Olen tyttö 15 -vuotias ja haen työtä kouvolan seudulta, rahoittaakseni opiskueluni ensi kesälle Lontoossa. Olen etsinyt internetistä töitä itselleni, mutta kaikki joita olen löytänyt ovat olleet vähintään 18 -vuotiaille. Minulle kelpaa työ kuin työ jota tarjotaan. Siispä ajattelin, että täältä löytyisi ratkaisu ongelmaani.
Tarvitsen kipeästi töitä kouvolan seudulta rahoittaakseni ensi kesän englannin opiskelut lontoossa :(
3
1061
Vastaukset
- palstalla.
alle 18v. ei saa tehdä yötöitä.
tosin enintään klo 24 asti saa tehdä kaksivuoroa...- luvalla
Vanhempien luvalla saa tehdä yötyötä alle 18-vuotias, mutta sitä eivät kaikki työnantajat tunnu tietävän, huomasin tämän joskus aikoinaan, kun yritin itse hommailla kesätöitä junnuna.
Ainakin postissa oli näitä 16-kesäsiä enemmänkin sanomalehtiä jakamassa, sen muistan. - Tyttö 15-vuotias
luvalla kirjoitti:
Vanhempien luvalla saa tehdä yötyötä alle 18-vuotias, mutta sitä eivät kaikki työnantajat tunnu tietävän, huomasin tämän joskus aikoinaan, kun yritin itse hommailla kesätöitä junnuna.
Ainakin postissa oli näitä 16-kesäsiä enemmänkin sanomalehtiä jakamassa, sen muistan.kiitos positiivisesta palautteesta... :) luulin jo että saisin vain negatiivista palautetta täältä :( ja olin jo menettämässä toivoni yötöiden suhteen... kiitoksiaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851827- 431439
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
- 59971
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!44967Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35887
- 47876
- 37809