Nimimerkille vastataan jos keskusteluun osallistutaan

! huomautus

Täällä on taas astunut esiin eräs nimimerkkien henkilöyden perässä riekkuja. Nimitteli naista Sepeksi, muun mussa!!

Jos ihmisellä ei ole keskustelun aiheesta mitään sanottavaa niin panee silloin "kynän laukkuunsa", eikä ala tuntemattomien ihmisten nimillä pelleilemään. Jos annettu nimimerkki ei riitä, niin silloin henkilö on väärällä palstalla. Ja tykkänään väärällä asialla myöskin.

7

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu

      Kyllä mäkin huomasin , aika tökeröä .

      • ! huomautus

        Kiusallisinta asiassa on se että kysymyksessä on oman henkilöytensä salaava tuttu mies. Tarkoitus on vain häväistä julkaisemalla nimiä. Henkilö ei huomaa millaisen karhunpalveluksen tällaisella toiminnalla tekee itselleen. Tätä palstaa nimittäin lukevat aika monet esikoislestadiolaiset saarnaajat tarkoilla silmillä.


    • raahottua

      Siinä sinulla onkin taas aihetta kirjoitteluun!
      Toimintasi on täysin ala-arvoista. Ei olekaan kumma, että joka palstalla sinut bannataan ulos.
      Mitä tulee keskusteluun, sinusta ei sellaiseen ole koskaan ollut.

      • 1Saara

        Miten ihmeessä minä lukiessani hänen aloituksiaan olen hyvin iloinen siitä selkeydestä ja ramatunmukaisesta opetuksesta jota hän kirjoittaa? Sitten tulee joku, joka ihan vain periaatteesta haluaa vastustaa ja kiusata ja te yhdessä vieritätte syyn pois itsestänne hänen päälleen!?

        Mitä tuollaisesta mollaamisesta jää teille käteen? Ettekö ymmärrä että Jumala myös lukee tätä palstaa ja tietää motiivinne? Ei pahanilkisyydestä seuraa kuin ongelmia teille itsellenne!


      • ! huomautus

        Tarkistas Maikki nettiruukusta. Minut bannattiin erään papin vuoksi. En voinut silloin hyväksyä hänen tauotonta esillä oloaan siellä. Hän kirjoitti tuolloin paljon sellaista joka ei liittynyt myöskään palstan aiheeseen lainkaan. Siveät akateemisesti koulutetut henkilöt eivät siedä rahvaan rehellistä suoraa puhetta, ja minä en kiertele, en sinunkaan edessäsi arvoisa hävytön henkilöiden kimppuun käyvä mustamaalaaja.


      • ! huomautus
        1Saara kirjoitti:

        Miten ihmeessä minä lukiessani hänen aloituksiaan olen hyvin iloinen siitä selkeydestä ja ramatunmukaisesta opetuksesta jota hän kirjoittaa? Sitten tulee joku, joka ihan vain periaatteesta haluaa vastustaa ja kiusata ja te yhdessä vieritätte syyn pois itsestänne hänen päälleen!?

        Mitä tuollaisesta mollaamisesta jää teille käteen? Ettekö ymmärrä että Jumala myös lukee tätä palstaa ja tietää motiivinne? Ei pahanilkisyydestä seuraa kuin ongelmia teille itsellenne!

        Puhtaasti siitä on kysymys perimältään. Vanhurskaus jonka syntinen saa armosta raivostuttaa omavanhurskauteen turvautuvaa aina ja kaikkialla.

        Hänelle tulee pelko että Jeesukseen uskovat pelastuvat lahjaksi, ja hän on raatanut vuosikymmeniä pelossa, syyllisyydessä ja häpeässä, ilman pelastusvarmuutta. Kieltäytynyt peloissaan vielä Jumalan lahjoista jotka, tuovat ilon elämään. Ei tuollaisille käy että armosta pelastutaan, samanlaisia olivat fariseukset jo Jeesuksen aikana. Nirri pois rauhan häiritsijältä!

        Minä olen elänyt tämän kaiken lävitse siksi tiedän mihin puututaan, ja se tattuu julmetusti, se on tarkoituskin herättää nämä omahyväisyydessä ja itseriittoisuudessa uinuvat kahvinryystäjät vastuuseen Kristuksen evankeliumin levittämisestä kaikkeen maailmaan. Ja yhteyteen koko Kristus-ruumiin kanssa ja rakentamisesti koko maailmassa. Nurkkapatrioottin aika on lopuillaan kun maailma alkaa pian mullistumaan ja monenlaiset kauhut tulevat näihinkin ,maihin.


      • ! huomautus kirjoitti:

        Tarkistas Maikki nettiruukusta. Minut bannattiin erään papin vuoksi. En voinut silloin hyväksyä hänen tauotonta esillä oloaan siellä. Hän kirjoitti tuolloin paljon sellaista joka ei liittynyt myöskään palstan aiheeseen lainkaan. Siveät akateemisesti koulutetut henkilöt eivät siedä rahvaan rehellistä suoraa puhetta, ja minä en kiertele, en sinunkaan edessäsi arvoisa hävytön henkilöiden kimppuun käyvä mustamaalaaja.

        nämä nimimerkin murrot menikään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      727
    Aihe