Räp on homojen musaa

Ja vielä kerran:
RÄP ON HOMOJEN MUSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16908
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

tuliko olo paremmaksi kun pääsit purkautumaan ihmisille

Äänestä

Olet täysin oikeassa.

Äänestä
  • jaajaa voitko mennä muualle jakamaan noita sun mielipiteitäs?

Äänestä

Mistä lähtien rap on ollut homojen musaa?
Onko sille perusteita?
Jos haluat jakaa mielipiteitäsi jaa niitä jossain muualla!

Äänestä

...on parasta, enkä oo homo, toisin kuin eräät... Nii ja sitä paitsi mix ees oot tämmösil palstoil jos et diggaa sitä?!?! HÄ?

Äänestä
  • kyllä noita ihmisiä joitten täytyy saada joku puhen aihe löytyy maailman ääriin!

ne ei vaan voi ikinä lopettaa...yksinkertaista...

Äänestä

Miten teet musta miehen,et voisin alkaa homoks?

Äänestä
  • Miten? Mua kiinnostaa kans...

Äänestä

• -Lizzy- kirjoitti:

Miten? Mua kiinnostaa kans...

Jotkut ihmiset on sit kummallisia,kun tulevat tällaiseen paikkaan haukkumaan ihmisiä..Tuntuu siltä kuin eivät uskaltaisi suoraan tuntemuksiaan ihmisille kertoa..Valitettavaa tietenkin heidän itsensä kannalta..Pintaliidokkeja,niin sanotusti..

Äänestä

yhtä homoja ku säki........hippi.

Äänestä

Mä oon kimma,enkä oo homo enkä oo muuten lesbokaan! Mua alkaa vituttaa jo ihan sairaasti,ku te tuutte tänne palstalle vaa valittaa ja haukkuu!! Varmaan joku Snoop Dogg on gay... minkä ikänen säki oot?Veikkaisin 11-vuotias??Vai nuorempi`??

Äänestä
  • ehkä noin ysiwee,,,,en usko että enää sitä vanhemmat kehtais tollasta heittää,,ja se ysikin oin rimaa hipoen,,

Äänestä

Mielenkiintoista miten joku jaksaa keskittyä murehtimaan tälläisia asioita, mutta niinhän sinä käy kun ei oo nähny mitään. Jos sinulla ei ole suurempia ongelmia voin väittää, että elämäsi on melkoisen helppoa ja etenkin yksinkertaista sekä tylsää...

Äänestä

että jos RAP on homojen musaa niin sit oon homo mutta mielummin kuuntelen RAPPII kun luen sun paskoja viestejä...että siirryppä sitten vaikka tolle äidit&isät-palstalle keskusteleen RAPISTA ja HOMOISTA...

Äänestä

vittu räp on homojen musaa se on totta kaikki jotka kuuntelee räppiä on homoja homoja kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!räppärit

Äänestä
  • Juuri näin!!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Räp on homojen musaa kirjoitti:

Ja vielä kerran:
RÄP ON HOMOJEN MUSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu