä huolimatta.

• vänksy kirjoitti:

lähinnä on tullut vierailtua noissa paikoissa,mut ihanhyvää palvelua oon saanut siitä huolimatta.

huomaa vaikka huonosti kohdeltais

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

huomaa vaikka huonosti kohdeltais

hyvin mahdollista.. :DD

• Lappeenrannassa

..kävin tässä mestassa syömässä:

http://www.baruti.net/

ja ihan hyvää palvelua sieltä sain ja kebab oli hyvää

• on tullut käytyä monesti siinä

• ei murheita, hyvää palvelua ei voi kuin kiittää.

• ..lähes poikkeuksetta (joskus harvoin kun on käyny), ni erittäin ystävällistä palvelua.
      Yleensä parempaa palvelua kuin suomalaisilta..

• onnistunut loukkaamaan käytökselläni heitä, en vaan tajua miten.

• monte24 kirjoitti:

onnistunut loukkaamaan käytökselläni heitä, en vaan tajua miten.

..mennyt sinne kebabbilaan väärässä seurassa?!

Sellaiset asiat vaikuttaa kyseisissä kulttuureissa...

• TheOne kirjoitti:

..mennyt sinne kebabbilaan väärässä seurassa?!

Sellaiset asiat vaikuttaa kyseisissä kulttuureissa...

en ole käynyt kuin yksin.

• tyyppejä, niin palvelu on sen takia normaalia parempaa.

• mita mita sina sanoa,eiko pizzassani ole muka makua,sina ei olla taalla pakko
      ruokailla..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      848
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      133
      556
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe