Rapunzel of Sweden - Clip on?

Tilatako?

Hei!

Kannattaako tilata www.rapunzelofsweden.com:ista clip on-lisäke?

Värit, varsinkin blondit ovat kivoja ja pakkauksen kokokin olisi juuri passeli minulle. Vakuuttavat, että on aitoa Remy-hiusta...merkistä ei ole tietoa. Hintakin ok.

27

6395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jollokka

Tilasin tuolta uudet clip onit kun aikaisemmat olivat niin huonoa laatua että meinvät pilalle jo parin käyttökerrna jälkeen (niissä oli mukana kuitua, vaikka piti olla 100% aitoa hiusta). Toivottavasti Rapunzelin ovat laadukkaammat!

• kysyjä-

Niin olisi mukava kuulla, mitä mieltä olet lisäkkeen laadusta :)

• jollokka
        kysyjä- kirjoitti:

Niin olisi mukava kuulla, mitä mieltä olet lisäkkeen laadusta :)

Voin kertoa sitten kun saapuvat. Tosin nämä nykyisetkin lisäkkeet olivat tullessaan silkkiset, mutta jo ekalla käyttökerralla alkoivat takkuuntua pahasti. Lopulta kun suoristin niitä niin huomasin että seassa oli kuitua, joka alkoi sulaa suoristettaessa (vaikka piti olla 100% aitoa hiusta)!

• kysyjä-
        jollokka kirjoitti:

Voin kertoa sitten kun saapuvat. Tosin nämä nykyisetkin lisäkkeet olivat tullessaan silkkiset, mutta jo ekalla käyttökerralla alkoivat takkuuntua pahasti. Lopulta kun suoristin niitä niin huomasin että seassa oli kuitua, joka alkoi sulaa suoristettaessa (vaikka piti olla 100% aitoa hiusta)!

Eli tiedustelisin vielä mistä ostit aiemmat clipparit? Netistä?

Yritän tässä pähkäillä mihin nettikauppaan teen tilauksen! Ei malttaisi enää odotella :) Näistäkin kun kuulee niin monitahoisia kommentteja.

• jollokka
        kysyjä- kirjoitti:

Eli tiedustelisin vielä mistä ostit aiemmat clipparit? Netistä?

Yritän tässä pähkäillä mihin nettikauppaan teen tilauksen! Ei malttaisi enää odotella :) Näistäkin kun kuulee niin monitahoisia kommentteja.

Tilasin ne hairtradelta, kun olin kuullut siitä hyvää. Olin kuitenkin todella pettynyt. Taitaa olla hieman tuuripeliä noiden pidennysten kanssa

• StarQuality
        jollokka kirjoitti:

Tilasin ne hairtradelta, kun olin kuullut siitä hyvää. Olin kuitenkin todella pettynyt. Taitaa olla hieman tuuripeliä noiden pidennysten kanssa

Haluaisin itsekin tietoa tästä rapunzelista, että millaista laatua ovat jne. :) Kiitos kaikesta avusta

• jollokka
        StarQuality kirjoitti:

Haluaisin itsekin tietoa tästä rapunzelista, että millaista laatua ovat jne. :) Kiitos kaikesta avusta

Hiukset olivat hyvälaatuiset eikä niissä ollut kuitua (kokeilin suoristaa eivätkä sulaneet). Niitä oli yhdessä paketissa vaan ihan hirveen vähän eikä todellakaan riitä kokopään pidennykseen, vaikka sivuillaan niin väittävät. Ei ainakaan mulla vaikka ei ees oo kovin paksut hiukset

• ...
        jollokka kirjoitti:

Hiukset olivat hyvälaatuiset eikä niissä ollut kuitua (kokeilin suoristaa eivätkä sulaneet). Niitä oli yhdessä paketissa vaan ihan hirveen vähän eikä todellakaan riitä kokopään pidennykseen, vaikka sivuillaan niin väittävät. Ei ainakaan mulla vaikka ei ees oo kovin paksut hiukset

hyvälaatuiset hiukset kun tilasin Rapunzelilta. Tosin en tilannut valmiita Clip Oneja, vaan tilasin 2x100g hiusnauhaa ja ompelin ne klipsit ite. Juu, yksi pakkaus (100g) ei todellakaan riittänyt minulle, vaan n.175g...

• lämpimästi

Suosittelen tilaamaan clip onit www.headkandy.com Ovat aitoa hiusta, kohtuullisen edulliset ja hiusta tulee ihan älyttömän paljon pakkauksessa. Itse olen käyttänyt 60 cm pitkiä pidennyksiä päivittäin jo lähes puoli vuotta, pessyt ne pari kertaa kuussa ja ovat edelleenkin kuin uudet. Suosittelen! :)

• tiedosta..

...selailenpa hieman headkandy.comia :)

Kuinka pitkät on tuo 20-22? Ajattelin sellaisia n. 45 cm pitkiä pidennyksiä.. miten noi muunnot mahtaa mennä? Entä vastasiko sävy sivun kuvassa olevaa? Oliko nopea toimitus?

• mielestä
        tiedosta.. kirjoitti:

...selailenpa hieman headkandy.comia :)

Kuinka pitkät on tuo 20-22? Ajattelin sellaisia n. 45 cm pitkiä pidennyksiä.. miten noi muunnot mahtaa mennä? Entä vastasiko sävy sivun kuvassa olevaa? Oliko nopea toimitus?

Mun mielestä ne on 50-55 cm pitkät, koska mun omat on 24 tuumaset ja on 60 senttiset. Jos haluut 45 senttiset niin sillon kannattaa ottaa varmaan 16-18 tuumaset. Mä lähetin sinne kuvan hiuksistani ja headkandyn tyypit valitsi mulle värin ja se oli prikulleen mun omien hiusten värinen eli jos on vähänkään epävarma sävystä niin kannattaa käyttää palvelua :) Mulla tais mennä viikko toimituksessa

• Alkuperäinen kyselijä
        mielestä kirjoitti:

Mun mielestä ne on 50-55 cm pitkät, koska mun omat on 24 tuumaset ja on 60 senttiset. Jos haluut 45 senttiset niin sillon kannattaa ottaa varmaan 16-18 tuumaset. Mä lähetin sinne kuvan hiuksistani ja headkandyn tyypit valitsi mulle värin ja se oli prikulleen mun omien hiusten värinen eli jos on vähänkään epävarma sävystä niin kannattaa käyttää palvelua :) Mulla tais mennä viikko toimituksessa

KIITOS tiedosta!

Taidan tilata sieltä nuo n. 50 senttiset :) Voihan se olla, että niitäkin täytyy jossain vaiheessa pätkäistä, jos menevät latvasta huonoksi.

Teenpä siis tänään kyselyn sinne kuvan kera :)

• heipsishoipsis
        Alkuperäinen kyselijä kirjoitti:

KIITOS tiedosta!

Taidan tilata sieltä nuo n. 50 senttiset :) Voihan se olla, että niitäkin täytyy jossain vaiheessa pätkäistä, jos menevät latvasta huonoksi.

Teenpä siis tänään kyselyn sinne kuvan kera :)

tilaamaan hairtradelta. olivat hyvät ja halvat ja tulivat alle 4:ssä päivässä. ->suosittelen!!

• Kysyjä--

No niin.. Headkandystä tuli sitten clip onit :) Seisoin koko eilisen illan peilin edessä ihastellen! Väri oli aivan nappiin (paparazzi blonde)...ja hiusta oli valtavasti! Eivät edes koko setti mahdu mun päähäni kerralla! Nyt hiukan kuitenkin epäilen, mahtaako seassa olla myös kuitua, kun oli pari tummempaa hiusta mukana... taidan koittaa huomenna ghd:lla miten käy... onneksi noita hiuksia on sen verran paljon... takkuun eivät kyllä mene yhtään :)

• semisemi
        Kysyjä-- kirjoitti:

No niin.. Headkandystä tuli sitten clip onit :) Seisoin koko eilisen illan peilin edessä ihastellen! Väri oli aivan nappiin (paparazzi blonde)...ja hiusta oli valtavasti! Eivät edes koko setti mahdu mun päähäni kerralla! Nyt hiukan kuitenkin epäilen, mahtaako seassa olla myös kuitua, kun oli pari tummempaa hiusta mukana... taidan koittaa huomenna ghd:lla miten käy... onneksi noita hiuksia on sen verran paljon... takkuun eivät kyllä mene yhtään :)

olisiko kannattavaa tehdä siis pidennystilaus tuolta headkandy.comista kuin hairtradelta tai rapunzelista?onko headkandyn pidennyshius aitoa ettei siellä ole mukana kuitua jotta niitä voisi suoristaa? näyttääkö luonnolliselta päässä? minulla kun ei ole kokemusta pidennyksistä :)
        kävin nimittäin kesäkuun lopussa kampaajalla leikauttamassa hiukseni ja niistä tuli liian lyhyet :( . tarkoitus oli vain ottaa huonot latvat pois. nyt kaipailen takaisin semipitkiä hiuksiani joita olin juuri kasvattanut pitemmiksi.
        kiitos vastaajille! :)

• hyvälaatu
        semisemi kirjoitti:

olisiko kannattavaa tehdä siis pidennystilaus tuolta headkandy.comista kuin hairtradelta tai rapunzelista?onko headkandyn pidennyshius aitoa ettei siellä ole mukana kuitua jotta niitä voisi suoristaa? näyttääkö luonnolliselta päässä? minulla kun ei ole kokemusta pidennyksistä :)
        kävin nimittäin kesäkuun lopussa kampaajalla leikauttamassa hiukseni ja niistä tuli liian lyhyet :( . tarkoitus oli vain ottaa huonot latvat pois. nyt kaipailen takaisin semipitkiä hiuksiani joita olin juuri kasvattanut pitemmiksi.
        kiitos vastaajille! :)

Rapunzelin hiukset ovat kyllä erittäin hyvälaatuisia, mutta niitä on yhdessä paketissa todella vähän. Silloin suosittelen, jos sinulla on ohuet hiukset!

• lolitainen
        Kysyjä-- kirjoitti:

blondit menevät takkuun loppujen lopuks ku tarpeeks kauan oot käyttäny, hamppuuntuvat latvoista, kuten kaikki pidennykset vaikka niitä hoitaakin.
        vaalea hius on tuplasti enemmän käsitelty kuin esim tumma hius... joten menevät huonoon kuntoon kyllä.

• kysyjä--
        Kysyjä-- kirjoitti:

Kokeilin sitten tänään ghd:n kuumaa suoritusrautaa headkandyn blondeille lisäkkeille. Ainakaan hiukset eivät sulaneet!!! :))) eli eikö ne silloin aitoa ole? näyttävät kyllä aidoilta ja tuntuvat erittäin hyvälaatuisilta - niin ja niitähän oli paljon!! eli jos menee huonoksi jossain vaiheessa, voin ottaa varastosta uudet tilalle, kun ei niitä kaikkia pysty kerralla laittamaan päähän :D

Eli suosittelen!

• semisemi
        kysyjä-- kirjoitti:

Kokeilin sitten tänään ghd:n kuumaa suoritusrautaa headkandyn blondeille lisäkkeille. Ainakaan hiukset eivät sulaneet!!! :))) eli eikö ne silloin aitoa ole? näyttävät kyllä aidoilta ja tuntuvat erittäin hyvälaatuisilta - niin ja niitähän oli paljon!! eli jos menee huonoksi jossain vaiheessa, voin ottaa varastosta uudet tilalle, kun ei niitä kaikkia pysty kerralla laittamaan päähän :D

Eli suosittelen!

taidanpa siis tilata tuolta headkandystä suklaan ruskeat pidennykset :)

• Eka kysyjä--
        semisemi kirjoitti:

taidanpa siis tilata tuolta headkandystä suklaan ruskeat pidennykset :)

Onko muita headkandystä tilanneita?

Olen vieläkin erittäin tyytyväinen blondeihin lisäkkeisiin :)

Hiusta ei irtoa juuri yhtään eivätkä todellakaan mene takkuun!

Ensimmäinen pesukerta olisi edessä tässä viikon aikana. Katsotaan miten käy!

• GGina
        Eka kysyjä-- kirjoitti:

Onko muita headkandystä tilanneita?

Olen vieläkin erittäin tyytyväinen blondeihin lisäkkeisiin :)

Hiusta ei irtoa juuri yhtään eivätkä todellakaan mene takkuun!

Ensimmäinen pesukerta olisi edessä tässä viikon aikana. Katsotaan miten käy!

paljonko postikulut maksavat jos tilaisin headkandystä 50 cm pidennykset? kauan teillä menee klipsipidennysten kiinnittämiseen? ja onko helppoa?

• ----
        GGina kirjoitti:

paljonko postikulut maksavat jos tilaisin headkandystä 50 cm pidennykset? kauan teillä menee klipsipidennysten kiinnittämiseen? ja onko helppoa?

Postikulut taisivat olla noin 5 euroa. Niiden määrän näkee kyllä tilausta tehdessä.
        Toimitus tosiaan oli nopsa :)

Mulla kestää suht kauan kiinnittäminen, koska oma hius lasimainen, ohuehko ja erittäin liukas! Eli mä tupeeraan sen jakauksen ensin, sitten Volym Masterilla "kreppaus", vähän lakkaa päälle ja sitten kiinnitän. No, ei niissä nyt ehkä mene kuin max 10 minuuttia. Ehkä mä laitakaan kuin kolme osiota taakse ja yhdet molemmille sivuille...sen verran ohuet hiukset tosiaan.

Eli tuo Headkandyn paketti kestää mulla varmaan "iäisyyden", kun on vaan alle puolet kerrallaan päässä :)

• vikkelä vikke
        ---- kirjoitti:

Postikulut taisivat olla noin 5 euroa. Niiden määrän näkee kyllä tilausta tehdessä.
        Toimitus tosiaan oli nopsa :)

Mulla kestää suht kauan kiinnittäminen, koska oma hius lasimainen, ohuehko ja erittäin liukas! Eli mä tupeeraan sen jakauksen ensin, sitten Volym Masterilla "kreppaus", vähän lakkaa päälle ja sitten kiinnitän. No, ei niissä nyt ehkä mene kuin max 10 minuuttia. Ehkä mä laitakaan kuin kolme osiota taakse ja yhdet molemmille sivuille...sen verran ohuet hiukset tosiaan.

Eli tuo Headkandyn paketti kestää mulla varmaan "iäisyyden", kun on vaan alle puolet kerrallaan päässä :)

Tänään hain postista Rapunzelilta tilatut clip on pidennykset. Yksi paketti riittää mulla hyvin ja omat keskipaksut. Laadusta en osaa vielä sanoa,mutta parin kerran jälkeen sen jo huomaa jos huonolaatuset. Tulivat kolmessa päivässä niin kuin lupasivat ja värikin sattu olee prikuulleen.

• hands-up

tilasin neljä kuukautta sitten rapunzelin sivuilta 50cm clip-onit. olin tosi tyytyväinen, kun ei tarbinnut maksaa etukäteen kortilla (mulla sitä mahdollisuutta juuri tälla hetkelle ei edes ole). tosi hyvälaatuset, klipsit on hyvää materiaalia, ei ainakaan mun hiuksia revi. hinnaksi tuli postikuluineen muistaakseni 90e? oli silloin pienessä alessa, tuli vähän lisämaksua siitä lasku maksutavasta.

clip-onit on niin kätevät kun ei tarvi jokapäivä pitää. mulla menee vaan kymmenisen minuuttia kun laitan, sisältäen tupeeraukset, kiinnityksen, omien latvojen suoristelun ja viimeistelyn.
      oo menossa parin viikon sisään laittamaan ommelpidennykset, saas nähä kummat on aidomman näköiset. :)

• CyberShop

En viitsi aloittaa uutta keskustelua kun niitä on jo niin monta, mutta asiaan ovatko Cybershopin blondit suorat clipp on aitohius pidennykset hyvää laatua, kuinka vaaleat? kun joka kuvassa näyttävät erivärisiltä ja sitten kannattaako ostaa 2 pkt että varmasti paksuihin hiuksiin tulee tarpeeksi lisäkettä uskon ettei tuo yksi paketti riittäisi koko pään pidennykseen?
        Vastauksia kiitos. :)

• pidennyskokemusta 6
        CyberShop kirjoitti:

En viitsi aloittaa uutta keskustelua kun niitä on jo niin monta, mutta asiaan ovatko Cybershopin blondit suorat clipp on aitohius pidennykset hyvää laatua, kuinka vaaleat? kun joka kuvassa näyttävät erivärisiltä ja sitten kannattaako ostaa 2 pkt että varmasti paksuihin hiuksiin tulee tarpeeksi lisäkettä uskon ettei tuo yksi paketti riittäisi koko pään pidennykseen?
        Vastauksia kiitos. :)

yks paketti on ihan riittävä, jos ostat kaksi ja laitat kaikki pidennykset päähäsi, niin valitettavasti clipsut näkyvät hyvin helposti ja niitä on vaikea peittää ellei sinulla oo ihan yyberekstra paksuja hiuksia.

ja kyllä ne käytössä vähän hamppuuntuvat, harvemmin pidennykset pysyvät iäti niin sileinä ja suorina ja hyvälaatuisina kuin tehtaalta tullessaan.

• ...
        pidennyskokemusta 6 kirjoitti:

yks paketti on ihan riittävä, jos ostat kaksi ja laitat kaikki pidennykset päähäsi, niin valitettavasti clipsut näkyvät hyvin helposti ja niitä on vaikea peittää ellei sinulla oo ihan yyberekstra paksuja hiuksia.

ja kyllä ne käytössä vähän hamppuuntuvat, harvemmin pidennykset pysyvät iäti niin sileinä ja suorina ja hyvälaatuisina kuin tehtaalta tullessaan.

Klipsut saa peittoon paremmin kun tuperaa hiuksia ja laittaa hiuslakkaa, eikä laita niin ylös niitä kaikkia, vaan antaa ihan päällimmäisten hiusten tulla klipsujen päälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      460
      2748
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2575
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1555
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      865
    Aihe