Miten lopettaa seksisuhde arvokkaasti?

-hyväksikäytetty-

Eräs mies on käyttänyt minua tässä jo jonkin aikaa hyväkseen halunnut tavata vain seksin merkeissä. En ensin tajunnut tätä, sillä lähes pari kuukautta hän halusi tapailla minua tiiviisti ilman seksiä(en ollut vielä valmis), mutta heti kun menimme sänkyyn, niin sen jälkeen hän on ainoastaan halunnut tavata niissä merkeissä.

Nyt tahdon lopettaa tämän koko jutun ja mies selvästikin luulee, etten tajua kuinka häpeilemättä hän käyttää minua hyväkseen. Olen kysynyt asiasta, että onko tämä seksisuhde, niin hän on jättänyt vastaamatta!

Viimeinen pisara oli se, kun julkisella paikalla, jossa oli hänen kavereitaan, niin hän ei edes moikannut tai katsonut minuun päin, vaikka hän selvästi huomasi minut. Hän ei muutenkaan tahdo liikkua kanssani tai edes näyttäytyä kanssani missään julkisesti. Suhteemme toimii öisin.

Nyt tahdon lopettaa tämän ja näyttää miehelle, että minulla on arvokkuuteni. Nyt emme ole olleet yhteydessä neljään päivään(hänellä ei ole seksipulaa siis), mutta tiedän, että jossain vaiheessa hän taas kyselee seksin perään. Miten sanon hänelle suoraan että tämä juttu ei toimi ja kuitenkin niin, että säilytän parhaalla mahdollisella tavalla arvokkuuteni?

Olen meinaan tosi kiltti ja miellyttämisenhaluinen, niin tuntuu, että tuollaisten kusipäiden on helppo käyttää minua hyväkseen:s Nyt tahdon tehdä pisteen tälle jutulle ja näyttää ettei minua pompotella ihan miten sattuu!>:(

Neuvoja?

30

4437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaisi

      vänkäämään mitään tuollaisen kanssa, eli vastaisin kun ottaa yhteyttä, ei kiitos, ei kiinnosta enää ja siinä kaikki. Älä selittele mitään, koska pian se kääntyy niin, että "oot hullu ja et ymmärrä häntä" jne paskaa alkaa satamaan niskaan. Vain tiukka ei ja tosiaan, että mielenkiinto mennyt. Kyllä se oikeasti tajuaa mikä on homman nimi ja koska olet kiltti, se ei voi uskoa, että se olet Sinä, joka jättää hänet. Jos selittelet tai annat syytä provosoitua pikkuisenkaan se alkaa haukkimisen ja huorittelun, koska tietää sen todella loukkaavan sinua, toisin kuin jotain kovapintaista naista, joka nauraa paskaset naurut tuollaisen pellen sanomisille.

      On hyvä, että pidät itsestäsi huolta ettet ala toisten pelinappulaksi. Se on tervettä itsetuntoa ja itsensä arvostamista äläkä anna tällaisen syödä sitä. Mun mielestä on tosi kunnioitettavaa, ettet ala selittelemään hommaa itsellesi hyväksi, vaan toteat että erehdyit ja sitten korjaat erehdyksesi. Erehdyksistä opimme ja toivon kovasti, että löydät elämääsi mukavan miehen tuotapikaa.

      • taikka ..

        mitenkään perustella. Miehet ei ymmärrä tuollaista, vaan ottavat sen aina haukkumisena ja arvosteluna.

        Eli: ei selityksiä, ei puheita. Ihan totta!

        Kun se seuraavan kerran tekstaa, jätät vain vastaamatta.

        Päätät siis nyt, että ET KOSKAAN ET MISSÄÄN TILANTEEESSA vastaa sen txt tai puheluihin. Teet vaikka ison lapun itsellesi seinällesi, ja kiellät itseltäsi vastaamisen!

        Jos on aivan pakko vastata - niin vastaat, että "Sorry, ei käy enää. Aloin seurustella yhden kivan miehen kanssa, ja jätän muut suhteet nyt."

        Eli valehtelet vähän. Jos se nyt joskus sattuu kysymään uudesta suhteestasi, niin vastailet ympäripyöreää. ... eihän sun tarvi mitään todistella. Eihän kukaan ole NÄHNYT SINUA HÄNENKÄÄN KANSSA! (Öisin salaa tapailette.) Eli sulla ei ole mitään todistvelvollisuutta hänen suuntaansa, että sinua ei näy uuden miehen kanssa missään.


      • -hyväksikäytetty-
        taikka .. kirjoitti:

        mitenkään perustella. Miehet ei ymmärrä tuollaista, vaan ottavat sen aina haukkumisena ja arvosteluna.

        Eli: ei selityksiä, ei puheita. Ihan totta!

        Kun se seuraavan kerran tekstaa, jätät vain vastaamatta.

        Päätät siis nyt, että ET KOSKAAN ET MISSÄÄN TILANTEEESSA vastaa sen txt tai puheluihin. Teet vaikka ison lapun itsellesi seinällesi, ja kiellät itseltäsi vastaamisen!

        Jos on aivan pakko vastata - niin vastaat, että "Sorry, ei käy enää. Aloin seurustella yhden kivan miehen kanssa, ja jätän muut suhteet nyt."

        Eli valehtelet vähän. Jos se nyt joskus sattuu kysymään uudesta suhteestasi, niin vastailet ympäripyöreää. ... eihän sun tarvi mitään todistella. Eihän kukaan ole NÄHNYT SINUA HÄNENKÄÄN KANSSA! (Öisin salaa tapailette.) Eli sulla ei ole mitään todistvelvollisuutta hänen suuntaansa, että sinua ei näy uuden miehen kanssa missään.

        En varmaan pysty olemaan täysin vastaamatta, joten taidan vain tokaista, että sorge, mulla on jo uutta seuraa ja sen jälkeen jos toi äijä alkaa kyseleen, ni jätän vastaamatta.

        Tekis miel vaa mennä sen ovelle ja haukkua se luuseriks, ku käyttää viatonta naista näin törkeästi hyväkseen. Minäkin olen jo varmaan joku yleinen naurunaihe kaupungissamme, sillä voihan tolla miehel olla useampikin seksisuhde...


      • et löysit
        -hyväksikäytetty- kirjoitti:

        En varmaan pysty olemaan täysin vastaamatta, joten taidan vain tokaista, että sorge, mulla on jo uutta seuraa ja sen jälkeen jos toi äijä alkaa kyseleen, ni jätän vastaamatta.

        Tekis miel vaa mennä sen ovelle ja haukkua se luuseriks, ku käyttää viatonta naista näin törkeästi hyväkseen. Minäkin olen jo varmaan joku yleinen naurunaihe kaupungissamme, sillä voihan tolla miehel olla useampikin seksisuhde...

        isomman munan jolla on lisäks paremmat otteetkin, niin äijää ei enää tarvita ;)


      • :-:-:-:
        -hyväksikäytetty- kirjoitti:

        En varmaan pysty olemaan täysin vastaamatta, joten taidan vain tokaista, että sorge, mulla on jo uutta seuraa ja sen jälkeen jos toi äijä alkaa kyseleen, ni jätän vastaamatta.

        Tekis miel vaa mennä sen ovelle ja haukkua se luuseriks, ku käyttää viatonta naista näin törkeästi hyväkseen. Minäkin olen jo varmaan joku yleinen naurunaihe kaupungissamme, sillä voihan tolla miehel olla useampikin seksisuhde...

        >>taidan vain tokaista, että sorge, mulla on jo uutta seuraa ja sen jälkeen jos toi äijä alkaa kyseleen, ni jätän vastaamatta.>Tekis miel vaa mennä sen ovelle ja haukkua se luuseriks, ku käyttää viatonta naista näin törkeästi hyväkseen.


      • apfomdkjvnjk
        :-:-:-: kirjoitti:

        >>taidan vain tokaista, että sorge, mulla on jo uutta seuraa ja sen jälkeen jos toi äijä alkaa kyseleen, ni jätän vastaamatta.>Tekis miel vaa mennä sen ovelle ja haukkua se luuseriks, ku käyttää viatonta naista näin törkeästi hyväkseen.

        Jos haluat säilyttää sen arvokkuuden, niin ei siinä tapauksessa kannata ainakaan antaa ymmärtää, että oot ottanut lennosta uuden, jolle jakelet itteäsi. Vastaa seuraavaan viestiin vaan lyhyesti, ettei enää kiinnosta piste ja jos se sanoo siihen vielä jotain, pyydä vaan tiukasti, että jättää sut rauhaan.


      • ja on arvokasta
        apfomdkjvnjk kirjoitti:

        Jos haluat säilyttää sen arvokkuuden, niin ei siinä tapauksessa kannata ainakaan antaa ymmärtää, että oot ottanut lennosta uuden, jolle jakelet itteäsi. Vastaa seuraavaan viestiin vaan lyhyesti, ettei enää kiinnosta piste ja jos se sanoo siihen vielä jotain, pyydä vaan tiukasti, että jättää sut rauhaan.

        Itseni tuntien - olen käyttänyt tuota valhetta - suosittelen AP:tä sanomaan, että hänellä on uusi mies.

        1. Se katala hyväksikäyttäjä jättää rauhaan. Koska luulee, että AP:llä on joku.

        2. Ap saa voimaa kieltäytyä hyväksikäyttäjä-miehen tulevista vokotteluista, kun on väittänyt, että on uusi mies.

        Mä tunnen itseni ainakin niin hyvin, että tarvitsen tuon valkoisen valheen suojakseni, että en sorru.

        Arvokkuutta se antaa siten, että kun on väittänyt, että on uusi mies, niin EI ITSE VONKAA ja vikittele ovulaation huumassa kun panettaa sikana sitä exää takaisin... .liha on heikko.

        Eli: neuvon vakaasti. Ota valkoinen valhe turvaksesi!

        Minä käytän oikeasti myös tuota lappusysteemiä. Useimmiten olen ollut paljon sähköposti- ja meseyhteyksissä mieheen, ja siksi siis tietokone on se potentiaalinen "uhka" heikkona hetkenä lähettää viesti. Minulla on siis ollut pariin otteeseen tietokoneen vieressä A2-juliste, jossa lukee erittäin isoille kirjaimilla "ET OTA YHTEYTTÄ. PISTE. ET KERTAAKAAN! USKO JO!

        Kuulostaa typerältä, mutta on auttanut minua.

        Etten lipsahda.

        Arvokkuudesta: mitä hiton väliä yhdellä vakipanolla on, mitä se ajattelee? kukaan ei tiennyt heidän suhteestaan muutenkaan - eli ihan yks hailee mitä yksi hyväksikäyttäjä-mies ajattelee "lennosta uuden otosta". Eri asiahan olisi, ja vaikuttaisi ns. maineeseen, jos suhde olisi ollut hyvin julkinen - kihloissa, avoliitossa, vuosia kaikkien tiedossa. Näinhän ei ole.


      • ap.
        apfomdkjvnjk kirjoitti:

        Jos haluat säilyttää sen arvokkuuden, niin ei siinä tapauksessa kannata ainakaan antaa ymmärtää, että oot ottanut lennosta uuden, jolle jakelet itteäsi. Vastaa seuraavaan viestiin vaan lyhyesti, ettei enää kiinnosta piste ja jos se sanoo siihen vielä jotain, pyydä vaan tiukasti, että jättää sut rauhaan.

        Laitoin hänen nimekseen kännykässäni: "Älä vastaa"

        Laitoin miehelle viestin, että tämä juttu oli tässä ja kiitos hei hei. Mies tottakai meni ihan hämilleen, että ennen kun menin täysin hänen pillinsä mukaan, niin nyt minä itse päätin asioistani ja annoin ymmärtää ettei minua kohdella näin, kuten ei kohdellakaan.

        En tiedä, mutta silti itkettää. Surullista aina jättää joku ihminen. En kuitenkaan aio vastata hänen mihinkään viestiinsä enää tai jos vastaan, niin lyhyesti.

        Huoh, melko haikeata.


      • xhb
        ja on arvokasta kirjoitti:

        Itseni tuntien - olen käyttänyt tuota valhetta - suosittelen AP:tä sanomaan, että hänellä on uusi mies.

        1. Se katala hyväksikäyttäjä jättää rauhaan. Koska luulee, että AP:llä on joku.

        2. Ap saa voimaa kieltäytyä hyväksikäyttäjä-miehen tulevista vokotteluista, kun on väittänyt, että on uusi mies.

        Mä tunnen itseni ainakin niin hyvin, että tarvitsen tuon valkoisen valheen suojakseni, että en sorru.

        Arvokkuutta se antaa siten, että kun on väittänyt, että on uusi mies, niin EI ITSE VONKAA ja vikittele ovulaation huumassa kun panettaa sikana sitä exää takaisin... .liha on heikko.

        Eli: neuvon vakaasti. Ota valkoinen valhe turvaksesi!

        Minä käytän oikeasti myös tuota lappusysteemiä. Useimmiten olen ollut paljon sähköposti- ja meseyhteyksissä mieheen, ja siksi siis tietokone on se potentiaalinen "uhka" heikkona hetkenä lähettää viesti. Minulla on siis ollut pariin otteeseen tietokoneen vieressä A2-juliste, jossa lukee erittäin isoille kirjaimilla "ET OTA YHTEYTTÄ. PISTE. ET KERTAAKAAN! USKO JO!

        Kuulostaa typerältä, mutta on auttanut minua.

        Etten lipsahda.

        Arvokkuudesta: mitä hiton väliä yhdellä vakipanolla on, mitä se ajattelee? kukaan ei tiennyt heidän suhteestaan muutenkaan - eli ihan yks hailee mitä yksi hyväksikäyttäjä-mies ajattelee "lennosta uuden otosta". Eri asiahan olisi, ja vaikuttaisi ns. maineeseen, jos suhde olisi ollut hyvin julkinen - kihloissa, avoliitossa, vuosia kaikkien tiedossa. Näinhän ei ole.

        jos mies on niin kusipäinen, että käyttää naista kylmästi hyväkseen vähät välittää kenenkään uudesta suhteesta, eikä välttämättä sen vuoksi näe mitään syytä päästää hyvää panoa käsistään.

        Mulla on nyt kohdalla tilanne, että mies todennäköisesti jossain vaihessa ottaa yhteyttä, tavalla tai toisella. Mä olen tätä "odotusaikaa", vaikka en todellakaan odota häntä hyvällä, käyttänyt opettelemalla toimimaan niinkuin hän teki mulle: ihan samalla tavalla kuin hän jätti vastaamatta mun tekstareihin ja puheluihin, mä opettelen ajatuksissani tekemään hänelle. Opettelen asennetta, että tulen syöttämään hänelle samoja lääkkeitä mitä hän syötti minulle.

        Eli, ensimmäisenä, ei mitään selittelyjä ja toiseksi, ei mitään valheita seuraavasta suhteesta, todellakin mielummin vaikka ilman.

        Ja vaikka tekisi kuinka tiukkaa olla vastaamatta, kannatta muistella, miten kipeää teki, kun mies ei vastannut..


      • Toimittu
        ap. kirjoitti:

        Laitoin hänen nimekseen kännykässäni: "Älä vastaa"

        Laitoin miehelle viestin, että tämä juttu oli tässä ja kiitos hei hei. Mies tottakai meni ihan hämilleen, että ennen kun menin täysin hänen pillinsä mukaan, niin nyt minä itse päätin asioistani ja annoin ymmärtää ettei minua kohdella näin, kuten ei kohdellakaan.

        En tiedä, mutta silti itkettää. Surullista aina jättää joku ihminen. En kuitenkaan aio vastata hänen mihinkään viestiinsä enää tai jos vastaan, niin lyhyesti.

        Huoh, melko haikeata.

        Tomit ihan hienosti,nimittäin haukkumaan ei kannate alkaa,koska mies saa siitä
        vaan uutta pontta.Ja miksi haukkua ,eihän käyttänyt sinua hyväksi,eihän yksin voi
        harrastaa sexiä?? Mutta tuollaisia tapauksia,kun tulee fiksu ilmoitus vaan,ettei
        halua enää seuraa,eikä missään tapauksessa ilmoituksen jälkeen saa tavata,kuin
        jos pakko niin julkisella paikalla..


      • toi oli
        ap. kirjoitti:

        Laitoin hänen nimekseen kännykässäni: "Älä vastaa"

        Laitoin miehelle viestin, että tämä juttu oli tässä ja kiitos hei hei. Mies tottakai meni ihan hämilleen, että ennen kun menin täysin hänen pillinsä mukaan, niin nyt minä itse päätin asioistani ja annoin ymmärtää ettei minua kohdella näin, kuten ei kohdellakaan.

        En tiedä, mutta silti itkettää. Surullista aina jättää joku ihminen. En kuitenkaan aio vastata hänen mihinkään viestiinsä enää tai jos vastaan, niin lyhyesti.

        Huoh, melko haikeata.

        todella mainio vinkki, että tallentaa numeron nimellä "Älä vastaa!" Mä taidan pistää tuon muistiin. Tietokonetta (Sposti) varten mulla on se lappu, mutta kännykkä on kyllä myös aika vaaratekijä.

        Onnittelen!


        Pysy vahvana!


      • pystyit tekemään sen
        ap. kirjoitti:

        Laitoin hänen nimekseen kännykässäni: "Älä vastaa"

        Laitoin miehelle viestin, että tämä juttu oli tässä ja kiitos hei hei. Mies tottakai meni ihan hämilleen, että ennen kun menin täysin hänen pillinsä mukaan, niin nyt minä itse päätin asioistani ja annoin ymmärtää ettei minua kohdella näin, kuten ei kohdellakaan.

        En tiedä, mutta silti itkettää. Surullista aina jättää joku ihminen. En kuitenkaan aio vastata hänen mihinkään viestiinsä enää tai jos vastaan, niin lyhyesti.

        Huoh, melko haikeata.

        Se on ensimmäinen askel. Se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita, ettäkö olisit päässyt hänestä vielä yli.
        Olen itse kokenut kutakuinkin saman kuin sinä, enkä kyllä siinä vaiheessa ajatellut mitään arvokkuuksia, kun sanoin hänelle kaiken, mitä mieltä olin hänen käyttäytymisestään. Se helpotti ja kummasti. Mitä sen on oikeastaan väliä, mitä se toinen tuossa tilanteessa ajattelee, sillä eihän hän kunnioita sinua muutenkaan. Pääasia, että saat itse purkaa pahan olon tuolle kohteelle.

        Jätettyäni tämän miehen, minua itketti myös alkuun. Se on ihan luonnollista, jos on välittänyt toisesta. Onneksi hän ei pitänyt mitään yhteyttä vähään aikaan, joten pääsin hänestä aika hyvin yli. Itselleni paras keino siinä oli ajatella hänestä kaikkea oikein inhottavaa. Nyt, kun olen päässyt hänestä kokonaan, niin kykenen ajattelemaan hänen hyviäkin puolia.
        Hän kyllä otti yhteyttä muutaman kuukauden päästä jättämisestäni. Silloin joku piru iski minuun. Suostuin tapaamisiin ja kuinka ollakaan, hän oli se, joka oli enemmän kiinni minussa, ehdotteli yhteen muuttamista yms. Ja minä nautin tästä täysin siemauksin(kosto on suloista meininki) ennen kuin sanoin hänelle jälleen kerran; Hasta la vista.


      • Anonyymi
        et löysit kirjoitti:

        isomman munan jolla on lisäks paremmat otteetkin, niin äijää ei enää tarvita ;)

        Mulla ulkomaalaisia miehiä ollut tässä panoina. Nyt alkaa kyllästyttää. Yks niistä on naimisissa ja sekin minua vaivaa. No mulla on nyt monipuolisesti seksileluja,joten ajattelin jättää nämä säädöt.


      • Anonyymi
        taikka .. kirjoitti:

        mitenkään perustella. Miehet ei ymmärrä tuollaista, vaan ottavat sen aina haukkumisena ja arvosteluna.

        Eli: ei selityksiä, ei puheita. Ihan totta!

        Kun se seuraavan kerran tekstaa, jätät vain vastaamatta.

        Päätät siis nyt, että ET KOSKAAN ET MISSÄÄN TILANTEEESSA vastaa sen txt tai puheluihin. Teet vaikka ison lapun itsellesi seinällesi, ja kiellät itseltäsi vastaamisen!

        Jos on aivan pakko vastata - niin vastaat, että "Sorry, ei käy enää. Aloin seurustella yhden kivan miehen kanssa, ja jätän muut suhteet nyt."

        Eli valehtelet vähän. Jos se nyt joskus sattuu kysymään uudesta suhteestasi, niin vastailet ympäripyöreää. ... eihän sun tarvi mitään todistella. Eihän kukaan ole NÄHNYT SINUA HÄNENKÄÄN KANSSA! (Öisin salaa tapailette.) Eli sulla ei ole mitään todistvelvollisuutta hänen suuntaansa, että sinua ei näy uuden miehen kanssa missään.

        Sairas transsumies taasen mustamaalaa jotakin ässällä alkavaa naista, on sairaan kateellinen tuolle naiselle! Kiusaa mustamaalaa, kertoo vääriä totuuksia!


    • tilannetta toisinpäin

      On olemassa kuule pareja,joilta seksi ei onnettomasti vain onnistu.Moni on iloinen saadessaan "kelvata" seksuaalisesti,sitä mielletään paremmaksi saavutukseksi kuin logiikka kautta logistiikka-kulissiliitto,jossa mies pihtaa ja vaimoa väitetään pihtaajaksi!

    • samaa kokenut.

      Laita sille idiootille viesti ja sano että lopetat koska hän käyttää vaan sua hyväkseks. Selität ne miltä susta tuntuu siinä viestissä jne.. Sitten poistat koko idiootin numeron, et vastaa viesteihin tai puheluihin (jos niitä edes tulee), laitat vaikka estoon. Sitten yrität unohtaa koko jätkän. OLE MAHDOLLISIMMAN TÖRKEÄ ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KILTTI!

      Itse olen kokenut saman paskan, joten tiedän mistä puhua!!!

      • katkaisu vain!

        Selitellä ei kannata. Hyväksikäyttäjä saa siitä vain iloa ja onnea - onhan se vittumainen halunnut ollakin!


      • Anonyymi
        katkaisu vain! kirjoitti:

        Selitellä ei kannata. Hyväksikäyttäjä saa siitä vain iloa ja onnea - onhan se vittumainen halunnut ollakin!

        Tästä kirjoituksesta tehty rikosilmoitus virkavallalle, ei tällaisia kirjoitella palstoilla toisena esiintyen! :kirjoiitaja o.


    • Anonyymi

      Hyvä! Et vain vastaa yhteydenottoihin. Kerrot olevasi nyt tosi kiireinen, on muita ihmisiä jne. Kyllä se siitä valkenee.

    • Anonyymi

      Jätät vaan viestimättä. Minä poistin tuollaisen miehen numeron ja kun häneltä tulee viestiä,poistan heti. Saa nähdä kauanko jaksaa laitella,kun ei saa vastausta. Minäkin tajusin kauan sitten pelinhengen,vaikka mies kerran jopa puhui,että haluaa vain sitä yhtä asiaa.

      • Anonyymi

        Aloitus oli v. 2009 on varmaan jo päässyt eroon


    • Anonyymi

      Ilmoitat vain, että se on loppu nyt. Olen ollut itsekkin joskus samankaltaisessa tilanteessa miehen kanssa ja lopetin sen ilmoittamalla, että se on ohi nyt. Ja estin kyseisen henkilön puhelinnumeron ja sen jälkeen ei olla oltu enään missään tekemisissä ja en jäänyt kyseistä henkilöä kaipaamaan.

    • Anonyymi

      Onpas ikivanha incelprovo, en edes jaksanut lukea, mutta minusta tuo suhtautuminen kertoo jostain hyvin rasittavan vanhakantaisesta ajattelusta, että kyseessä on heti joku riistoa vastaava jos papin aamenta ei kuulu. naisetkin jakaa tällaisen ajatusmaailman valitettavan usein, mahdollisesti vielä vastenmielisempää

      • Anonyymi

        Ja miltähän sinä kuulostat


    • Anonyymi

      Suhteen lopettaminen on vaikeaa.Toinen haluaa muuttaa suhteen kaveritasolle ja alkaa etsiä uutta….Pitäisi katkaista välit kokonaan!

    • Anonyymi

      Niiltä varkailta jää peli-ilo kokematta paatumuksessaan.

    • Anonyymi

      Panopuu on kiva olla varastossa!

    • Anonyymi

      Eihän seksisuhteessa ole mitään arvokasta.

    • Miksi se pitää lopettaa arvokkaasti? Sanoo vaan toiselle että kiitti nyt riitti.

    • Anonyymi

      Seksisuhde ei ole arvokas. Siinä mitään arvokasta ollutkaan.
      Mitä mietit?
      Pienet on murheesi ja aivosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe