anzzylle kunniamaininta taitavasta provoilusta, montelle pisteitä yleisestä häiriköimisestä, dazulle tunnustusta sotahistoriaan liittyvistä kirjoituksista ja persona-non-grataa kiitän ihan muuten vaan...
http://www.youtube.com/watch?v=yttQ0wMGMrU
"Vain yksilö voi olla yhteisössä kokeva ja toimiva subjekti"
MarttyyriMallari-TTt
Tunnustusta valikoiduille palstalaisille
24
203
Vastaukset
minä vuodatan palstalle tuskani ja sinä sanot sitä häiriköinniksi, pöh
jokainen meistä kokee kirjoituksesi omalla tavallaan...
"Massapostaukset"
MarttyyriMallari-TTtmonte24 kirjoitti:
ettet nyt sekoita mua johonkin muuhun
mikäli en nyt väärin muista, niin juuri sinä olit se joka teki noin sata aloitusta saman päivän aikana.
"Itsekin olen ajatellut tekeväni jotain vastaavaa, mutta aikaa ei ole koskaan riittävästi"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
jokainen meistä kokee kirjoituksesi omalla tavallaan...
"Massapostaukset"
MarttyyriMallari-TTtet näin on päässyt käymään
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mikäli en nyt väärin muista, niin juuri sinä olit se joka teki noin sata aloitusta saman päivän aikana.
"Itsekin olen ajatellut tekeväni jotain vastaavaa, mutta aikaa ei ole koskaan riittävästi"
MarttyyriMallari-TTtmuistat varmaan että myöskin poistin ne hetken kuluttua,et kiusa oli hetkellinen toisin kuin puskien tekemät tehtailut.
no nykyään ei voi enää tehdä niin kuin ennen, menivät perkeleet muuttamaa systeemejä.monte24 kirjoitti:
muistat varmaan että myöskin poistin ne hetken kuluttua,et kiusa oli hetkellinen toisin kuin puskien tekemät tehtailut.
no nykyään ei voi enää tehdä niin kuin ennen, menivät perkeleet muuttamaa systeemejä.ajat ovat muuttuneet, mutta ainahan voi kirjautua uudestaan ja jatkaa siitä mihin jäi.
"Kyse ei siis ollut provokaatiosta vaan loukatusta ylpeydestä?"
MarttyyriMallari-TTtmonte24 kirjoitti:
muistat varmaan että myöskin poistin ne hetken kuluttua,et kiusa oli hetkellinen toisin kuin puskien tekemät tehtailut.
no nykyään ei voi enää tehdä niin kuin ennen, menivät perkeleet muuttamaa systeemejä.avauksen poistuu ainoastaan teksti, en viitsi nykyisellä systeemillä täyttää etusivua. massapostaus on vieläkin mahdollista jos jaksaa vaan klikkailla tarpeeksi monta kertaa.
- Jazuli
...mistäs mä saan pisteitä..=o)..???
juhuu...tärä tärä päräräär..
..*käs lipas*..
=o)saat tunnustusta siitä hyvästä, että jaksat istua näin kauniina päivänä tietokoneen äärellä.
"Se vaatii tiettyä mielenlujuutta :)"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
saat tunnustusta siitä hyvästä, että jaksat istua näin kauniina päivänä tietokoneen äärellä.
"Se vaatii tiettyä mielenlujuutta :)"
MarttyyriMallari-TTt..mut mäpä olin useemma tunnin täs välis miun kotoväjellä...PIHALLA...!!!!
=o)
....*niiaa*...on se vain nii et makke on MIES..=O)
..niiko sua meinaan.. Jazuli kirjoitti:
..mut mäpä olin useemma tunnin täs välis miun kotoväjellä...PIHALLA...!!!!
=o)
....*niiaa*...on se vain nii et makke on MIES..=O)
..niiko sua meinaan..ja joskus kannattaisi pysyä pidempääkin pois täältä, koska ilmapiiri on selvästi tukahduttavan negatiivinen.
"Siis vastakohta omalle itsellesi"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
ja joskus kannattaisi pysyä pidempääkin pois täältä, koska ilmapiiri on selvästi tukahduttavan negatiivinen.
"Siis vastakohta omalle itsellesi"
MarttyyriMallari-TTt...muttako ei vain lähe siihi mukaa...=o)
..niiko negatiivisyytee..mut nii miekii taian tehhä nii et sit vain katoon ko piaru saharaa yhtenä kauniina tahi vähempi kauniina päivänä...sit vain sitte katoo...=o)
..*puff hävis*..
=o) - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
...muttako ei vain lähe siihi mukaa...=o)
..niiko negatiivisyytee..mut nii miekii taian tehhä nii et sit vain katoon ko piaru saharaa yhtenä kauniina tahi vähempi kauniina päivänä...sit vain sitte katoo...=o)
..*puff hävis*..
=o)...jotta tuo negativisyys on oikiasti kirjotettuna negatiiviSUUS...=o)
..yymm..kyllä..=o)
- hmh...
Non-räähkä on mielestäni kohtuullisen hitaasti ajattelevan oloinen ( ei siis erityisen älykäs, oli provo tai ei), itse belsebuubikaan ei mielestäni lukisi anzzyn näkemyksiä, dazu vaikuttaa julmiolta ja sinä ainoastaan yleisesti toopelta.
Kehu nyt vielä kaveriasi gek-koakin, niin pääset asiasi ytimeen...eihän kyse ollutkaan laadusta vaan asenteesta. En siis allekirjoita heidän näkemyksiään...
"Liskojen yö"
MarttyyriMallari-TTt- hmh...
eihän kyse ollutkaan laadusta vaan asenteesta. En siis allekirjoita heidän näkemyksiään...
"Liskojen yö"
MarttyyriMallari-TTtEli _todellinen_ sivistys ja kunnioitus sellaiselle on mielestäsi melko tyhjää....Ei mikään erityinen yllätys. Ja toteutan nyt samalla tapaa asenteellisuutta kuin sinäkin. Ihan huvikseni.:) Teitähän toi sivistynyt keskustelu ei kiinnosta...
- hyi.
Olipas rasistinen viesti;((
hmh... kirjoitti:
Eli _todellinen_ sivistys ja kunnioitus sellaiselle on mielestäsi melko tyhjää....Ei mikään erityinen yllätys. Ja toteutan nyt samalla tapaa asenteellisuutta kuin sinäkin. Ihan huvikseni.:) Teitähän toi sivistynyt keskustelu ei kiinnosta...
suoraan sanottuna en paljoakaan anna arvoa heidän mielipiteilleen, mutta heillä on kuitenkin jonkinlaista sanomaa teksteissään.
"Uskaltavat kyseenalaistaa vallitsevia arvoja"
MarttyyriMallari-TTt
- Taustavaikuttaja
... siitä että olet ollut poissa kiitettäviä pätkiä palstalta. Saamme kokea samaa ihanuutta, mielellään tuplapitkänä aikana?
tai osaanhan; mitä enemmän vastustusta, niin sen varmemmin saatte lisää luettavaa.
"Että pysy vaan kiitollisena ja nöyränä"
MarttyyriMallari-TTt
- persona-non-grata
en oikein jaksa uskoa olevani niiden arvoinen.
Sorry, on vähän huono päivä.en kiittäisi sinua ellei siihen olisi aihetta.
"Enkä myöskään häiritse "No, millainen päiväsi sitten oli?"-kysymyksellä :)"
MarttyyriMallari-TTt
- neuvostoagentti nadja
*yöllä kaikki kissat ovat mustia*
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638