Olisiko palstatauko

joku puskasta

kaikille pitempään tänne kirjoittaneille mitään? Saisivat jotkut muutkin tilaa kirjoitella ja vaihtaa kokemuksia miehistä ja naisista.

Uusille tulokkaille neuvo. Älkää rekisteröikää nimimerkkiä, jos haluatte huomion olevan enemmän asiassa kuin persoonassa. Ja kirjoittakaa mahdollisimman neutraalisti.

30

569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi kirjoittaja

      kuitenkin vaikka niin, että rajansa kaikella, mutta jokainen ansaitsee aina uuden tilaisuuden. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!

      (oliko tarpeeksi neutraalia?)

      • ap

        ei kuki ikuisesti.


      • uusi kirjoittaja
        ap kirjoitti:

        ei kuki ikuisesti.

        väitteeseen en koske pitkällä tikullakaan. En sano siihen juuta enkä jaata.


    • Hyvä kirjoittaija ottaa oman tilansa ja lukijansa. Jos jollekin tarvitsee antaa tilaa, että pääsisi esille, niin ei ole sen arvoinen.

      • ap

        on sinun taktiikkasi?


      • vczc
        ap kirjoitti:

        on sinun taktiikkasi?

        että jos ei ole mitään asiaa, kannattaa floodata palstan täyteen roskaa, kuten monte tekee.


      • ap kirjoitti:

        on sinun taktiikkasi?

        Minulla on vahva usko, että nikitönkin saa lukijoita ja kommentoijia, jos keksii mielenkiintoisen aiheen ja osaa kirjoittaa siitä uusia näkökulmia löytäen. Ei siihen kyynärpäitä tarvita, vaikka se ikuisista massaanhukkujista siltä saattasi tuntuakin.


    • Mutta tollaset pateettiset aloitukset ja kaiken yläpuolella olevat vouhotukset voisi kyllä jo pikkuhiljaa saada vähemmän palstametrejä.

      Kauheen rasittavaa lukemista. Etenkin krapulassa.

      • ap

        en minä. Palstan ongelma ei ole joku yksittäinen kirjoittaja. Palstan ongelma on samat kirjoittajat, jotka vievät kaiken tilan.


      • fwedw

        krapula on sun itse itsellesi aiheuttama ongelma. Maailma ympärillä ei voi muuttua sun krapulasi mukaan, vaan sun pitää kontrolloida juomistasi, niin sulle ei tule krapulaa.


      • fwedw kirjoitti:

        krapula on sun itse itsellesi aiheuttama ongelma. Maailma ympärillä ei voi muuttua sun krapulasi mukaan, vaan sun pitää kontrolloida juomistasi, niin sulle ei tule krapulaa.

        On kivaa olla avoin ja katsoa kun muut kivittää sen vuoksi.


      • ap kirjoitti:

        en minä. Palstan ongelma ei ole joku yksittäinen kirjoittaja. Palstan ongelma on samat kirjoittajat, jotka vievät kaiken tilan.

        tää on myös ihmisten toinen koti. Moni elää kahden kämpän loukussa ja toisilla ei ole muuta kotia lainkaan!

        Mäkin tulin tänne turhia esittelemättä - vaikka joku MMies sitä vaatikin. Ihanaa, että on paikkoja minne voin näin vain tulla, olla tai olla olematta.


      • ap
        zombbari kirjoitti:

        tää on myös ihmisten toinen koti. Moni elää kahden kämpän loukussa ja toisilla ei ole muuta kotia lainkaan!

        Mäkin tulin tänne turhia esittelemättä - vaikka joku MMies sitä vaatikin. Ihanaa, että on paikkoja minne voin näin vain tulla, olla tai olla olematta.

        asuntolalta tämä enemmän vaikuttaa.


      • ap kirjoitti:

        asuntolalta tämä enemmän vaikuttaa.

        näillä leveysasteilla kaikki tarvitsevat edes virtuaalisen katon päälleen. Kunnioittakaamme sitä. Eiköhän parhaimpiin majataloihin ole kaikki tervetulleita. Niinhän sitä sanotaan: köyhä antaa vähästään, mutta rikas ei paljostakaan.


      • ap
        zombbari kirjoitti:

        näillä leveysasteilla kaikki tarvitsevat edes virtuaalisen katon päälleen. Kunnioittakaamme sitä. Eiköhän parhaimpiin majataloihin ole kaikki tervetulleita. Niinhän sitä sanotaan: köyhä antaa vähästään, mutta rikas ei paljostakaan.

        on harvemmin mitään annettavaa. Ei ole kaikki köyhät autuaita niin kuin väitetään.


    • hmh...

      Eiköhän osa pidempäänkin kirjoittaneista osaa ottaa tämän ihan keskustelupalstana. Ne jotka eivät osaa ottaa palstaa siten, tunnistanee mielestäni luultavasti helpoiten siten tarpeettomasta jaarittelusta aloituksissa, joissa ei ole mitään muuta sisältöä, kuin kertoa mitä tyyppi on päivässään tehnyt tai että mikä biisi juuri tietyllä hetkellä on ihq.

      Minä taas antaisin uusille tulokkaille sellaisen neuvon, että: Jos alatte kirjoittaa tälle palstalle, joko rekisteröikää oma nimimerkki heti ja nopeasti tai jos ette sitä tee, ÄLKÄÄ IKINÄ ainakaan alkako kirjoittaa pidempään yhdellä ja samalla nimimerkillä viestistä toiseen...Minä tein sen virheen aikoinaan tälle palstalle tullessani ja vasta myöhemmin huomasin, että tällä palstalla todella käy myös erikoisia, jotka ilmeisesti lukevat melkein kaiken(?) ja sitä kautta takertuvat kiinni, vaikka olisi rekisteröityä nimimerkkiä omaamatonkin, tavallinen keskustelupalstakävijä ilman mitään henkilökohtaisia sidonnaisuuksia muihin kirjoittajiin. Oma ikävä kokemus on, että jos tällä palstalla ( ja mahdollisesti muuallakin, en tiedä?) käyttää rekisteröityä nimimerkkiä itselleen ollenkaan hankkimatta viestistä toiseen samaa nimimerkkiä, saattaa valitettavasti joutua vakavankin kiusaamisen uhriksi. Kirjoittajat sekoittelevat luuloissaan kirjoittajia keskenään, jotkut saattavat yrittää kiusata rekisteröimällä nimiinsä kiusamielessä tahallaan niitä nimimerkkejä, joita itse käyttää ( ainakin itselleni on tehty tuota...), tekstejä vääristellään ja ylipäätään saa paljon sekopäistä palautetta.

    • Jazuli

      palstataukoa suosittelisit...? Saako kirjautua edes postit lukeakseen? Oikeastaan mä voisin pitää pienen breikin, siihin malliin alkannu nyppäsemää nää hängsläämiset tääl....

      =o)

      • Jazuli

        ..tänää allekirjotan ja lunastan tään pienen breikin paikan..=o)

        ...aurinkoisia säitä ja ilosia päitä...

        =o)

        ..see U someday...galtsuunkaa ei niien jokka mun kans on kirjotellu nii nytte kantsi rusnaa mitää..koska en meinaa käydä ees siel hetkeen aikan...jotenka jää lukematta kaikki mikäli sinne joku kirjuuttaa..=o)

        ...sähkärii saapi laittaa ne jokka sen tietää..mut ei siihi suomen laatikkoo...en meinaa kattoa..=o)

        ..bye bye..=o)


      • Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

        ..tänää allekirjotan ja lunastan tään pienen breikin paikan..=o)

        ...aurinkoisia säitä ja ilosia päitä...

        =o)

        ..see U someday...galtsuunkaa ei niien jokka mun kans on kirjotellu nii nytte kantsi rusnaa mitää..koska en meinaa käydä ees siel hetkeen aikan...jotenka jää lukematta kaikki mikäli sinne joku kirjuuttaa..=o)

        ...sähkärii saapi laittaa ne jokka sen tietää..mut ei siihi suomen laatikkoo...en meinaa kattoa..=o)

        ..bye bye..=o)

        ..*haliruttaukset kaikille ihanille*..

        =o)))


    • En kirjoittele usein, mutta taidan lähteä silti piitkälle palstatauolle, opiskelemaan miehen logiikkaa irl, nyt kun on tarjoutunut loistava tilaisuus siihen. =)

      En pidä palstan ilmapiiristä, en tunteesta etten kuulu tänne..

      • Ob Server

        tänne kuulu, mutta täällä vain olen.

        Sitä vaan ei suunnitelmat aina toteudu.


    • .
      Kyllä tänne sopii kirjoittajia lisää vaikka kuinka paljon. Kirjoittajien määrää ei ole mitenkään säännöstelty, että sen vuoksi tarvis tehdä tilaa.
      .

    • dayum

      Ääh, mitä turhaan pitämään mitään taukoja. Päinvastoin, mitä enemmän kykkii koneella tänne kirjoitellen, sen parempi! Jos vielä kykenee edes lähes suunnilleen 24/7 palstailuun TAI edes nettailuun, eli käytännössä 20-22/6-7 meininkiin, niin hyvä, bättre, bäst!! Hur mycket som helst. Kyllä etenkin palstailulla mieli kirkastuu ja pääkoppa selkenee.

      "Ja kirjoittakaa mahdollisimman neutraalisti."

      Höpöä. Kirjoittakaa aidosti.

    • ......

      pitäisit sen palstatauon vaan itse ja jättäisit muut kirjoittajat rauhaan? kyllä palstalla tilaa on kaikille uusillekin.

      • sää silleen

        herneen vedit nenuun ihan ok aloituksesta? Mitä se kertoo sun ajatusmaailmastas ootko miettiny?


    • ...Just alkoi kesäloma, nyt mulla on aikaa roikkua täällä 24/7 =D

    • random_N

      Eiköhän tänne sovi kaikkien halukkaiden kommentit niin uusina aloituksina kuin ketjujen jatkoina. Minusta on hyvä jos palstalle postataan paljon. Jos viestejä on päivässä muutama hullu, niin ei siitä keskustelua saa aikaiseksi: sama kuin jolkottaisi autiolla pururadalla ja yksinään kailottaisi.

      Ei muuta kuin vaan avausta peliin ja keskustelu soljumaan!

    • jyvät_erottuvat

      Ratikkakuski

      11.7.2009 18:10
      Hyvä kirjoittaija ottaa oman tilansa ja lukijansa. Jos jollekin tarvitsee antaa tilaa, että pääsisi esille, niin ei ole sen arvoinen.

      _____________________________________________________________________________


      Tuohon ei ole lisättävää.

      Jokainen hyvä kirjoittaja lisää palstan aktiivisuutta omalla panoksellaan, eikä se ole keneltäkään toiselta kirjoittajalta pois. Jos joku kirjoittaja hukkuu taustameluun, niin sitten pitää katsoa peiliin.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe