Geelikynnet pk-seutu

...

Voisiko joku suositella hyvää geelikynsien tekijää pk-seudulta? Olen itse hetki sitten muuttanut seudulle ja nyt kipeästi tarvitsisin paikan jossa huollattaa kynteni.

6

1589

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynnet on

      paikkoja löytyy todella runsaasti, pk-seutu minne muutit on aika laaja käsite.... voisitko vähän kertoa minne päin pk-seutua muutit?

      • ...

        Vantaan Varistoon. Autolla onneks pääseee ja hyvän paikan takia voi jo vähän ajaakin...


      • Glitterikoukku
        ... kirjoitti:

        Vantaan Varistoon. Autolla onneks pääseee ja hyvän paikan takia voi jo vähän ajaakin...

        Olen käynyt jo toista vuotta ja olen ollut työn jälkeen erittäin tyytyväinen. Kun hyvin kynsien tekijän löytää, siitä kannattaa pitää kiinni

        http://www.heavenlynails.fi

        Onnea hyvän kynsitekijän etsintään!


    • miiiiiii

      Heips!

      Ajattelin nyt vielä lisätä tähän sinulle oman geelikynsipaikan, jossa itse olen käynyt jo kaksi vuotta.

      Anna Bella Salon Tikkurilassa, sijaitsee K-Supermarket Ylivetoa vastapäätä.
      Suosittelen todellakin kokeilemaan ko. paikkaa. Hinta&laatusuhde enemmän kuin kohdallaan! Nimimerkillä; itse tullut kokeiltua kaikenmaailman "lapiokynsien tekijöitä" :D

      Toivottavasti löydät mieleisesi kynsipaikan! =)

    • Suosittelen minäkin Annabella Salon:a joka nyt sijaitsee Tikkurilassa, mutta sitä huoltsikkaa vastapäätä.

      Käyn siellä myös ottamassa hiustenpidennykset, jotka ovat erittäin hyvin tehty. Tekniikkaan en ole törmännyt muualla Suomessa, tää tekniikka ei satu ja mulla kestää pidennykset (putoamatta tai takkuuntumatta) puolikin vuotta. Lisäksi tuolta saa luonnonhiuksia, jotka ovat yhtä pehmeitä kuin omat.

      Mulle tehdään siellä myös varpaankynnet, koska nekin kestävät 3 kk ilman mitään ongelmaa. Lisäksi muoto ja värit ovat parhaimmat, joita olen löytänyt. Nyt kävin juuri happohoidossa, ja oli tehokkain kasvohoito minkä olen koskaan saanut. Iho on kuin olisin saanut kasvojen kohotuksen, uskomaton hoito. Suosittelen lämpimästi Annabella Salonia.

    • Annakaisa3

      Suosittelen Salon Milagroa Kampissa! Todella monipuolinen valikoima ja aina olen saanut kestävät ja kuniit kynnet. Niin monessa paikassa nimittäin tehdään vaikka minkälaisia väkerryksiä että... Ne tekee kynsiä CrystalNails merkillä, joka on maailmalla ykkösmerkkejä rakennekynsissä.

      Todellakin suosittelen jos viitsii mennä helsinkiin asti!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe