Räp on homojen musaa

Räp on homojen musaa

Ja vielä kerran:
RÄP ON HOMOJEN MUSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inde

      tuliko olo paremmaksi kun pääsit purkautumaan ihmisille

    • tyyppi

      Olet täysin oikeassa.

      • Suprii

        jaajaa voitko mennä muualle jakamaan noita sun mielipiteitäs?


    • filaatio

      Mistä lähtien rap on ollut homojen musaa?
      Onko sille perusteita?
      Jos haluat jakaa mielipiteitäsi jaa niitä jossain muualla!

    • -Lizzy-

      ...on parasta, enkä oo homo, toisin kuin eräät... Nii ja sitä paitsi mix ees oot tämmösil palstoil jos et diggaa sitä?!?! HÄ?

      • sipiri

        kyllä noita ihmisiä joitten täytyy saada joku puhen aihe löytyy maailman ääriin!

        ne ei vaan voi ikinä lopettaa...yksinkertaista...


    • tinu

      Miten teet musta miehen,et voisin alkaa homoks?

      • -Lizzy-

        Miten? Mua kiinnostaa kans...


      • tinu
        -Lizzy- kirjoitti:

        Miten? Mua kiinnostaa kans...

        Jotkut ihmiset on sit kummallisia,kun tulevat tällaiseen paikkaan haukkumaan ihmisiä..Tuntuu siltä kuin eivät uskaltaisi suoraan tuntemuksiaan ihmisille kertoa..Valitettavaa tietenkin heidän itsensä kannalta..Pintaliidokkeja,niin sanotusti..


    • jeee

      yhtä homoja ku säki........hippi.

    • Hole in my head

      Mä oon kimma,enkä oo homo enkä oo muuten lesbokaan! Mua alkaa vituttaa jo ihan sairaasti,ku te tuutte tänne palstalle vaa valittaa ja haukkuu!! Varmaan joku Snoop Dogg on gay... minkä ikänen säki oot?Veikkaisin 11-vuotias??Vai nuorempi`??

      • sUPRIII

        ehkä noin ysiwee,,,,en usko että enää sitä vanhemmat kehtais tollasta heittää,,ja se ysikin oin rimaa hipoen,,


    • VuortenPappi

      Mielenkiintoista miten joku jaksaa keskittyä murehtimaan tälläisia asioita, mutta niinhän sinä käy kun ei oo nähny mitään. Jos sinulla ei ole suurempia ongelmia voin väittää, että elämäsi on melkoisen helppoa ja etenkin yksinkertaista sekä tylsää...

    • kai mä sit oon gay

      että jos RAP on homojen musaa niin sit oon homo mutta mielummin kuuntelen RAPPII kun luen sun paskoja viestejä...että siirryppä sitten vaikka tolle äidit&isät-palstalle keskusteleen RAPISTA ja HOMOISTA...

    • bcvbcvb

      vittu räp on homojen musaa se on totta kaikki jotka kuuntelee räppiä on homoja homoja kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!räppärit

      • Anonyymi

        Juuri näin!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe