Päätyä naisen kanssa harrastamaan vaakamamboa....
http://www.aijaa.com/v.php?i=4487589.jpg
...aah...niin romanttista ja herkkää. Kyllä mä oon niin kateellinen...byahhahhah
Priceless =D
Kotibileiden huipentuma.
39
475
Vastaukset
Seiska ja tuksu sen kannessa (siinä lehtilaatikossa siis).
Pitäskö meitin nyt nauraa, tuomita vai mitä? Tai oliko kuvassa jokin piilotettu sanoma johon mun älli ei riitä.
...ennen netissä törmännyt ns."Priceless"-kuviin?
Niille on tarkoitus nauraa pirullisen vahingoniloisesti, samalla salaa toivoen, että vastaavaa ei sattuis omalle kohdalle.Ratikkakuski kirjoitti:
On sitä nuorena miehenä omituisemmistakin paikoista herätty.
...nelikymppisenä vaimon kaverin kanssa?
Ratikkakuski kirjoitti:
On sitä nuorena miehenä omituisemmistakin paikoista herätty.
Mikähän ois omituisin paikka mistä oon heränynyt....öö....
Mä oon muistaakseni aina jaksanut jotenkin raahautua johonkin sänkyyn tai sohvalle.Richartti kirjoitti:
...nelikymppisenä vaimon kaverin kanssa?
En ole onneksi vielä täyttänyt 40:tä...
Richartti kirjoitti:
...ennen netissä törmännyt ns."Priceless"-kuviin?
Niille on tarkoitus nauraa pirullisen vahingoniloisesti, samalla salaa toivoen, että vastaavaa ei sattuis omalle kohdalle.oikein kuulu mun alaan - vahingonilo.
- ............
jää vähän pimentoon, joten valaistaan vähän:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1460363- ny joskus
sellaisia. Mikä tässä ny oli niin kauheaa?
- .............
ny joskus kirjoitti:
sellaisia. Mikä tässä ny oli niin kauheaa?
paitsi alaselkäkarvat
- ............
Richartti kirjoitti:
...toi pilas nyt koko jutun idean :)
jakaminen tipoittain tai muuten säännöstellen ei kannata (vrt keskustan vaalirahasotku)
- vänksy
No jossei se sun miehes nyt tolta luntulta mitään tauteja saanut eikä oo pannut sitä paksuks niin eiks tää nyt riitä jo nöyryytykseks niille!? Anna miehelles anteeks.. jos se tosiaan vaan oli seksiä, eikä esim. kauemmin jatkunut suhde. Mutta jos ovat selkäsi takana vehdanneet jo aiemminkin, niin ei musta sit kannata anteeksi antaa.
Siis jos tää koko juttu nyt ei ollut mikään provo.. ............ kirjoitti:
jakaminen tipoittain tai muuten säännöstellen ei kannata (vrt keskustan vaalirahasotku)
Näkyvyyttä sillä sillä tavalla saa halvalla ja helposti. Onks se sitten halutun kaltaista onkin sitten toinen seikka.
............. kirjoitti:
paitsi alaselkäkarvat
Minunkin silmään pisti toi erikoinen karvoitus äijän selässä. Eiks normaalimpaa ois jos se karvoitus ois yläselässä?
vänksy kirjoitti:
No jossei se sun miehes nyt tolta luntulta mitään tauteja saanut eikä oo pannut sitä paksuks niin eiks tää nyt riitä jo nöyryytykseks niille!? Anna miehelles anteeks.. jos se tosiaan vaan oli seksiä, eikä esim. kauemmin jatkunut suhde. Mutta jos ovat selkäsi takana vehdanneet jo aiemminkin, niin ei musta sit kannata anteeksi antaa.
Siis jos tää koko juttu nyt ei ollut mikään provo.....jäi vähän epäselväksi, että onko toi juttu provo vai ei.
vänksy kirjoitti:
Siis jos tää koko juttu nyt ei ollut mikään provo..Ootko sä ihan oikeasti nainen?
- vänksy
Richartti kirjoitti:
Ootko sä ihan oikeasti nainen?
hehhee, arvaa? ;)
- dayum
- Kokematon sälli.
En koskaan päässyt sammumaan kotibileissä jonkun suohirviön päälle, se tekee minusta kai sitten ns. kokemattoman? Oh well...
...lukea toi sun viesti pariin kertaa ja katsoo kuvaa tarkemmin, mutta ei. Mä en kyllä näe mitään suohirviötä missään.
Mun käsityksen mukaan vaikuttais kuvan "pariskunta" olevan ulkoisesti huomattavasti keskivertosuomalaisia paremman näköisiä. Ainakin niiltä osin mitä tuossa nyt sattuu näkymään...
Ronkelit runkkaa ja ruikuttaa....niinhän se on aina ollut ja tulee olemaan.
Tuon tyypisissä tapauksissa "jätä se heti"-neuvojen antajat ovat yleensä niitä jotka eivät osaa itse lähteä omasta jutustaan vaikka haluaisivatkin ja kompensoivat tilannetta noilla neuvoilla muille.
.
Mä antaisin sen seuvon heti, ja se onkin ainoa järkevä teko tuossa tapauksessa, ja mä olen kyllä lähtenyt suhteestani. Nykyään lähden entistä nopeampaa. Mä en kerkiä keltään kysyyn mitään, kun äijä on jo pihalla ja sitten voidaan siirtyä pohtiin ja naureskeleen jälkijuttuja :)
.
- rusalkaa
Mulla on tulossa kotibileet...mutta ei meilä ole 'pannuhuonetta'. Oisko mulla edes toivoa päätyä kaverin miehen kanssa tohon asentoon? hmm
Käviskö halkoliiteri mitenkään...- rusalkaa
buddy-love kirjoitti:
Unohtaa sinne sopiva viltti, tai muuten tulee tikkuja.
kun juotavaa sinne pitää unohtaa...pinoon.
- ALFA-TIGER
aiheesta
- rusalkaa
Aamulla kuitenkin lukee tän. Mulla on liiteri melkeen tossa kunnossa kuin tuo pannuhuone ja oikeesti on tulossa komeita miehiä bilettämään...kaksi grilliäkin on rivissä.
..herättänyt mitään ajatuksia/tuntemuksia mistä haluaisit avautua meille? Voisitko kuvitella itsesi tuollaiseen tilanteeseen? Mitkä olisi tuntemukset heräämisen jälkeen?
rusalkaa kirjoitti:
Aamulla kuitenkin lukee tän. Mulla on liiteri melkeen tossa kunnossa kuin tuo pannuhuone ja oikeesti on tulossa komeita miehiä bilettämään...kaksi grilliäkin on rivissä.
..olla paikat hieman jumissa jos nukkuis halkokasan päälle...ainakin sillä alimmaisella.
- almasty
on vähän niinkus veto loppu miks sä ton tänne postasit?
Piruuttas vai?- rusalkaa
ettei kukaa tunnista sitä tosta kuvasta.
.
Mä nauroin kun näin tuon kuvan. Sitten löysin tuon kaksplus linkin ja siellä olikin että ne vois olla joku pettäjähuoraäijä huorakaverin kanssa pettämispuuhissa. Sen jälkeen tuleekin jo aika painokelvotonta mieleen. Olisinkohan vaan kerinnyt edes kuvaa ottaa ennen kuin olisin tehnyt sellaista minkä ansiosta minäkin olisin päässyt Alibiin (kuten muutama siellä keskustelussa sanoi) ja "Suomen historian julmimmat kidutusmurhat" -kirjaan. Olettaisin että olisin toiminut niin. Ainakin toivon että olisin. Ainakin olisin näytellyt tuota kuvaa anopista, huorakaverin miehestä lähtien kaikille, heti sen jälkeen kun olisin heittänyt tuon pettäjähuoraäijän ja selkäänpuukottajahuora"kaverin", joka näyttääkin ihan joltain nistihorolta, ilman vaatteita ulos. Epilaattorilla vois kyllä ajella noi ällöt selkäkarvat eka pois. Tai vahalla. Tekee gutaa pitkiin karvoihin, joten käy myös kidutuksesta :D
Hahahaa.. onpas terapeuttista. Oli provo tai ei, niin tuli kiva tunne kun huomaa että tuollaistakin roskaväkeä on ja itellä ei mene niin huonosti etteikö vielä surkeempaa sakkia löydy. Kiitos terapeuttisesta tuokiosta :D
:- joo.
Kapeaharteiselle kelpaava kertoo ominaisuuksistaan ( enn katsonut linkkiäsi)...Itse ottaisin osaa kapeita harteita korostavaan halpahalli-ilmaisuusi, joskaan en onneksi ole nähnyt vähäpätöistä naamaaasi.
- päivän.......
sekopäisimmästä kommentista!
Mikä ihmeen "Kapeaharteiselle kelpaava"?
Mistä ominaisuuksista mä nyt oon kertoillut?
Koitahan vaikka nukkua, jos se vaikka auttaisi....
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462