Tykkään naisista, mutta kun niitten iskeminen on niin vaikeaa ja työlästä ja työttömänä ei aina ole varaa huoriinkaan. Ongelmaa olen sitten lievittänyt käymällä välillä keltaisessa ruusussa jossa olen pannut miehiä ja se on tuntunut paremmalta kun runkkaaminen muttei läheskään niin hyvältä kuin naisen kanssa. Kun panen miestä niin laitan silmät kiinni ja ajattelen että se on sellanen seksikäs silikoonitissinen blondi (nainen) jota on niissä aikuisviihde-elokuvissa.
Oonko hetero vai homo vai bi? Toisaalta ois kiva olla homo siin ois se etu jos sais kenkää töistä joskus jos pääsis ekä töihin niin sit voi vaatii korvauksia et mä sain kenkäää sen takia et oon gay. Ja muutenkin jos mua pilkattais niin kaikki vasemmistovihreetituhippifeministilesbot ois mua puolustamassa koska oon gay.
Oonko homo?
48
1434
Vastaukset
- ........
Homo olet!
Pysy kaukana naisista!- Ob Server
olet provo.
- ///
Ob Server kirjoitti:
olet provo.
en ole homo, mutta en provokaan, ton aloituksen voi ottaa teoreettisena pohdiskelunakin siitä että missä menee homouden raja. Ja voiko hetero harjoittaa homoseksiä olematta homo? Ja voiko siitä harjoituksen kautta jopa oppia nauttimaan? Jopa tulla homoksi jos ei saan pillua mutta saa miehiä?
En tiiä vastauksia, mut jos joku tietää. Kiinnostaisko tietää että onko nää mun leikit vaarallisia, eli se että oon välillä miesten kanssa, voiko musta tulla homo, vai onko se jotain joka on syntymässä? - ---------
/// kirjoitti:
en ole homo, mutta en provokaan, ton aloituksen voi ottaa teoreettisena pohdiskelunakin siitä että missä menee homouden raja. Ja voiko hetero harjoittaa homoseksiä olematta homo? Ja voiko siitä harjoituksen kautta jopa oppia nauttimaan? Jopa tulla homoksi jos ei saan pillua mutta saa miehiä?
En tiiä vastauksia, mut jos joku tietää. Kiinnostaisko tietää että onko nää mun leikit vaarallisia, eli se että oon välillä miesten kanssa, voiko musta tulla homo, vai onko se jotain joka on syntymässä?tai ovat yhdessä suihkussa vaikka kännipäissään, he eivät ole homoja. Mitä se kuuluu kenellekään, vaikka olisi?
Homokammo on vain ihmisen omassa päässä, tunne jostain iljettävästä asiasta.
Eikö erotiikka ole upeaa, vaikka olisi kokemuksia, jotka voidaan tulkita homosteluksi, tai mielikuvia, tahtoo mennä jotain bi-juttuja, suurin osa ihmisistä ei tuomitsisi.
Jos kärsii ahdistusta yhden tapauksen tähden, joka ei oikeasti edes ollut homostelua, se on mielisairaus, jonka suhteeton häpeäntunne on laukaissut.
En inhonnut exää, vaikka tiesin hänen homostelleen, se että hän suuteli miestä läsnäollessani, vähän vaivasi.
Mies tuntee ahdistusta enemmänkin siitä, ettei ole miehekäs.
Olen joskus halunnut koskea naista eroottisesti, en tunne noloutta.
Vaarallista on seksuaalikielteisyys, tehdä ihmisistä friikkejä, tällaisia kuin minä. - ///
--------- kirjoitti:
tai ovat yhdessä suihkussa vaikka kännipäissään, he eivät ole homoja. Mitä se kuuluu kenellekään, vaikka olisi?
Eikö erotiikka ole upeaa, vaikka olisi kokemuksia, jotka voidaan tulkita homosteluksi, tai mielikuvia, tahtoo mennä jotain bi-juttuja, suurin osa ihmisistä ei tuomitsisi.
Jos kärsii ahdistusta yhden tapauksen tähden, joka ei oikeasti edes ollut homostelua, se on mielisairaus, jonka suhteeton häpeäntunne on laukaissut.
En inhonnut exää, vaikka tiesin hänen homostelleen, se että hän suuteli miestä läsnäollessani, vähän vaivasi.
Vaarallista on seksuaalikielteisyys, tehdä ihmisistä friikkejä, tällaisia kuin minä.projisioit muhun omasta elämästäsi asioita, ite en oo puhunu ahdistuksista tai nolostumisesta mitään päin, vastoin oon ylpeä siitä että olen nähnyt elämää ja mulla on paljon erilaisia kokemuksi joista osa on parempi jättää kertomatta (osa olisi ollut parempi jättää tekemättä) koska täällä voi olla herkempiä ihmisiä. Ehkä olet jostain konservatiivisemmasta perheestä niin että kun toinen puhuu avoimesti eroottisista kokemuksistaan koittaen saada siitä avointa keskustelua mainitsemattakaan ahdistusta tai nolostumista ja sä kumminkin jostain kaivat sellaiset tunteet esiin?
Kiinnostaisi vain tietää että pitääkö ihmiset mua homona ja toisaalta onko homous synnynnäistä vai voiko sen "opetella"? NIIN!? - grdes
--------- kirjoitti:
tai ovat yhdessä suihkussa vaikka kännipäissään, he eivät ole homoja. Mitä se kuuluu kenellekään, vaikka olisi?
Vaarallista on seksuaalikielteisyys, tehdä ihmisistä friikkejä, tällaisia kuin minä."Jos miehet koskettelevat toisiaan tai ovat yhdessä suihkussa vaikka kännipäissään, he eivät ole homoja. Mitä se kuuluu kenellekään, vaikka olisi?"
Selkeitä homppeleitahan tuollaiset ovat, myönsivät tai eivät. Tuo kuulostaa joltain homon iskupuheelta, kuinka yritetään suostutella joku seksuaalisuudestaan epävarma homostelemaan. Tosiasia on se, ettei heteroita kiinnosta edes humalassa "toistensa koskettelut" tai jotkin yhteissuihkut, siinä ei vaan ole mitään pointtia. Mut provohan tuo oli, eiks jeh? - --------
/// kirjoitti:
projisioit muhun omasta elämästäsi asioita, ite en oo puhunu ahdistuksista tai nolostumisesta mitään päin, vastoin oon ylpeä siitä että olen nähnyt elämää ja mulla on paljon erilaisia kokemuksi joista osa on parempi jättää kertomatta (osa olisi ollut parempi jättää tekemättä) koska täällä voi olla herkempiä ihmisiä. Ehkä olet jostain konservatiivisemmasta perheestä niin että kun toinen puhuu avoimesti eroottisista kokemuksistaan koittaen saada siitä avointa keskustelua mainitsemattakaan ahdistusta tai nolostumista ja sä kumminkin jostain kaivat sellaiset tunteet esiin?
Kiinnostaisi vain tietää että pitääkö ihmiset mua homona ja toisaalta onko homous synnynnäistä vai voiko sen "opetella"? NIIN!?tuntemani ihmiset vain tekivät asiasta suhteettoman, oli konservatiivista tai mielipuolista oikeasti. En pidä niin isona asiana eroottisia fantasioita. Suhtauduin vähän ivallisesti, vaikka en sanonut ääneen, tuohon dramaattisuuteen noin yleensä. Siksi tein kaikkea tyhmää, koska oli kiva katsella ihmisten kauhistelua.
Jos ei kauhisteltu juopuneiden suihkua, sitten itsetyydytystä, huom. vain toisten sekä miehet että naiset yhtä ämmämäisesti.
Sama vika Rahikaisella.
Ai niin, en ymmärrä mitään. - ------
grdes kirjoitti:
"Jos miehet koskettelevat toisiaan tai ovat yhdessä suihkussa vaikka kännipäissään, he eivät ole homoja. Mitä se kuuluu kenellekään, vaikka olisi?"
Selkeitä homppeleitahan tuollaiset ovat, myönsivät tai eivät. Tuo kuulostaa joltain homon iskupuheelta, kuinka yritetään suostutella joku seksuaalisuudestaan epävarma homostelemaan. Tosiasia on se, ettei heteroita kiinnosta edes humalassa "toistensa koskettelut" tai jotkin yhteissuihkut, siinä ei vaan ole mitään pointtia. Mut provohan tuo oli, eiks jeh?puhua häpeäntunteesta, en missään tapauksessa tarkoittanut yllyttää homosteluun.
Teoriani on, homostelun syy voi olla ihan joku muu, kuin luullaan.
Osaan selittää, miksi itse olen ei-normaali, olen mennyt heteroseksiä, mutta monet ihmiset kieltävät eroottisuuden.
Miksi asia vaivasi, koska pidin miehestä, joka piti pojista.
Ei ap hänkään tarkoittanut sanoa, homostelkaa lapset? - Ob Server
------ kirjoitti:
puhua häpeäntunteesta, en missään tapauksessa tarkoittanut yllyttää homosteluun.
Teoriani on, homostelun syy voi olla ihan joku muu, kuin luullaan.
Osaan selittää, miksi itse olen ei-normaali, olen mennyt heteroseksiä, mutta monet ihmiset kieltävät eroottisuuden.
Miksi asia vaivasi, koska pidin miehestä, joka piti pojista.
Ei ap hänkään tarkoittanut sanoa, homostelkaa lapset?on poikkeama, sanotaan mitä tahansa ja tuodaan mitä tahansa esimerkkejä siitä, että eläinkunnassakin homostellaan. Se on sielläkin poikkeama. Se ei ole normaalia ja tässä tapauksessa jeesustelu normaaliudella ei tee homoseksuaalisuudesta normaalia.
Minun puolestani homot saavat toteuttaa itseään keskenään, ei liikuta. Ainoa, mikä liikuttaa, on juuri se kaikki todistelu, että se on normaalia.
Homostelun syy on, että homoseksuaaleilla on jostain syystä joko seksuaalinen tai emotionaalinen vinouma, siinä se.
Se, että nuorena on tehty jotain vain järkyttääkseen toisia, ei tee kenestäkään homoa. Tosin sillä nopeasti saa maineen, varsinkin jos sitä tapahtuu usein, aivan, kuten missä tahansa muussakin toistettavassa toiminnassa.
Ja kyllä, ei tarvitse olla kovinkaan paljoa naisellinen mies, niin minun päässäni hänet on tuomittu homoksi, kunnes toisin todistetaan. Ob Server kirjoitti:
on poikkeama, sanotaan mitä tahansa ja tuodaan mitä tahansa esimerkkejä siitä, että eläinkunnassakin homostellaan. Se on sielläkin poikkeama. Se ei ole normaalia ja tässä tapauksessa jeesustelu normaaliudella ei tee homoseksuaalisuudesta normaalia.
Minun puolestani homot saavat toteuttaa itseään keskenään, ei liikuta. Ainoa, mikä liikuttaa, on juuri se kaikki todistelu, että se on normaalia.
Homostelun syy on, että homoseksuaaleilla on jostain syystä joko seksuaalinen tai emotionaalinen vinouma, siinä se.
Se, että nuorena on tehty jotain vain järkyttääkseen toisia, ei tee kenestäkään homoa. Tosin sillä nopeasti saa maineen, varsinkin jos sitä tapahtuu usein, aivan, kuten missä tahansa muussakin toistettavassa toiminnassa.
Ja kyllä, ei tarvitse olla kovinkaan paljoa naisellinen mies, niin minun päässäni hänet on tuomittu homoksi, kunnes toisin todistetaan.HOMOSEKSUAALIT EIVÄT PIDÄ PERVERSSI SANASTA, MUT EI SEN MERKITYS SIITÄ MUUTU
- ---------
Ob Server kirjoitti:
on poikkeama, sanotaan mitä tahansa ja tuodaan mitä tahansa esimerkkejä siitä, että eläinkunnassakin homostellaan. Se on sielläkin poikkeama. Se ei ole normaalia ja tässä tapauksessa jeesustelu normaaliudella ei tee homoseksuaalisuudesta normaalia.
Ja kyllä, ei tarvitse olla kovinkaan paljoa naisellinen mies, niin minun päässäni hänet on tuomittu homoksi, kunnes toisin todistetaan.ettei se ole normaalia, enkä itsekään olisi ollut tyttöjen kanssa, ymmärsithän olen nainen, tulkitsin vain asiat näin, kuten kerroin. Mies, josta pidin, oli mielettömän macho, vai halusinko vain ajatella niin.....
- olet vaan
säälittävä reppana
- ///
sulta suuria luovuuden ponnisteluja että sait noinkin omaperäisen lausahduksen aikaiseksi. Tiedätkö että me peilaamme itseämme muista ihmisistä?
- täällä ei ole
/// kirjoitti:
sulta suuria luovuuden ponnisteluja että sait noinkin omaperäisen lausahduksen aikaiseksi. Tiedätkö että me peilaamme itseämme muista ihmisistä?
opetettu sellaista.
Italialaisen tulkinnan mukaan et, mutta täkäläinen käsitys saattaa olla vastakkainen.
- huutelenpuskasta
Ongelmasi ensimmäinen osa on siis se ettet saa naisia, vaikka mieluiten panisit naisia. Siis: sinussa on jotain vikaa, kun et saa. Olet ehkä vastenmielinen persoonaltasi tai ulkonäöltäsi. Läheisyys/sitoutumiskammoinen, lievästi naisvihaaja, kohtelet naisia esineinä?
Osaat ainakin provosoida, joten luultavasti osaat puhuakin. Eli tehdä aloitteita naisille.
Toisekseen kerrot, että panet sitten silmät suljettuina miehiä, kun et naista saa.
Ehkäpä olet bi? Koska kyllä ihan aito hetero mieluummin masturboi kuin upottaa pilinsä vieraan miehen suoleen.
Tai sitten olet klassisen sivistyksen saanut antiikinaikainen Vapaa Mies.
Kuten olen aiemminkin muistuttanut, heidän mielestään seksuaalisuuden toteuttaminen naisen kanssa ei ollut ensiarvoisen tärkeää, naiset eivät olleet ihan ihmisiä. Jokaisella itseään kunnioittavalla heterolla oli jumalaisen seksin saamiseksi ainakin yksi miespuolinen kumppani vaimon lisäksi.
Antiikin kreikassa arvostettiin myös pieniä pilejä.
Sopisi sinuun, mikäli olet samalla nimimerkillä näille palstoille kirjoitellut.
Jatka samaan malliin, ota vaihtaaksi sisällesi, niin voit saada asiasta täyden varmuuden. Ei kerta homoa tee. - ///
huutelenpuskasta kirjoitti:
Ongelmasi ensimmäinen osa on siis se ettet saa naisia, vaikka mieluiten panisit naisia. Siis: sinussa on jotain vikaa, kun et saa. Olet ehkä vastenmielinen persoonaltasi tai ulkonäöltäsi. Läheisyys/sitoutumiskammoinen, lievästi naisvihaaja, kohtelet naisia esineinä?
Osaat ainakin provosoida, joten luultavasti osaat puhuakin. Eli tehdä aloitteita naisille.
Toisekseen kerrot, että panet sitten silmät suljettuina miehiä, kun et naista saa.
Ehkäpä olet bi? Koska kyllä ihan aito hetero mieluummin masturboi kuin upottaa pilinsä vieraan miehen suoleen.
Kuten olen aiemminkin muistuttanut, heidän mielestään seksuaalisuuden toteuttaminen naisen kanssa ei ollut ensiarvoisen tärkeää, naiset eivät olleet ihan ihmisiä. Jokaisella itseään kunnioittavalla heterolla oli jumalaisen seksin saamiseksi ainakin yksi miespuolinen kumppani vaimon lisäksi.
Jatka samaan malliin, ota vaihtaaksi sisällesi, niin voit saada asiasta täyden varmuuden. Ei kerta homoa tee.kiitti! kerrankin asiapitoista palautetta, täytyy myöntää että moni asia kolahti, olen kyllä aika komea, siksi miehiäkin on helppo saada. Taitaa olla vaan että olen syntynyt väärään aikaa ja väärään paikkaaa, tuo antiikin kreikka vaikutti täydelliseltä mulle, mul on sellanen 16-17cm, oisko se kuitenkin ollu vähän liian iso siel antiikin kreikassa?
- puskasta huutelen
/// kirjoitti:
kiitti! kerrankin asiapitoista palautetta, täytyy myöntää että moni asia kolahti, olen kyllä aika komea, siksi miehiäkin on helppo saada. Taitaa olla vaan että olen syntynyt väärään aikaa ja väärään paikkaaa, tuo antiikin kreikka vaikutti täydelliseltä mulle, mul on sellanen 16-17cm, oisko se kuitenkin ollu vähän liian iso siel antiikin kreikassa?
Ehkäpä pikkiriikkisen, mutta eihän siellä kaikki voineet kaikkia kauneusihanteita täyttää, niinkuin ei täälläkään.
Anna palaa vaan, anttia penaaliin ja toisinpäin!
Luultavasti persoonassasi on jotain sellaista, mikä ei tee naisia onnellisiksi,
mutta sama ominaisuus ei miehiä haittaa. Joten näinhän ollaan kaikki tyytyväisiä. - ///
puskasta huutelen kirjoitti:
Ehkäpä pikkiriikkisen, mutta eihän siellä kaikki voineet kaikkia kauneusihanteita täyttää, niinkuin ei täälläkään.
Anna palaa vaan, anttia penaaliin ja toisinpäin!
Luultavasti persoonassasi on jotain sellaista, mikä ei tee naisia onnellisiksi,
mutta sama ominaisuus ei miehiä haittaa. Joten näinhän ollaan kaikki tyytyväisiä.kaikki naiset mun kans orkun on saanu. Mut siitä se ongelma tulee, sit ne alkaa roikkuu mussa kun luulee et siinä on jotain erityistä et ne saa sen orkun, eikä ne tiiä et melkein kaikki naiset saa mun kaa orkun ja mä saan kaikkien kaa. Ja mä en jaksa kuunnella sit niit löpinöitä tunteista ja kemioista ja yhteenmuuttamisista ja sit täytyy laittaa stoppia. Koska mulle on kumminkin vaikeaa päästä ensi kertaa naisen kanssa sänkyyn näyttämään taitoni niin sit voi mennä jokunen kuukausi et löydän taas jonkun jonka kanssa oon pari kuukautta. Eli ongelma oikeastaan on siinä et naiset tulee liiankin onnelliseksi kanssani. Vaikea usko mutta tosi on.
Jatka samaan malliin, ota vaihtaaksi sisällesi, niin voit saada asiasta täyden varmuuden. Ei kerta homoa tee.Aloitus ei ollut minun ja lisäksi pysyn mieluummin erossa noista jutuista kaikissa muodoissaan.
Italialainen systeemi on kuitenkin kuulemma se että vain se edessä oleva on.- anniinaaaaaaa
Jatka samaan malliin, ota vaihtaaksi sisällesi, niin voit saada asiasta täyden varmuuden. Ei kerta homoa tee.On sellaisia tekstillä varustettuja paitoja joissa lukee "ei yks kerta homoa tee"... Kaiken uuden ja jänskän kokelileminen on kieltämättä hauskaa ja etenkin humalaisena...
Mutta homous/biseksuaalisuus on ihmisessä synnynäisesti, juuri sellainen vinouma, eli biologinen poikkeama vaikka mitä sanotte. Pinnallinen gei-egoilu taas trendivillitys tällä hetkellä, nuorison on nääs nykyään vaikea kapinoida kun mummotkin kuuntelee heviä täysillä ja meikkaa silmänsä mustiksi. On täytyny keksiä uusia juttuja joilla järkyttää ja saada sitä kuuluisaa HUOMIOTA.
On muuten totta että miehet on helpompia kun naiset, niille kelpaa kuka vaan, naiset pihtaa koskaa saa lähes keltä vaan, mistä tääkin johtuu....??? Kait ne miehet vaan on niin puutteessa ja oma käsi alkaa kulua puhki, tosiaan panis keskenään niin naiset ei ahistuis ihan tyystin kaikenkarvaisista limasista ehottelijoista... Mut siihen ei moni mies varmaan pysty..
- Teukka.
Ole rohkeasti homo. Niin olen minäkin. :D
- ///
tosihomojen mielestä jotenkin halveksuttava jos tykkään olla kaapissa? Oonko jonkinlainen pelkuri ja jengipetturi?
- Teukka.
/// kirjoitti:
tosihomojen mielestä jotenkin halveksuttava jos tykkään olla kaapissa? Oonko jonkinlainen pelkuri ja jengipetturi?
Kerroin homoudestani ensimmäisenä siskolleni. Noin vuoden päästä vanhemmilleni. Näiden jälkeen olen ollut vapautunut homouteni kanssa. Monet kyllä elää kaappihomoina vuosia, jotkut läpi elämänsä. Tule rohkeasti kaapista ulos. Sinä määrät kaapin paikan. :D
- ///
Teukka. kirjoitti:
Kerroin homoudestani ensimmäisenä siskolleni. Noin vuoden päästä vanhemmilleni. Näiden jälkeen olen ollut vapautunut homouteni kanssa. Monet kyllä elää kaappihomoina vuosia, jotkut läpi elämänsä. Tule rohkeasti kaapista ulos. Sinä määrät kaapin paikan. :D
Kyse on siitä että tykkään olla kaapissa, tykkään viettää kaksoiselämää, aina täydenkuun aikaan laitan kireet farkut jalkaan ja lähden helsingin yöelämään, se on hienoo kun muut luulee että nukun kiltisti kotona mutta teen asioita mitä kukaan ei voisi kuvitella minusta, toi homojuttu vain yksi niistä. Seuraavana päivänä olen taas sama tavallinen kiltti nuori mies.
Kysymys oli se että pystytkö hyväksymään minut tällaisen vain haluatko yrittää savustaa minua kaapista ulos vaikka en halua? Ymmärrän että se oli sinulle suuri teko astua kaapista ulos ja ehkä sen takia pyrit muitakin rohkaisemaan siihen, mutta kai mulla on oikeus olla siellä kaapissa jos niin haluan ja se kuuluu identiteettiini, mulla on hyvä olla siellä kaapissa. - Teukka.
/// kirjoitti:
Kyse on siitä että tykkään olla kaapissa, tykkään viettää kaksoiselämää, aina täydenkuun aikaan laitan kireet farkut jalkaan ja lähden helsingin yöelämään, se on hienoo kun muut luulee että nukun kiltisti kotona mutta teen asioita mitä kukaan ei voisi kuvitella minusta, toi homojuttu vain yksi niistä. Seuraavana päivänä olen taas sama tavallinen kiltti nuori mies.
Kysymys oli se että pystytkö hyväksymään minut tällaisen vain haluatko yrittää savustaa minua kaapista ulos vaikka en halua? Ymmärrän että se oli sinulle suuri teko astua kaapista ulos ja ehkä sen takia pyrit muitakin rohkaisemaan siihen, mutta kai mulla on oikeus olla siellä kaapissa jos niin haluan ja se kuuluu identiteettiini, mulla on hyvä olla siellä kaapissa.Henkilökohtaisesti miksi en sinua hyväksyisi? Jos taas ryhtyisin parisuhteeseen kaappihomon kanssa, edellyttäisin kaapinovien aukaisemista. Jos sinusta tuntuu hyvältä elää kaapissa, niin sinä elät. Sinä määräät sen kaappisi paikan tässäkin.
Minä puolestani tahdon vapautuneisuutta olla avoimesti homoseksuaali. Sinä todennäköisesti nautit salaisuuksista ja seikkailuista. Kyllä me homotkin olemme yksilöitä samalla tavalla, kuin heterotkin. Nautitaan jokainen elämästämme omina itseinämme. Elät itsellesi, niin elä täysillä! - ///
Teukka. kirjoitti:
Henkilökohtaisesti miksi en sinua hyväksyisi? Jos taas ryhtyisin parisuhteeseen kaappihomon kanssa, edellyttäisin kaapinovien aukaisemista. Jos sinusta tuntuu hyvältä elää kaapissa, niin sinä elät. Sinä määräät sen kaappisi paikan tässäkin.
Minä puolestani tahdon vapautuneisuutta olla avoimesti homoseksuaali. Sinä todennäköisesti nautit salaisuuksista ja seikkailuista. Kyllä me homotkin olemme yksilöitä samalla tavalla, kuin heterotkin. Nautitaan jokainen elämästämme omina itseinämme. Elät itsellesi, niin elä täysillä!nyt ihan parisuhdetta meinannu sun kanssa, mut pikapanot kaapissa kävis ;)
- Teukka.
/// kirjoitti:
nyt ihan parisuhdetta meinannu sun kanssa, mut pikapanot kaapissa kävis ;)
Elän parisuhteessa, joten pahoittelen. Pikapanot kaapissa on minun osaltani suoritettu.
sinä olet henkilö, joka kaipaa toisen kosketusta, saadaksesi seksuaalista tyydytystä.
Mikäli onnistut iskemään tytön pidemmäksi aikaa, mitä todenäköisemmin unohdat nuo Keltaisen Ruusun miehet.
Toisaalta, olet toisia hyväksikäyttävä hetero, joka tällä hetkellä hakee tyydytystä keneltä vain saa.- ///
kieltämättä aika hyvä analyysi, vieläkö sais sen tytön(toivon että tarkoitat tytöllä naista) iskettyä niin ois kaikki hyvin, sitä odotellessa vaan ei oikein tiiä miten päin olis kun ei toi oma käsikään aina riitä, hyvät vinkit otetaan kyllä vastaan. En käytä toisia hyväksi varsinaisesti, seuran saantihan ei olis mikään ongelma jos lörpöttelisin jonkun lihavan yksinhuoltajaäidin deitti ilmoitukseen ummet ja lammet siitä kuinka haluan sitoutua. Nyt juuri tajusinkin ongelmani, olen liian avoin, rehellinen ja suorapuheinen tähän kieroutuneeseen maailmaan, naiset ei anna jos niiltä menee kysymään että annatko pillua pari kertaa taas laittanu nettiin ilmoituksen jossa etsiny kaveriseuraa naisista ja painottanu että en etsi seurustelu enkä ees seksiseuraa ja eikös silloin kirjoittanu pari munanvonkaajaa.
Ehkä pitäis oikeesti sitten vaan panostaa siihen "sen oikean" löytämiseen jatkossa eikä ajatella liian lyhyellä tähtäimellä. /// kirjoitti:
kieltämättä aika hyvä analyysi, vieläkö sais sen tytön(toivon että tarkoitat tytöllä naista) iskettyä niin ois kaikki hyvin, sitä odotellessa vaan ei oikein tiiä miten päin olis kun ei toi oma käsikään aina riitä, hyvät vinkit otetaan kyllä vastaan. En käytä toisia hyväksi varsinaisesti, seuran saantihan ei olis mikään ongelma jos lörpöttelisin jonkun lihavan yksinhuoltajaäidin deitti ilmoitukseen ummet ja lammet siitä kuinka haluan sitoutua. Nyt juuri tajusinkin ongelmani, olen liian avoin, rehellinen ja suorapuheinen tähän kieroutuneeseen maailmaan, naiset ei anna jos niiltä menee kysymään että annatko pillua pari kertaa taas laittanu nettiin ilmoituksen jossa etsiny kaveriseuraa naisista ja painottanu että en etsi seurustelu enkä ees seksiseuraa ja eikös silloin kirjoittanu pari munanvonkaajaa.
Ehkä pitäis oikeesti sitten vaan panostaa siihen "sen oikean" löytämiseen jatkossa eikä ajatella liian lyhyellä tähtäimellä.tarkoitin.
Sinänsä huvittavaa, että vielä 30 v. naisesta saatetaan sanoa "tyttöystävä".
Saattaa johtua, kun aluksi on tyttöystävä ja tytön kasvettua naiseksi, jää monasti tuo "tyttö" sana elämään.
- ett'-
että miesten iskeminen tosiaankin on helpompaa kuin naisten?
Siis jos jopa mies pystyy miehen iskemään paljon helpommin kuin naisen.
*olen mykistynyt*- ///
Ja sitten jotkut naiset vielä valittaa täällä kun ei miehet huoli, että on niin suuri vaatimustaso. Voisin vaikka mistä lyödä vetoa että jos kuka tahansa nainen laittaa iskuriin ilmoituksen jossa kertoo ihan rehellisesti että vaikka näin: olen lihava, ruma ja vanha nainen ja etsin seksiseuraa nuoremmista siisteistä kundeista niin aivan varmasti saa vaikka kuinka paljon vastauksia, mutta toisin päin jos komea nuori kundi laittaa ilmoituksen että etsitään naisseuraa kaikki käy niin ei tuu ollenkaan vastauksia. No tää koskee vain seksiseuraa, jos avioliittoa suunnittelee niin siinä on miehilläkin jotain tasoa.
- KoppavaHoro
voit olla mitä vaan ja homokorttia voi vilauttaa vaikka pesunkestävä hetsku, mutta jos sulle itsellesi on tärkeä tietää mitä sä olet niin eiköhän sulla itselläsi se vastaus ole...?
Seksuaalisesti olet selvästi bisse (kuten suurin osa meistä, joo, nyt mut kivitetään), mutta miten romanttisesti? Oletko rakastunut koskaan? Ovatko kohteesi olleet naisia, miehiä vai molempia?
Jos ajattelet tulevaisuuttasi ja mahdollista perhettä tai parisuhdetta niin näetkö itsesi miehen vai naisen kanssa?- ///
Siis jos homoseksi on vain äärimmäisessä puutteessa harjoitettua enkä ikinä saa siitä lähellekään sitä nautintoa kuin naisen kanssa? Vähän sama kun jos istuu vankilassa 10 vuotta niin jotkut heterotkin saattaa himoissaan päätyä olemaan miehen kanssa.
- ///
/// kirjoitti:
Siis jos homoseksi on vain äärimmäisessä puutteessa harjoitettua enkä ikinä saa siitä lähellekään sitä nautintoa kuin naisen kanssa? Vähän sama kun jos istuu vankilassa 10 vuotta niin jotkut heterotkin saattaa himoissaan päätyä olemaan miehen kanssa.
mieheen rakastuminen ajatuksenakin täysin mahdoton.
- -plikka-
/// kirjoitti:
mieheen rakastuminen ajatuksenakin täysin mahdoton.
ilmieseti aivan saatanan hyvä sängyssä, ja jaat sen ilolla kummallekin sukupuolelle. Sehän on jaloa, mutta ongelma on sulla jos kerta naiset jää roikkumaan, olet varmaan myös siis mukava ja puoleensavetävä ihminen. Aika paha homma sun kannalta, vaikkei luulis. Eli miehien kanssa oot vaan jos et naisilta saa? Ratkaisu on siinä, että sun täytyy löytää nainen kaveriksi, fuck buddy, joka ei halua sitoutua, jos et siis halua sinäkään. Kun kerta naisen kanssa sekstaaminen on sun mielestä parempaa. Naiset on vaan yleensä niin saatanan oikukkaita että ihme jos löydät tarpeisiisi sopivan ilman että se toinen siitä loukkaantuu tms. eli on itekin samalla linjalla ajatuksiltaan. Ihmettelen vaan miten et sitten elä ihan viriilinä sinkkumiehenä, luulis että saat naisia yhden yön jutuiksi, jos kerta jotkut jää oikeen roikkumaan, ja olet suht. komea jne...
- ///
-plikka- kirjoitti:
ilmieseti aivan saatanan hyvä sängyssä, ja jaat sen ilolla kummallekin sukupuolelle. Sehän on jaloa, mutta ongelma on sulla jos kerta naiset jää roikkumaan, olet varmaan myös siis mukava ja puoleensavetävä ihminen. Aika paha homma sun kannalta, vaikkei luulis. Eli miehien kanssa oot vaan jos et naisilta saa? Ratkaisu on siinä, että sun täytyy löytää nainen kaveriksi, fuck buddy, joka ei halua sitoutua, jos et siis halua sinäkään. Kun kerta naisen kanssa sekstaaminen on sun mielestä parempaa. Naiset on vaan yleensä niin saatanan oikukkaita että ihme jos löydät tarpeisiisi sopivan ilman että se toinen siitä loukkaantuu tms. eli on itekin samalla linjalla ajatuksiltaan. Ihmettelen vaan miten et sitten elä ihan viriilinä sinkkumiehenä, luulis että saat naisia yhden yön jutuiksi, jos kerta jotkut jää oikeen roikkumaan, ja olet suht. komea jne...
naiset on niin oikukkaita ettei ne pitkää aikaa toimi ne fuck buddy suhteetkaan, yhen illan jutut satunnaisesti onnistuu mutten oo sellanen pelimanni että se onnistuisi läheskää aina ja jotenkin sitä ei jaksa kovinkaan usein iltaa notkua baarissa kun todennäköisyys että jotain irtoaa on kumminkin aika pieni. Todellinen rakkaussuhdehan se ois paras siihen jo päätyny, mut sen suhtaan taas onkin jo hyvin korkea vaatimustaso, siis erityisesti luonteen suhteen, niitä on aika harvoja sellasia naisia jotka ei jossain vaiheessa alkais ärsyttää jos asutaan kimpassa. Ja tietysti sen pitäis olla sen näkönen et kadulla liikkua sen kanssa ja sukulaisillekin näyttää.
- ----------
/// kirjoitti:
naiset on niin oikukkaita ettei ne pitkää aikaa toimi ne fuck buddy suhteetkaan, yhen illan jutut satunnaisesti onnistuu mutten oo sellanen pelimanni että se onnistuisi läheskää aina ja jotenkin sitä ei jaksa kovinkaan usein iltaa notkua baarissa kun todennäköisyys että jotain irtoaa on kumminkin aika pieni. Todellinen rakkaussuhdehan se ois paras siihen jo päätyny, mut sen suhtaan taas onkin jo hyvin korkea vaatimustaso, siis erityisesti luonteen suhteen, niitä on aika harvoja sellasia naisia jotka ei jossain vaiheessa alkais ärsyttää jos asutaan kimpassa. Ja tietysti sen pitäis olla sen näkönen et kadulla liikkua sen kanssa ja sukulaisillekin näyttää.
kaipaat rauhoittumista, etkä seikkailua. Et löydä etsimääsi hurjista kokemuksista. Puhut vaatimuksista, rauhoituttuasi tyydyt vähempäänkin. Mieti mitä oikeasti haluat. Mikä pakko on asua kimpassa, jollei ole rahasta kiinni.
Minäkään en haluaisi asua miehen kanssa kuuna kullan valkeana.
- no,,
Mikä paikka on tuo mainitsemasi keltainen ruusu? En ikinä ole kuullutkaan sellaisesta. Vai onko se vain jokin...hmh termi?
Ja ikävän lapsellinen ja vastenmielinen ajatus sulla: voisit "vaatia korvauksia" jne...Onko maailmankuvasi miten tavoitteellinen, vaiko oletko jotenkin tottunut pärjäämään vedättelemällä ihmisiä noin ihan "in real life" oikeastikin?
Seksuaaliseen suuntautumiseesi en osaa sanoa halaistua sanaa. Sen asian sinä tietänet itse parhaiten.
Voinee kuitenkin sanoa, että hetero on hlö., joka ei halua harrastaa seksuaalikontaktia oman sukupuolensa kanssa.
Ehkäpä voisit miettiä, miten lähestyt naisia, jos eivät he susta kiinnostu? Yleensä varallisuuden määrä ei estä tutustumista ihmisiin, ei estä vaikka ihastumasta ja rakastumastakin, mutta toki tietysti sitten, jos määritelmät kanssakäymiselle ovat joissakin pinnallisissa seikoissa tai jos lähestyy vääränlaisia ihmisiä, lienee seuranhaussa hankaluuksia. Maksullisten seuralaisten käyttöä itse halveksun, joskin mielestäni seksityö tulisi tuoda ns. pois maan alta seksityöläisten turvallisuuden vuoksi ja rikollisuuden kitkemiseksi.- ///
on helsingissä sellainen pornonkatselu paikka jossa on paljon yksityiskoppeja jossa pyörii normaalipornoa sekä homopornoa, sitten on pimeitä huoneita ja kalterihuoneita ja sellasii panokeinuja, käytännössä täysin homopaikka. Siellä on aika paljon sellasta porukkaa joka ei osaa normaalia kanssakäymistä ihmisten kanssa vaan ne vaan saattaa tuijottaa ja se on aika ahdistavaa tai sit lähestyy niin ettei puhu mitään tai sit ei sano ees moi vaan kysyy heti et voik vaikka ottaa suihin, nyt uskon tietäväni miltä naisilta tuntuu kun joku juoppo lähestyy silleen hyvin suoraan. Sperman haju leijuu joka puolella kun on ruikitte sinne sun tänne. Se porno mitä pyörii on aika hc kamaa ja itestäkin jopa tuntuu sairaalta. Miehillä jota oon pannu on ollu niin löysä reikä ettei sellaista löydy ees naisilta, tuntuu että sillä porukalla ei oo elämässä muuta sisältöö kuin himojen täyttäminen vaikka ikinä sitä täyttymyksen hetkeä tuskin saavuttavat. Kannattaa käydä jos haluat lisäkokemuksia elämääsi, avartaa sitäkin että kaikki homot ei oo sellasii trendipellejä jonka kuvan media yrittää tuoda, tautejahan siellä saa pelätä joillakin on sen verran estotonta se meininki, ite oon kumia aina käyttäny enkä suihin ole keltään ottanu joten luulisin etten tauteja oo saanu. Että sellanen paikka. Vaikea oikeastaan kuvata sitä tunnelmaa se pitää kokea, itse tuskin enää menen sinne
Aivan turha yrittää selittää ettei raha vaikuta siihen miten helposti saa naisia, rahan perässä suurin osa naisista juoksee, sehän on selvä.
- //////
Kun miehet vastavuoroisesti panee sua niin onko sulla silloin silmät auki???
- piilohetero
Jouh, mul oli lukuisia (167-239kpl) yhdenyön suhteita miesten kans ja oon siis tietty mies ite. Aina raflast nappasin tietty sen parhaan näköisen jepen. Siin sit kaveri teki vaikkast mitä esileikkii jne. Aina sama juttu, EI SEISO!
Olinki jo tosi huolissai, et onx tää niiku jotai fyysist impoo ja sillee
Kerra sit sattu sillai, semmoi vähäsen rumempi mies. Raahasin kuiteskii sen kämpil. Siin sit sillai touhuttii ja semmosta kaikkee. Otti housut pois ja ei ollukkaa niit killuttimii ja ihan semmoi tytön "röpsykkä". Doijjoingdoinjg, nii sit se yö meni sillai, tietteks te. Voiks olla et sit oiskii hetero :(? Mitä mä teen, iha epätodellinen olo. Vanhemille en oo viel kertonu, enkä kavereillekaan. PELOTTAA- ///
se heterous on sellanen oletusarvo, sehän on itsestään selvyys, siis jos ajattelee asiaa lisääntymisenkin kannalta, suurin osa eläimistäkin heteroita. Aikaisemmin täällä esitetty että homous on vinous/poikkeama ja se on itellekin selvää vaikka olisinkin homo niin ei se siitä normaalia vielä tee.
Yleensä vanhemmat ja kaveritkin suhtautuu siihen että on hetero ihan hyvin koska normaali ihminen on hetero, voi olla tietysti että sulla on normaalista poikkeavat vanhemmat ja kaverit jos ne suhtautuu siihen jotenkin negatiivisesti.
- mies33v.
Itse koen olevani hetero, mutta minulla on ollut moninkertaisesti enemmän miespuolisia seksikumppaneita kuin naisia, tosin miehiltä olen aina saanut rahaa korvaukseksi. Mutta tosiasia on että miehiltä on 100 kertaa helpompaa saada seksiä kuin naisilta.
Jos menen tavalliseen ravintolaan etsimään seksiseuraa, niin yleensä saan istua koko illan yksin, yksikään nainen ei minulle tule juttelemaan. Kun menen johonkin homoille suunnattuun ravintolaan, niin yleensä ehdin juuri ja juuri drinkin tilaamaan, kun jo on ensimmäinen mies iskemässä. Valinnanvaraa on niin paljon ettei ole ongelma ehdottaa maksullista seksiä. En kiihoitu miehestä seksuaalisesti, mutta minua imartelee huomio jota homoilta miehiltä saan. En kykenisi naimaan miestä, en ainakaan ilman jotain erektiolääkettä joita minulla ei ole. Minulle ei ole mikään ongelma ottaa mieheltä suihin tai antaa miehen naida minua. En varsinaisesti kiihoitu seksuaalisesti, mutta kiihoitun siitä että joku kiihoittuu niin kovasti minusta. No jos mies ottaa minulta suihin, niin suljen silmät ja uneksin kauniin naisen ottavan minulta suihin. Se on ihan kiihoittavaakin. Ulkonäössäni ei ole vikaa, ongelma on se että naiset ovat tottuneet siihen että miehet iskevät heitä, ei heillä ole tapana alkaa iskemään miehiä.
No onneksi kun miehiltä saa rahaa, niin on varaa käydä maksullisissa naisissa, thai-hieromalaitoksissa tai eroottisissa ravintoloissa. Siinä on se hyvä puoli että naiset ovat lähes poikkeuksetta seksikkäitä. Olen täysin kyllästynyt istumaan tavallisissa ravintoloissa, juomaan kalliita juomia ja illan päätteeksi toteamaan että tein turhan reissun. Eroottinen ravintola tulee kertakäynnillä kalliimmaksi kuin tavallinen ravintola, kun jakelee 5 euron tippejä ja ostaa ainakin yhden privaattiesityksen illan päätteeksi, mutta siellä käydessä ei joudu pettymään. Kymmenen hukkaan heitettyä ravintolareissua tulee huomattavasti kalliimmaksi. Enkä todellakaan ole etsinyt ravintoloista erityisen kauniita naisia vaan monesti olisin voinut lähteä kenen tahansa naisen matkaan, jos joku nainen vain olisi yrittänyt minua iskeä.
Olen minä myös etsinyt naisista seksiseuraa iskuri.netistä. Mutta siellä on sama juttu. Juuri kukaan nainen ei etsi puhdasta seksiseuraa. Miehiä sieltä sen sijaan löytyy vaikka kuinka paljon.
En enää nykyään ole juurikaan tarjonnut seksiä rahasta, koska olen muuttanut kaupunkiin jossa ei ole homoille suunnattua ravintolaa ja pk-seuraa tarjoavia ilmoituksia ei enää nykyään julkaista. Niinpä olen enimmäkseen tyytynyt katselemaan seksisivuja netistä ja harrastanut seksiä lähinnä oman käden kanssa. Joskus silloin tällöin kun saan hieman ylimääräistä rahaa säästöön, ostan prostituoidun tai käyn eroottisessa ravintolassa. Sääli vaan että vain helsingissä on paljon prostituoituja tarjolla enkä asu lähelläkään helsinkiä. Itse olen ostanut prostituoidun ainakin 20 kertaa ja aina olen ollut tyytyväinen. He ovat aina olleet hyvin miellyttäviä minua kohtaan. No miksipä eivät olisi olleet kun itsekin pyrin olemaan heitä kohtaan mahdollisimman miellyttävä. Anaaliseksiä en ole pyytänyt kertaakaan, kun olen pelännyt että he pitäisivät sitä normaaliseksiä epämiellyttävämpänä eikä se minulle ole niin kovin tärkeää. Privaattiesityksen olen viimeisten 15 vuoden aikana ostanut reilusti yli 100 kertaa.
Niin ja homoista miehistä on sanottava vielä se että vaikka minulla on ollut ainakin 100 miestä, niin kukaan ei ole ollut erityisen epämiellyttävä. Johtuu varmasti siitä että tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja pyrin itse olemaan myös mahdollisimman mukava. Ensimmäinen miesasiakas minulla oli melkein heti armeijan jälkeen. Se oli uskomattoman helppoa. Kauheata paskaa jouduin armeijassa sietämään 8 kuukautta ja sain kuukaudesta saman palkan (armeijan päiväraha) kuin puolesta tunnista homon miehen seurassa, joka vielä oli ystävällinen minua kohtaan.
No onneksi seksihalut eivät ole enää niin kovat kuin parikymppisenä, siksi on helppo tyytyä käymään silloin tällöin seksisivuilla esim. amandapicsin, dianapostin ja amandalistin kuvat tsekkaan lähes aina kun tietokoneen aukaisen. Parhaat kuvat joita en ennen ole nähnyt tallennan kansioihin. Minulla on eri kansiot esim. uhkeille naisille, kypsille naisille, aasialaisille naisille ja shemaleille. Milena Velballe minulla on myös aivan oma kansionsa.- ?
Sulla ei taida ihan kaikki rattaat raksuttaa samaan tahtiin.
- tarvitse
? kirjoitti:
Sulla ei taida ihan kaikki rattaat raksuttaa samaan tahtiin.
olla tarpeettomasti tyly ja ilkeä toiselle?
- ?
tarvitse kirjoitti:
olla tarpeettomasti tyly ja ilkeä toiselle?
Jokainen joka tänne kirjoittaa, ottaa samalla sen riskin, että joku tulee ja kaataa paskaa niskaan kirjoituksen vuoksi? Miks vitussa en ois tyly ja ilkeä tollaselle peräkammarirunkkarille?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392085Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821520- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886