Kilpailua kavitaatiohoitoon!

Hyvä bisnesmahku

Hiukan tutkiskelin kavitaatiohoito-aihetta ja Googlasin tarjoajia & sitä sun tätä aiheesta. Ihan vain maalaisjärjellä.

Näyttää, että tuo kavitaatio.net on ottanut jonkinlaisen jalansijan Suomessa ja jollakin lisenssillä/kartellilla hinnoitellut suolaisesti tuonkin hoidon, koska kaikilla heihin liittyvillä lääkäriasemilla on samat hinnat.

Toivottavasti kilpailu lisääntyy ja hinnat tulevat järkitasolle, koska tuo hoito tuntuu olevan todella simppeli, mutta tehoaa hyvin pienempiin vartalonmuokkauksiin. Nyt on monilla lääkäriasemilla kyllä hyvä kilpailun paikka, koska kysyntä tuntuu olevan rajussa nousussa! Kunpa tajuaisivat, jotta me kuluttajat saataisiin tuota muokkausta järkihinnoilla.

Viimeisin top-of-the-line laite, jota käytetään kavitaatiohoidossa, näyttää olevan Green CaVite Prestige, ks. www.youtube.com/watch?v=DRIohbUZvaQ

Tuota laitetta näyttää käyttävän ainakin Albergan Lääkärikeskus Espoossa ja heillä hintakin on hieman edullisempi, ainakin nyt kesän ajan. Taitaa samaa laitetta käyttävän kavitaatio.netin porukatkin, koska 28.5.2009 Apu-lehden artikkelissakin viitattiin tuohon laitteeseen ja testasivat hoitoa Asema40:ssä, joka kuuluu kavitaatio.net -ryhmään.

48

15212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itku markkinoilla

      ja vielä siten että lääkärikeskukset ovat ulkopuolella..Euroopassa ne toimivat kauneussalongeissa..hinnat n.150 euroa/ h..sekin on tietysti kallista,joilekin.

    • hinnoittelu lääkäreillä

      Nähtävästi lääkäriä ei tarvitse edes nähdä vaan perusterveet ihmiset hoidetaan kyselykaavakkeilla.
      Mutta kun toiminta on lääkärikeskuksissa niin hinnoittelu on sen mukaista.
      Lääkärikeskusten hinnoittelu on juuri tämä:100 e/15 min.
      Riippumatta siitä mitä tehdään; yksinkertaista kauneudenhoitoa tai vaativampaa tekemistä.
      Itse työn suorittaa joku vaan tyttönen joka on saanut muutaman tunnin perehdyttämisen koulutukseksi.

      • laihtunut

        CAVI LIPOA, joka myös rikkoo, ei vain tyhjennä rasvasolua, hoitoa saa Eestistä hintaan 35e/h. KEHASTUUDIO, hiukan syrjässä aivan keskustan alueelta, mutta sinne pääsee helposti bussilla satamasta ( bussi 2 ) keskustaan A. Laikmaakadulle ja siitä suoraan bussi muistaakesni 5 tai 3(?) keskussairaalan ohi, bussi kääntyy Veerennikadulle, jossa liike sijaitsee eräänlaisessa ostoskeskuksessa. Itse olen onnistunut tekemään hoitomatkat Vikingin alennuslipuilla ( kun olen liittynyt Viking Clubiin ). Lähtenyt suoraan satamasta hoitoon ja sieltä heti takaisin satamaan ( satamaan siirtymiseen voi joskus mennä puolikintoista tuntia riippuen liikkumistavoista ), joten neljän tunnin aikanakin maissa ehtii tälläisen keikan tehdä. Erittäin hyvä liike. Suomessa taas saaa samaa hoitoa lähellä Porvoota sijaitsevassa Askolassa, jonne kannattanee mennä omalla autolla, sillä bussit kulkevat suht` harvoin. Kosmetologi, joka muuttanut Askolaan, ja tekee omassa talossaan hoitoja. Saan antaa puhelinnumeron: 040-508 0247. Hyvää ja perusteellista hoitoa.


    • Parempiko?

      Luin Länsiväylälehdestä mainoksen jossa olisi ultraäänilaihdustushoitoa , kohtuuhintaan..

      http://asema-alef.fi

      • potilas3

        Kävin asema 40 kavitaatio ultraäänihoidossa, minulla kun on tuon alavatsan kanssa ollut ongelma vaikka kuinka pitkään. Olen lentänyt muissakin ultraäänihoidoissa, mutta vihdoinkin tulokset näkyivät miltei heti.


      • kerro heti vaikka klo 5
        potilas3 kirjoitti:

        Kävin asema 40 kavitaatio ultraäänihoidossa, minulla kun on tuon alavatsan kanssa ollut ongelma vaikka kuinka pitkään. Olen lentänyt muissakin ultraäänihoidoissa, mutta vihdoinkin tulokset näkyivät miltei heti.

        aamulla!!

        missä muissa hoidoissa?
        Oletko vertaillut?
        Hintaa ja laatua?


      • ultraäänihoidot
        kerro heti vaikka klo 5 kirjoitti:

        aamulla!!

        missä muissa hoidoissa?
        Oletko vertaillut?
        Hintaa ja laatua?

        Olen vuosien varrella käynyt eri paikoissa ottamassa ultraäänihoitoja ja päälle lpg hoitoa joka oli kyllä ihan hyvä, mutta kavitaatio auttoi minulla saamaan tuloksia.


      • hoitoja?
        ultraäänihoidot kirjoitti:

        Olen vuosien varrella käynyt eri paikoissa ottamassa ultraäänihoitoja ja päälle lpg hoitoa joka oli kyllä ihan hyvä, mutta kavitaatio auttoi minulla saamaan tuloksia.

        Ei niitä ole edes ollut monia vuosia.
        Mitä eroa on ultraäänihoidolla ja kavitaatiolla?


      • marjat2
        hoitoja? kirjoitti:

        Ei niitä ole edes ollut monia vuosia.
        Mitä eroa on ultraäänihoidolla ja kavitaatiolla?

        Ultraäänihoitoja on ollut vaikka kuinka pitkään, mutta nykyään tarjoavat tehokkaitakin hoitoja. Itse kävin Haagassa lääkäriasemalla ottamassa hoidot.
        Hyvin tehosivat.


      • olekin niitä
        marjat2 kirjoitti:

        Ultraäänihoitoja on ollut vaikka kuinka pitkään, mutta nykyään tarjoavat tehokkaitakin hoitoja. Itse kävin Haagassa lääkäriasemalla ottamassa hoidot.
        Hyvin tehosivat.

        ensinmäisiä koneita alalla???
        Ei ole ollut kauan markkinoilla.
        Täyttyypä tarkistaa googlesta.
        Ultraäänihoito on sama kuin kavitaatiohoito.Kavitaattio on vain se ilmiö joka poistaa rasvasoluja.


      • huijaat!!
        olekin niitä kirjoitti:

        ensinmäisiä koneita alalla???
        Ei ole ollut kauan markkinoilla.
        Täyttyypä tarkistaa googlesta.
        Ultraäänihoito on sama kuin kavitaatiohoito.Kavitaattio on vain se ilmiö joka poistaa rasvasoluja.

        Ultrashape on ollut vain vähän yli vuoden markkinoilla ja muut laitteet ovat sen kopioita.
        On muuten ainoa laite jonka tulokset ovat oikeasti tutkittuja tieteellisesti.

        "Ensimmäinen vuosi takana

        Tiistai 5.5.2009 klo 1:24 - Antti Koski


        Juhlimme Eirassa ensimmäistä Ultrashape-vuosipäivää työnmerkeissä.

        Ensimmäisen vuoden aikana hoidimme lähes 300 potilasta. Kolmen hoitokerran tuloksemme vastaavat hyvin aikaisemmin julkaistuja: Vyötäröltä -5cm ja ratsupaikoista -7cm.

        Ensimmäinen vuosi on ollut todella opettavainen. Alun suuri kysyntä pääsi jopa hieman yllättämään, mutta hyvän henkilökunnan avulla siitä selvittiin nopeasti. Läheinen ja tiivis yhteistyö laitevalmistajan kanssa on myös ollut avuksi hoitojen kehittämisessä. Suuri kiitos kaikille mukana olleille!

        Vuosipäivän kunniaksi laitevalmistajan edustaja kävi tutstamassa toimintaamme ja toi mukanaan uusia ideoita toiminnan kehittämiseksi. Tarkoituksenamme on saada nämä ideat käytäntöön vielä kevään aikana.

        Kysynnän taas kasvaessa näin keväällä lisäämme tarpeen mukaan hoitoresurssejamme, joten tervetuloa sopimaan kevään ja kesän hoitoajoista!"


      • nähty on
        huijaat!! kirjoitti:

        Ultrashape on ollut vain vähän yli vuoden markkinoilla ja muut laitteet ovat sen kopioita.
        On muuten ainoa laite jonka tulokset ovat oikeasti tutkittuja tieteellisesti.

        "Ensimmäinen vuosi takana

        Tiistai 5.5.2009 klo 1:24 - Antti Koski


        Juhlimme Eirassa ensimmäistä Ultrashape-vuosipäivää työnmerkeissä.

        Ensimmäisen vuoden aikana hoidimme lähes 300 potilasta. Kolmen hoitokerran tuloksemme vastaavat hyvin aikaisemmin julkaistuja: Vyötäröltä -5cm ja ratsupaikoista -7cm.

        Ensimmäinen vuosi on ollut todella opettavainen. Alun suuri kysyntä pääsi jopa hieman yllättämään, mutta hyvän henkilökunnan avulla siitä selvittiin nopeasti. Läheinen ja tiivis yhteistyö laitevalmistajan kanssa on myös ollut avuksi hoitojen kehittämisessä. Suuri kiitos kaikille mukana olleille!

        Vuosipäivän kunniaksi laitevalmistajan edustaja kävi tutstamassa toimintaamme ja toi mukanaan uusia ideoita toiminnan kehittämiseksi. Tarkoituksenamme on saada nämä ideat käytäntöön vielä kevään aikana.

        Kysynnän taas kasvaessa näin keväällä lisäämme tarpeen mukaan hoitoresurssejamme, joten tervetuloa sopimaan kevään ja kesän hoitoajoista!"

        Se joka väittää, että kolmella hoitokerralla vyötärönmitta pienenee 5cm, se varmasti valehtelee.
        Mittauksessa suoritetaan monenlaista vilppiä.


      • us hoidot
        olekin niitä kirjoitti:

        ensinmäisiä koneita alalla???
        Ei ole ollut kauan markkinoilla.
        Täyttyypä tarkistaa googlesta.
        Ultraäänihoito on sama kuin kavitaatiohoito.Kavitaattio on vain se ilmiö joka poistaa rasvasoluja.

        vaan ainoastaan hajoittaa solun.Rasva poistuu maksan kautta aineenvaihdunnan mukana jos se saadaan liikkkelle.


      • dieetti auttaisi

        hoito oli edullisempi ja siitä sai jopa takuunkin.
        Minä sain takuun että jos ei lähde 1cm/kerta ympärysmitasta niin saan ilmaisia hoitoja tilalle.
        1cm lähti ja hintaan 140 euroa/cm
        Läskit muuttuivat kiinteistä pehmeiksi ja lopulta osa siitä katosi.Dietillä en ollut.


      • söke21
        hoitoja? kirjoitti:

        Ei niitä ole edes ollut monia vuosia.
        Mitä eroa on ultraäänihoidolla ja kavitaatiolla?

        ultraäänihoitoja on ollut jo vuosia vuosia, mutta tehokasta kavitaatiota vasta pari...toimii, otin sarja ja otan ennen kesää toisen eri alueelle


      • sernnee

      • Anonyymi

    • geebeecee

      kaikki kavitaatiot perustuu normaaliin ultraääneen,jonka taajuusalueet vain vaihtelevat.

      • alalla toimiva

        on oivallinen vartalonmuokkauskeino kurinalaisille ihmisille. Mikään oikotie onneen se ei ole, sillä vaatii vähähiilihydraattista ravintoa, liikuntaa (kohtuullista kylläkin) ja paljoa nesteen juomista. Itse käytän työssäni General Projectin Med Contouria, hyvä ja tehokas laite. Hinnat vaihtelevat tekijän ja paikan mukaan.
        On turhaa arvostella, jos itsellä ei ole kokemuksia. Ja jokainen hoidettava on yksilöllinen. Sitä paljonpuhuttua kolmea hoitokertaa pitäisin vasta alkuna, 6-,8- tai 10-sarjat ovat osoittautuneet tehokkaimmiksi. Kannattaa kurkata laitetta You Tubesta ja ottaa reippasti yhteyttä oman paikkakunnan tekijään, sieltä saa asianmukaista infoa ihan varmasti. BIA-analyysit, mittaukset ja valokuvat ennen ja jälkeen kuuluvat luonnollisesti samaan hintaan. Kepein vartaloin koti kesää.


      • ei voi olla totta
        alalla toimiva kirjoitti:

        on oivallinen vartalonmuokkauskeino kurinalaisille ihmisille. Mikään oikotie onneen se ei ole, sillä vaatii vähähiilihydraattista ravintoa, liikuntaa (kohtuullista kylläkin) ja paljoa nesteen juomista. Itse käytän työssäni General Projectin Med Contouria, hyvä ja tehokas laite. Hinnat vaihtelevat tekijän ja paikan mukaan.
        On turhaa arvostella, jos itsellä ei ole kokemuksia. Ja jokainen hoidettava on yksilöllinen. Sitä paljonpuhuttua kolmea hoitokertaa pitäisin vasta alkuna, 6-,8- tai 10-sarjat ovat osoittautuneet tehokkaimmiksi. Kannattaa kurkata laitetta You Tubesta ja ottaa reippasti yhteyttä oman paikkakunnan tekijään, sieltä saa asianmukaista infoa ihan varmasti. BIA-analyysit, mittaukset ja valokuvat ennen ja jälkeen kuuluvat luonnollisesti samaan hintaan. Kepein vartaloin koti kesää.

        Tervehdys, pahoittelen jo valmiiksi tätä valitusvirttä, mutta oli ihan pakko. 60/40min hoito VAAN 440€ kerta ja hoitoja suositellaan kymmenkunta kertaa jotta tulos olisi edes jotain eli se olis sit 4400€, onko toi hinta huumoria?... itse ainakin purskahdin nauruun hinnan nähtyäni, mut eihän tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Lisäksi tottahan toki suositellaan liikuntaa vähähiilihydraattista ruokaa yms. laihduttavaa, niin sittenhän sen laihtumisen voi laittaa kavitaation piikkiin ;) Hei come on, vähän liikunta ja kattoo pikkasen mitä syö ni tulokset ovat aivan varmaan paremmat, halvemmat ja tervellisemmät. Ei ole oikotietä onneen, paitsi tämän hoidon antajilla/rahastajilla.


      • ...............
        ei voi olla totta kirjoitti:

        Tervehdys, pahoittelen jo valmiiksi tätä valitusvirttä, mutta oli ihan pakko. 60/40min hoito VAAN 440€ kerta ja hoitoja suositellaan kymmenkunta kertaa jotta tulos olisi edes jotain eli se olis sit 4400€, onko toi hinta huumoria?... itse ainakin purskahdin nauruun hinnan nähtyäni, mut eihän tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Lisäksi tottahan toki suositellaan liikuntaa vähähiilihydraattista ruokaa yms. laihduttavaa, niin sittenhän sen laihtumisen voi laittaa kavitaation piikkiin ;) Hei come on, vähän liikunta ja kattoo pikkasen mitä syö ni tulokset ovat aivan varmaan paremmat, halvemmat ja tervellisemmät. Ei ole oikotietä onneen, paitsi tämän hoidon antajilla/rahastajilla.

        Ultraäänilaitteita on myynnissä kotiinkin, eikä halvimmat maksa kuin satasen. Sillä saa sitten jyrätä niin paljon kuin sielu sietää. Miksi maksaa mutamasta kerrasta tolkuttomasti??


      • huhut julki
        ............... kirjoitti:

        Ultraäänilaitteita on myynnissä kotiinkin, eikä halvimmat maksa kuin satasen. Sillä saa sitten jyrätä niin paljon kuin sielu sietää. Miksi maksaa mutamasta kerrasta tolkuttomasti??

        saa?
        huhuja niistä kiertää muttei mitään konkreettista!


      • ................
        huhut julki kirjoitti:

        saa?
        huhuja niistä kiertää muttei mitään konkreettista!

        No tässä on konkreettista, itse tilasin täältä noin vuosi sitten:

        http://www.ensi-ilta.com/eshop/categories/1121/

        ja kyllä se toimii muutenkin kuin pelkän ruokavalion voimalla. Olen huomannut että jos keho on ketoosissa, niin ylimääräiset häviää nopeammin pois. Siksi suositellaan vähintään vhh:ta hoidon aikana.

        Itse teen nykyisin itselleni vain ylläpitohoitoja.


      • Kavitaatioilmiö
        ................ kirjoitti:

        No tässä on konkreettista, itse tilasin täältä noin vuosi sitten:

        http://www.ensi-ilta.com/eshop/categories/1121/

        ja kyllä se toimii muutenkin kuin pelkän ruokavalion voimalla. Olen huomannut että jos keho on ketoosissa, niin ylimääräiset häviää nopeammin pois. Siksi suositellaan vähintään vhh:ta hoidon aikana.

        Itse teen nykyisin itselleni vain ylläpitohoitoja.

        kavitaatioilmiötä saada aikaan , tehoja eikä taajuuksia ei ole


      • Läskit lähti pysyväs
        ei voi olla totta kirjoitti:

        Tervehdys, pahoittelen jo valmiiksi tätä valitusvirttä, mutta oli ihan pakko. 60/40min hoito VAAN 440€ kerta ja hoitoja suositellaan kymmenkunta kertaa jotta tulos olisi edes jotain eli se olis sit 4400€, onko toi hinta huumoria?... itse ainakin purskahdin nauruun hinnan nähtyäni, mut eihän tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Lisäksi tottahan toki suositellaan liikuntaa vähähiilihydraattista ruokaa yms. laihduttavaa, niin sittenhän sen laihtumisen voi laittaa kavitaation piikkiin ;) Hei come on, vähän liikunta ja kattoo pikkasen mitä syö ni tulokset ovat aivan varmaan paremmat, halvemmat ja tervellisemmät. Ei ole oikotietä onneen, paitsi tämän hoidon antajilla/rahastajilla.

        hoitoja jossa kävin itse ja hinta oli n.100 euroa/h jos ottaa kuuden hoitokerran sarjan.
        senttejä lähti n 5-6cm ympärysmitasta..läskikohdat oli vähän kipeät muutaman päivän mutta kyllä se siitä.
        asema-alef/Eximia


      • ............
        Kavitaatioilmiö kirjoitti:

        kavitaatioilmiötä saada aikaan , tehoja eikä taajuuksia ei ole

        Ahaa,

        no aika hyvin mulla sitten se lume-ilmiökin on toiminut kun tällä läksi neljässä kuukaudessa pömpästä 17 cm pois.


      • kuin 3 MHz
        Kavitaatioilmiö kirjoitti:

        kavitaatioilmiötä saada aikaan , tehoja eikä taajuuksia ei ole

        Nimittäin 1 MHz on TEHOKKAAMPI kuin 3 MHz
        eli 1 MHz laitteella vaikutus ulottuu jopa 5 cm syvyyteen,
        kun taas heikkotehoisemmalla 3 MHz laitteella vain n. 1 cm syvyyteen.

        Tuo laite on 1 MHz jolloin sen vaikutus ulottuu SYVEMMÄLLE kuin 3 MHz.
        Mitä pienempi MHz määrä sitä parempi "penetraatio"syvyys!

        http://www.kuvalauta.fi/b/src/127004635581.jpg
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8967366


      • Mainoskielto

        kielletty!
        Sekin on sääntö täällä.
        Toinen sääntö on yleisempi: kavitaatiolaitteet eivät ole MHZ-laitteita vaan KHZ-laitteita,
        joten et voi mainostaa sitä kavitaationa.


      • Hoi Kistunut 8 cm
        kuin 3 MHz kirjoitti:

        Nimittäin 1 MHz on TEHOKKAAMPI kuin 3 MHz
        eli 1 MHz laitteella vaikutus ulottuu jopa 5 cm syvyyteen,
        kun taas heikkotehoisemmalla 3 MHz laitteella vain n. 1 cm syvyyteen.

        Tuo laite on 1 MHz jolloin sen vaikutus ulottuu SYVEMMÄLLE kuin 3 MHz.
        Mitä pienempi MHz määrä sitä parempi "penetraatio"syvyys!

        http://www.kuvalauta.fi/b/src/127004635581.jpg
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8967366

        Nyt on (vihdoin) tullut Suomeen aivan uusi KHz 27 kavitaatio/rasvanpoistolaite Cavi-Lipo. Ruotsissa asuva kaverini kertoi, että se on jymysuosittu siellä. Kokeilin Hesassa. Pitää mitä lupaa. Lisätietoja löytyy www.nettex.fi sivustolta. Ammattilaisten laite. Kannattaa tutustua.


      • juke2345141
        Mainoskielto kirjoitti:

        kielletty!
        Sekin on sääntö täällä.
        Toinen sääntö on yleisempi: kavitaatiolaitteet eivät ole MHZ-laitteita vaan KHZ-laitteita,
        joten et voi mainostaa sitä kavitaationa.

        tuollaiset kasvoultraäänipuhdistimet on tarkoitettu ihon puhdistukseen (ainakin siellä), ja maksavat noin 250 yuania kappale (20eur). Varsinaisia ultraäänilaitteita saa kiinasta vaikka ebayn kautta alkaen 200eur.


      • ho
        ............... kirjoitti:

        Ultraäänilaitteita on myynnissä kotiinkin, eikä halvimmat maksa kuin satasen. Sillä saa sitten jyrätä niin paljon kuin sielu sietää. Miksi maksaa mutamasta kerrasta tolkuttomasti??

        koska ilman koulutusta mikään laitos ei myy tehokasta laitetta kotiin...oon kokeillut mm elloksen karvanpoistolaitetta-hah...ehkä joskus 20 vuoden päästä näkyy tulosta. Ammattilaiset vaan saa kunnon koneet.


      • khau200
        huhut julki kirjoitti:

        saa?
        huhuja niistä kiertää muttei mitään konkreettista!

        Ostin itselleni hetki sitten tuollaisen ultraäänilaitteen. Taajuuden pitäisi olla juuri tuo mikä poistaa rasvaa tehokkaimmin (40KHz) ja ensimmäisten kokelujen jälkeen jäin ainakin tunne että tehoja ei kaipaa yhtään enempää kun paikat lämpenee ja tuntuu koko kehossa. Maksaa itsensä varmaan hetkessä takaisin kun vertaa noihin hoitopaikkojen ilmoittamiin hintoihin. Saas nähdä syntyykö tuloksia. Laite on ollut vasta muutaman päivän...


      • turha maksaa
        juke2345141 kirjoitti:

        tuollaiset kasvoultraäänipuhdistimet on tarkoitettu ihon puhdistukseen (ainakin siellä), ja maksavat noin 250 yuania kappale (20eur). Varsinaisia ultraäänilaitteita saa kiinasta vaikka ebayn kautta alkaen 200eur.

        Ebay:stä minäkin olen tilaamassa. Hyviä laitteita ja sopuhintaan.


      • misse2000
        ho kirjoitti:

        koska ilman koulutusta mikään laitos ei myy tehokasta laitetta kotiin...oon kokeillut mm elloksen karvanpoistolaitetta-hah...ehkä joskus 20 vuoden päästä näkyy tulosta. Ammattilaiset vaan saa kunnon koneet.

        Tilaa ulkomailta.


    • ollut jo jonkun aika

      Eve-kauneushoitola http://eve.fi/ on juuri alkanut myymään kavitaatiohoitoja. Ainakin uuteen kanta-asiakkaille mainostettuun hoitopakettiin kuului 3 krt 45min kavitaatio yhdelle alueelle, selluliittiampulleja, nesteitä poistava vartalohoito ja 5 krt Masterplate -harjoittelu. Tämän paketin perusteella vaikuttavat kiinnittävän huomiota siihenkin, että rasva myös poistuisi elimistöstä. Harkitsen vakavasti paketin ostamista ja testaamista, sillä kanta-asiakkaille sitä tarjotaan nyt alennuksella.

      • mippea

        Paljonko se kanta-asiakastarjous maksoi?


      • Honoho

        Miksi sinä ostaisit tuon paketin, kun olet Eve-kauneushoitolan omistaja tai työntekijä? etkö saa sitä ilmaiseksi?


    • Jussi poika

      Joo ja esimerkiksi Lääkärikeskus asema 40 jossa myös Markus Pöyhönenkin on töissä on hinnat pudonneet 500 eurosta nyt vain 150euroa joskin ei siellä lääkäriä ole nimi vain

      • Togorit

        Asema40 on aivan surkea paikka. Siellä ei ikinä kukaan vastaa, eli aikoja ei saa varattua, vaikka hoidon olis jo maksanut. Sähköpostitse eivät osaa aikavarauksia tehdä, ja soittopyynnöt ei toimi. Surkeinta asiakaspalvelua ikinä. Varmaan kusetusta koko paikka.


    • Sari M

      Minulta lähti kavitaatiolla 5 cm vyötäröltä. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Ainahan se on tapauskohtaista, mutta minulle hoito sopi.

    • kokeilija

      Hei! Koti-kone ostettu,kiva kokeilla,miten humpuuki toimii?

      • Ebayta harkitseva..

        Mistä ostit kotikoneen ja minkä merkkisen? Toimiiko?


    • espkt

      megason kavitaatio on kokeiltu, ja tehokkaaksi todettu. ajettiin porukalla 4 naista kimpassa vähän kauemmas niin saatiin halvemmalla hoidot( pienemmissä kaupungeissa edullisemmat hinnat) , joka lyyliltä lähti 5 x sarjassa reilu mitta pois, minulla vyötäröltä 6 cm ja reisiltä 7 cm...en ois laihduttamalla samaa tulosta saanu, koska kiinteydyin samalla. Hoitoon kuului myös puhdistava detox hoito joka edes auttoi rasvan ja kuonan poistumisen kehosta nopeammin. Ottakaa selvää mikä kone on tehokas ja luotettava...kaikkia kiinaversioita kun on ammattilaisillakin jotka haluavat päästä halvemmalla. (ja juuri nämä huonot versiot ovat vaarallisia ja tehottomia ja pilaavat hyvienkin maineen!)

    • fwefq

      Kaikki jotka haluavat eroon selluliitista ja hoito kotona tapahtuu itse!!

      OTA YHTEYTTÄ [email protected]

    • Rahastusta vaan!

      Minäkin kokeilin kavitaatiota vatsaan ja reisiin, molempiin 4 kertaa ja maksoin hoidoista yht. n. 2000 €. Ja tulokset: vatsasta lähti -1 cm, toisesta reidestä ei mitään, ja toisesta reidestä -1 cm. Noudatin annettuja ruokavalio-ohjeita hoitojen aikana. Kun ilmaisin pettymykseni tuloksiin, minulle vain yritettiin myydä lisää hoitoja ja vakuuteltiin, että kyllä alkaa tehota. Tunsin itseni huijatuksi ja vieläkin ottaa päähän tuo rahojen hukkaanheittäminen!!! Kaduttaa ja harmittaa ja pman kokemukseni perusteella voin sanoa, että asema40 lupaa paljon, mutta on tosiasiassa vaan rahastusta hyväuskoisilla. Ja ennen hoitoa oli vielä pakollinen "lääkärintarkastus", hinta 100 €, joka kesti n. 15 min. ja jossa vain katsottiin ihonalaisen rasvakerroksen paksuutta ultraäänilaitteella. Voi kun saisi tehdyn tekemättömäksi, niin tämän kokemuksen kyllä jättäisin väliin.

    • Kotiin kone?

      Kertokaahan tarkempia kokemuksia noista kotikoneista. Onko tullut tulosta? Mistä ostitte? Paljonko maksoi? Mitä laitetta suosittelette?

    • Leenalieppo

      Ei taida lähes 60v naamaan auttaa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe