olen nyt käyttänyt tuota vahvaa tonalinia 2vkoa, ja painoni ei ole laskenut vaan noussut jopa 2kg!?olen töissä rakennustyömaalla apulaisena ja siellä tulee juostua aika paljon, ja kotona vielä poljen crosstrainerilla 30min 3:lla eri vastuksella(10min välein astetta suuremmaksi)teen vatsalihasliikkeitä ja käyn koiran kanssa metsälenkillä mutta paino nousee!mitä V*ttua?
onko kellään kokemuksia tuosta vahvasta tonalinista?oikeasti milloin se alkaa vaikuttamaan niin että painokin putoaisi...
vedän sen 4 kapselia päivässä, eli 2 aamulla ennen töihin lähtöä ja 2 kun tulen töistä ja alan polkemaan ja urheilemaan..ei helevetti, ja ei oikeastaan mitään tuloksia..kyllä potuttaa.
Vahva Tonalin
ihmettelijä?!?
1
410
Vastaukset
- Pieni pyöreä
mutta yksi tuttu ihmetteli, mistä johtuu että vyötärönympärys kasvaa runsaasta liikunnasta huolimatta, ja sydänkin tuntuu välillä lyövän miten sattuu. Löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174