Acai-hedelmä

Yrittänyttä ei laiteta

Olettekos kuulleet moisesta - tulokset maailmalta ovat ainakin vakuuttavia!

Ilmeisesti parhaimmillaan mehuna nautittuna. Ei mikään ihmedieetti tai tonalin-potaskaa vaan jotain muuta..

43

8265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan potaskaa

      Jollainhan sitä pitää luotaistuotekauppiaidenkin elää.

      • epätoivoton

        Mistä tätä hedelmää saa juomana suomesta? Tulossa on suomeen mutta saako sitä nyt jostain?


    • Viviene

      Terve,

      viviene-salonspa on maahantuoja - Acai Hedelmä

      www.viviene-salonspa.com/nettikauppa

      • Naine 39v

        Ostin pari acai-mehua, jossa yli 70% caita
        www.made4share.com kampanjakoodilla jwj249, ja on kyllä todella täyttä tavaraa !!
        Huomasin vaikutuksiia jo muutaman päivän käytö jälkeen ! Ja minuun / aineenvaihduntaa ei kyllä yleensä ole todellakaan tehonnut yhtään mikään ! Todellakin suosittelen !
        t. Nainen 39v. 172cm ja 63 kg !


    • marja7890
      • leprete

      • Kaloripommi

      • Pommikalorit
        Kaloripommi kirjoitti:

        "Nämä melko mauttomat marjat sisältävät noin 530 kaloria sataa grammaa kohden. Kun ripottelet näitä marjoja smoothien tai jogurtin joukkoon muista, että saatat saada pienestä marjamäärästä kaloreita jopa hampurilaisen verran."
        https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/supermarja-onkin-kaloripommi-nama-ruoat-eivat-ole-niin-terveellisia-kuin-luulet/5223148#gs.p=aNnzc

        Nämä "melko mauttomat" marjat sisältävät enemmän sokeria (52%) ja rasvaa (33%) kuin Fazerin sininen maitosuklaa.


    • Veera.......

      Kannattaa katsoa myös esim. you tubesta. Siellä katoin uutislinkkejä. Acai berryahan on eri muodoissa. Tilasin ajattelematta pillereinä "free trial for 30 days". Tiesin alitajunnassani että tämä on huijausta,ettei mitään saa ilmatteksi,vaan että nyt lupaudun jatkamaan 30 päivän jälkeen. Tyhmänä vain klikkassin että yes. Amerikkalaisten uutisten mukaan ihmisten luottokorteilta on otettu satoja dollareita, vaikka ihmiset eivät ole tilanneet lisää. Ostajat soittaneet asiakaspalveluun moneen eri kellonaikaan,ja aina sama nauha pyörimässä. Netissä ennen ja jälkeen kuvia pohoto shopilla muutettu ja kyseessä ollut ulkopuolinen henkilö (malli). Netissä on myös roskapostissa leviävä acai-berry mainos. Aion toki kokeilla tuon ekan erän,ja tulen kertomaan. Tosin aion sulkea luottokorttini.

      Sitä en sano etteikö oikeasti jossain muodossa tämä marja toimi. Voi toimiakin.

      • väärennös

        Eli tilasin minäkin ja takaraivossa oli kyllä aavistus koko ajan, että ei voi käydä näin helposti. En saanut s-postiini minkäänlaista tilausvahvistusta.. Tämä vain lisäsi epäilyjä. No, tililtä kuitenkin veloitettiin sovittu summa mutta kun tsekkasin parin viikon päästä saldon uudestaan, oli sieltä veloitettu lisää n. 70€... suljin kortin saman tein.
        Kannattaa tosiaan tarkistaa ne "Terms and Conditions" ennen kuin tilaa. Tässä ostaja sitoutuu maksamaan "trial periodin" jälkeen 69GBPtä, koko tuotteen hinnan.. Että näin..
        Kirjoitan lisää, kunhan olen vähän selvitellyt asiaa..


      • -3 KG
        väärennös kirjoitti:

        Eli tilasin minäkin ja takaraivossa oli kyllä aavistus koko ajan, että ei voi käydä näin helposti. En saanut s-postiini minkäänlaista tilausvahvistusta.. Tämä vain lisäsi epäilyjä. No, tililtä kuitenkin veloitettiin sovittu summa mutta kun tsekkasin parin viikon päästä saldon uudestaan, oli sieltä veloitettu lisää n. 70€... suljin kortin saman tein.
        Kannattaa tosiaan tarkistaa ne "Terms and Conditions" ennen kuin tilaa. Tässä ostaja sitoutuu maksamaan "trial periodin" jälkeen 69GBPtä, koko tuotteen hinnan.. Että näin..
        Kirjoitan lisää, kunhan olen vähän selvitellyt asiaa..

        Acai-mehua ja tosi vahvaa sellaista (55% acaita) saa nyt vihdoin suomesta ! ainakin hyvinvoinnin tavarataloon oli tullut ja lootuskauppakin myi sitä ! Tilasin - ja on muuten ek tuote jossa ei ole
        vain nimeksi ko hedelmää ! Toimii , voin suositella. Ohjeessa neuvottiin ottamaan 0,5 - 1 dl päivässä, mä otin kyllä enemmän, mutta kyllä alkoi vatsakin toimia jo 2. päivänä :)!


      • anne s
        väärennös kirjoitti:

        Eli tilasin minäkin ja takaraivossa oli kyllä aavistus koko ajan, että ei voi käydä näin helposti. En saanut s-postiini minkäänlaista tilausvahvistusta.. Tämä vain lisäsi epäilyjä. No, tililtä kuitenkin veloitettiin sovittu summa mutta kun tsekkasin parin viikon päästä saldon uudestaan, oli sieltä veloitettu lisää n. 70€... suljin kortin saman tein.
        Kannattaa tosiaan tarkistaa ne "Terms and Conditions" ennen kuin tilaa. Tässä ostaja sitoutuu maksamaan "trial periodin" jälkeen 69GBPtä, koko tuotteen hinnan.. Että näin..
        Kirjoitan lisää, kunhan olen vähän selvitellyt asiaa..

        Hei!
        Minäkin tilasin 15 päivän ilmaisen näytteen Acai Berryä. Kävin katsomassa luottkokorttini tapahtumia, sieltä oli veloitettu postikulut n. 4euroa. Parin viikon kuluttua siellä näkyi 86 euron veloitus. Yritin soittaa annettuun numeroon, mutta ei sieltä vastannut kukaan. Mihin sähköpostiosoitteeseen olet lähettänyt viestiä? Täytyy soittaa luottokuntaan ja sulkea kortti.


      • minä00
        anne s kirjoitti:

        Hei!
        Minäkin tilasin 15 päivän ilmaisen näytteen Acai Berryä. Kävin katsomassa luottkokorttini tapahtumia, sieltä oli veloitettu postikulut n. 4euroa. Parin viikon kuluttua siellä näkyi 86 euron veloitus. Yritin soittaa annettuun numeroon, mutta ei sieltä vastannut kukaan. Mihin sähköpostiosoitteeseen olet lähettänyt viestiä? Täytyy soittaa luottokuntaan ja sulkea kortti.

        Lähti rahaa tilitä 80€ niinpä kuolletin luottortin varmuuden vuoksi, en tiedä että pitäisikö poistaa pankkitilit ja tehdä uudet..


      • Samaan lankaan
        väärennös kirjoitti:

        Eli tilasin minäkin ja takaraivossa oli kyllä aavistus koko ajan, että ei voi käydä näin helposti. En saanut s-postiini minkäänlaista tilausvahvistusta.. Tämä vain lisäsi epäilyjä. No, tililtä kuitenkin veloitettiin sovittu summa mutta kun tsekkasin parin viikon päästä saldon uudestaan, oli sieltä veloitettu lisää n. 70€... suljin kortin saman tein.
        Kannattaa tosiaan tarkistaa ne "Terms and Conditions" ennen kuin tilaa. Tässä ostaja sitoutuu maksamaan "trial periodin" jälkeen 69GBPtä, koko tuotteen hinnan.. Että näin..
        Kirjoitan lisää, kunhan olen vähän selvitellyt asiaa..

        Kiitos tiedosta, käynkin pankissa ennenkuin rahaa katoaa tililtä :)
        Erehdyin nimittäin juurikin samaan ansaan ja tilasin vaikka takaraivossa joku huusi ettei pitäisi.


      • JAAPOXX
        väärennös kirjoitti:

        Eli tilasin minäkin ja takaraivossa oli kyllä aavistus koko ajan, että ei voi käydä näin helposti. En saanut s-postiini minkäänlaista tilausvahvistusta.. Tämä vain lisäsi epäilyjä. No, tililtä kuitenkin veloitettiin sovittu summa mutta kun tsekkasin parin viikon päästä saldon uudestaan, oli sieltä veloitettu lisää n. 70€... suljin kortin saman tein.
        Kannattaa tosiaan tarkistaa ne "Terms and Conditions" ennen kuin tilaa. Tässä ostaja sitoutuu maksamaan "trial periodin" jälkeen 69GBPtä, koko tuotteen hinnan.. Että näin..
        Kirjoitan lisää, kunhan olen vähän selvitellyt asiaa..

        Sanomalehti keski-suomalaisessa, nettisivuilla oli tammikuussa mainos ilmaisesta (ilmaista kokeilla) laihdutustuotteesta. acai marja joku cleanser.
        Niinpä klikkasin ja luotin (sentään mainos keski-suomen suurimmassa lehdessä, että luotettava pitäisi olla)
        niin itsekkin tilasin tämän sivun innoittamana http://www.maridietblog.com/
        muka ILMAISEN kokeiluerän ja tyhmänä rupesin heikolla englannin kielellä jälkeenpäin lukemaan toimitusehtoja. No siellähän kerrotaan, että samantien kun laitat luottokortin numeron ja teet tilauksen niin täysi hinta (n.170e) veloitetaan molemmista tuotteista luottokortiltasi kuukausittain. (n. No nyt laitoin asiakaspalveluun viestiä, että peruisivat automaatti tilaukseni. (saapi nähdä lähettävätkö/veloittavatko jatkossa).

        Keski-suomalainen luulisi tarkastavan mainokset, jotka heidän verkossan mainostaa.
        Ja onko mainos sivu edes laillinen, kun siinä jankataan ainoastaan ilmaisesta kokeilusta vaikka totuus on toinen sopimusehdoissa (englannin kielellä, pienellä painettuna).

        VAROKAA TÄTÄ HUIJAUS SIVUA: http://www.maridietblog.com/
        Varokaa banneria siellä jossa kerrotaan ilmaisesta laihdutuksesta


    • asdfasdf22

      suurin osa tuotteista, jenkeissä on menossa hullun isot oikeusjutut ko. tuotteiden myyjiä kohtaan juurikin kun luottiksiltä lähtee rebill tyylisesti kuukauden päästä satoja euroja rahaa. pitäkää hyvät ihmiset silmät auki.

      • dfhfdh

        Minulle jäi vain vähän epäselväksi miten vitamiinipitoinen hedelmä liittyy laihdutukseen? Eikös se laihdutus mennyt että syö vähemmän kuin kulutat. Vitamiinit itse ainakin hankin kotimaisista marjoista, eikös se ole paljon ekologisempaakin, ettei tarvitse raahata maailman ääristä jotain marjaa, olkoot sitten superfoodia tai ei. Allaolevalla sivulla mustikkakin oli laitettu superfoodien listaan. = )


        http://www.webmd.com/diet/features/superfoods-everyone-needs


      • tuhmi
        dfhfdh kirjoitti:

        Minulle jäi vain vähän epäselväksi miten vitamiinipitoinen hedelmä liittyy laihdutukseen? Eikös se laihdutus mennyt että syö vähemmän kuin kulutat. Vitamiinit itse ainakin hankin kotimaisista marjoista, eikös se ole paljon ekologisempaakin, ettei tarvitse raahata maailman ääristä jotain marjaa, olkoot sitten superfoodia tai ei. Allaolevalla sivulla mustikkakin oli laitettu superfoodien listaan. = )


        http://www.webmd.com/diet/features/superfoods-everyone-needs

        Saitko vastauksen sieltä asiakaspalvelusta johon viestiä laitoit? Laitoin itse menemään nyt heti viestin sinne kun tilauksesta on alle viikko eli eikös se mene niin ettei ne sitten veloita sitä suurempaa summaa kortilta? Jotenkin tuntuu että koko juttu on ihan höpön löpö mutta kuitenkin tuli tilattua mutta onneksi nyt tuli tämä luettua niin peruin heti sieltä asiakaspalvelun yhteydenotto lomakkeen kautta... En ollu saanut edes mitään vahvistusviestiä sähköpostiini mutta onneksi oli kopiot tulostettuna. Toivon nyt vaan ettei ne veloita mitään mun kortiltani...


      • molly66
        tuhmi kirjoitti:

        Saitko vastauksen sieltä asiakaspalvelusta johon viestiä laitoit? Laitoin itse menemään nyt heti viestin sinne kun tilauksesta on alle viikko eli eikös se mene niin ettei ne sitten veloita sitä suurempaa summaa kortilta? Jotenkin tuntuu että koko juttu on ihan höpön löpö mutta kuitenkin tuli tilattua mutta onneksi nyt tuli tämä luettua niin peruin heti sieltä asiakaspalvelun yhteydenotto lomakkeen kautta... En ollu saanut edes mitään vahvistusviestiä sähköpostiini mutta onneksi oli kopiot tulostettuna. Toivon nyt vaan ettei ne veloita mitään mun kortiltani...

        Soitin juuri ja peruin puhelimitse tilaukseni...siellä vastattiin intialaisella murteella englanniksia.Sain peruttua ja peruutuksen kirjallisena sähköpostiin...katsotaan miten menee.Tämän yrityksen osoite oli: PO box 13579 Linlithgow EH49 9AH UK...nimi VIV3 Ltd.
        Alkup.tilauksesta n. reilu viikko...sain tabut postissa paripäivää sitten..


      • villee90
        molly66 kirjoitti:

        Soitin juuri ja peruin puhelimitse tilaukseni...siellä vastattiin intialaisella murteella englanniksia.Sain peruttua ja peruutuksen kirjallisena sähköpostiin...katsotaan miten menee.Tämän yrityksen osoite oli: PO box 13579 Linlithgow EH49 9AH UK...nimi VIV3 Ltd.
        Alkup.tilauksesta n. reilu viikko...sain tabut postissa paripäivää sitten..

        narahdin kanssa samaan ansaan. Luvattiin pari purkkia vain postimaksulla. enpäs tiennyt että lähtee joka kuukaus 85€... oli pakko sulkea kortti ja tilata uusi. Asiakaspalvelusta ei vastattu koska numero ei ollut edes käytössä. Toivottavasti ymmärtävät olla lähettämästä enää, kun ei ole rahaa mistä ottaakaa..


      • jennyh85
        villee90 kirjoitti:

        narahdin kanssa samaan ansaan. Luvattiin pari purkkia vain postimaksulla. enpäs tiennyt että lähtee joka kuukaus 85€... oli pakko sulkea kortti ja tilata uusi. Asiakaspalvelusta ei vastattu koska numero ei ollut edes käytössä. Toivottavasti ymmärtävät olla lähettämästä enää, kun ei ole rahaa mistä ottaakaa..

        Menin minäkin tuohon ansaan. Onneks katoin tän keskustelun, ja suljin korttini, josta ei oo vielä lähteny lisää rahaa. Huh, kyllä hölmöä höynäytetään. Tuleekohan ko. marjat edes? Eipä oo vielä ainakaan näkyny.. Onko niissä mitään potkua? Ja onko joku saavuttanu merkittäviä tuloksia?


      • villee90
        jennyh85 kirjoitti:

        Menin minäkin tuohon ansaan. Onneks katoin tän keskustelun, ja suljin korttini, josta ei oo vielä lähteny lisää rahaa. Huh, kyllä hölmöä höynäytetään. Tuleekohan ko. marjat edes? Eipä oo vielä ainakaan näkyny.. Onko niissä mitään potkua? Ja onko joku saavuttanu merkittäviä tuloksia?

        Mulle ainakin tuli, kapseleita tosin. Tässä linkki asiakaspalveluun. Itse otin jo yhteyttä mut saa nähdä auttaako mitään. http://www.perfectbenefitacai.com/support/index/site/5299


    • dumdidum...

      huijausta on. itse käväsin ihan mielenkiinnosta vain vilkaisemassa kyseistä tuotetta.

      siellä lukee kyllä tekstissä, että kun 15päivää on mennyt, kortiltanne veloitetaan 69e tuotteesta ja jos et tee mitään että peruisit tuotteen, kortilta tullaan veloittamaan kuukausittain.

      eli älkää menkö huijaukseen mukaan.

      • Liinu66

        Hei,
        mulla ainakin peruuttaminen onnistui soittamalla. Saa nyt sit nähdä mitä luottokortilta veloitetaan, pelkät postikulut vai jotakin muutakin. Olen nyt napsinut noita 3 päivää ja mitään ei vielä huomaa, mutta mulla on muutenkin aika hidas aineenvaihdunta. Kyllä ajattelin ainakin nämä purkit nappailla, katsotaan sitten mikä tulos. Ja samlla lisätään liikuntaa mahdollisuuksien mukaan.


      • huijattu

        Tuttua tekstiä, minäkin tulin huijatuksi. Sain kapselit ja nyt peruin netin kautta jatkotilauksen. Saa nähdä onnistuuko se, vai täytyykö lopettaa visan tili.
        Miehille tarkoitettu huijaussivu löytyy osoitteesta http://www.alexmuscleblog.com/fi/?t202id=61176&t202kw=4231650. Jos katsotte, huomaatte miten samalla muotilla se on tehty tuon marin sivun kanssa! Samantapaisia sivuja näkyy olevan muilla "murteilla" monia muitakin.
        Kyllä sitä ihmisen pitää olla tyhmä!


    • walluppi

      mistä acai berry voi ostaa suomesta ? tai miten voi tilata ?

      • outi10

        Älkää tilatkaa noita purkkeja!!!!Maksoin kortilla tilauksen. Itse tilasin ja lähti kuukausi tilauksen jälkeen 66.90€ tililtä rahaa.Maksun saaja CLN*cleansesupp.com.Soitin tähän numeroon 358-942419011 ja huonolla englannilla sain peruttua tilauksen.Aikoivat laittaa sähköpostiin vahvistuksen peruutuksesta ja aikoivat palauttaa rahan 66.90€ takaisin tilille 15-30 päivän kuluessa.Saa nähdä miten käy.


      • Acai-käyttäjä

      • typeryksin typerys
        outi10 kirjoitti:

        Älkää tilatkaa noita purkkeja!!!!Maksoin kortilla tilauksen. Itse tilasin ja lähti kuukausi tilauksen jälkeen 66.90€ tililtä rahaa.Maksun saaja CLN*cleansesupp.com.Soitin tähän numeroon 358-942419011 ja huonolla englannilla sain peruttua tilauksen.Aikoivat laittaa sähköpostiin vahvistuksen peruutuksesta ja aikoivat palauttaa rahan 66.90€ takaisin tilille 15-30 päivän kuluessa.Saa nähdä miten käy.

        Menin itsekkin tuohon lankaan ja tilasin tuotteita. Tilaaminen tapahtui eilen ja sen jälkeen aloin lukea kirjoituksia huijaustouhuista. Suljin sitten jo eilen luottokorttini ja peruin tänään tilauksen niin sähköpostilla kuin puhelimitse. Eli jo 15 päivän aikana peruu niin ei pitäisi lähteä isompia maksuja tililtä? Mutta jos menee yli tuon 15 päivän, joka kuukausi velotetaan tilitä. Puhelimessa ollut nainen mielestäni puhui jotain, että menee 5-7 päivää ennen kuin tuotteet lähtevät liikkeelle, voiko olla näin? Nyt en edes enää halua koko tuotteita, kun harmittaa oma hölmöily niin tulevatko ne silti? Ahistuksenhan tästä sai!


    • dude230

      Asiallista informaatiota Acai-marjan terveysvaikutuksista osoitteessa www.made4share.com olen tilannut kampanjakoodilla bvv666 ja todella tyytyväinen vaikutukseen.

    • Zaon

      Kannattaa käyttää luotettavia ostospaikkoja jos netissä tilaa, esim iHerb:n nettikaupasta www.iherb.com saa vastaavia tuotteita todella edullisesti ja luotettavasti jopa ilman toimituskuluja jos tilaamien tuotteiden kokonaissumma ylittää 60$, lisäksi ensitilaajan etu on 5$ ja alennuskoodilla LEK537 saa vielä 5% alennuksen tuotteiden loppusummasta. Kannattaa käydä katsomassa, sieltä itsekin tilannut lueskeltuani ihmisten kokemuksia näistä huijaussivustoista. Esim 60 kpl:n acai-marja dieetti-purkki maksaa vain 7$ eli n 5€, suosittelen!

      • dexx

    • Acai-kapselit

      Tilasin acai- kapselit osoitteesta: www.luonnollinen-acai.com ja haluisin tietää onko ketään tilannut sieltä ja onko minua nyt huijattu, että se maksaa sen 4,90 € vain? :o

    • superfoodrules

      No tuliko ne perille? Maksoin itse enemmän www.terveyskioski.fi mutta tuli perille nopeasti ja tuotteen päiväystäkin oli vielä vuosi jäljellä joten tuoretta oli.

    • sellerisiili

      hei!Ostin tänään luontaistuotekaupasta acaijauhetta ja seuraava kysymys kuuluukin,että paljonko on 3g deseinä?Onko se 0,5dl vai 1dl?

    • Tiedusteluja

      Hei!
      Miten nuo kapselit/mehut on teillä toiminut? Kannattaako niitä kokeilla?
      Minulla on jääny vähän epäselväksi, että mihin nuiden laihduttava vaikutus perustuu: Parantaako ne aineenvaihduntaa (eli liikunnan määrää ei tarvitsisi lisätä) vai antaako lisäenergiaa, että jaksaa liikkua enemmän? Entä pitääkö ruokavaliota muuttaa merkittävästi?

      Tuosta sai sellaisen kuvan, että olen melko laiska :D Koiran vuoksi kuitenkin ulkoilen reippaasti päivittäin vähintään tunnin, mutta paino ei tunnu putoavan vaikka olen yrittänyt ruokavaliotakin muuttaa.

      • p-n marjat-m55v

        Hei!
        Lukekaa varoitukset noista huijausmyynneistä edellä myös.
        Itsekin pitää seurata että ei tule Visalle lisälaskua.
        60 kapselia maksoi 40 € postikuluineen. Pieni paketti tuli Englannista, mutta purkissa lukee pakkauspaikaksi USA.
        Tuli vaan mieleen jonkun nettisivun vihje, että pitäisi ostaa paikoista jotka näyttävät etiketin ja siinä on koostumus.
        Minulla näkyy olevan 200 mg kofeiinia/kapseli, joka vastannee 2-3 kahvikupillisen kofeiinimäärää. Kun otetaan 2 kapselia/päivä, niin siinä olisi 4-6 tavanomaista kahikupillista vastaava kofeiiniannos.
        Kävip mielessä, että nämä painonpudotusvaikutukset saattavat olla sen kofeiinin takia, koska kapselit mielestäni kuseetttavat tavallista enemmän. Normaalisti en juo kahvia ollenkaan.
        Acai-marjauutetta näkyy olevan 50 mg/kapseli. Tämä taitaa olla aika vähän. Jotkut myyjät pyytävät kiinnittämään tähän määrään huomion. Hintakin voi olla paljon alempi kun on acaitakin käytetty vain vähän.

        Olen jostain lukenut, että oikeasti voi laihtua vain 1,5 kg/viikko, ja muu on nestehukkaa. Eiköhän kahvi aiheuta nestepoistumaa ?
        Hiukan siis epäilen näitä tehoja ja lisäksi pelkään tätä kofeiinin nauttimista. Olen tosin teen juoja, ja juon 2-3 isompaa teekupillista/vrk. Olen kuullut, että teaiini on periaatteessa sama aine kuin kofeiini. Mitä sanotte tästä ?

        Harrastan kyllä läpi vuoden säästä riippuen n. 3-4 kertaa viikossa työmatkapyöräilyä 15 km/suunta, mutta ei tämä minua laihduta yhtään.
        Samoin teen muutaman kerran viikossa painavilla, n. 24 kg (/ 1käsi, siis 2x24 kg yht) ) käsipainoilla 5 x7 "penkkipunnerrus"-tyyppistä nostelua sängyssä aamuisin. Täytyisi hillitä syömistä, koska painoa on liikaa: Olen 180/110 mies 55 v.


    • Jestas sentään

      Itse ostin 90 kapselin purkin 18 euroa posteineen suoraan ebaysta www.ebay.co.uk

      Maksu PayPalilla ja homma toimii, miksi ihmeessä pitäisi ostaa jostain epämääräisestä ulkolaisesta nettikaupasta, kun on halpoja ja hyväksi todettujakin keinoja?

    • öcai

      Acaita löytyy iherbistä edullisimmin.

      Esim:
      http://www.iherb.com/Natural-Factors-AcaiRich-Acai-Berry-Concentrate-500-mg-90-Capsules/23072?at=0

      http://www.iherb.com/Natrol-AcaiBerry-Diet-Acai-Green-Tea-Super-Foods-60-Fast-Capsules/21475?at=0

      Koodilla ENU197 saa ensimmäistä kertaa tilaava vielä 5 dollaria alennusta.
      Purnukat tulee postitse parissa viikossa.
      Itse oon tilannut tuolta vitamiinejä, melatoniinia, teetä, kahvia, dieettibuustereita sun muuta ja aina ollut luotettava mesta ja edullinen hintataso, eivätkä todellakaan veloita mitään muuta tililtä kun mitä on tilannut. Plussaa myös on, että tilaukseen saa aina valita yhden ilmaistuotteen ja yleensä pistävät jonkun yllärin vielä pakettiin :)

    • Jukka1968
    • koettumoneenkertaan

      Kyllä se vaan niin on, että mitään et ilmaseksi saa. Mitä hyötyä on kellekään kaupata ilmaiseksi tavaraa?

    • veijo63987363

      Enemmän rahaa kuin järkeä????

    • veijo73098732

      vastaukseni poistettiin koska tutkimus osoittaa että acai voi jopa nostaa painoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe