Ja vielä kerran:
RÄP ON HOMOJEN MUSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Räp on homojen musaa
16
846
Vastaukset
- Inde
tuliko olo paremmaksi kun pääsit purkautumaan ihmisille
- tyyppi
Olet täysin oikeassa.
- Suprii
jaajaa voitko mennä muualle jakamaan noita sun mielipiteitäs?
- filaatio
Mistä lähtien rap on ollut homojen musaa?
Onko sille perusteita?
Jos haluat jakaa mielipiteitäsi jaa niitä jossain muualla! - -Lizzy-
...on parasta, enkä oo homo, toisin kuin eräät... Nii ja sitä paitsi mix ees oot tämmösil palstoil jos et diggaa sitä?!?! HÄ?
- sipiri
kyllä noita ihmisiä joitten täytyy saada joku puhen aihe löytyy maailman ääriin!
ne ei vaan voi ikinä lopettaa...yksinkertaista...
- tinu
Miten teet musta miehen,et voisin alkaa homoks?
- -Lizzy-
Miten? Mua kiinnostaa kans...
- tinu
-Lizzy- kirjoitti:
Miten? Mua kiinnostaa kans...
Jotkut ihmiset on sit kummallisia,kun tulevat tällaiseen paikkaan haukkumaan ihmisiä..Tuntuu siltä kuin eivät uskaltaisi suoraan tuntemuksiaan ihmisille kertoa..Valitettavaa tietenkin heidän itsensä kannalta..Pintaliidokkeja,niin sanotusti..
- jeee
yhtä homoja ku säki........hippi.
- Hole in my head
Mä oon kimma,enkä oo homo enkä oo muuten lesbokaan! Mua alkaa vituttaa jo ihan sairaasti,ku te tuutte tänne palstalle vaa valittaa ja haukkuu!! Varmaan joku Snoop Dogg on gay... minkä ikänen säki oot?Veikkaisin 11-vuotias??Vai nuorempi`??
- sUPRIII
ehkä noin ysiwee,,,,en usko että enää sitä vanhemmat kehtais tollasta heittää,,ja se ysikin oin rimaa hipoen,,
- VuortenPappi
Mielenkiintoista miten joku jaksaa keskittyä murehtimaan tälläisia asioita, mutta niinhän sinä käy kun ei oo nähny mitään. Jos sinulla ei ole suurempia ongelmia voin väittää, että elämäsi on melkoisen helppoa ja etenkin yksinkertaista sekä tylsää...
- kai mä sit oon gay
että jos RAP on homojen musaa niin sit oon homo mutta mielummin kuuntelen RAPPII kun luen sun paskoja viestejä...että siirryppä sitten vaikka tolle äidit&isät-palstalle keskusteleen RAPISTA ja HOMOISTA...
- bcvbcvb
vittu räp on homojen musaa se on totta kaikki jotka kuuntelee räppiä on homoja homoja kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!räppärit
- Anonyymi
Juuri näin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019