Olen vasta 24-vuotias, mutta huomattavan ylipainon vuoksi jonka laihdutin jo pariin kertaan pois ja josta osa on taas tullut takaisin, kasvojen iho on poskien kohdalta löystynyt pahasti ja kasvojen yleisilme on puutunut ja löystynyt. En ymmärrä miten tämä on mahdollista, koska ylipainoisenakaan en ollut koskaan selkeästi ylipainoisen näköinen, mutta kasvoihin pyöreyttä kerääntyi todella paljon.
Kiinteytyykö iho enää ollenkaan kun ikääkin on jo näin paljon ja voiko sitä jotenkin nopeuttaa?
Ihoni on aina ollut rasvainen ja hieman aknea on vieläkin, käsittääkseni se on ihon takaisin kiinteytymisen kannalta hyvä juttu?
Löystynyt kasvojen iho
marsuposket
1
573
Vastaukset
- tt-san
Heii ! Mulla on sama probleema ja oon tutkiskellu aika paljonkin kasvoihin ja ihoon liittyviä asioita.
Ja arvelisin että tähän pulmaan (paras?)/halvin ainakin, ratkaisu on niinsanottu "kasvojumppa".
Kirjoita googleen "face exercises", niin apu pitäis löytyä jo ekalta sivulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161