Tunnustusta valikoiduille palstalaisille

anzzylle kunniamaininta taitavasta provoilusta, montelle pisteitä yleisestä häiriköimisestä, dazulle tunnustusta sotahistoriaan liittyvistä kirjoituksista ja persona-non-grataa kiitän ihan muuten vaan...


http://www.youtube.com/watch?v=yttQ0wMGMrU




"Vain yksilö voi olla yhteisössä kokeva ja toimiva subjekti"




MarttyyriMallari-TTt

24

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vuodatan palstalle tuskani ja sinä sanot sitä häiriköinniksi, pöh

      • ettet nyt sekoita mua johonkin muuhun


      • jokainen meistä kokee kirjoituksesi omalla tavallaan...


        "Massapostaukset"


        MarttyyriMallari-TTt


      • monte24 kirjoitti:

        ettet nyt sekoita mua johonkin muuhun

        mikäli en nyt väärin muista, niin juuri sinä olit se joka teki noin sata aloitusta saman päivän aikana.


        "Itsekin olen ajatellut tekeväni jotain vastaavaa, mutta aikaa ei ole koskaan riittävästi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jokainen meistä kokee kirjoituksesi omalla tavallaan...


        "Massapostaukset"


        MarttyyriMallari-TTt

        et näin on päässyt käymään


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mikäli en nyt väärin muista, niin juuri sinä olit se joka teki noin sata aloitusta saman päivän aikana.


        "Itsekin olen ajatellut tekeväni jotain vastaavaa, mutta aikaa ei ole koskaan riittävästi"


        MarttyyriMallari-TTt

        muistat varmaan että myöskin poistin ne hetken kuluttua,et kiusa oli hetkellinen toisin kuin puskien tekemät tehtailut.
        no nykyään ei voi enää tehdä niin kuin ennen, menivät perkeleet muuttamaa systeemejä.


      • monte24 kirjoitti:

        muistat varmaan että myöskin poistin ne hetken kuluttua,et kiusa oli hetkellinen toisin kuin puskien tekemät tehtailut.
        no nykyään ei voi enää tehdä niin kuin ennen, menivät perkeleet muuttamaa systeemejä.

        ajat ovat muuttuneet, mutta ainahan voi kirjautua uudestaan ja jatkaa siitä mihin jäi.


        "Kyse ei siis ollut provokaatiosta vaan loukatusta ylpeydestä?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • monte24 kirjoitti:

        muistat varmaan että myöskin poistin ne hetken kuluttua,et kiusa oli hetkellinen toisin kuin puskien tekemät tehtailut.
        no nykyään ei voi enää tehdä niin kuin ennen, menivät perkeleet muuttamaa systeemejä.

        avauksen poistuu ainoastaan teksti, en viitsi nykyisellä systeemillä täyttää etusivua. massapostaus on vieläkin mahdollista jos jaksaa vaan klikkailla tarpeeksi monta kertaa.


    • Jazuli

      ...mistäs mä saan pisteitä..=o)..???


      juhuu...tärä tärä päräräär..


      ..*käs lipas*..

      =o)

      • saat tunnustusta siitä hyvästä, että jaksat istua näin kauniina päivänä tietokoneen äärellä.


        "Se vaatii tiettyä mielenlujuutta :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        saat tunnustusta siitä hyvästä, että jaksat istua näin kauniina päivänä tietokoneen äärellä.


        "Se vaatii tiettyä mielenlujuutta :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..mut mäpä olin useemma tunnin täs välis miun kotoväjellä...PIHALLA...!!!!

        =o)

        ....*niiaa*...on se vain nii et makke on MIES..=O)

        ..niiko sua meinaan..


      • Jazuli kirjoitti:

        ..mut mäpä olin useemma tunnin täs välis miun kotoväjellä...PIHALLA...!!!!

        =o)

        ....*niiaa*...on se vain nii et makke on MIES..=O)

        ..niiko sua meinaan..

        ja joskus kannattaisi pysyä pidempääkin pois täältä, koska ilmapiiri on selvästi tukahduttavan negatiivinen.


        "Siis vastakohta omalle itsellesi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja joskus kannattaisi pysyä pidempääkin pois täältä, koska ilmapiiri on selvästi tukahduttavan negatiivinen.


        "Siis vastakohta omalle itsellesi"


        MarttyyriMallari-TTt

        ...muttako ei vain lähe siihi mukaa...=o)

        ..niiko negatiivisyytee..mut nii miekii taian tehhä nii et sit vain katoon ko piaru saharaa yhtenä kauniina tahi vähempi kauniina päivänä...sit vain sitte katoo...=o)

        ..*puff hävis*..

        =o)


      • Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

        ...muttako ei vain lähe siihi mukaa...=o)

        ..niiko negatiivisyytee..mut nii miekii taian tehhä nii et sit vain katoon ko piaru saharaa yhtenä kauniina tahi vähempi kauniina päivänä...sit vain sitte katoo...=o)

        ..*puff hävis*..

        =o)

        ...jotta tuo negativisyys on oikiasti kirjotettuna negatiiviSUUS...=o)

        ..yymm..kyllä..=o)


    • hmh...

      Non-räähkä on mielestäni kohtuullisen hitaasti ajattelevan oloinen ( ei siis erityisen älykäs, oli provo tai ei), itse belsebuubikaan ei mielestäni lukisi anzzyn näkemyksiä, dazu vaikuttaa julmiolta ja sinä ainoastaan yleisesti toopelta.

      Kehu nyt vielä kaveriasi gek-koakin, niin pääset asiasi ytimeen...

      • eihän kyse ollutkaan laadusta vaan asenteesta. En siis allekirjoita heidän näkemyksiään...


        "Liskojen yö"


        MarttyyriMallari-TTt


      • hmh...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eihän kyse ollutkaan laadusta vaan asenteesta. En siis allekirjoita heidän näkemyksiään...


        "Liskojen yö"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eli _todellinen_ sivistys ja kunnioitus sellaiselle on mielestäsi melko tyhjää....Ei mikään erityinen yllätys. Ja toteutan nyt samalla tapaa asenteellisuutta kuin sinäkin. Ihan huvikseni.:) Teitähän toi sivistynyt keskustelu ei kiinnosta...


      • hyi.

        Olipas rasistinen viesti;((


      • hmh... kirjoitti:

        Eli _todellinen_ sivistys ja kunnioitus sellaiselle on mielestäsi melko tyhjää....Ei mikään erityinen yllätys. Ja toteutan nyt samalla tapaa asenteellisuutta kuin sinäkin. Ihan huvikseni.:) Teitähän toi sivistynyt keskustelu ei kiinnosta...

        suoraan sanottuna en paljoakaan anna arvoa heidän mielipiteilleen, mutta heillä on kuitenkin jonkinlaista sanomaa teksteissään.

        "Uskaltavat kyseenalaistaa vallitsevia arvoja"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Taustavaikuttaja

      ... siitä että olet ollut poissa kiitettäviä pätkiä palstalta. Saamme kokea samaa ihanuutta, mielellään tuplapitkänä aikana?

      • tai osaanhan; mitä enemmän vastustusta, niin sen varmemmin saatte lisää luettavaa.


        "Että pysy vaan kiitollisena ja nöyränä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • persona-non-grata

      en oikein jaksa uskoa olevani niiden arvoinen.

      Sorry, on vähän huono päivä.

      • en kiittäisi sinua ellei siihen olisi aihetta.


        "Enkä myöskään häiritse "No, millainen päiväsi sitten oli?"-kysymyksellä :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    • neuvostoagentti nadja

      *yöllä kaikki kissat ovat mustia*

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe