mistä yleensä riitelet kumppanienne kanssa

onko mitään tiettyä aihetta joka toistuvasti aiheuttais ongelmia, siis kysymys on kaikista seurusteluistanne, toistuuko jokin riidan aihe eri kumppanien kanssa.

17

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun eivät meinaa totella! Prkl!

• sininen_sitruuna

"Parempi tossun alla kun taivas alla.." Tai jotain.. :P

Ei ole mitään samaa syytä ollut...

• kirpela

siivoilu. En nääs ole palvelija.

• Jos mies ei nää sotkua, niin miks sen pitäis siivota?
        Miksi sen pitää aina olla nainen, joka parisuhteessa määrittelee siivousmenetelmät, siivousajankohdat ja puhtausvaatimukset?

• johtuvat.........

ylisiisteydestä

• kirpela
        johtuvat......... kirjoitti:

ylisiisteydestä

kai. On se hyvä kun täällä hoidetaan paremmin kun sairaalassa. Ei kuitenkaan kannata kokeilla jo allergisella sitä paskasuushoitoa.

• persona-non-grata

riidellä ;). Toisinsanoen: minä riitelen siitä, kun mieheni ei riitele ja sitten saan riidellä yksikseni.

• uk-ko

en muista ennen esitetyn.
      Vastaan, että mulla on jokaisessa parisuhteessa olleet eri riidan aiheet. Huomasin vasta nyt, että se on oikeastaan outoa. Ne vakioaiheet ei selvästikään liity suoraan mun persoonaan, vaan enemmän kunkin parisuhteen sisäisiin ehtoihin.

• mä olen mustasukkainen miehen exille. Itte olen ehdottomasti sitä mieltä että exiin ei pidetä yhtään minkäänlaista yhteyttä ikinä koskaan ollenkaan, ne lakkaavat olemasta viimeistään siinä vaiheessa kun uusi suhde alkaa. Jos sitten miehen exä tavalla tai toisella ilmoittaa olemassaolostaan, mulla hajoaa pää samantien. Olen kyllä oppinut hillitsemään itteni aika hyvin tässä asiassa jo nykyään. Mutta en ikimaailmassa voisi edelleenkään seurustella sellaisen miehen kanssa joka olis kaveri jonkun exänsä kanssa, siis sillä tavalla että pitäisivät yhteyttä.

• riidoistani naisteni kanssa johtuu tasa-arvosta, yleensä kilahdan jos koen toisen kohtelevan minua epätasa-arvoisesti, mitä se milloinkin onkaan.

• Aarre

En tykkää ollenkaan, kun joudun kohtaamaan ikivanhoja asioita, jotka olen kuvitellut saaneeni anteeksi. Vaimoani en kuitenkaan aijo jättää. Rakastan häntä. Hän joutuisi ylipääsemättömiin vaikeuksiin, jos ottaisimme avioeron.

• fionatar34

oli riitely siitä kanavien vaihteluista.

• joko heittämällä telkkari roskikseen tai ostamalla uusi telkkari ja digiboksi.

• mahdollisesta.........

nykyisen kanssa ei mistään

• ei voi puhua varsinaisesta "seurustelusta" mutta sanoisin että juominen (minähän tiettävästi kerään aina joko juopot tai muuten vaan pissapäät) ja muuten vaan erilaiset käsitykset näistä mustasukkaisuussyistä. tai sitte minä kilahtelen yksinäni ja toinen vaikenee joka ärsyttää vielä kymmenen kertaa enempi.

mutta siis joo, JUOMINEN.

• Ob Server

riitele. Mistä tulikin mieleeni...

• vaan.

nykyään ei paljon mistään ja nopean räjähtävästi, joka päättyy melkein lähtöön ja vilkaisuun toisen kasvoihin ja naurun purskahdukseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe