on vanhoillislestadiolaisuus, ei sen sheriffi. Voisi joku tästä mullekin vinkua että mitä olen puhunut niin paljon esim. vl sinkuista, mutta mielestäni se liittyy vanhoillislestadiolaisuuteen...
T. Possu
Tämän palstan aihe
16
243
Vastaukset
Mutta nyt olen. Melperikin teki pohjanoteerauksensa tänään. Ihmettelen mikä on saanut raivoon nuo muutamat.
- Vaniljaporsas
että jotkut Melperin poistetut avaukset nostattivat raivoa...vaikka ne on käsitykseni mukaan asiattomina poistettu. Siis niissä on ollut jotakin asiatonta.
Vaniljaporsas kirjoitti:
että jotkut Melperin poistetut avaukset nostattivat raivoa...vaikka ne on käsitykseni mukaan asiattomina poistettu. Siis niissä on ollut jotakin asiatonta.
Kyllä mellun viahaviesteistä moppia kohtaan nuo yltyivät. Mellun viestit menivät todella riman alta. Miten voikaan niin hirvittävä viha ja kauna mukakristityssä olla.
- koska--
maailma täys muitakin ku vl-sinkkuja, mut munkin mielestä ton sefujauhannan sais lopettaa jo.
- Vaniljaporsas
osa on hyvin erilainen kuin muiden, esim. irtosuhteita ei harrasta jne.
Puhutaanhan täältä lapsi-asiastakin...jne.
- vakass
Liittyi minunkin aloitukseni ja Bergeronnette kippas ne roskakpriin...
Eikä aloitusten määräkään kai ollut sama kuin sinulla !!!
Epäreilua sanon MINÄ !!!- Vaniljaporsas
en ole tehnyt varsinaisesti vl sinkkuuteen liittyvää avausta. Enkä teekään, niin ei nouse porua. Olen käsitellyt aiheen jo juurtajaksain. Mä en voi sille mitään, jos sua on kohdeltu epäreilusti. :(
- Mieltä siitä
Että täällä ei keskustella seriffistä, ja hän saa minun puolestani olla kumpi vain ( nainen / mies ) kunhan pitää nuo törkyviestien kirjoittajat kuriin. Sen myös tiedän, ettei SRK:lla ole tämän foorumin kanssa mitään tekemistä, eikä sieltä anneta ohjeita tänne, heillä on ihan tarpeeksi hommia ilman näitä netissä hörhöilevia vitsiniekkoja.
Mutta Suomalainen on aikamoinen jästipää, eikä tunnetusti oikein osaa käyttäytyä, sitä todistaa monet netissä hörhöilevät, jotka ei muuten osaa lopettaa hölmöilemistä kuin poliisi uhan edessä. Tuomioita on jo annettu netissä loukkaaville herjaajille.
Jotkut ihmiset kokeilevat rajoja siitä mitä saa ja mitä ei saa julkisessa nettiyhteisössä toisista sanoa. Kokemusta on siitä erään nettihäirikön takia.Totta pakiset.
Monet huutavat oikeuksiensa perään.
Mutta ei ole mitään oikeuksia ennen kuin kukin ymmärtää ensin vastuunsa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533