Punk-perinteet

öh...

Miten on??
kun katsoo Ramoja ja Pistolsseja ja sen jälkeen palaa tähän aikaan, niin herää kysymys missä liima, hakaristit, eläinrääkkäys, kama päissä tehdyt törkeät väkivaltarikokset, mitä ihmeen kasvisvuohutusta, ja lisää pakolaisia... hippejä prkl!

Milloin se tosipunk alkoi, mihin on korrekteinta laittaa alkamisajankohta punkille?

Mitä vittua, punkin Elvis oli Sid, muut vaan teeskentelee, Sid veti!

4

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Njaa.. Hakaristit.. eikös punkit oo,jos sen joku voi määritellä,ajatellu et ei rasismia? Aattelen itekki noin,mutta taas mitä pakolaisiin eritoten somaleihin kohdistuvat ajatukset ovat,että ei vittu yhtäkään enää tälle eikä millekkään muullekkaan maalle!!! Ite ovat soppasa ja sotasa kehitelly,ite voivat sen myös hoitaa. Mun kokomukset niistä paskoistanekruista on,et ei IKINÄ asiaa mun silmien eteen!

      • ...

        ja Sid tosiaan veti,mut mitä veti..


      • Joka veti
        ... kirjoitti:

        ja Sid tosiaan veti,mut mitä veti..

        Vaan kamaa. Soittaahan se dorka ei osannut. Ei soita Sex Pistolsien biiseillä. Täysin lahjaton pölvästi. Lukekaa vaikka Rottenin kirjoittama kirja. Se vaan paskansai housuunsa ja kuolasi tajuamatta maailman menosta mitään. Ja hepopäissään tappoi Nancyhuoranistin puukolla.


    • Punkrocker

      Punk oli loistavaa rockmusiikkia. Parhaimmat bändit teki upeita biisejä ja loistavia levyjä. Ramones, Sex Pistols, Clash, Saints, Damned, Heartbreakers, Stranglers jne...
      Ei liima, hakaristit, eläinrääkkäys, kaman veto, väkivaltarikokset olleet mikään punkjuttu. Vai oletko todella ihan täysin urpo ja ääliö. Punkjuttu oli loistava musiikki. Se jää elämään sukupolvelta toiselle.
      Jos Sid on sun esikuva niin ei sulla ole hajuakaan koko punkista. Sid oli vain tyhmä ääliö joka ei edes osannut soittaa. Se oli se punkin idiootti. Sä voisit olla samanlainen paska-aivo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe