Noni, meikäläisellä on golf-kyynärpää, salilla tullut. Ja lukemani mukaan, se on vaiva, jolle ei käytännössä voi mitään, paitsi jos haluaa pitää tollasen puoli vuotta kestävän täyslevon. Kivaa. Joten kärsin mieluummin, ja vetelen mobilatia ennen treeniä...
Tennis-/golfkyynärpää
2
1417
Vastaukset
- neulatyyny..
minulla on varmaan kymmenen kertaa isketty kyynärvarteen kortisoonia,juuri
tälläisen vaivan vuoksi.se auttaa hetken,eikä terveellistä kropassakaan, tämä
kortisooni.hommaa kiristettävä tarra side kyynärpään alapuolelle,lämpölinimentti
ennen treeniä ja kylmälinimenttiä treenin jälkeen ja myöhemmin uudelleen.
itse olen havainnut vetoremmi/ranneside combon hyväksi,ei tarvii taljoja,käsipaino
ja puristaa niin apinan raivolla,itseasiassa pystyt paremminkin näillä keskittymään
kohteeseen jota treenaat ja kyynärvarret ei niin spännissä! - Kroonistunut
Neuvoisin ottamaan välittömästi reilun tauon harjoittelusta ja kaikesta kyseisen käden rasituksesta. Kylmää ja ranteen/kyynärvarren venyttelyä useasti päivässä (2-3vkoa?), tärkeinpänä se altistava liike/rasitus kokonaan pois.
Itselläni juuri meneillään kroonistunut golfkyynärpää, puolitoista vuotta kestänyt. Alussa en ottanut tosissani kipua, kun en tiennyt mistä kyse, tein hauiskääntöjä kipua uhmaten ja siitä huolimatta pari kolme kk. Nyt käsi täysin klesa, salilla ei pysty ainuttakaan hauiskääntöä tekemään, kauppakassin kantaminen, peseytymiset ym ym tekee kipeää eikä loppua näy. On pidetty levossa pitkään, pistetty kortisonit, käyty fyssarilla, mikään ei tunnu tepsivän.
Eli ota heti vakavasti ja kunnon lepo, kunnes oireet poissa. Sitten varovainen vahvistaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179