VALHEESTA JÄÄ AINA KIINNI

REHELLINEN JA AINOA

TIESITTEKÖ TÄMÄN (10)
nisuiisu / 15.3.05 / klo 09:07
Forssan Saksankadun koulutilojen homekiistan poliisitutkimus on loppusuoralla. Rikospoliisi saa tutkinnan valmiiksi maaliskuun puolivälissä 2005, minkä jälkeen juttu on menossa Kankaanpään kihlakunnan syyttäjälle, joka on erikoistunut ympäristörikoksiin.
Rikosilmoituksen Forssan ammatti-instituutin tilojen home-epäilystä teki vuonna 2001 yksi oppilas ja yksi opettaja.
Koulutilat on sittemmin korjattu asianmukaisesti.
Edellä olevan uutisen olen poiminut YLE:n Hämeen alueradion internet-sivulta. Minä olen se opettaja, joka teki tämän rikosilmoituksen ja se todella johti rikostutkintaan.
Suosittelen teitä kaikkia, jotka olette sairastuneet työpaikkanne homeista, tekemään rikosilmoitus. Se kannattaa, vaikka saatat joutua tekemään sen useasti. Tiettävästi Valkeakoskella on myös menossa oikeuteen työpaikastaan sairastuneen tapaus.
Terveisin
Pekka Nikkola

VASTAUS TÄNÄÄN 12.07.2009

Eräs aikuisopiskelija teki sen
nisuiisu / Tänään / klo 13:55
En minä! Minä vain sitten jatkoin sitä, koska Forssan poliisi ei olisi tutkinut koko asiaa. Nyt muuten Forssan poliisi on evakossa, koska niin monet poliisisedät alkoivat sairastella rakennuksestaan.
Minun ainoa allerginen alveolliiti diagnosoittiin maaliskuussa 2002 TTL:lla Ritva Piiparin ja Henrik Wolffin toimesta. Piipari teki sen pakosta, Wolff vapaaehtoisesti.
PN

10

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pah! Enpä usko, samanlainen vääristelijä täällä niin kuin monet muukin.

• REHELLINEN JA AINOA

meni kohdallasi hukkaan vai onko niin että muistat yhtä väärin asioita kuin kaverisi Nisuiisu, hänkin muistaa että on erikoiskoulutettu bakteereille.

• REHELLINEN JA AINOA kirjoitti:

meni kohdallasi hukkaan vai onko niin että muistat yhtä väärin asioita kuin kaverisi Nisuiisu, hänkin muistaa että on erikoiskoulutettu bakteereille.

Niinhän luulet.

• minä olen itse

2005

"Minä olen se opettaja, joka teki tämän rikosilmoituksen ja se todella johti rikostutkintaan."

2009
      " en minä"

että se siitä REHELLISYYDESTÄ TAAS KERRAN!!!

• olikin puhetta

tämä "ainoa rehellinen" taitaa kuulua mainitsemaansa valehtelijoiden klubiin, tosin abstraktisesti sillä hänellä ei ole koulutusta eikä ammattitaitoa muuhun.

• Nisultakysyn

Nisuiisu 12.07.2009 : En minä! Minä vain sitten jatkoin sitä, koska ....

jatkoit mitä?

( Muista että kirjoitit v 2005: Minä olen se opettaja, joka teki tämän rikosilmoituksen ja se todella johti rikostutkintaan.)

• EVVK EVVK EVVK

EVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVK

• loputon valehtelu

valheista kiinnijääminen on 100% sta Nisuiisun kohdalla.

Tämäkin on hyvä esimerkki siitä!

• samaa paskaa

tämä on jokapäiväistä leipää Nisuiisulta,

ensin hän väittää kivenkovaan tietonsa olevan varmaa ja totta ja vannottaa uskomaan,

jonkinajan kuluttua hän kieltää kaiken,

kieltää itse kirjoittaneensa tai

väittää että häntä on huijattu.

Montakohan kertaa häntä on huijattu,heh?

• en minä! Minä vain....

säälittävä tyyppi joka jää päivittäin valheistaan kiinni.

Paras vale on että hän nimittää itseään

ainoa rehellinen kosteusvaurioasiantuntija,haaaa

ensinnäkään hän EI OLE ASIANTUNTIJA
      toiseksi REHELLISYYS ON YHTÄ KAUKANA KUIN ASIANTUNTIJUUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9235
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2829
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2607
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1935
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1806
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1341
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1201
    Aihe