Nyt alkoi mitta täyttymään. Anoppini on aina tehnyt omia johtopäätöksiä ja levittelee niitä muille. Jostain kumman syystä minä olen kohde. Olen mieheni kanssa ollut naimisissa pian 20 vuotta ja kaksi yhteistä lasta ja yksi edellisestä liitosta. Minut ja lapset pidetty aina ulkopuolella kaikista varsinkin edellisestä liitosta oleva tyttäreni. Ei kutsuta kylään, EN TARKOITA, ETTÄ KUTSU PITÄISI MINULLE TULLA ERIKSEEN VAAN kutsut tulee oikein painostamalla, että tule Paavo syömään, kahville, pizzalle ym. Yhden kerran käytiin jopa henk.kohtaisesti sanomassa, että tule Paavo pidetään vain OMIEN kesken juhlat.
Nyt mieheni sisko soitti eilen hirveessä humalassa ja haukkui minut alimpaan helvettiin. Lapsetkaan ei kuulemma välttämättä edes ole veljelleen ja kaikki lapsemme varsinkin ed.liitosta oleva tyttäreni on erikoisen tyhmä, idiootti ym. Ja minulle, että voi kun kuolisitkin niin kaikki tanssis haudallani ja huutaisi hurraata. (fiksu sisko, eikö vain?)
Jopa kuollut sisareni jota ei olla koskaan edes nähty, haukuttiin samaan syssyyn. (siskoni oli hyvin kristillinen ihminen ja auttavainen toiset huomioon ottava) Oli jopa tälle mieheni siskolle antanut/lähettänyt rahaa, jotta saa lapsilleen Joulua laittaa. (liekkö maksanut edes takas)
Jos miehelleni soitetaan ja minä vastaan puhelimeen, niin ensin hiljaisuus ja ... minulla on asiaa Paavolle. Ei vahngossakaan puhuta minulle mitään. Tätä en ymmärrä, koska aina olen käyttäytynyt kohteliaasti, enkä koskaan sanonut pahaa sanaa kelleen. No, en ole anoppilassa käynytkään kohta viiteen vuoteen (eipä tuo näy kaipaavankaan) Nyt kuitenkin kännisen siskon soitto oli viimeinen pisara ja puhelinnumerot vaihdetaan salaisiksi. Täytyy sanoa vielä, että minä annoin miehelleni vaihtoehdot, että joko me tai suku. Mieheni valitsi meidät. Mieheni puuttumattomuus anopin ja siskonsa käytökseen aikaisemmin on varmasti lyönyt vettä kiukaalle lisää. Nyt siitä tuli stoppi, onneksi tai toivottavasti. Yhteiset lapsemme kokee myös olevansa epäsuosiossa.
EN JAKSA
9
1445
Vastaukset
- kaukana ja kauan
Vaikuttaa hullulta suvulta. Pysy erossa nuohan voi näköjään keksiä mitä vaan. Tosi törkeetä sinua ja lapsias kohtaan miten hylkäävät. Oiskohan niin että eivät pidä edes yhteisiä lapsia sukulaisenaan. Hyi helvetti. Sikoja nuo on eikä ihmisiä.
- kokemusta on
Onpa ilkeitä ihmisiä. Kateus tulee ensiksi mieleen TAI sivistymättömyys. Olen monesti ihmetellyt sitä, eikö miehen/naisen suku ymmärrä tekevänsä pahaa myös omalle pojalleen/tyttärelleen. Monestihan on se, että aina haetaan joku syntipukki olipa hän syyllinen tai ei. Usein se on myös ns. suvun ulkopuolelta tullut. Tuo sinun kertomuksesi on todella törkeää, kun kuollutta siskoasi morkataan vaikka auttanut miehesi siskoa rahallisesti. Nyt saat tietysti syyn vielä niskoillessi, kun miehesi ei pidä yhteyttä ym.
- aloittaja vuodeta1 j
Pakko nostaa tämä takas. Sisko ei muuten ole edes vaivautunut pyytämään anteeksi. Ei soitellut eikä pitänyt muutenkaan mitään yhteyttä..ONNEKSI. Anoppi ei myöskään ole soittanut tai kysellyt kuulumisia kertaakaan :DDDDD
- Hm :O
Kuollutta siskoasi ei miehesi sisko ole nähnyt, mutta hän on silti lähettänyt tälle rahaa? :O
- jotku ovat empaattis
Lähetti koska tämä miehen sisko valitti ettei ole rahaa lapsille ruokaan. Laittoi tilillle (lainasi) ei minullekkaan tulisis mieleen, että siskoni miehen sisko ei maksaisi velkojaan ja kyse oli lapsille tarkoitetusta ruuan hankkimisesta!! Asuivat 700 km toisistaan ja ei todellakaan tunne toisiaan :D Tiesivät kyllä! Huom! Lähetin minäkin mieheni siskolle rahaa lainaksi vaikken ollut silloin alkuaikoina edes kerennyt nähdä ko. siskoa :D
- hmm.....
Tästä jutusta tuli mieleen että onko joku/jotkut tarkoituksellisesti mustamaalanneet perhettäsi (lapset eivät ole isänsä epäilykset) tai jotain muuta ilkeää jotta välit anoppiin ja muuhun sukuun katkeaisivat ja näin ollen appivanhempien huomion ja lahjomiset (rahalahjat ym.)saisi vain tietyt sukulaiset?
- todella outoo
Voi juma itä sakkia...paree pysyä erossa ja vaihtaa puhnumerot ja ovien lukot..
- aoib ihdf
Meillä on kanssa ollut hirviä kähmä miehen äidin ja tämän isäpuolen kanssa. Eniten oikeastaan mieheni siskon ja anopin kanssa. Meillä kaikki paha sai alkunsa alkuaikana mieheni sisko kun tuli mustasukkaiseksi. Olimme olleet todella hyvät ystävät liki 10 vuotta ja aluksi tämä sisko oli ikionnellinen (kuin myös anoppi) että minä ja mieheni aloimme seurustelemaan.
Mutta yht'äkkiä tilanne muuttui, tämä sisko oli vain etäinen ja äreä, ja siitä se alkoi. Alkoi sellainen paskanjauhanta/valehtelu että herran jestas sentään!! Ensin ne oli sellaisia asioita että minä olisin itsekäs ja rahanahne ja mitä kaikkea, aluksi otin itseeni nämä, mutta sitten alkoi tulla täysiä valheita että minä olisin esim. raiskannut miehen (hmmm?!) ja sellasta jossa tajusin että tässä on kyse jostain muusta.
No, asiat sovittiin jossain välissä ja tämä sisko sit kännissä myönsi tehneensä kaikkensa että meille tulisi ero koska hän oli katkera ja tunsi itsensä ulkoupoliseksi koska menetti kuulemma veljensä ja parhaan ystävänsä. Ymmärrän että hän saattoi tuntea itsensä ehkä hiukan ulkopuoliseksi kun me tutustuimme toisiimme, kävimme paljon kalassa (jonne hän ei pyyntöjenkään jälkeen lähteny mukaan) ja sellaista.
No välit on tänäpäivänä miehen siskoon ja tämän siskon isään sellaset et jos nähdää niin jutellaan, muita sukulaisia minä en edes näe..
Koita vain sinnitellä, tsemppiä sinne!
Ja muista, aina ei kannata itseensä ottaa, vaikka sekin on osattava katsoa itseään peiliin. - NOH, MIELIPITEITÄ
Onpa kauheita ihmisiä. Mitä hittoa joitakin perheitä vaivaa...KATEUSKO???? hyvä ihme, auttaneet miehen siskoa rahallisesti ja mitä kiitokseski...hävytöntä ja tässä on tosiaankin sivistymättömiä ja SAIRAITA ihmisiä!!!!!
Piti nostaa ihan sen takia että mitähän palsta "anoppi" keksiii tästä miniästä vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2443278
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362962Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342188Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352105Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa741970Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841756Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh381634Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221527Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561424Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451269