Hei.. onko kellään antaa neuvoja kun muutimme homeasunnosta pois väliaikaiseen asuntoon, että mistä saisi sellaista pesuainetta millä saisi huonekaluja esim sohvan,pöydän, lasten lelut, kodinkoneet ja muut kodin tarvikket puhdistettua ja myös puhdistus vinkkejä otetaan vastaan.
home pois huonekaluista
7
501
Vastaukset
- bensaa
varsinkin noille lasten leluille sitä suosittelen erityisesti! Että se mitä lapsi pistää suuhunsa ei ole homeessa... eikä myrkyillä puhdistettuakaan, kun se ei puhdistu
Hypokloriitti se on, mutta kaikki homeelle haisevat tavarat kannattaa heittää pois...
Ikävä kyllä nokka ei kerro aina totuutta.- ei kamoista voi luopua
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?
EI niitä tarvitse heittää pois. Pitää vain pestä ja pestä. Ulos vaan narulle roikkumaan kaikki ja talteen.
Vai vielä roskiin! ei kamoista voi luopua kirjoitti:
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?
EI niitä tarvitse heittää pois. Pitää vain pestä ja pestä. Ulos vaan narulle roikkumaan kaikki ja talteen.
Vai vielä roskiin!"Ei kamoista voi luopua,
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?"
- Niin, kerropas se... Vai onko sulla joku homesairaiden "köyhtyneiden rahasto" vai miten olet ajatellut kustantaa kaiken niille, joilla ei ole idealismiin varaa?- älä pelkää tyynyä
sanasinko kirjoitti:
"Ei kamoista voi luopua,
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?"
- Niin, kerropas se... Vai onko sulla joku homesairaiden "köyhtyneiden rahasto" vai miten olet ajatellut kustantaa kaiken niille, joilla ei ole idealismiin varaa?älä pelkää lastesi leluja, omia vaatteitasi
jos et pelkää, ei ole MITÄÄN ONGELMIA
pelkotilassa ihminen keksii mitä vain ei kamoista voi luopua kirjoitti:
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?
EI niitä tarvitse heittää pois. Pitää vain pestä ja pestä. Ulos vaan narulle roikkumaan kaikki ja talteen.
Vai vielä roskiin!Näin asuu koditon...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907059855607_uu.shtml
- Mitäs sie arvelet, kuinka paljon tuolla on hometta?
Jätkä nukkuu neljä tuntia yössä ja hänen "kotinsa" toimii humalaisten varavessana.sanasinko kirjoitti:
Näin asuu koditon...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907059855607_uu.shtml
- Mitäs sie arvelet, kuinka paljon tuolla on hometta?
Jätkä nukkuu neljä tuntia yössä ja hänen "kotinsa" toimii humalaisten varavessana.Koska idealismi on niin kovaa huutoa täällä niin kuin muuallakin, kiinnostaisi tietää, kuinka tuo jätkä saisi asunnon Helsingin kaupungilta?
Kertokaapa nerot, teillähän se totuus on aina hallussa, siis kuinka elää ja toimia.
- Jos jo lapsen kanssa on vaikeus saada asuntoa (tiedän kokemuksesta) ja pääsee vain homeasuntoon, mitäs kuvittelette yksinäisten ihmisten ja varsinkin miesten joutuvan kestämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402