Hei.
Löytäisinkö täältä ketään, joka olisi tykästynyt Johnson&Johnson-hammaslankaan. Se poistaa mielestäni todella tehokkaasti ja on kestävää. Nyt se on kuitenkin kadonnut lähikaupoista, ja olenkin löytänyt sitä vain apteekista. Siellä se kuitenkin maksaa tuplasti sen mitä vielä joku aika sitten kaupassa (eli noin 7 euroa rasia!)
Apua, löytääkö Johnson&Johnson-hammaslankaa enää mistään kaupasta, tietääkö kukaan?
Kiitos vastauksista!
Hammaslanka - J&J
4
570
Vastaukset
- tilanne seuraavasti
kadonnut apteekeista, kaupoista jne., mutta ei hätää nykyaikana. Olen tilannut useamman pakkauksen tavallaan varalle, sillä kuten Sinä kerroit, tuote on todella kaikinpuolin hyvä:
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/OE0200841- Hammas
Kiitos vinkistä, me emme myöskään olleet enää löytäneet tuotetta tavallisesta kaupasta. On ehdottomasti paras hammaslanka.
- Hammaslankamies
Tunnen kaksi hyvää hammaslankaa.
Josrdanin Multi Action. Siinä on violetti läpinäkyvä kohta, josta näkee langan määrän. Periaatteessa ihan hyvää, mutta rispaantuu jonkin verran. Mahtuu melko ahtaisiin väleihin.
Johnson & Johnson Dentotape. Ostin sata metriä, koska yllä mainittu on kai poistunut apteekin valikoimista. Positiivinen (luin etukäteen netistä) ei-yllätys. Ei rispaannu niin helposti kuin Jordan, mutta ei mahdu ihan niin pieniin väleihin. Minulle sopii ja välini ovat ahtaat.
Molemmat puhdistavat tehokkaasti ja molemmmissa on puolensa. Taidan silti kallistua J & J:hin koska se rispaantuu aavistuksen vähemmän. - gratrt
minustakin se on hyvä lanka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265