Punk-perinteet

öh...

Miten on??
kun katsoo Ramoja ja Pistolsseja ja sen jälkeen palaa tähän aikaan, niin herää kysymys missä liima, hakaristit, eläinrääkkäys, kama päissä tehdyt törkeät väkivaltarikokset, mitä ihmeen kasvisvuohutusta, ja lisää pakolaisia... hippejä prkl!

Milloin se tosipunk alkoi, mihin on korrekteinta laittaa alkamisajankohta punkille?

Mitä vittua, punkin Elvis oli Sid, muut vaan teeskentelee, Sid veti!

4

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Njaa.. Hakaristit.. eikös punkit oo,jos sen joku voi määritellä,ajatellu et ei rasismia? Aattelen itekki noin,mutta taas mitä pakolaisiin eritoten somaleihin kohdistuvat ajatukset ovat,että ei vittu yhtäkään enää tälle eikä millekkään muullekkaan maalle!!! Ite ovat soppasa ja sotasa kehitelly,ite voivat sen myös hoitaa. Mun kokomukset niistä paskoistanekruista on,et ei IKINÄ asiaa mun silmien eteen!

• ...

ja Sid tosiaan veti,mut mitä veti..

• Joka veti
        ... kirjoitti:

ja Sid tosiaan veti,mut mitä veti..

Vaan kamaa. Soittaahan se dorka ei osannut. Ei soita Sex Pistolsien biiseillä. Täysin lahjaton pölvästi. Lukekaa vaikka Rottenin kirjoittama kirja. Se vaan paskansai housuunsa ja kuolasi tajuamatta maailman menosta mitään. Ja hepopäissään tappoi Nancyhuoranistin puukolla.

• Punkrocker

Punk oli loistavaa rockmusiikkia. Parhaimmat bändit teki upeita biisejä ja loistavia levyjä. Ramones, Sex Pistols, Clash, Saints, Damned, Heartbreakers, Stranglers jne...
      Ei liima, hakaristit, eläinrääkkäys, kaman veto, väkivaltarikokset olleet mikään punkjuttu. Vai oletko todella ihan täysin urpo ja ääliö. Punkjuttu oli loistava musiikki. Se jää elämään sukupolvelta toiselle.
      Jos Sid on sun esikuva niin ei sulla ole hajuakaan koko punkista. Sid oli vain tyhmä ääliö joka ei edes osannut soittaa. Se oli se punkin idiootti. Sä voisit olla samanlainen paska-aivo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9678
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      66
      4587
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      58
      4294
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      137
      2796
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      123
      2612
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      158
      2394
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      21
      1780
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1517
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1517
    10. Älä nyt ainakaan pelkää

että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava
      Ikävä
      72
      950
    Aihe