kirjotin jo toiselle ja ehkä väärälle palstalle tämän.. taitaakin kuulua enemmän tänne tämä siis.. sama kysymys uudestaan..
Siis kyllä tiedän, tää on tosi epätoivoista.. muttaa olisikohan kellään mitäääään hajua semmosesta tanssibiisistä missä nainen hyräilee tooosi kauniisti aika pitkän pätkän.. Siinä ei lauleta paljoa.. ja sanojakaan en muista..:D Mutta baarissa tanssipuolella se joskus sattuu soimaan.. semmosta kunnon tanssimusaa siis..
Joo tiedän.. on huono näistä tiedoista mennä sanomaan..=P mutta jos tulee joku biisi mieleen niin saa sanoa..:) kiitos etukäteen
heips
mikä biisi? help
2
273
Vastaukset
- wootrr
siis hä.. meni vähä ohi. se vaa hyräilee vai?
- epätoivoinennnnn
Kyllä se laulaakin siinä mutta ei montaa sanaa.. Mutta toooooosiii kaunis tanssibiisi se on.. noh tää tais jäähä arvoitukseksi..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339