MIten voi olla mahdollista että mulla on selluliittirinnat siis tyhjät pussit roikkuuu ison mahan päällä vaikka en ole edes synnyttänyt. Kauheeta kateltavaa , en voi osallistua edes Miss Märkä t-paita kisoihin :(((( Kaikki muut voi, onko itsemurha ainoa vaihtoehto??? En halua silareita kun vihaan niitä yli kaiken.YÄK!!!
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista!
Sellurinnat????
Satu-88
1
553
Vastaukset 1
- ...............
Hyvät liivit on eka vaihtoehto, toinen on rintojem kohotus, jolloin nahkaa voidaan kiristää, rintoja kohotetaan ja nänni nostetaan ylemmäs. Jos mielestäsi sinulla siis täytettä on tarpeeksi omasta takaa. Ennen kohotusleikkausta kannattaa laihduttaa, jos on ylipainoa, niin näet mite rinnat muuttuvat, jos muuttuvat ja leikkauksen jälkeen saa parmman lopputuloksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556