Mitä punk on sulle?

18vuotias

Mulle punk on sitä, että uskaltaa olla oma ittensä. Kuuntelen punkkia sen takia, että se kertoo totuuden, joka joskus on melko raakaa ja epämiellyttävää kuunneltavaa. Kuuntelin tänän ensimmäistä kertaa The Clashia ja se iski ja lujaa iskikin. Punkki ei mulle oo sitä, että tapellaan ja juodaan viinaa vaan punkki... miten sen sanoisi... punkki on kuitenkin jotain paljon enemmän minulle. Punkki on mulle koko mun elämä. Ainoa asia, joka mua ymmärtää on punk musiikkina. Nykyajan punkkarit eivät ole mitään. Mä oon jutellu niinsanottujen vanhojen punkkareitten kanssa. Ne oikeasti tietää jostakin jotakin. Ne on eläny. Ne on vittu nähny elämää. Mä arvostan vanhoja punkkareita, koska ne on oikeasti eläny sen ajan millon punk tuli ja jylläs. Ne tietää mitä punk oikeasti on.

Mitä punk sulle on?

5

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutamaa vuotta nuorempi

      aika samaa kun sullekki ;D
      Itekki 'arvostan' vanhoja punkkareita,mutta harmi vaan,et en pääse sen koommin tutustumaan uusiin ankä vanhoihinkaan,asuinpaikkani takia.. :/

    • Jooo.,go go

      Mä olen joskus aika punk, ainakin tytöt sanoo niin.
      En kuuntele mitään haisevia vanhoja punkkeja, Pellet sun muut saa mennä, go go.

      Musta punk on hauska tapa haistella ja haistatella maailmaa.

      Mä muuten ole tilaamassa Amazon.uk:sta musaa, ja pitäisi valita kahdesta.
      Joko Sheer Terrorin Ugly and Proud ja punk&new wave kokoelma, vai sitten The Smithsin eka ja joku rentoutuslevy.

      ^^^Vastauksia pliis.:)

    • Mr.Ramone

      Punk on juuri sitä että osaa olla oma itsensä. Ja sitä et tulee kuristetuks ja hakatuks vaikka vaan kävelis ohi mitään sanomatta tai tekemättä (oma kokemus). Itse en ole niin punk ulkonäöllisesti, jos ajatellaan et keesi on ainut ja oikee hiustyyli. Tosin tää mun nahkarotsi, bändipaitani ja rintamerkit rotsissa herättää huomiota. Ja sekös paikallisia pulsuja vituttaa.

      Mutta tosiaan punk ei ole mulle muoti, vaan elämäntyyli. En aiheuta pahennusta tappelemalla tai riehumalla fyysisesti. Mutta sanoilla kyllä. Pystyn haukkumaan hihhuliuskovaiset ja armeijafriikit päin naamaa (viimeks haukuin baarissa ne mikrofoniin karaokeaikana). Ja yleensä ulkomaalaiset ja muut valtavirrasta tahtomattaan erottuvat hankkiutuu mun seuraani "koska näytän suvaitsevalta henkilöltä". Vaikkei musta olisi oikeesti välttämättä voimieni puolesta tappelemaan niiden puolesta. Mutta silti ne hakeutuu mun seuraani. Ehkä ne kaipaa enemmänkin ymmärrystä. Ja yleensä ne saaki musta jonkinlaisen kaverin. Ja itse tulen paremmin toimeen juuri "vähän erilaisten" ihmisten kanssa.

      • volanne

        Mulle punk on vaan hyvää musaa. Kaikki muut asiat mitkä siihen koitetaan liittää on keksitty keinotekoisesti jälkeen vuoden 1976.


    • P.U.N.K

      Mulle se on samaa ku sulle, et uskaltaa olla oma ittensä. Ja tietty kuuntelee
      punkkii. Sex Pistolsin keikal ku olin ni tapasin vanhoja punkkareita.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe