Oli helppo ennustaa kuinka käy, nuorin voitaa aina koska musiikki bisneskin haluaa sitä. Joskus jo jurppii olla yli viiskymppinen patu, kun kloppina....
Tangon kunkku
19
256
Vastaukset
- ..,,ö,,.öö
En tajua edes mitä paskaa selität. Mutta jos utelet tanssimusan kunkkua, se on Kotiteollisuus orkesterin Hynynen.
:)
=DW=- vertsidtukeaz
out kuten Heidi Klum sanoo muotibisneksestä!
- HTZA
kolmekin kertaa tämän Amadeuksen, Olan, Topin ja Saulin.
Kyllä se vieläkin on Ola, sitten Sauli, sitten Topi, ja Amadeusta en halua kuulla, ennenkuin, jotain, 40v.
Laulaahan se, matkimalla, mutta epävarmuus paistaa läpi.
Ja Tangolle, niin tärkeät "syvät äänet" huojuvat, kuten nuorilla ihan puheessakin.
Takakurkkuinen nuori siinä laulaa.
Tiägsä, gamoon hei, bailattii hiadsussa... jne.
Olen sitä mieltä että tuomaristo teki niin kuin yhtiöt toivoivat: Nätti ja nuori.
Kisan voisi lopettaa heti. Tai antaa sen takaisin amatööreille.- Viivi-amald.
Amadeus on luonnonlahjakkuus, revi siittä.
En nyt jouda tappeleen sun kanssasi, lähden juhlimaan, perhejuhlaa. :)
Aurinkoista päivää täällä, toivotaan että sielläkin. - HTZA
Viivi-amald. kirjoitti:
Aurinkoista päivää täällä, toivotaan että sielläkin.Amadeus on perinteinen, rotunsa edustaja, Matkija.
Mutta potentiaalia on kyllä. Viivi-amald. kirjoitti:
Aurinkoista päivää täällä, toivotaan että sielläkin.Tykkään kovasti tosta Amadeuksesta, en kylläkään jaksanut edes seurata koko kilpailua, mutta sen ainoan kerran, kun kuuntelin häntä olin kyllä heti ihastunut.
En ole musiikkialan ammattilainen, vaikka saan palkkaa jopa laulamisesta työssäni, ja siksi en ehkä ole oikea ihminen arvostelemaan. Mutta suloinen hän on ja jotenkin häneltä puuttui sellainen jäykkä teatraalisuus, mitä on yleensä näissä tangoissa ja josta en pidä....- ihmemieheksi
HTZA kirjoitti:
Amadeus on perinteinen, rotunsa edustaja, Matkija.
Mutta potentiaalia on kyllä.Tokkopa mitään ihmeidentekiää saatiin . Vain laulutyyliin ihastuneet ja lapsellisuuden antamin oikeuksin saatu voitto . Tunnelmahan muistutti
samaa kun naapurintäti kurkistaa lastenvaunuihin ja päivittelee miten
herttainen sopö ja niin sitä ja tätä , eikös todellisuus ollut noin eli sääli
poikaa . ihmemieheksi kirjoitti:
Tokkopa mitään ihmeidentekiää saatiin . Vain laulutyyliin ihastuneet ja lapsellisuuden antamin oikeuksin saatu voitto . Tunnelmahan muistutti
samaa kun naapurintäti kurkistaa lastenvaunuihin ja päivittelee miten
herttainen sopö ja niin sitä ja tätä , eikös todellisuus ollut noin eli sääli
poikaa .hih hih... Ja hauska tapa tehdä välilyönti ennen pistettä...
- taikaa tangon...
Jos oikeaa radiokanavaa kuuntelet.
Taidat olle vaan kateellinen hänen menestyksestään.
Sanoit, antaa takaisin amatööreille???
Omalaatuinen musiikkimaku sinulla, jos heitä jaksat kuunnella :(( - HTZA
taikaa tangon... kirjoitti:
Jos oikeaa radiokanavaa kuuntelet.
Taidat olle vaan kateellinen hänen menestyksestään.
Sanoit, antaa takaisin amatööreille???
Omalaatuinen musiikkimaku sinulla, jos heitä jaksat kuunnella :((en yhtään kateellinen, ja kuuntelin näytteet youtubesta.
Tangomarkkinat pitäisi antaa takaisn amatööreille, tulisi luonneanalyyysi takaisin, se mikä tekee tangolaulajan.
Ettei ne olisi enää missikisat. HTZA kirjoitti:
en yhtään kateellinen, ja kuuntelin näytteet youtubesta.
Tangomarkkinat pitäisi antaa takaisn amatööreille, tulisi luonneanalyyysi takaisin, se mikä tekee tangolaulajan.
Ettei ne olisi enää missikisat.Sinä olet kuin mun mies. Sekin sanoi, että tangokilpailut eivät ole karaoke...
Ja luulenpa, että häntä jurpii kun minä ihastelin suloista Amadeusta...
Amadeus on melkein yhtä ihana kuin se norjalainen Aleksander kun voitti euroviisut....- oli tässä.....
HTZA kirjoitti:
en yhtään kateellinen, ja kuuntelin näytteet youtubesta.
Ettei ne olisi enää missikisat.Amadeuksessa.
Kuin myös aikanaan Taisto Tammessa.Harmi, että kuoli niin nuorena.
Unohtamatta Sauli Lehtosta, jolla myös oli upea ääni.
Kyllähän se on tosi juttu, että näillä romanitaiteilijoilla on sen verran sitä jotakin, että tuo esiintyminen luistaa hieman erilaisella tunteella, kuin meitin valkolaisten. - suklaatisilmä :))
miljoona kirjoitti:
Sinä olet kuin mun mies. Sekin sanoi, että tangokilpailut eivät ole karaoke...
Ja luulenpa, että häntä jurpii kun minä ihastelin suloista Amadeusta...
Amadeus on melkein yhtä ihana kuin se norjalainen Aleksander kun voitti euroviisut....Sai tämänkin mummon veren kiertämään.
Karismaa parikymppisellä pojulla, vaikka muille jakaa. Huh huh.....kyllä pojalla keikkaa tulee riittämään. suklaatisilmä :)) kirjoitti:
Sai tämänkin mummon veren kiertämään.
Karismaa parikymppisellä pojulla, vaikka muille jakaa. Huh huh.....kyllä pojalla keikkaa tulee riittämään.Mahdankohan uskaltaa ostaa levyn kun tulee kaupaksi, vai kuinkahan paljon se mies tykkää kyttyrää...
- ippeliini
miljoona kirjoitti:
Mahdankohan uskaltaa ostaa levyn kun tulee kaupaksi, vai kuinkahan paljon se mies tykkää kyttyrää...
Just äsken hän lauloi radiossa....muistatko nuo onnemme kyyneleet.
Sai tästä mummosta ihailijan itselleen. Taidampa alkaa kyttäilemään hänen keikkakalenteriaan, ja jos täällä etelässä esiintyy, niin heti lähden kuuntelemaan.
On se tuo tangon taika näin suvena ihmeellistä.....tulee oma nuoruus ja lavatanssit elävästi mieleeni. ippeliini kirjoitti:
Just äsken hän lauloi radiossa....muistatko nuo onnemme kyyneleet.
Sai tästä mummosta ihailijan itselleen. Taidampa alkaa kyttäilemään hänen keikkakalenteriaan, ja jos täällä etelässä esiintyy, niin heti lähden kuuntelemaan.
On se tuo tangon taika näin suvena ihmeellistä.....tulee oma nuoruus ja lavatanssit elävästi mieleeni....tosi ihana onnen kyyneleet...hyvä idea, minäkin alan kyttäilleen ja kiva mennä katsomaan ja iiiik... mahtaakohan se pyörryttää...kiva odottaa jotain kivaa...
- Meriläinen
En seurannut koko kisoja, äsken katsoin tuubista Amadeuksen esityksen.
Jos tää oli paras niin onneksi en katsonutkaan. - tuossa netistä
kuuntelin, niin olisi poika saanut vielä laula Hämähämähäkkiä.
S. Lehtonenkin oli nuori, mutta hänellä oli ääntä. - kawe
jäi synttärien (4v.) takia näkemättä, mutta näin karsinnan jossa kalju nuori mies lauloi paljon paremmin kuin Amadeus ja Eerika (?) oli parempi kuin tämä vanhempi laulajatar.
Tämä nyt tuli kahden laulun perusteella arvioitua, kun en muuta heistä ole nähnyt.
Hyvä orkesteri ja nätti pukuinen juontaja............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502