Räp on homojen musaa

Räp on homojen musaa

Ja vielä kerran:
RÄP ON HOMOJEN MUSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

886

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inde

tuliko olo paremmaksi kun pääsit purkautumaan ihmisille

• tyyppi

Olet täysin oikeassa.

• Suprii

jaajaa voitko mennä muualle jakamaan noita sun mielipiteitäs?

• filaatio

Mistä lähtien rap on ollut homojen musaa?
      Onko sille perusteita?
      Jos haluat jakaa mielipiteitäsi jaa niitä jossain muualla!

• -Lizzy-

...on parasta, enkä oo homo, toisin kuin eräät... Nii ja sitä paitsi mix ees oot tämmösil palstoil jos et diggaa sitä?!?! HÄ?

• sipiri

kyllä noita ihmisiä joitten täytyy saada joku puhen aihe löytyy maailman ääriin!

ne ei vaan voi ikinä lopettaa...yksinkertaista...

• tinu

Miten teet musta miehen,et voisin alkaa homoks?

• -Lizzy-

Miten? Mua kiinnostaa kans...

• tinu
        -Lizzy- kirjoitti:

Miten? Mua kiinnostaa kans...

Jotkut ihmiset on sit kummallisia,kun tulevat tällaiseen paikkaan haukkumaan ihmisiä..Tuntuu siltä kuin eivät uskaltaisi suoraan tuntemuksiaan ihmisille kertoa..Valitettavaa tietenkin heidän itsensä kannalta..Pintaliidokkeja,niin sanotusti..

• jeee

yhtä homoja ku säki........hippi.

• Hole in my head

Mä oon kimma,enkä oo homo enkä oo muuten lesbokaan! Mua alkaa vituttaa jo ihan sairaasti,ku te tuutte tänne palstalle vaa valittaa ja haukkuu!! Varmaan joku Snoop Dogg on gay... minkä ikänen säki oot?Veikkaisin 11-vuotias??Vai nuorempi`??

• sUPRIII

ehkä noin ysiwee,,,,en usko että enää sitä vanhemmat kehtais tollasta heittää,,ja se ysikin oin rimaa hipoen,,

• VuortenPappi

Mielenkiintoista miten joku jaksaa keskittyä murehtimaan tälläisia asioita, mutta niinhän sinä käy kun ei oo nähny mitään. Jos sinulla ei ole suurempia ongelmia voin väittää, että elämäsi on melkoisen helppoa ja etenkin yksinkertaista sekä tylsää...

• kai mä sit oon gay

että jos RAP on homojen musaa niin sit oon homo mutta mielummin kuuntelen RAPPII kun luen sun paskoja viestejä...että siirryppä sitten vaikka tolle äidit&isät-palstalle keskusteleen RAPISTA ja HOMOISTA...

• bcvbcvb

vittu räp on homojen musaa se on totta kaikki jotka kuuntelee räppiä on homoja homoja kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!räppärit

• Anonyymi

Juuri näin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5524
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3547
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2358
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2355
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1138
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1038
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1017
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1002
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      955
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      80
      947
    Aihe