kuulin että kaverini on kutsunut myös kaksi viimeistä naisystävääni synttäri pippaloihin.
toinen heistä on juuri se keneen vittuunnuin rajusti turussa :)
sain kutsun ystäväni synttäreihin
10
121
Vastaukset
- ,,,
ja sitten bileisiin!
- ,,,
monte24 kirjoitti:
joten lähden ihan selvänä
menee jostakin syystä oikein hyvin päähän
jätätkö sinä menemättä vai ne naiset.
Semmoistakin on tapahtunut, että ilmoittaa "Jos se tyyppi tulee, minä en tule."ettei tuu draamaa...
Mul on taas 3 entistä deittiä ilmottautunu tässä viikon sisällä vapaaehtoiseksi kavitteluseuraksi ja täytyy sanoo että niiden kahden kohdalla ei voi ajatellakaan. Toinen näistä tuuppasi mut vappuna kumoon. Se oli kyllä ihan sayonara-temppu. Sen kolmannen motiivejakin hieman mietin, ettei se vaan sit ala kuvittelen jotain. Tosin asiahan pitää tehdä selväksi. Mut kun kaikki ei tajuu sittenkään.ja jos tulee niin nappaan kaveriltani viinapullon mukaani ja lähden köpöttelemään kaupungille.
huomaatte kyl sit miten on mennyt, jos olen 3-4 päivää kuin perseeseen ammuttu karhu niin draamaa oli sittenkin :)- löytyy varmasti
kahvitteluseuraa...
- löytyy
timanttia kirjoitti:
Ei taida löytyä...
vielä useammin kahviseuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707