TIESITTEKÖ TÄMÄN (10)
nisuiisu / 15.3.05 / klo 09:07
Forssan Saksankadun koulutilojen homekiistan poliisitutkimus on loppusuoralla. Rikospoliisi saa tutkinnan valmiiksi maaliskuun puolivälissä 2005, minkä jälkeen juttu on menossa Kankaanpään kihlakunnan syyttäjälle, joka on erikoistunut ympäristörikoksiin.
Rikosilmoituksen Forssan ammatti-instituutin tilojen home-epäilystä teki vuonna 2001 yksi oppilas ja yksi opettaja.
Koulutilat on sittemmin korjattu asianmukaisesti.
Edellä olevan uutisen olen poiminut YLE:n Hämeen alueradion internet-sivulta. Minä olen se opettaja, joka teki tämän rikosilmoituksen ja se todella johti rikostutkintaan.
Suosittelen teitä kaikkia, jotka olette sairastuneet työpaikkanne homeista, tekemään rikosilmoitus. Se kannattaa, vaikka saatat joutua tekemään sen useasti. Tiettävästi Valkeakoskella on myös menossa oikeuteen työpaikastaan sairastuneen tapaus.
Terveisin
Pekka Nikkola
VASTAUS TÄNÄÄN 12.07.2009
Eräs aikuisopiskelija teki sen
nisuiisu / Tänään / klo 13:55
En minä! Minä vain sitten jatkoin sitä, koska Forssan poliisi ei olisi tutkinut koko asiaa. Nyt muuten Forssan poliisi on evakossa, koska niin monet poliisisedät alkoivat sairastella rakennuksestaan.
Minun ainoa allerginen alveolliiti diagnosoittiin maaliskuussa 2002 TTL:lla Ritva Piiparin ja Henrik Wolffin toimesta. Piipari teki sen pakosta, Wolff vapaaehtoisesti.
PN
VALHEESTA JÄÄ AINA KIINNI
10
178
Vastaukset
Pah! Enpä usko, samanlainen vääristelijä täällä niin kuin monet muukin.
- REHELLINEN JA AINOA
meni kohdallasi hukkaan vai onko niin että muistat yhtä väärin asioita kuin kaverisi Nisuiisu, hänkin muistaa että on erikoiskoulutettu bakteereille.
REHELLINEN JA AINOA kirjoitti:
meni kohdallasi hukkaan vai onko niin että muistat yhtä väärin asioita kuin kaverisi Nisuiisu, hänkin muistaa että on erikoiskoulutettu bakteereille.
Niinhän luulet.
- minä olen itse
2005
"Minä olen se opettaja, joka teki tämän rikosilmoituksen ja se todella johti rikostutkintaan."
2009
" en minä"
että se siitä REHELLISYYDESTÄ TAAS KERRAN!!! - olikin puhetta
tämä "ainoa rehellinen" taitaa kuulua mainitsemaansa valehtelijoiden klubiin, tosin abstraktisesti sillä hänellä ei ole koulutusta eikä ammattitaitoa muuhun.
- Nisultakysyn
Nisuiisu 12.07.2009 : En minä! Minä vain sitten jatkoin sitä, koska ....
jatkoit mitä?
( Muista että kirjoitit v 2005: Minä olen se opettaja, joka teki tämän rikosilmoituksen ja se todella johti rikostutkintaan.)- EVVK EVVK EVVK
EVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVKEVVK
- loputon valehtelu
valheista kiinnijääminen on 100% sta Nisuiisun kohdalla.
Tämäkin on hyvä esimerkki siitä! - samaa paskaa
tämä on jokapäiväistä leipää Nisuiisulta,
ensin hän väittää kivenkovaan tietonsa olevan varmaa ja totta ja vannottaa uskomaan,
jonkinajan kuluttua hän kieltää kaiken,
kieltää itse kirjoittaneensa tai
väittää että häntä on huijattu.
Montakohan kertaa häntä on huijattu,heh? - en minä! Minä vain....
säälittävä tyyppi joka jää päivittäin valheistaan kiinni.
Paras vale on että hän nimittää itseään
ainoa rehellinen kosteusvaurioasiantuntija,haaaa
ensinnäkään hän EI OLE ASIANTUNTIJA
toiseksi REHELLISYYS ON YHTÄ KAUKANA KUIN ASIANTUNTIJUUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201