Noni, meikäläisellä on golf-kyynärpää, salilla tullut. Ja lukemani mukaan, se on vaiva, jolle ei käytännössä voi mitään, paitsi jos haluaa pitää tollasen puoli vuotta kestävän täyslevon. Kivaa. Joten kärsin mieluummin, ja vetelen mobilatia ennen treeniä...
Tennis-/golfkyynärpää
2
1439
Vastaukset
- neulatyyny..
minulla on varmaan kymmenen kertaa isketty kyynärvarteen kortisoonia,juuri
tälläisen vaivan vuoksi.se auttaa hetken,eikä terveellistä kropassakaan, tämä
kortisooni.hommaa kiristettävä tarra side kyynärpään alapuolelle,lämpölinimentti
ennen treeniä ja kylmälinimenttiä treenin jälkeen ja myöhemmin uudelleen.
itse olen havainnut vetoremmi/ranneside combon hyväksi,ei tarvii taljoja,käsipaino
ja puristaa niin apinan raivolla,itseasiassa pystyt paremminkin näillä keskittymään
kohteeseen jota treenaat ja kyynärvarret ei niin spännissä! - Kroonistunut
Neuvoisin ottamaan välittömästi reilun tauon harjoittelusta ja kaikesta kyseisen käden rasituksesta. Kylmää ja ranteen/kyynärvarren venyttelyä useasti päivässä (2-3vkoa?), tärkeinpänä se altistava liike/rasitus kokonaan pois.
Itselläni juuri meneillään kroonistunut golfkyynärpää, puolitoista vuotta kestänyt. Alussa en ottanut tosissani kipua, kun en tiennyt mistä kyse, tein hauiskääntöjä kipua uhmaten ja siitä huolimatta pari kolme kk. Nyt käsi täysin klesa, salilla ei pysty ainuttakaan hauiskääntöä tekemään, kauppakassin kantaminen, peseytymiset ym ym tekee kipeää eikä loppua näy. On pidetty levossa pitkään, pistetty kortisonit, käyty fyssarilla, mikään ei tunnu tepsivän.
Eli ota heti vakavasti ja kunnon lepo, kunnes oireet poissa. Sitten varovainen vahvistaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as753327Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253013- 512912
- 562718
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582588Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542349Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692108
- 452092