enää ei puutu kuin nainen :(
hei lappeenrantalais naiset jotka käytte täällä, nyt olis helppoa lihaa tarjolla, ei muuta kuin golden appleen illalla, galleriassa on kuvani niin tunnistatte, istun peräseinän lähellä.
t:hombre caliente
olo sellainen et tänään vois seksiä harrastaa
21
238
Vastaukset
- kirpela
sie lopullisesti seonnu ;D
- kirpela
monte24 kirjoitti:
kai miullakin on siihen oikeus
aattelin vaan, että kai sieltä nyt muutenkin irtois...
kirpela kirjoitti:
ai meinaatko ettei palstalla himoa kannata paljastella.
aattelin et tää olis tehokkaampi- kirpela
monte24 kirjoitti:
ai meinaatko ettei palstalla himoa kannata paljastella.
aattelin et tää olis tehokkaampinäin kuvasi joskus vuosi takaisin, ja jos oikein muistan niin pitäis sillä naamalla joku kertakäyttöastia löytyä.
kirpela kirjoitti:
näin kuvasi joskus vuosi takaisin, ja jos oikein muistan niin pitäis sillä naamalla joku kertakäyttöastia löytyä.
vuodessa ihminen muuttuu kovasti :(
http://www.aijaa.com/v.php?i=4442591.jpg- kirpela
monte24 kirjoitti:
vuodessa ihminen muuttuu kovasti :(
http://www.aijaa.com/v.php?i=4442591.jpgjos sie viittisit ol ihmisiks hetken ni eiköhä tuo asia korjaantuis.
kirpela kirjoitti:
Eikös se nyt ole reilua etukäteen netissä kertoa, että on vailla vain panoa eikä omakotitaloa, farmariautoa ja kultaistanoutajaa? ;-)
- kirpela
Ratikkakuski kirjoitti:
Eikös se nyt ole reilua etukäteen netissä kertoa, että on vailla vain panoa eikä omakotitaloa, farmariautoa ja kultaistanoutajaa? ;-)
olen ajasta jäljessä... tai syy on siinä, et ne voi itekin hoitaa, eikä siipeillä :)
- Jazuli
...meet sit naista kahtomaa...=o)
...*spot*...
=o)
makke on mies...joka ei virheitä tee...lallallaa...muksaa iltaa mikäli meet hillumahaa..=o) - ,,,
se olo ehdi palautua normaaliksi iltaan mennessä
Kyllä tosimies tullaan hakee ihan kotoa vaikka. Kauhee Lpnr:n ulkopuolisrasisti susta on tullut! No mut joo kyllä tietty tohon lpnr-fiksaatioon liittyy myös se borta bra..
- scamhunter
SAG BREST
- '"'"^
Jos nyt kuitenkin maksaisit kiltisti, niin saanti olis varmempaa..
- scamhunter
TURUN ÄMMÄT VEI SULTA KÄNNYT JA ROLEXIT (TELEPHONO? MULLA ON AAMU JO)
EI TURUSSAKAAN OLE KUIN ZOMPPAREITA
KOITA LAHDESTA.MULLA OLI SIELLÄ KOULUTUKSESSA OLLESSA---LAIVASTON PUVUSSA LIIKAAKIN TYRKKYPILLUA.HALUUX LAIVASTON KAPIAISEN PUVUN?
OLET LIKI SAMANKOKOKOINEN.
YX MAAKRAPULAISÄMMÄ LUULI JOKSIKIN AUTO/RATIKKAKUSKIKSI--*NOLO OLO*
EN MÄ MITÄÄN KUMIPILLUA JOUTUNU PAIKKAILEMAAN.
RYYNÄÄMISREISSULLA SE OLIS KYLLÄ KÄTEVÄ COMMANDOLASTISSA, EIKÄ KARHUT VIE - onnistuko
tollanen omaperäsempi yritys? Tuliko ees siivoojaäitejä paikalle?
- zisel
Kelpuutat vain lappeenrantalaisia naisia! Olen syvästi loukkaantunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785