eikä näy. Pitääkö pitkään vielä odottaa. Tietääkö porukat kuinka pitkään tällä hetkellä pitää odottaa. Toivottavasti ei enää kauaa. Muuten tulee nälkä ja sossureissu.
Kauanpa kestää YTK:n käsittely
10
739
Vastaukset
- joita on jo.
Täällä on jo entuudestaan samasta aiheesta avattuja viestiketjuja, joten lueskelepa nuo aiemmat ketjut läpi niin tiedät.
- odotellut
Ei pitäis kestää kauaakaan, jos vain olet antanut tarvittavat tiedot oikein, pari viikkoa.
- Vain että myös
Loimaan kassassa on valtavat ruuhkat päivärahamaksujen kanssa,Ja näinollen päivärahan maksut viivästyvät todella paljon.
- paikkaansa
Vain että myös kirjoitti:
Loimaan kassassa on valtavat ruuhkat päivärahamaksujen kanssa,Ja näinollen päivärahan maksut viivästyvät todella paljon.
Kyllä raha tulee todella nopeasti sieltä.
- Ytk:n maksuaika
paikkaansa kirjoitti:
Kyllä raha tulee todella nopeasti sieltä.
Ansiosidonnaiselle päivärahalle on noin 9-10 viikkoa hakemuksen jättämisestä.Tuo pitkä maksuaika johtuu kovista ruuhkista ytk:ssa.
- ..............
Ytk:n maksuaika kirjoitti:
Ansiosidonnaiselle päivärahalle on noin 9-10 viikkoa hakemuksen jättämisestä.Tuo pitkä maksuaika johtuu kovista ruuhkista ytk:ssa.
taaskos se metallin luottamusmies siellä yrittää kertoilla omiaan, siihen huijaamiseen se jäsenien värväyskin perustui ja nyt sitten pelottaa toi YTK, kun sitä tuli niin haukuttua ja mitä ne metallin jäsenetkin ajattelee, kun talvesta asti ovat päivärahaansa odottaneet. Pakko yrittää jotain, edes valehdella, muuten oman liiton huijatut jäsenet pian vetäsee turpaa jossain pimeällä kadulla.
- eikä rahaa näy
eli YTK:ssa menee todella pitkään käsittely. Mutta minkäs teet.
- KESTÄÄ
Käsittely 8 ja puoli viikkoa lomautuksen/työttömyyden alusta. Ensimmäinen hakemus lähetetään 2 viikon kuluttua ja sen jälkeen rahat ovat tilillä 6,5 viikon kuluttua. Näin ainakin minulla. Sain rahat viime perjantaina.
- vatunpoimija
KESTÄÄ kirjoitti:
Käsittely 8 ja puoli viikkoa lomautuksen/työttömyyden alusta. Ensimmäinen hakemus lähetetään 2 viikon kuluttua ja sen jälkeen rahat ovat tilillä 6,5 viikon kuluttua. Näin ainakin minulla. Sain rahat viime perjantaina.
Jos hakee rahaa 2 viikolta ja siitä vähennetään mahdollinen omavastuuaika niin moneltakohan päivältä sitä rahaa saa ja mitäköhän sillä muka tekee?
Tuntuu näitten kirjoitusten perusteella siltä että elämme vapaassa kapitalistisessa markkinataloudessa jonka käyttämän työvoiman ansioturvan vakuuttamisen ehdot kerrotaan suoraan Moskovasta!
Häpeällistä toimintaa kun sanovat että ota yhteyttä Sossuun.(Vaikket sieltäkään mitään kuitenkaan saa!Hähhähhäää!) - HUOMIOON
vatunpoimija kirjoitti:
Jos hakee rahaa 2 viikolta ja siitä vähennetään mahdollinen omavastuuaika niin moneltakohan päivältä sitä rahaa saa ja mitäköhän sillä muka tekee?
Tuntuu näitten kirjoitusten perusteella siltä että elämme vapaassa kapitalistisessa markkinataloudessa jonka käyttämän työvoiman ansioturvan vakuuttamisen ehdot kerrotaan suoraan Moskovasta!
Häpeällistä toimintaa kun sanovat että ota yhteyttä Sossuun.(Vaikket sieltäkään mitään kuitenkaan saa!Hähhähhäää!)että olet lähettänyt jo jatkohakemuksenkin 8 ja puolen viikon kuluessa. Joten rahaa tulee kerralla noin 7:ltä viikolta. Näin ainakin minulle kävi. En sitten tiedä jos muille tulee rahaa eri tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477