Varokaa Elegia Day Spata!

Minkula

Varokaa Elegia Day Spa:ta
Sain tasavuosilahjaksi ison lahjakortin kyseiseen paikkaan. En huomannut lahjakortissa ollutta mainintaa siitä, että lahjakortti oli voimassa vain 3 kk ja nyt kortti oli kesäloman aikana mennyt vanhaksi. Soitin paikan omistajalle (kun uudet kortit on nykyisin voimassa 6 kk) ja hän oli tylyin tyyppi mitä voi kuvitella. Ei mitään hyvitystä eikä edes pahoitteluja! Lopuksi hän löi vielä luurin korvaani!

Luulisi tuollaisen pienen firman pitävän kiinni asiakkaistaan hinnalla millä hyvänsä! Anoppi on maksanut heille pitkän pennin ja he pitävät rahansa antamatta mitään vastinetta!

23

8986

Vastaukset

    • ...ja sama teksti on myös muilla keskustelupalstoille (esim. Vauva-lehti). Hohhoijjaa, vaikuttaa lähinnä mustamaalaamiselta. Sitä paitsi ko. paikan lahjakortit ovat ainakin nykyään voimassa puoli vuotta.


  • eiköhän se oo ihan oma vika jos on hölmö eikä tajuu kattoo mihin asti on voimassa lahjakortit. minkä takia pitäis liikkeen hyvittää..?

    • Ihmisen ei vain tarvitse hoitaa omaa osaansa tässä maailmassa - esim. lukea kortin tekstiä. Muut saa hoitaa.


  • Asiakkaista ei pidetä nykyään kiinni hinnalla millä hyvänsä koska millään yrityksellä ei riitä mielenkiintoa pitää yllä asiakasverkostoa joka vetää yritystä tarkoituksella miinuksen puolelle...jos tajusit mitä tuolla ajatuksella tarkoitetaan.

    Vaikka markkinoinnin kuningasajatus "asiakas on aina oikeassa" on yhä se mitä asiakaslähtoiset järkevät yritykset ylläpitävät toiminnoissaan ei kuitenkaan tarkoita sitä että asiakkaista pidetään kiinni "hinnalla millä hyvänsä" vaan kyllä asiakkailtakin oletetaan tietyt normit ja asenteet. Ja tässä kohtaa asiakkaan tehtävänä oli huolehtia itse lahjaksi saamansa lahjakortin käyttö sen voimassaoloaikana. Säännät ovat säännöt, hyvät kauppatavat ovat kauppatavat ja ne kuuluu toteuttaa kumpaankin suuntaan, moitteetta!

    • Olen täysin samaa mieltä! Asiakkaista ei pidetä kiinni hinnalla millä hyvänsä. Yrittäjänä voin sanoa, että olen enemmän kuin iloinen, kun tietyn tyypin asiakkaat eivät meillä tule. Jatkuvasti myöhästelevät asiakkaat ovat yksi tälläinen ryhmä, jotka voivat minun puolestani jättää tulematta kokonaan..ja tuo vain yksi esimerkki. Ainahan sitä varauskirjassa voi olla täyttä, jos ei kiinnosta tiettyä asiakasta palvella;=) Asiakkaiden on turha kuvitella, että he voivat käyttäytyä ihan miten vain ja palvelu vaan pelaa. Ei pelaa ainakaan meillä, mutta silti asiakkaita riittää ihan tungokseen asti.


  • Elegia Day Spa on luokaton paikka. En mene sinne enää vaikka maksettaisiin, yksi kerta riitti.

  • Minäkään en voi suositella. Jalkahoidossa jouduin kuivattelemaan lakkoja puoli tuntia ja silti meni ryttyyn. :( Ovatkohan kuulleet ikinä pikakuivattajasta? Olisin voinut ottaa omankin pikakuivattajan mukaan jos olisin tiennyt.
    Hieronnoissa niskat menee jumiin kun siellä ei ole hierontapöydissä niitä päälle omaa paikkaa. Siinä saa todella epämukavan asennon kun on vatsallaan.
    Puitteet on kohdillaan mutta hoidot ei vakuuta.

  • En voi kyllä suositella minäkään useissa eri hoidoissa siellä käyneenä (valitettavasti). Taso on laskenut kovasti ja tuloksena on ollut huonolaatuisia hoitoja ja tyytymättömiä asiakkaita.

  • Kävin siellä ottamassa iltameikin, tulos oli erittäin suttuinen - odotin että ammattilaiselta olisin saanut uutta inspiratiota meikkaustyyliini, mutta jouduin jälkeenpäin korjailemaan hänen jälkiään, mm ripsiväriä laittoi niin paljon että ripseni olivat ihan hämiksen jalkojen näköiset. Ainoa mihin olin tyytyväinen oli tasainen pohja. Lysti maksoi 60 euroa!

  • Oma pää paska pää jos ei tajuu mennä ennenkun se ei käy enää
    Omavika.......

  • jos ei kerta löydy intoa ja mielenkiintoa lahjakorttiaan käyttää ni omapahan on asiansa! Sitä paitsi 3kk voimassaoloaika on varmasti nimenomaan määritelty lyhyeksi, jotta lahjan saaja muistaisi kortin käyttää. Ihan ymmärrettävää ettei kiinosta jos kesälomakin jo pelkästään kesti 3kk. Yhteistyökyvyttömistä ei haluta vakiasiakkaita, niin se vain on!

  • jopas jotakin, luulitko että tarjous on voimassa 10 vuotta ??

  • Elegia Day Spa karmea paikka! Sisäle kun hoitolaan menee niin tuntuu kuin astuisi roskakasaan. Hoitajat erinomaisia ja osaavat hoitonsa todella hyvin. Aivan liian kalliit hinnat jotka ovat verrattavissa muihin Helsingin keskustan hoitoloihin joten mietityttää onko omistajat ni isoimmat välistä vetäjät!!

    • Taitavat olla, kun eivät maksa "työntekijöilleen" palkkojaan, vaan monella on saamisia sieltä. Työntekijät ovat siellä sopimusyrittäjiä, niin eivät saa myöskään palkkaturvasta niitä.


  • Karmea paikka! Hinnat pilvissä!

  • Paikka on kokenut aikamoisen muodonmuutoksen, kun kävin siellä nyt tammikuussa. Minusta aivan ihana paikka ja hyvät ilmaiset tarjoilut. Oli jogurttia, mysliä, makeaa syötävää, hedelmiä jne. Suosittelen.

    • Oletkohan astunut oikeaan hoitolaan vai nähnyt unta? Kävin viime viikolla tässä "uudistuneessa" hoitolassa ja petyin. Hedelmät, nuo kuivuneet ja mustat omenat maistuivat ensinnäkin alepan alennuskopalle. Jos maksan hoidostani n.100euroa, oletan että saisin edes kunnollisia hedelmiä. Sama pätee jogurttiin. Olin viikonlopun vatsataudissa, ties sekin tullut näistä tuotteista mitä oli tarjolla. Hoitola oli räjähdysvaaran näköinen, samanlainen kuin vuosi sitten syksyllä käydessäni. Tunkkainen tuoksu, haisevat pyyhkeet ja pölyiset seinät. Uskon vakavasti että Elegia Day Spaassa on hometta. No ties mitä lie täältä olen saanut, hoitoon palataakseni tuo kädentaito oli amatöörin käsialaa. Olen käynyt lukuisissa erityyppisissä hoidoissa pk-seudulla ja tämä oli ehdottomasti yksi huonoimmista. Jouduin odottamaan hoitoani 10 minuuttia koska tajutakseni "oma hoitajani" oli lounastauolla ja takahuoneesta kirkui naisten nauru ja pölinä. Yksi hoitajista vain sanoi että suklaat oli syötäväksi. No samapa tuo, tuoksukynttilöiden imelä haju vieläkin tuoksuu syvällä sieraimissani joka kantautui huoneista ja aulatilasta ympäri hoitolaa. Jos haluatte pään pyörälle ja rahat hukkaan niin valitkaa tämä. Minä jatkossa valitsen muun Spa hoitolan Helsingin keskustasta.


  • Minäkin voin vain suositella, oli upea kokemus! Ilmeisesti täällä joku edellinen kommentoija oli mennyt vahingossa Spahan kun oli matkalla mielenterveystoimistoon...:)

  • Inka92 oot kyl helvetin kusettaja, varmaa duunis siel hahahhaha

  • Oikeesti, saatanan kusettajat hyväkskäyttäjät, käyttivät niin monta nuorta tyttöö hyväksi, ei ketään saanut rahoja kaikki oli ilmaista työvoimaa, omistaja potki jatkuvasti pihalle. HELVETTIIN NE JOUTUU

  • Jos poliisi ei tee asialle mitään niin KARMA IS A BITCH !!!!!!!

  • Konkurssin tehnyt omistaja on siellä edelleen sen Caribialaisen pomon suojissa. Yhdessä ne huijavaavat siellä työntekijöitä ja asiakkaita. Nimi muuttuu koko ajan, nyt Manskulla Spa Esthetique. Sama Elegia uuden nimen suojissa. Ei niitä yrityksen nimiäkään löyty edes yritysrekistereistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.