Onko jollakulla tietoa, että onko olemassa sivustoa, jonne olisi koottu kaikista ulkomaalaisista kappaleista suomenkieliset sanat? Itse olen sellaista etsinyt, mutta en ole löytänyt. Kiitos vinkeistä ja hyvää kesää kaikille!
kappaleiden suomennokset
4
1845
Vastaukset
- ipioj
Mietipä vähän aikaa ihan käyttämällä omaa järkeäsi. Montako kappaletta kuvittelet maailmassa olevan? Tai aloitetaan helpommasta, montako kieltä ja maata maailmassa mahtaa olla? Oliskohan tosiaan joku sivu, mihin ois koottu kaikki ulkomaalaiset kappaleet suomennettuna? No eipä ole. Voit lopettaa etsimisen ja tyytyä tuumaamaan, että olitpa ihan idiootti kun edes kuvittelit sellaisen sivun olevan olemassa.
- Siiri simpukka
Joo, oli hivenen heikosti asia esitetty, huomasin asian kun sen olin jo postannu tänne, eli tarkoitin sitä että onko jonnekin koottu niitä kappaleita joista on tehty suomenkielinen käännös... Eli oleppas vaan itse rauhassa idiootti, luulitko oikeesti et oletin kaikista kappaleista tehdyn suomalaisen version... HOHHOIJAA!!!!
- hensukkakak
Siiri simpukka kirjoitti:
Joo, oli hivenen heikosti asia esitetty, huomasin asian kun sen olin jo postannu tänne, eli tarkoitin sitä että onko jonnekin koottu niitä kappaleita joista on tehty suomenkielinen käännös... Eli oleppas vaan itse rauhassa idiootti, luulitko oikeesti et oletin kaikista kappaleista tehdyn suomalaisen version... HOHHOIJAA!!!!
lirama.net
- m.j fani
hensukkakak kirjoitti:
lirama.net
toi osoite oli ihan surkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992