_JÄRKYTTÄVÄ_kysymys

Tuosta eilen nostetusta vanhasta ketjusta tulikin mieleeni tämä:

Kumpi on kamalampaa

Miehet joilla on nettipornoa koneellaan

Vai

Naiset jotka miehensä kanssa ollessaan fantasioivat tilalle jonkun ihan toisen?


Miettikää tarkkaan ja miksi on mitenkin.

38

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis.

      kun kuitenkin molemmat tekevät kaikkea ja ristiin sitä sun tätä.

      niin tämä kauhea kysymys ei ole kovin kauhea.

      Minusta.

    • jos saisin tietää et naiseni fantasioi jostain toisesta tyypistä kun me harrastetaan seksiä.

      • sä sitten.

        ole koskaan miettinyt muita naisia.

        häh ;)


      • sä sitten. kirjoitti:

        ole koskaan miettinyt muita naisia.

        häh ;)

        kun ensimmäistä kertaa petin nuoruudessani naisystävääni,ei omatunnon takia meinannut muuten juttu alkaa pelittää.


      • monte24 kirjoitti:

        kun ensimmäistä kertaa petin nuoruudessani naisystävääni,ei omatunnon takia meinannut muuten juttu alkaa pelittää.

        naisystäväkseni :)


      • oletkin.
        monte24 kirjoitti:

        naisystäväkseni :)

        täydellinen..

        me kaikki ei olla ;)


    • ........................

      Järkyttävintä on, että olet mies, ja sinusta noi asiat on järkyttäviä.

      • Mä olen botti ja asun serverihyllyllä.


    • Jazuli

      ..jotta kumpaikaa olis kamalaa..=o)

      ...joku saa kiksinsä nettipornosta..(waazz ??)...sitte miusta on parempi kuvitella miehen tilalle joku muu ko oikiasti hakee siihi joku muu..=o)

      ..mikäli ei oo aikeis oikiasti vaihtaa...=o)

    • .
      On tuo nainen joka kuvittelee oman äijän tilalle toisen.

      Peruste:
      Mies katselee vain kuvia mutta nainen taas haluaa olla jonkun muun kanssa. Kuvien katsominen ei ole pettämistä mutta toisen kuvitteleminen kesken _in action_ on jo jonkinmoista.. ainakin henkisesti.
      .

      • mitä.

        kamalaa siinä nyt on. Mä oon varmaan kamala, kun olen kehoittanut siihen, koska jossain vaiheessa sitä esim. 13 vuoden jälkeen voi olla vähän kyllästynyt. Että parempi kun lähtee vieraisiin vai ..


      • sanon ma.

        heh heh

        sä sitten kuvittelet, että se mies katselee kuvia kuin että "tässä on voileipä, ja tässä on kuusi, ja tässä on kivi".... eikä yhtään fantasioi seksistä? ei kertaakaan IKINÄ tule mieleen pientä poikastakaan, että millaista olisi harrastaa seksiä ko. hlön kanssa? Ei yhtään ei koskaan ei sitten tippaakaan edes kiihota!

        Ihan sama kuin lukee HS Tv-ohjelmaa...


      • mitä. kirjoitti:

        kamalaa siinä nyt on. Mä oon varmaan kamala, kun olen kehoittanut siihen, koska jossain vaiheessa sitä esim. 13 vuoden jälkeen voi olla vähän kyllästynyt. Että parempi kun lähtee vieraisiin vai ..

        .
        Kyse oli siitä kumpi noista vaihtoehdoista on pahempi.

        En ottanut kantaa siihen, että mikä on mitä 13vuoden yhteiseloliiton jälkeen jossa toinen jopa siunaa asian, jolloin mitään väärää ei ole edes tapahtunut.
        .


      • sanon ma. kirjoitti:

        heh heh

        sä sitten kuvittelet, että se mies katselee kuvia kuin että "tässä on voileipä, ja tässä on kuusi, ja tässä on kivi".... eikä yhtään fantasioi seksistä? ei kertaakaan IKINÄ tule mieleen pientä poikastakaan, että millaista olisi harrastaa seksiä ko. hlön kanssa? Ei yhtään ei koskaan ei sitten tippaakaan edes kiihota!

        Ihan sama kuin lukee HS Tv-ohjelmaa...

        .
        Asetti tapahtumat eriarvoiseen asemaan, joista toinen nousi pahemmaksi.

        Itsekkin voin katsoa pornoa pornona, ja pidän sitä ihan eri asiana kuin rakastelun aikana kuvittelisi toisen miehen siihen äheltämään.
        .


      • minä.
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Kyse oli siitä kumpi noista vaihtoehdoista on pahempi.

        En ottanut kantaa siihen, että mikä on mitä 13vuoden yhteiseloliiton jälkeen jossa toinen jopa siunaa asian, jolloin mitään väärää ei ole edes tapahtunut.
        .

        sen siunaan, koska tiedän myös mitä itse ajattelen.


      • minä. kirjoitti:

        sen siunaan, koska tiedän myös mitä itse ajattelen.

        .
        Silloinhan mitään ongelmaa ei ole. Ap kysymyksessä ei annettu mitään muita tietoja asian tiimoilta, vaan pyydettiin valitsemaan noista vaihtoehdoista pahin, ihan vaan noilla tiedoilla jolloin toisen ajatteleminen sen oman miehen paikalle kesken rakastelun, nousee pahemmaksi kuin kuvien katselu. _minun mielestäni_
        .


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Silloinhan mitään ongelmaa ei ole. Ap kysymyksessä ei annettu mitään muita tietoja asian tiimoilta, vaan pyydettiin valitsemaan noista vaihtoehdoista pahin, ihan vaan noilla tiedoilla jolloin toisen ajatteleminen sen oman miehen paikalle kesken rakastelun, nousee pahemmaksi kuin kuvien katselu. _minun mielestäni_
        .

        Olen itsekin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen itsekin.

        .
        Hyvä :)
        .


      • en ole.
        buddy-love kirjoitti:

        Olen itsekin.

        koska pystyn harvoin pitämään ajatuksiani kurissa.


    • Ei noista kumpikaan ole kovin järkyttävä juttu. Fantasioinnilla ei loukkaa toista kunhan ei huuda hekuman hetkellä "Jarmoa" kun on sängyssä Veijon kanssa. Jos kone on yhteisessä käytössä nainen saattaa löytää miehen pornot ja sit tulis paha mieli. Ja huuto ja tappelu. Eli vastaan että porno koneella.

    • Muzzo

      Pornolla on tärkeä merkitys miehen hyvinvoinnin kannalta. Se edistää miehen seksuaalista kiihottumista ja helpottaa seksuaalisen tyydytyksen saamista. Tätä kautta porno ehkäisee osaltaan erilaisten sairauksien kehittymistä.

    • ..........

      edelleenkin vasta se, kun mies toisen naisen kanssa ollessaan fantasioi omasta muijasta

    • olis kamalampi - koska se ei vaatisi lainkaan mielikuvitusta.

      Mä otin tähän tällasen taiteellisen katsonnan nyt.

      • on.

        pahempi.

        that's the spirit ;)


    • Tässä erästä mielenkiintoista seikkaa:

      Arvioin että ne naiset jotka nostavat suurimman mekkalan nettipornosta myös fantasioivat itse eniten.

      • se.

        huomataan...

        kunhan vähän olis haluttu pitää hauskaa. Pitikö kertoa ;)


      • se. kirjoitti:

        huomataan...

        kunhan vähän olis haluttu pitää hauskaa. Pitikö kertoa ;)

        En malttanut. Kuitenkin joku olisi alkanut valittaa kohta etten osallistu.

        Mutta kukapa nyt mahtaa hermostua tuosta näkökannastani.


      • se.
        buddy-love kirjoitti:

        En malttanut. Kuitenkin joku olisi alkanut valittaa kohta etten osallistu.

        Mutta kukapa nyt mahtaa hermostua tuosta näkökannastani.

        löytyisi, jos eivät pitäisi itseään nyt hölmöinä ja miettisi olenko hölmö.


      • se. kirjoitti:

        löytyisi, jos eivät pitäisi itseään nyt hölmöinä ja miettisi olenko hölmö.

        Primitiivireaktio olisi kiva juttu, mutta taitaa olla turha toivo.


      • molempiin

        suuntiin.

        Oletat, että jokamiehen nettipornon (pornon) käyttö on vakio. Jonkin verran käyttö tuskin juuri ketään hetkeuttaa - eri asia on addiktius, kun se alkaa olla siis parisuhteesta pois (pelkkää tumputusta ... näitä on liian paljon).

        Oletat, että jokaisen naisen fantasiointitapa on sama. Mä esimerkiksi fantasioin paljonkin masturboidessa mutta en koskaan miehen / miesten kanssan ollessa.


      • molempiin kirjoitti:

        suuntiin.

        Oletat, että jokamiehen nettipornon (pornon) käyttö on vakio. Jonkin verran käyttö tuskin juuri ketään hetkeuttaa - eri asia on addiktius, kun se alkaa olla siis parisuhteesta pois (pelkkää tumputusta ... näitä on liian paljon).

        Oletat, että jokaisen naisen fantasiointitapa on sama. Mä esimerkiksi fantasioin paljonkin masturboidessa mutta en koskaan miehen / miesten kanssan ollessa.

        Tekee siitä virheellisen.

        Nämä ovat standarditapauksia kumpikin ja siis lähellä keskiarvoa.


      • sä oot.
        buddy-love kirjoitti:

        Primitiivireaktio olisi kiva juttu, mutta taitaa olla turha toivo.

        vieraantunut, jos et sitä usko.

        Miksi luulet, että keskustelu yhtäkiä hipuu, kuin seinään ..


      • keksit .
        buddy-love kirjoitti:

        Tekee siitä virheellisen.

        Nämä ovat standarditapauksia kumpikin ja siis lähellä keskiarvoa.

        tuon just - se ei ole aloituksessa! Ei hyväksytä.


      • keksit . kirjoitti:

        tuon just - se ei ole aloituksessa! Ei hyväksytä.

        Epästandardit havaintokohteet olisi ilmoitettu tarkasti.
        Nyt kun ei ilmoitettu, niin silloin ovat tietysti standardeja.


      • sä oot. kirjoitti:

        vieraantunut, jos et sitä usko.

        Miksi luulet, että keskustelu yhtäkiä hipuu, kuin seinään ..

        Aloituksissani ei yleensä juttu etene kovin kauaa.
        Varsinkaan jos siinä on juoni taustalla.


      • sitten.
        buddy-love kirjoitti:

        Aloituksissani ei yleensä juttu etene kovin kauaa.
        Varsinkaan jos siinä on juoni taustalla.

        niin.


    • A:n kanssa voi fantasioida B:stä ja shit päinvastoin.
      Yx niksi on ottaa samannimiset, ettei lemmenlurituksessa sano väärää nimeä:D

    • almasty

      Ne ovat saman asian kaksi eri ilmenemismuotoa jos naisellani olisi fantasioita jostain muunlaisesta miehestä niin en nostaisi siitä kissaa pöydälle siis edellyttäen että tämä mies olisi vaikka joku julkkis tai täysin mielikuvituksen tuote.

      Silloin voisi ruveta sieppaamaan jos kyseessä olisi "naapurin Reiska" mutta yleensä en ole niin sinisilmäinen että kuvittelisin olevani fantasiatasollakin naiselleni se ainoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe