onko mitään tiettyä aihetta joka toistuvasti aiheuttais ongelmia, siis kysymys on kaikista seurusteluistanne, toistuuko jokin riidan aihe eri kumppanien kanssa.
mistä yleensä riitelet kumppanienne kanssa
17
186
Vastaukset
Kun eivät meinaa totella! Prkl!
- sininen_sitruuna
"Parempi tossun alla kun taivas alla.." Tai jotain.. :P
Ei ole mitään samaa syytä ollut...
- kirpela
siivoilu. En nääs ole palvelija.
Jos mies ei nää sotkua, niin miks sen pitäis siivota?
Miksi sen pitää aina olla nainen, joka parisuhteessa määrittelee siivousmenetelmät, siivousajankohdat ja puhtausvaatimukset?- johtuvat.........
ylisiisteydestä
- kirpela
johtuvat......... kirjoitti:
ylisiisteydestä
kai. On se hyvä kun täällä hoidetaan paremmin kun sairaalassa. Ei kuitenkaan kannata kokeilla jo allergisella sitä paskasuushoitoa.
- persona-non-grata
riidellä ;). Toisinsanoen: minä riitelen siitä, kun mieheni ei riitele ja sitten saan riidellä yksikseni.
- uk-ko
en muista ennen esitetyn.
Vastaan, että mulla on jokaisessa parisuhteessa olleet eri riidan aiheet. Huomasin vasta nyt, että se on oikeastaan outoa. Ne vakioaiheet ei selvästikään liity suoraan mun persoonaan, vaan enemmän kunkin parisuhteen sisäisiin ehtoihin. mä olen mustasukkainen miehen exille. Itte olen ehdottomasti sitä mieltä että exiin ei pidetä yhtään minkäänlaista yhteyttä ikinä koskaan ollenkaan, ne lakkaavat olemasta viimeistään siinä vaiheessa kun uusi suhde alkaa. Jos sitten miehen exä tavalla tai toisella ilmoittaa olemassaolostaan, mulla hajoaa pää samantien. Olen kyllä oppinut hillitsemään itteni aika hyvin tässä asiassa jo nykyään. Mutta en ikimaailmassa voisi edelleenkään seurustella sellaisen miehen kanssa joka olis kaveri jonkun exänsä kanssa, siis sillä tavalla että pitäisivät yhteyttä.
riidoistani naisteni kanssa johtuu tasa-arvosta, yleensä kilahdan jos koen toisen kohtelevan minua epätasa-arvoisesti, mitä se milloinkin onkaan.
- Aarre
En tykkää ollenkaan, kun joudun kohtaamaan ikivanhoja asioita, jotka olen kuvitellut saaneeni anteeksi. Vaimoani en kuitenkaan aijo jättää. Rakastan häntä. Hän joutuisi ylipääsemättömiin vaikeuksiin, jos ottaisimme avioeron.
- fionatar34
oli riitely siitä kanavien vaihteluista.
- mahdollisesta.........
nykyisen kanssa ei mistään
ei voi puhua varsinaisesta "seurustelusta" mutta sanoisin että juominen (minähän tiettävästi kerään aina joko juopot tai muuten vaan pissapäät) ja muuten vaan erilaiset käsitykset näistä mustasukkaisuussyistä. tai sitte minä kilahtelen yksinäni ja toinen vaikenee joka ärsyttää vielä kymmenen kertaa enempi.
mutta siis joo, JUOMINEN.- Ob Server
riitele. Mistä tulikin mieleeni...
- vaan.
nykyään ei paljon mistään ja nopean räjähtävästi, joka päättyy melkein lähtöön ja vilkaisuun toisen kasvoihin ja naurun purskahdukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946