Dödöt pettää aina!

Haisuli

Hei! Osaisitteko suositella minulle jotakin erittäin tehokasta antiperspirantti deodoranttia, joka todella onnistuisi pitämään hienhajun loitolla?
Vaikka jotain apteekkituotetta.
Alan helposti hikoilemaan jos jännittää (eli aika usein..ja silloin se hiki haisee erityisen pahalle..) ja kaupan dödöt ei silloin pahemmin auta X(
Muuten esim. lenkkeillessä ei tule niinkään hajuhaittoja.
Auttakaa! En halua haista enää!

37

45136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stinky

Mulla taas ei oo "hajuhaittoja" vaan kainalot hikoo ihan märiksi ja aina on paidassa kainalon kohalla läikkä :( Oisko vinkkejä mitä dödöö tälläseen ogelmaan vois käyttää?

• -tyttö-

mullaki on aina karseita hikiläikkä ongelmii,se on tosi ärsyttävää ja noloo!!!!!mull on jotain apteekist ostettuu mut se ei kauaa auta..pari päivää autta ja sit loppu!!

• tämä on paras.

Osta ihmeessä Adidas-merkkistä dödöä, noin 5 euroo pullo. (ei kyllä myydä ihan joka kaupassa) Tuoksu on ihana ja on todella hyvä: pitää kainalon kuivana ja hajut pois. Mulle ei tehoa mitkään Rexonat tms. mutta kun löysin tän, niin pois en vaihda ikänä!!!
        Rexonasta kainalot kostuu viidessä minuutissa...

• Liialliseen hikoiluun

Vähennä kahvin juontia tai jätä se kokonaan pois.

• ostovinkki

Osta apteekista joko Absolut Torr tai Triple Dry antiperspiranttia ja noudata ohjeita orjallisesti. AT on näistä tehokkaampaa, minulla riittää kun lisää kerran viikossa ja kainalot pysyvät kuivina, mutta todella ärsyttävää ainetta eli ei herkkäihoisille. TD on hieman miedompaa, yksi levitys riittää kolmeksi päiväksi. Hienoja aineita mutta ohjeita pitää noudattaa kirjaimellisesti.

• hattis

...kyseisistä tuotteista. ostin triple dry:ta joskus viime keväänä. Alkuun se tehosikin ihan hyvin, tosin kolmea päivää se ei hikeä pitänyt. yhden kuitenkin. Sitten pikkuhil´jaa teho lakkasi. Ajattelin että olis voinu johtua td: "väljähtymisestä" käytin pullon loppuun ja ostin uuden. ei vaikutusta. olen kai tullut immuuniksi.

sitten absolut torrista. vähän sama ongelma kuin edellisenkin kanssa. alkuun toimi tosi hyvin, tosin hoitoyönä ei meinannut kirvelyn takia tulla uni silmään. monesti piti mennä keskellä yötä huuhtomaan tökötti pois että kipu edes vähän helpotti.
        Nykyään hiki pysyy poissa absolut torrin jälkeen ehkä päivän, korkeintaan kaksi. ja parin päivänvälein eivät kyllä kainalonikestä moista rääkkiä. Onkohan kainaloni jotenkin varustautuneet kyseistä tuotettakin vastaan?

Jokatapauksessa, pointti oli siinä etten ole löytänyt itselleni sopivaa ainetta vielä. ehkä joskus... toivottavasti teillä paremmin!

• Anna

Ennen olin oikea afrikkakainalo, eli heti jos oli vähänkin lämpimämpi ilma, jännitti tms, oli kainalossa välittömästi jumalaton märkä läikkä. Etenkin viime kesä oli kuumuuden takia yhtä tuskaa. Hiki ei juurikaan haissut, mutta sitä tuli PALJON. Nyt olen käyttänyt Absolut torria noin kuukauden. Minulla se on toiminut hyvin. Lisäilen sitä noin viikon välein. On totta, että aineen vaikuttamisyöt ovat yhtä tuskaa. Jos herää hetkeksikin, on kainalo kuin neuloja pistettäisiin. Mutta mitäpä sitä ei nainen "kauneutensa" eteen tekisi. Sen sijaan jos mikään ei auta, on tilanne hankalampi. Löysin netistä seuravaa. Toivottavasti näistä on apua:

http://www.laakariliitto.fi/cgi/lp2004pressi.pl?1061,newsitem,LP2004_KE

http://www.tohtori.fi/terveysuutiset/faq.php3?uutiset=155

http://www.mtv3.fi/poliklinikka/artikkelit.shtml/90843?Hermoston_sairaudet

Akuutin sivuilta löytyi tällainen:

"LIIKAHIKOILU
        ”Olen 25-vuotias helsinkiläismies ja joudun työni puolesta olemaan tekemisissä paljon ihmisten kanssa. Voimakas hikoilu aiheuttaa minulle hankalia tilanteita. Mitä tehdä, kunkaupan antiperspiranteistakaan ei ole hyöty?”

- Syy tällaiseen liikahikoiluun voi olla perinnöllinen ja vaiva on suhteellisen yleinen. Onneksi hyviä hoitoja on olemassa.
        Apteekista saa tehokkaita antiperspirantteja, joita kannattaa kokeilla. Sisäisenä
        lääkityksenä voidaan kokeilla esimerkiksi betasalpaajia, jotka voivat vähentää
        hikoilua. Hyvä täsmähoito käsien ja jalkojen liikahikoiluun on allashoito eli niin sanottu iontoforeesi. Joskus tällaisen laitteen voi hankkia jopa kotikäyttöön. Botuliinipistoksia voidaan puolestaan käyttää etenkin
        kainaloiden ja kasvojen alueen hoitoon.
        Oikein vaikeissa tapauksissa voidaan harkita jopa kainalon ihon leikkaushoitoa. Näiden
        lisäksi on olemassa vielä tähystyskirurginen lämpöleikkaus, jossa rintakehän sympaattinen hermopunos tuhotaan kirurgisesti. Eli
        kannattaa mennä vaivan kanssa lääkärin juttusille, monenlaista apua on tarjolla."

Kela näyttää korvaavan botuliinihoidon, kun sitä käytetään hoitona liikahikoiluun.

http://www.rypytpois.com/liikahikoilu.htm

Botuliinillahan on oma maineensa, koska se on maailman vahvin hermomyrkky. Viime aikoinahan on ollut otsikoissa, kun julkkikset ruiskuttavat sitä juonteisiinsa saadakseen rypyt pois.

http://www.rypytpois.com/botox.htm

No jos lääkäriliitto kuitenkin mainitsee sen sivuillaan hoitovaihtoehtona, niin ei kai se sitten niin vaarallista ole. Jokainen kuitenkin valitkoon itse, mitä haluaa itsensä eteen tehdä.

• ninni
        Anna kirjoitti:

Ennen olin oikea afrikkakainalo, eli heti jos oli vähänkin lämpimämpi ilma, jännitti tms, oli kainalossa välittömästi jumalaton märkä läikkä. Etenkin viime kesä oli kuumuuden takia yhtä tuskaa. Hiki ei juurikaan haissut, mutta sitä tuli PALJON. Nyt olen käyttänyt Absolut torria noin kuukauden. Minulla se on toiminut hyvin. Lisäilen sitä noin viikon välein. On totta, että aineen vaikuttamisyöt ovat yhtä tuskaa. Jos herää hetkeksikin, on kainalo kuin neuloja pistettäisiin. Mutta mitäpä sitä ei nainen "kauneutensa" eteen tekisi. Sen sijaan jos mikään ei auta, on tilanne hankalampi. Löysin netistä seuravaa. Toivottavasti näistä on apua:

http://www.laakariliitto.fi/cgi/lp2004pressi.pl?1061,newsitem,LP2004_KE

http://www.tohtori.fi/terveysuutiset/faq.php3?uutiset=155

http://www.mtv3.fi/poliklinikka/artikkelit.shtml/90843?Hermoston_sairaudet

Akuutin sivuilta löytyi tällainen:

"LIIKAHIKOILU
        ”Olen 25-vuotias helsinkiläismies ja joudun työni puolesta olemaan tekemisissä paljon ihmisten kanssa. Voimakas hikoilu aiheuttaa minulle hankalia tilanteita. Mitä tehdä, kunkaupan antiperspiranteistakaan ei ole hyöty?”

- Syy tällaiseen liikahikoiluun voi olla perinnöllinen ja vaiva on suhteellisen yleinen. Onneksi hyviä hoitoja on olemassa.
        Apteekista saa tehokkaita antiperspirantteja, joita kannattaa kokeilla. Sisäisenä
        lääkityksenä voidaan kokeilla esimerkiksi betasalpaajia, jotka voivat vähentää
        hikoilua. Hyvä täsmähoito käsien ja jalkojen liikahikoiluun on allashoito eli niin sanottu iontoforeesi. Joskus tällaisen laitteen voi hankkia jopa kotikäyttöön. Botuliinipistoksia voidaan puolestaan käyttää etenkin
        kainaloiden ja kasvojen alueen hoitoon.
        Oikein vaikeissa tapauksissa voidaan harkita jopa kainalon ihon leikkaushoitoa. Näiden
        lisäksi on olemassa vielä tähystyskirurginen lämpöleikkaus, jossa rintakehän sympaattinen hermopunos tuhotaan kirurgisesti. Eli
        kannattaa mennä vaivan kanssa lääkärin juttusille, monenlaista apua on tarjolla."

Kela näyttää korvaavan botuliinihoidon, kun sitä käytetään hoitona liikahikoiluun.

http://www.rypytpois.com/liikahikoilu.htm

Botuliinillahan on oma maineensa, koska se on maailman vahvin hermomyrkky. Viime aikoinahan on ollut otsikoissa, kun julkkikset ruiskuttavat sitä juonteisiinsa saadakseen rypyt pois.

http://www.rypytpois.com/botox.htm

No jos lääkäriliitto kuitenkin mainitsee sen sivuillaan hoitovaihtoehtona, niin ei kai se sitten niin vaarallista ole. Jokainen kuitenkin valitkoon itse, mitä haluaa itsensä eteen tehdä.

mieheni kokeili ja auttoi. Samoin auttoi parin kilon painon pudotus.

• Tytsy

Innostuin myöskin ostamaan Triple Dry:tä apteekista ja ensin toimi hyvin...sit kummallisesti vähän aikaa käytettyäni huomasin taas kainaloideni kostuvan ja hien tuoksahtavan...eli ei siis näytä toimivan kuin aluksi! Kummallinen juttu, mutta ilmeisesti kainaloni todellakin tulivat "immuuniksi"...tietääkö kukaan onko nämä päivittäistavarakaupasta saatavat dödöt hyviä...esim. rexona, Dove..?

• --laura-
        ninni kirjoitti:

mieheni kokeili ja auttoi. Samoin auttoi parin kilon painon pudotus.

Mulla kävi kans sama että ku laihuin 2-3 kiloo ni ei oo hikiongelmii, tai ainemkaa suurii. Urheillessa saattaa tulla vähä kosteutta paitaa, mutta sehän on aika normaalia urheillessa:)en tiiä et miten joku parin kilon pudotus voi auttaa???

• heips
        Tytsy kirjoitti:

Innostuin myöskin ostamaan Triple Dry:tä apteekista ja ensin toimi hyvin...sit kummallisesti vähän aikaa käytettyäni huomasin taas kainaloideni kostuvan ja hien tuoksahtavan...eli ei siis näytä toimivan kuin aluksi! Kummallinen juttu, mutta ilmeisesti kainaloni todellakin tulivat "immuuniksi"...tietääkö kukaan onko nämä päivittäistavarakaupasta saatavat dödöt hyviä...esim. rexona, Dove..?

mulla kävi ihan saman lailla triple dryn kanssa: ensin toimi, sitten ei enää. Ajattelin kokeilla uudelleen absolut torria, vaikka se ekalla kirveli julmetusti...

• Minä vain
        hattis kirjoitti:

...kyseisistä tuotteista. ostin triple dry:ta joskus viime keväänä. Alkuun se tehosikin ihan hyvin, tosin kolmea päivää se ei hikeä pitänyt. yhden kuitenkin. Sitten pikkuhil´jaa teho lakkasi. Ajattelin että olis voinu johtua td: "väljähtymisestä" käytin pullon loppuun ja ostin uuden. ei vaikutusta. olen kai tullut immuuniksi.

sitten absolut torrista. vähän sama ongelma kuin edellisenkin kanssa. alkuun toimi tosi hyvin, tosin hoitoyönä ei meinannut kirvelyn takia tulla uni silmään. monesti piti mennä keskellä yötä huuhtomaan tökötti pois että kipu edes vähän helpotti.
        Nykyään hiki pysyy poissa absolut torrin jälkeen ehkä päivän, korkeintaan kaksi. ja parin päivänvälein eivät kyllä kainalonikestä moista rääkkiä. Onkohan kainaloni jotenkin varustautuneet kyseistä tuotettakin vastaan?

Jokatapauksessa, pointti oli siinä etten ole löytänyt itselleni sopivaa ainetta vielä. ehkä joskus... toivottavasti teillä paremmin!

Sama ongelma..liikahikoilusta kärsitty jo muutama vuos ja hieman epätoivoiseks alkaa mennä.Triple try dödöö käytin eka,ja se tehoski ihan hyvin alkuu,mut sit jatku taas.Absolut torr tehos aluks vaikka kirveliki kamalasti.Nyt senki teho on heikentyny.Kurjaa aina pitää vaa tietynlaisii vaatteita...toiv.löytyy ratkasu ongelmaa ja pian

• no minä

miten on triple dryn kanssa, et jos sitä laittaa 3 pvän välein ni riittääkö se pelkästään? eli että ei muita dödöjä tarvi?

• jari

Absolut torr on ainoa hyvä, MUTTA tärkeintä
      on että käyttää vaatteita jotka ovat 100% puuvillaa. Eihän se hikoilua estä mutta
      ei ala haisemaan pahalle! Ja tietenkin peset
      itsesi -kainalosi saippualla joka päivä!
      Itselläni oli joskus hirveät propleemat,keksin käyttää hiuslakkaa kainaloissa, vuodenvarma,
      oli silloin pelastukseni.

• hattis

hiuslakkaa? eikö se kirvele vieläpahemmin kuin absolut torr? ja eikö siitä tuu jotain..sivuvaikutuksia?

• teija

Absolute Torria kannattaa kokeilla. olen huomannut, että jos jaksaa kolmisen tuntiakin olla ne yöllä kainalossa ja menee pesemään kainalot puhtaaksi mikäli kirvely on sietämätön, se tehoaa.
      Niin kuin joku tuossa jomainitsikin, kannattaa käyttää puuvillapaitoja ja -paitiksia. Ei ihonmyötäisiä vaatteita siis. Vaatteisiin pinttynyt hiki alkaa uudelleen haista, vaikka vaatteen olisi pessyt aiemmin.
      Sitten tiedoksi, että kuulemma Madonnakin käyttää niitä botuks -pistoja kainaloihinsa, kun ei halua hien näkyvän kainaloissaan. Mene ja tiedä, mutta ongelma on siis yleinen eikä katso asemaa. ;)

• eikä kirvele

Osta siis apteekista Bats rollon, on tosi tehokasta, ei haise, eikä kirvele.

• mie

Päätin itsekin koleilla, ja sen jälkeen en oo vaihtanut muuhun.kannattaa antaa kuivuu hyvin.tehokas, päivittäiseen käyttöön je lähtee saippuavedellä hyvin pois.

• Uni
        mie kirjoitti:

Päätin itsekin koleilla, ja sen jälkeen en oo vaihtanut muuhun.kannattaa antaa kuivuu hyvin.tehokas, päivittäiseen käyttöön je lähtee saippuavedellä hyvin pois.

Ja tämä toimisi siis? Itse olen kokeillut vaikka mitä, nyt viimeksi tämä apteekin Triple Dry, mutta ei oikein toimi. Pitäisi ehkä sitten seuraavaksi kokeilla tuota batsia :).

• ääh
        Uni kirjoitti:

Ja tämä toimisi siis? Itse olen kokeillut vaikka mitä, nyt viimeksi tämä apteekin Triple Dry, mutta ei oikein toimi. Pitäisi ehkä sitten seuraavaksi kokeilla tuota batsia :).

Bats toimii vielä huonommin miusta kuin Absolut torr. Mutta eipä se sentään kirvele.

• mansetytto
        Uni kirjoitti:

Joo oon kans ite käyttäny tota batsia, ja tosi hyvin on toiminut :) Kestää koko päivän hyvin, eikä kirvelekään.

• ex-haisu

Oon kokeillut kaikenmaailman apteekin dödöt, ei ole ollut pitkäaikaista apua.

Tossa joku pari kuukautta sitten ostin Nivean Deodorant Sensitive Stickin. Eli siis, ei nestemäistä vaan puikko. Pitää antaa vaan huolella kuivua, niin johan toimii! Olin itsekin yllättynyt, ostin vain kokeilumielessä, sekun sattui olemaan ainut hajusteeton ei-rullallinen dödö kaupassa. Kymmenen pistettä ja papukaija merkki, vaatteet ilman läikkiä sekä tuotteen hintakaan ei päätä huimaa...

• Sama vika

Minäkin olen kova ja haiseva hikoilija, nainen. Ehdotonta sille, että dödö edes jotenkin toimii, tuntuu olevan, että kainalokarva on ajeltava pois (sänkikin paha). Apteekista Bats auttoi minua, mutta useamman putkilon jälkeen teho heikkeni. Nyt olen löytänyt melko pätevän avun Nivean suihkedödöistä, nivea Balance tms.

• terveysintoilija

Viestejänne linkkeineen tutkiessani löysin luontaistuotemiekkosen Vogelin ohjeita, ja näkyipä suosittelevan maksan vahvistamista ja maarianohdaketta liikahikoiluun. Olen itse liikahikoillut lapsesta saakka ja maksaltani heikko ollut vastasyntyneestä saakka, ja mietinkin joskus noiden kahden välistä yhteyttä -että mahtaako sitä olla-, ja nytpä sekin selvisi! Halleluja! Uskon luontaistuotteisiin ja ravinnon vaikutukseen kokemuksen pohjalta mutta kyllä apteekin antiperspirantitkin on olleet ihan välttämättömiä minulle. Ihanaa kun olette aloittaneet tästäkin rasittavasta asiasta keskustelun.

• mitässit

Niin elikkä sitä oon miettiny et kannattaako kyseisen aineen kanssa käyttää iha normaalia antipoerspiranttia sen pienen hajun peittämiseen joka kuitenki aina tulee. Itellä on tuote toiminu muute iha hyvin :D

• apua ja kysymys! :)
        mitässit kirjoitti:

Niin elikkä sitä oon miettiny et kannattaako kyseisen aineen kanssa käyttää iha normaalia antipoerspiranttia sen pienen hajun peittämiseen joka kuitenki aina tulee. Itellä on tuote toiminu muute iha hyvin :D

joo eli kokemusta on itelläki kyseisestä deodorantista ja pakko sanoa että hyvin on toiminut. todellakin erittäin rasittava vaiva tuo hikoaminen. tahtoisin näin auttaa ja kannustaa kaikkia muitakin kohtalotovereita kokeilemaan triple dry:tä! :) absolut torr tehoaa myös mutta kirvely yöllä on huima :| sitä saa lievitettyä vaikkapa laittamalla alle jotain perusrasvaa Haluaisin omalle kohdalle kysyä vielä muiden kokemusta kasvojen hikoilusta, tuntuu että hikoilu ikäänkuin siirtyy kainaloista kasvoihin.. ei tosin niin voimakkaana mutta kuitenkin aivan sietämättömänä joissakin sosiaalisissa tilanteissa.. tätä ei todellakaan ole ilmennyt ennen kainaloiden "kuivumista" olisiko kellään vinkkejä nimenomaan kasvojen (otsan ja ohimoiden) liikahikoilun hallintaan? iso kiitos jo etukäteen! :) ps. Triple Dry-tä käytettäessä kannattaa tosiaan pestä kainalot aamulla pelkällä vedellä! kädellä tuntee kuinka "kostea" kerros ainetta häviää kainalosta. Muuten itse aine alkaa (oma teoria) kosteuttamaan kainaloa. Sen jälkeen laittaa vaikka jotain aivan normaalia antiperspiranttia niin hyvä tulee! :D pps. triple dry:ä kannattaa käyttää joka ilta vaikkapa parin viikon ajan ennenkuin se kunnolla auttaa! :)

• MH
        apua ja kysymys! :) kirjoitti:

joo eli kokemusta on itelläki kyseisestä deodorantista ja pakko sanoa että hyvin on toiminut. todellakin erittäin rasittava vaiva tuo hikoaminen. tahtoisin näin auttaa ja kannustaa kaikkia muitakin kohtalotovereita kokeilemaan triple dry:tä! :) absolut torr tehoaa myös mutta kirvely yöllä on huima :| sitä saa lievitettyä vaikkapa laittamalla alle jotain perusrasvaa Haluaisin omalle kohdalle kysyä vielä muiden kokemusta kasvojen hikoilusta, tuntuu että hikoilu ikäänkuin siirtyy kainaloista kasvoihin.. ei tosin niin voimakkaana mutta kuitenkin aivan sietämättömänä joissakin sosiaalisissa tilanteissa.. tätä ei todellakaan ole ilmennyt ennen kainaloiden "kuivumista" olisiko kellään vinkkejä nimenomaan kasvojen (otsan ja ohimoiden) liikahikoilun hallintaan? iso kiitos jo etukäteen! :) ps. Triple Dry-tä käytettäessä kannattaa tosiaan pestä kainalot aamulla pelkällä vedellä! kädellä tuntee kuinka "kostea" kerros ainetta häviää kainalosta. Muuten itse aine alkaa (oma teoria) kosteuttamaan kainaloa. Sen jälkeen laittaa vaikka jotain aivan normaalia antiperspiranttia niin hyvä tulee! :D pps. triple dry:ä kannattaa käyttää joka ilta vaikkapa parin viikon ajan ennenkuin se kunnolla auttaa! :)

Ostin tänään Triple Dryta. Kun sitä käsketään lisätä iltaisin ennen nukkumaanmenoa, niin tarkoittaahan se, että puhtaisiin kainaloihin? Yleensä kaikki käyttöohjeet tehdään idioottivarmoiksi, ja siksi kysyn koska noissa ohjeissa ei käsketä pesemään kainaloita ensin...

Toiseksi, voiko tosiaan laittaa silti aamulla tavallista deodoranttia lisäksi? Miksi? Eikö se sekoita Triple Dryn toimintaa?

• Nainen nainen

Esim. Rexonalla on aika hyvä Roll-on dödö joka vaikuttaa 24 tuntia.

Myös minä olen kova hikoilemaan, mutta tuo pitää hienhajun poissa.

• "aikuinen nainen"

Hei Te kaikki, jotka kamppailette hikoiluongelmien kanssa! Käykääpä tutustumassa www.dermoshop.comiin, sieltä löytyy edullinen ja kainalot kuivina
      pitävä deodorantti, elikkä Dermosil. Tuote todella toimii eikä ärsytä ihoa, on todella riittoisa kaiken lisäksi.
      Luin aivan kauhuissani noita viestejä, joissa kerrottiin kirvelyä aiheuttavista dödöistä. Tuollaisia tuotteita ei todellakaan kannata käyttää, ei pitäisi edes valmistaa.
      Toivottavasti löydätte avun ongelmaan, joko edellämainitusta tai jostakin muusta
      tuotteesta.
      Lämmintä kesän jatkoa!

• on minustakin

paras. Kokeilin kerran, enkä ole sen jälkeen muita käyttänyt. Tilaamme työpaikalla Dermoshopin tuotteita yhteistilauksena ja ko. dödö on koko työpaikan naisten suosikki.

• -lisäx läikät!

Itselleni ensinnäkin tahroja nopeasti,ja toisekseen hajuhaittoja herkästi.Nyt toimii kohtalaisen hyvin Doven karvankasvua hidastava dödö rollonina.Kannattaa muistaa ajaa ne karvat,esim. itse käytän höylää ja Venus-geeliä.

• oskatu

Microsilver sarjassa tosi tehokas dödö.
      Ei sisällä alkoholia, säilöntäeineita, väriaineita, alumiinia
      harmaa väri tulee hopeasta. Tällä on vankka kannattajajoukko,hinta 15.90 lienee joillekin kallis mutta hyvästä saa aina maksaa.
      Itse käytän halvempaa aloeveraa mutta siinä on alumiinia joten jos sitä pelkää niin microsilver sillooin

• muo

Kuulostaa muuten joo kivalta, mutta enpä noin hankalalla tavalla halua ostaa tuotteitani! Ts. että pitää jättää omat yhteystiedot että jälleenmyyjä ottaisi yhteyttä.

• suoraa numeroa
        muo kirjoitti:

Kuulostaa muuten joo kivalta, mutta enpä noin hankalalla tavalla halua ostaa tuotteitani! Ts. että pitää jättää omat yhteystiedot että jälleenmyyjä ottaisi yhteyttä.

Kyllä sieltä pitäisi antaa suora numero lähimmälle myyjälle, ja mikset soittanut Oskulle, sen numerohan siellä ainakin näkyy.
        Pitäähän sun tiedot antaa joka tapauksessa jos aiot postin kautta tilata.
        Microsilver on hyvä eikä kirvele ja sen päälle voi laittaa tuoksudödöä surutta.
        Suosittelen.

• Jamham
        muo kirjoitti:

Itsekin kokeilut Rexonat ja Herbinat jne. turhaan. Niiden "tuoksu" sen kuin paranee sekoittuessaan hikeen ja tulos oli aina kaamea. Satuin kerran tarjouksesta ostamaan Doven Go fresh kurkku ja vihreä tee -dödön kun sen sai melkein ilmaiseksi saman sarjan suihkugeelin kanssa. Kappas! Kainalot eivät hikoile enää ihan niin paljon ja hajuhaitat ovat selvästi vähentyneet. Dödö kestää vaan kuivua aika kauan. Mikään täydellinen ratkaisu tuo ei minulle vielä ole, mutta todella suuri parannus aiempiin kokeiluhin verrattuna :)

• samaprobleema ollu

lukiossaki vielä mulla oli sietämättömiä ongelmia ku hikoilin niin paljon. kainalot AINA märkänä. tosin mun hiki ei haissu pahalle, onneks. Mut kokeilin sit tota absolut torria ja se kyl lopetti hikoilut kerrassaan kokonaan. tosin äiti varotteli vähän et siin on vissiin alumiinia tai jotain mikä voi sit kertyä elimistöön tai jotain.. mut yhden pullon käytin. sit oli pari viikkoo et se vähäinen hiki mitä tuli niin haisi ihan mielettömän pahalle.. aattelin et urheilen ne pois ja niinhän ne hajut sit katos ja enää en hikoile juuri ollenkaan.. sitä suosittelen kokeilemaan. vaikka se kutittaaki alkuun niin suosittelen silti. se antaa niin paljon apua.. ku se on niin ressaavaa aina miettiä et näkyyköhän taas lammikot kainalois.. se on henkisestiki raastavaa, ei voi elää vapaasti.. se absolut torr toimii kai jotenki niin et se tukkii ne rauhaset kainalosta ja joku sano et se hiki tulee sit muualta ulos mut ite en kyllä ikinä huomannu et oisin vastaavasti muualta hikoillu.. hyvä tuote se on! kokeile.. nykyään mulla on useaa eri dödöä kaapissa ja käytän niitä vähän vuorotellen..ku tuntuu et kaikki dödöt alkaa pikkuhiljaa pettämään vähän jos niitä pitemmän aikaa käyttää.. vaihtaa kokoajan niin ei ehdi mikään menettää hien pidätys kykyä.. ;) toivottavasti keksit ratkaisun ongelmaan. tiiän et se on kiusallista..

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe