Olen vasta 24-vuotias, mutta huomattavan ylipainon vuoksi jonka laihdutin jo pariin kertaan pois ja josta osa on taas tullut takaisin, kasvojen iho on poskien kohdalta löystynyt pahasti ja kasvojen yleisilme on puutunut ja löystynyt. En ymmärrä miten tämä on mahdollista, koska ylipainoisenakaan en ollut koskaan selkeästi ylipainoisen näköinen, mutta kasvoihin pyöreyttä kerääntyi todella paljon.
Kiinteytyykö iho enää ollenkaan kun ikääkin on jo näin paljon ja voiko sitä jotenkin nopeuttaa?
Ihoni on aina ollut rasvainen ja hieman aknea on vieläkin, käsittääkseni se on ihon takaisin kiinteytymisen kannalta hyvä juttu?
Löystynyt kasvojen iho
marsuposket
1
557
Vastaukset
- tt-san
Heii ! Mulla on sama probleema ja oon tutkiskellu aika paljonkin kasvoihin ja ihoon liittyviä asioita.
Ja arvelisin että tähän pulmaan (paras?)/halvin ainakin, ratkaisu on niinsanottu "kasvojumppa".
Kirjoita googleen "face exercises", niin apu pitäis löytyä jo ekalta sivulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643