Nenäni punoittaa kesät talvet! Mikään ei tunnu auttavan. Olen kuorinut ja pessyt, antanut olla, tehnyt naamioita... Se siis on tasaisen punainen ja punoitusta ei ole poskissa eikä muualla,vain nenässä! Nenässä ei ole finnejä kun silloin tällöin, mutta mustapäitä ja pikkunäppylöitä löytyy. On häiritsevää kun näyttää petteri punakuonolta! Tahtoisin päästä vaivasta eroon, mutten tiedä mitä pitäisi tehdä. Vinkkejä? Neuvoja?
nenä punoittaa
3
643
Vastaukset
- rudolf the red nose
Tiedän tunteen. Nenä on aina punainen. Kylmällä säällä, kuumalla säällä, kesät, talvet... aina! Ainoa Tilanne kun nenä oli suht normaali, oli silloin kun menetin synnytyksessä 1700ml. verta ja olin muutaman päivän aika heikkona. V...tuttaa kun vieraat ihmisetkin huomauttelee asiasta.Tyyliin: Onko sulla nuha/ Ootko polttanut nenäs auringossa/ Ootko harkinnu nenän valkasuviikkoa? Olen itse ajatellut lämpöneulaukseen menoa. Kannattakohan? Onko kokemusta asiasta jollakin?
- oikopäätä
asiaan vihkiytyneen lääkärin pakeille-laserkäsittelyyn.Alati uusien toimimattomien voiteiden hankkimien sekä kosmetologien yritykset hoitaa punoitusta ohentavat ainoastaan lompakkoasi; mitään tulosta niillä ei saavuteta. Laserilla tulee pysyvä hoitovaste, ellei sitten kuulu siihen pieneen joukkoon ihmisiä, joille punoitus on tavallaan "syntymälahjana" saatu ominaisuus.
- blackapple
oikopäätä kirjoitti:
asiaan vihkiytyneen lääkärin pakeille-laserkäsittelyyn.Alati uusien toimimattomien voiteiden hankkimien sekä kosmetologien yritykset hoitaa punoitusta ohentavat ainoastaan lompakkoasi; mitään tulosta niillä ei saavuteta. Laserilla tulee pysyvä hoitovaste, ellei sitten kuulu siihen pieneen joukkoon ihmisiä, joille punoitus on tavallaan "syntymälahjana" saatu ominaisuus.
mulla ihan sama homma! niin ärsyttävää, ku ei millään lähe pois. kävin kyllä kosmetologilla joka puristi mustapäät pois ja parani sillä hieman mutta nyt oon menossa uudelleen kosmetologille elokuun lopussa, että toivottavasti auttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295