Miten on??
kun katsoo Ramoja ja Pistolsseja ja sen jälkeen palaa tähän aikaan, niin herää kysymys missä liima, hakaristit, eläinrääkkäys, kama päissä tehdyt törkeät väkivaltarikokset, mitä ihmeen kasvisvuohutusta, ja lisää pakolaisia... hippejä prkl!
Milloin se tosipunk alkoi, mihin on korrekteinta laittaa alkamisajankohta punkille?
Mitä vittua, punkin Elvis oli Sid, muut vaan teeskentelee, Sid veti!
Punk-perinteet
4
443
Vastaukset 4
- ...
Njaa.. Hakaristit.. eikös punkit oo,jos sen joku voi määritellä,ajatellu et ei rasismia? Aattelen itekki noin,mutta taas mitä pakolaisiin eritoten somaleihin kohdistuvat ajatukset ovat,että ei vittu yhtäkään enää tälle eikä millekkään muullekkaan maalle!!! Ite ovat soppasa ja sotasa kehitelly,ite voivat sen myös hoitaa. Mun kokomukset niistä paskoistanekruista on,et ei IKINÄ asiaa mun silmien eteen!
- ...
ja Sid tosiaan veti,mut mitä veti..
- Joka veti
... kirjoitti:
ja Sid tosiaan veti,mut mitä veti..
Vaan kamaa. Soittaahan se dorka ei osannut. Ei soita Sex Pistolsien biiseillä. Täysin lahjaton pölvästi. Lukekaa vaikka Rottenin kirjoittama kirja. Se vaan paskansai housuunsa ja kuolasi tajuamatta maailman menosta mitään. Ja hepopäissään tappoi Nancyhuoranistin puukolla.
- Punkrocker
Punk oli loistavaa rockmusiikkia. Parhaimmat bändit teki upeita biisejä ja loistavia levyjä. Ramones, Sex Pistols, Clash, Saints, Damned, Heartbreakers, Stranglers jne...
Ei liima, hakaristit, eläinrääkkäys, kaman veto, väkivaltarikokset olleet mikään punkjuttu. Vai oletko todella ihan täysin urpo ja ääliö. Punkjuttu oli loistava musiikki. Se jää elämään sukupolvelta toiselle.
Jos Sid on sun esikuva niin ei sulla ole hajuakaan koko punkista. Sid oli vain tyhmä ääliö joka ei edes osannut soittaa. Se oli se punkin idiootti. Sä voisit olla samanlainen paska-aivo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625- 69596
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34588- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338