Palstalle psykiatri

Palstalla herää aina tasaisin väliajoin keskustelu sheriffin tarpeesta. Minusta se voitaisiin korvata psykiatrilla. Minä kun en selvästikään ole ainoa, jonka lääkitys ei ole kohdallaan ja kuvittele, että juuri minä itse olen ainoa tervejärkinen ja kaikki muut ovat hulluja.

Käykäämme reippain mielin pakkopaitoihin palstapsykiatrin johdolla!
34542
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 34

Vanhimmat

Kuin yrittää vähentää rattijuopumusten aiheuttamia ongelmia yrittämällä opettaa ne ajamaan kännissä paremmin.

Äänestä
  • Aloittaja

Sittenhän sen täytyy toimia loistavasti. Hullut ja hullut ideat kunniaan! ;-)

Äänestä

Minä taas olen sitä mieltä, että palstalle tarvittaisiin ennen kaikkea poliisi. Psykiatristakaan ( siis oikeasti koulutetusta sellaisesta, EIKÄ sellaista vain esittävistä p*skiaisista) ei varmaan tosin olisi erityistä haittaa ( en kiistä!), jos vain osaa pitää ammattikontekstin korrektisti yhtenevänä viihdepalstan keskustelutavan kanssa...Ja olen vakavissani tässä.

Henkilökohtaisten päätelmieni mukaan (jotka perustuvat tosin vain palstalta lukemiini havaintoihin), tällä julkisella keskustelupalstalla näyttäisi esiintyvän nykyisin:

1. Hyvin merkittävää tahallista sanomisten vääristelyä ( ainakin itse olen ollut uhrina sellaisessa useaan otteeseen ja se on pelottavaa...En kohta uskalla kirjoittaa enää mitään mielipiteitäni, kun ne niin usein näytetään tarkoitushakuisesti tulkittavan väärin)

2. Joukkohenkistä ja havaitusti muka kepeän "provoilun" kaapuun kätkettyä vakavaa kiusaamista ( itse ainakin olen ollut uhrina sellaisessa)

3. Palstalle täydellisesti kuulumattomalta ja kirjoittajien yksityisviestinnältä ainakin minun silmiini näyttävää kommunikointia, johon jos sattuu ottamaan osaa ja antamaan mielipiteensä, saa osakseen pilkkaa ja jopa komentelua, ettei muka olisi oikeutta sanoa mielipidettään

Minä en enää tiedä, mutta verraten joukkona pienempi osa kirjoittajista tällä palstalla enää näyttäisi silmiini kirjoittavan aitoja yksilömielipiteitään, sitomattomalla tapaa joidenkin muiden "palstaystävien" sanomisiin. Harvemmin ainakin minä, eli tämän kirjoituksen takana oleva fyysinen henkilö, jolla ei ole olemassa rekisteröityä nimimerkkiä ( ei sitten ensimmäistäkään) S24:ssa, tulen otetuksi vilpittömästi ja keskustelua edistävästi kirjoitukseni todellisen sisällön perusteella, minulle suunnatuissa vastineissa. Osa rekisteröityneistä myös näyttäisi kiistävän lähes täydellisesti, ettei rekisteröityneiden taholta anonyymeihin rekisteröitymättömiin päin koskaan tapahtuisi epäasiallista käytöstä, mikä on mielestäni erikoista.

Itse en käytä mentaalilääkitystä, en ole erityisesti kiinnostunut siitä, että kuka muukaan palstakirjoittaja käyttäisi ja mua kyllästyttää jatkuva erityinen mentaaliaiheista vatkaaminen tällä palstalla.

Äänestä
  • joka ampuu kaikki, jotka vittuilee

Äänestä

• on monte kirjoitti:

joka ampuu kaikki, jotka vittuilee

En osaa sanoa mielipiteeseesi mitään. Joku kyllä tossa nyt äskenkin floodasi palstaa täyteen merkityksetöntä soopaa typerillä aloituksilla, mutta en tiedä, että kuka tai että mistä syistä.

Äänestä

• no,,, kirjoitti:

En osaa sanoa mielipiteeseesi mitään. Joku kyllä tossa nyt äskenkin floodasi palstaa täyteen merkityksetöntä soopaa typerillä aloituksilla, mutta en tiedä, että kuka tai että mistä syistä.

edes arvata ollenkaan? Ehkä sillä, että Monte jälleen kerran eilisellä palstan tukkimisellaan, floodauksellaan ja herjoillaan saattoi ärsyttää joitakuita tai jotakuta, voisi olla jotain tekemistä asian kanssa?

Äänestä

• mlqv kirjoitti:

edes arvata ollenkaan? Ehkä sillä, että Monte jälleen kerran eilisellä palstan tukkimisellaan, floodauksellaan ja herjoillaan saattoi ärsyttää joitakuita tai jotakuta, voisi olla jotain tekemistä asian kanssa?

No en osaa sanoa ilmaisuusi mitään, kun vietin eilisiltani erään funkkis-&soul &show-bändin keikalla ja vähintäänkin viisi kaveriani & keikan lipun myyjä voivat todistaa asian. *kevennys, jos siis ymmärrät hienovaraisen sivistynyttä sarkasmia ollenkaan*

Äänestä

Palstapsykiatri on käytettävissänne!

Äänestä
  • siedätysterapiaa. Jos tuottaa kovia kärsimyksiä, niin voidaan harkita sähkön käyttöä sukuelimiä kohtaan. *kovempi kipu peittää pienemmän kivun*

Äänestä

• ... ettei tuu ei-toivottuja äpäriä.

Äänestä

• UPDATE_8577284 kirjoitti:

... ettei tuu ei-toivottuja äpäriä.

..

Äänestä

• UPDATE_8577284 kirjoitti:

... ettei tuu ei-toivottuja äpäriä.

Teen tällaisen avautumisen, että sun on sitten turha olla yhtään vihainen tässä meidän tetra-draamassa kenellekään, sillä mä kerroin täällä palstalla asiat julkisesti ja otin suhun yhteyttä privassa, kun tajusin, mistä on kyse.
    En tiedä, mitä toi cof kirjoitteli mulle tossa pari päivää sitten kauheen mukavia, mutta ei mulla sen kanssa kyllä mitään juttua ole, eikä tule.

Äänestä

• sairaus? No mä olen itse huomannut viime aikoina, että lääkkeisiinkin pitää suhtautua kriittisesti, kuten myös lääkärin arviointikykyyn. Olen kahdesti vuoden sisällä saanut tappavan lääkityksen, mikä on aika hauska yhdistelmä hengenvaarallisen sairauden kanssa. Taitaa olla Jumala se, joka loppupeleissä pelastaa.

Äänestä

• old_profile_51557 kirjoitti:

sairaus? No mä olen itse huomannut viime aikoina, että lääkkeisiinkin pitää suhtautua kriittisesti, kuten myös lääkärin arviointikykyyn. Olen kahdesti vuoden sisällä saanut tappavan lääkityksen, mikä on aika hauska yhdistelmä hengenvaarallisen sairauden kanssa. Taitaa olla Jumala se, joka loppupeleissä pelastaa.

jo kahdesti tänä vuonna, hmmm...

Äänestä

• old_profile_51557 kirjoitti:

sairaus? No mä olen itse huomannut viime aikoina, että lääkkeisiinkin pitää suhtautua kriittisesti, kuten myös lääkärin arviointikykyyn. Olen kahdesti vuoden sisällä saanut tappavan lääkityksen, mikä on aika hauska yhdistelmä hengenvaarallisen sairauden kanssa. Taitaa olla Jumala se, joka loppupeleissä pelastaa.

OLISI OLLUT TAPPAVA MAO-A ESTÄJÄN KANSSA--AINAKIN SEROTONIINISYNDROOMA
    Doxal on muutenkin Suomen neljän eniten tappava

Äänestä

ahdistunut ja uskoo huomionhakuisuuden poistavan ahdistusta, on tuloksena iso kasa "Kirjoittaja on poistanut viestinsä" otsakkeita.

Tai jotain siihen suuntaan.

Äänestä

Suuri mahdollisuus on, että kaiken tämän takana on jonkun suuri halu päästä pikkuhitleriksi tällekin palstalle.

Luodaan ensin keinotekoinen muka-tarve. Ja niin pois päin.

Äänestä
  • eiköhän homman saa helpommalla, sen kuin hakee vaan.

Äänestä

• gsdfg kirjoitti:

eiköhän homman saa helpommalla, sen kuin hakee vaan.

saa ainakin siten paremmin. Ainakin osan. Ainakin osaksi aikaa.

Äänestä

ruveta.

Osataan jäljentää reseptejä, ja joitain lääkkeitä valmistetaan itse.

Äänestä

Selvä juttu että onhan täällä ihan vakavasti mielenterveysongelmaisia. Ei sitä käy kiistäminen, kyllähän sen jokainen huomaa. Itse olen miettinyt oikeaa suhtautumista heihin. Toisaalta, kyllähän jokainen saa kirjoitella vapaasti, ei kai kirjoitusoikeutta voi sallia vain terveille. Mutta toisaalta joskus touhu menee ihan pelkäksi häiriköinniksi. Pitääkö ymmärtää vai olla ymmärtämättä, pitääkö sietää vai voiko olla sietämättä? Häirikköavaukset voi kiertää, mutta eri juttu silloin jos joutuu taiteilemaan että saisi näkyviin edes yhden mielekkään avauksen. Ei kai häiriköinti ole sallittua sairauden varjolla? Ja lieneekö tämä palsta kuitenkaan heille parasta terapiaa, jokuhan noihin tarttuu aina inttämään?

Äänestä
  • mielenterveysongelmaiselle voi olla hyvinkin tärkeä saada kontaktia muihin ihmisiin edes keskustelupalstan välityksellä. Siinä vaiheessa kun kontakti on lähinnä muiden häiriköintiä ja spämmäämistä, alkaa muiden sietokyky olla koetuksella. Niin, mitä voidaan tehdä? Nettiyhteisöt toimivat eri tavoin. Jossain irc-kuvioissahan on helppoa, paiskataan trolli mäkeen ja jatketaan keskustelua. Tänne tullessa tulee hyväksyä sekalainen seurakunta, vai tuleeko?

Niin kauan pitää sietää, kun sefua ei ole. Jostain kumman syystä kukaan ei halua ottaa sitä roolia vastaan täällä. Krhmöyh.

Mikä mielenterveysongelmaisille häirilöille on parasta, on sanomisieni ulkopuolella.

Äänestä

• saa olla sekaisin me,te,he ja sir Picot sekä ämmät

Äänestä

• muumi-läppäri kirjoitti:

saa olla sekaisin me,te,he ja sir Picot sekä ämmät

ihan asiallisesti. Kenenkään ei ole syytä hermostua. Nämä mielenterveysasiat ovat sellaisia, että niistä on tehty termejä joilla leimataan. Siksi niistä on vähän hankala puhua.

Äänestä

• mainita asian ääneen. :)

Äänestä

HOMMAAA

Äänestä

B

Äänestä

viis tähtee :D

Äänestä
Aloittaja

Botti osaa näköjään arvostella keskustelujakin. Ei hullumpaa. ;-)

Äänestä

Ratikka sua palstapsykiatriksi, koska täällä ei oo niin koulutuksilla väliä, kuka tahansa pystyy diagnosoimaan :)!

Äänestä
  • Aloittaja

Mutta eikö me voitaisi perustaa tänne kiertävän ja päivystäjän kallonkutistajan virka? Minä olen sitä paitsi niin ilkeäkin, että mahtaisi terveydenhuoltomenot laskea. Etkös sinä voisi olla vähän empaattisempi vaihtoehto?

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Mutta eikö me voitaisi perustaa tänne kiertävän ja päivystäjän kallonkutistajan virka? Minä olen sitä paitsi niin ilkeäkin, että mahtaisi terveydenhuoltomenot laskea. Etkös sinä voisi olla vähän empaattisempi vaihtoehto?

ihan asiantuntija :) Me voitais puoliks hoitaa se pesti :)

Äänestä

• Aloittaja

old_profile_29828 kirjoitti:

ihan asiantuntija :) Me voitais puoliks hoitaa se pesti :)

Sovittu! ;-)

Äänestä

Kaikki kaatais ongelmansa ym. pahanmielensä vain palstapsykiatrin niskaan. Sheriffin logo on tähti, mut mikä olis palstapsykiatrin logo?
Ajatuksesi on varsin kiehtova..ja jos ei ongelmia löydy voi aina keksiä virtuaaliongelmia psykiatria varten. ;)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Palstalla herää aina tasaisin väliajoin keskustelu sheriffin tarpeesta. Minusta se voitaisiin korvata psykiatrilla. Minä kun en selvästikään ole ainoa, jonka lääkitys ei ole kohdallaan ja kuvittele, että juuri minä itse olen ainoa tervejärkinen ja kaikki muut ovat hulluja.

Käykäämme reippain mielin pakkopaitoihin palstapsykiatrin johdolla!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu