Voisiko joku suositella hyvää geelikynsien tekijää pk-seudulta? Olen itse hetki sitten muuttanut seudulle ja nyt kipeästi tarvitsisin paikan jossa huollattaa kynteni.
Geelikynnet pk-seutu
6
1857
Vastaukset
- kynnet on
paikkoja löytyy todella runsaasti, pk-seutu minne muutit on aika laaja käsite.... voisitko vähän kertoa minne päin pk-seutua muutit?
- ...
Vantaan Varistoon. Autolla onneks pääseee ja hyvän paikan takia voi jo vähän ajaakin...
- Glitterikoukku
... kirjoitti:
Vantaan Varistoon. Autolla onneks pääseee ja hyvän paikan takia voi jo vähän ajaakin...
Olen käynyt jo toista vuotta ja olen ollut työn jälkeen erittäin tyytyväinen. Kun hyvin kynsien tekijän löytää, siitä kannattaa pitää kiinni
http://www.heavenlynails.fi
Onnea hyvän kynsitekijän etsintään!
- miiiiiii
Heips!
Ajattelin nyt vielä lisätä tähän sinulle oman geelikynsipaikan, jossa itse olen käynyt jo kaksi vuotta.
Anna Bella Salon Tikkurilassa, sijaitsee K-Supermarket Ylivetoa vastapäätä.
Suosittelen todellakin kokeilemaan ko. paikkaa. Hinta&laatusuhde enemmän kuin kohdallaan! Nimimerkillä; itse tullut kokeiltua kaikenmaailman "lapiokynsien tekijöitä" :D
Toivottavasti löydät mieleisesi kynsipaikan! =) Suosittelen minäkin Annabella Salon:a joka nyt sijaitsee Tikkurilassa, mutta sitä huoltsikkaa vastapäätä.
Käyn siellä myös ottamassa hiustenpidennykset, jotka ovat erittäin hyvin tehty. Tekniikkaan en ole törmännyt muualla Suomessa, tää tekniikka ei satu ja mulla kestää pidennykset (putoamatta tai takkuuntumatta) puolikin vuotta. Lisäksi tuolta saa luonnonhiuksia, jotka ovat yhtä pehmeitä kuin omat.
Mulle tehdään siellä myös varpaankynnet, koska nekin kestävät 3 kk ilman mitään ongelmaa. Lisäksi muoto ja värit ovat parhaimmat, joita olen löytänyt. Nyt kävin juuri happohoidossa, ja oli tehokkain kasvohoito minkä olen koskaan saanut. Iho on kuin olisin saanut kasvojen kohotuksen, uskomaton hoito. Suosittelen lämpimästi Annabella Salonia.- Annakaisa3
Suosittelen Salon Milagroa Kampissa! Todella monipuolinen valikoima ja aina olen saanut kestävät ja kuniit kynnet. Niin monessa paikassa nimittäin tehdään vaikka minkälaisia väkerryksiä että... Ne tekee kynsiä CrystalNails merkillä, joka on maailmalla ykkösmerkkejä rakennekynsissä.
Todellakin suosittelen jos viitsii mennä helsinkiin asti!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514