C-kortin matkailuautot

sattuipa silmään

Näyttäs siltä että c-kortin matkailuautot eivät mene kaupaksi millään, eräässäkin liikkeessä on seisonut hieno mersuhymeri vähillä ajokilometreillä jo 3 vuotta !!! C-kortin autot taitavat jäädä ihmisille käteen jos sellaisen erehtyy ostamaan.

35

3715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topias 4

      Minullakin on c-kortilla ajettava auto myynnissä
      On totta että myyntiajat ovat pidemmät kuin muilla autoilla
      Ovat sen verran kalliimpia ,ettei jokainen pysty sellaista ostamaan .Haaveilevat vain useimmat

    • karavaanari jopa jäsen

      Me ollaan aina saatu hyvin vaihtoon C-auto joka kerta. Nytkin on alla C-auto ja en usko että on vaikeata vaihtaa sen uuteen?

      • ettei ..

        joka priskunnilla ole molemmilla tai kummallakaan C-korttia ?

        Saattaa myös painaa tuo muinaisjäänne 80km/h vaakakupissa , puhumattakaan polttoainekuluista .
        Toisaalta painavaa matkailuautoa ei joka paikkaan voi yöksi nurmikolla voi pysäköidä , ettei tarvitse traktorilla vetää liikkeelle seuraavana aamuna .


      • c-auto

        Kyllä auton vaihdettua saa,mutta suoralla rahalla tuntuu olevan vaikea myydä.
        Tai hinnalla saa myytyä mitä vain ,kun antaa halvalla


      • tuomas 5
        ettei .. kirjoitti:

        joka priskunnilla ole molemmilla tai kummallakaan C-korttia ?

        Saattaa myös painaa tuo muinaisjäänne 80km/h vaakakupissa , puhumattakaan polttoainekuluista .
        Toisaalta painavaa matkailuautoa ei joka paikkaan voi yöksi nurmikolla voi pysäköidä , ettei tarvitse traktorilla vetää liikkeelle seuraavana aamuna .

        Ei varmaan ole sinun antamat syyt siihen ettei myytyä saa
        Ei kulutus ole paljoa suurempi .
        Ei nurmikko mikään este ole kun autossa on telipyörät
        Kyllä syy on se ,että ,kun ei ole rahaa ukoilla.
        Ostavat mieluummin uuden ja pienemmän ,kun saavat siihen 10v maksuajan


      • karavaanari jopa jäsen
        c-auto kirjoitti:

        Kyllä auton vaihdettua saa,mutta suoralla rahalla tuntuu olevan vaikea myydä.
        Tai hinnalla saa myytyä mitä vain ,kun antaa halvalla

        Jos on kysymyksessä suora myynti niin mikä ei ole helppoa myydä hyvään hintaan. Mutta miksi myydä suoraan kun vaihdossa saa hyvän hinnan?


      • ratkaista
        karavaanari jopa jäsen kirjoitti:

        Jos on kysymyksessä suora myynti niin mikä ei ole helppoa myydä hyvään hintaan. Mutta miksi myydä suoraan kun vaihdossa saa hyvän hinnan?

        Terve JUNTTI
        jos kerran vaihdossa saat PAREMMAN hinnan autosta niin
        eiköhän se ole huomioitu MYYTÄVÄN tuotteen hinnassa.

        ÄLY HOI !!!!

        eli myy OIKEAAN hintaan ja osta KÄTEISHINTAAN

        Minä en oikei aina ymmärrä tällaista "Turkkilaista" kaupankäyntiä.
        Autot pitää YLIHINNOITELLA, jotta vaihtoauto voitaisiin YLIARVOSTAA.

        Hinta ratkaisee, ei se mitä Wanhasta saa


      • tuomas5
        karavaanari jopa jäsen kirjoitti:

        Jos on kysymyksessä suora myynti niin mikä ei ole helppoa myydä hyvään hintaan. Mutta miksi myydä suoraan kun vaihdossa saa hyvän hinnan?

        On auto myynnissä ,kun meinaan lopettaa koko touhun
        Niin silloin en enään vaihda uutta autoa
        Muta katsotaan nyt käykö auto kaupaksi


      • karavaanari jopa jäsen
        ratkaista kirjoitti:

        Terve JUNTTI
        jos kerran vaihdossa saat PAREMMAN hinnan autosta niin
        eiköhän se ole huomioitu MYYTÄVÄN tuotteen hinnassa.

        ÄLY HOI !!!!

        eli myy OIKEAAN hintaan ja osta KÄTEISHINTAAN

        Minä en oikei aina ymmärrä tällaista "Turkkilaista" kaupankäyntiä.
        Autot pitää YLIHINNOITELLA, jotta vaihtoauto voitaisiin YLIARVOSTAA.

        Hinta ratkaisee, ei se mitä Wanhasta saa

        No kiitos vitusti!


      • älyätkö
        ratkaista kirjoitti:

        Terve JUNTTI
        jos kerran vaihdossa saat PAREMMAN hinnan autosta niin
        eiköhän se ole huomioitu MYYTÄVÄN tuotteen hinnassa.

        ÄLY HOI !!!!

        eli myy OIKEAAN hintaan ja osta KÄTEISHINTAAN

        Minä en oikei aina ymmärrä tällaista "Turkkilaista" kaupankäyntiä.
        Autot pitää YLIHINNOITELLA, jotta vaihtoauto voitaisiin YLIARVOSTAA.

        Hinta ratkaisee, ei se mitä Wanhasta saa

        Ihan saatanan pikkupoikien leikkiä noi välilihat. Pysykää kotonanne ja nauttikaa omakotitalostanne ja sen pihasta. Miksi ootte niin vitun rauhattomia. Tajuatko juntti?


      • taru 4
        tuomas 5 kirjoitti:

        Ei varmaan ole sinun antamat syyt siihen ettei myytyä saa
        Ei kulutus ole paljoa suurempi .
        Ei nurmikko mikään este ole kun autossa on telipyörät
        Kyllä syy on se ,että ,kun ei ole rahaa ukoilla.
        Ostavat mieluummin uuden ja pienemmän ,kun saavat siihen 10v maksuajan

        Olen kanssasi samaa mieltä. Kaikki on kallista kun on kyse vaunun hankinnasta.Thai-hierontaan kyllä rahat riittää. tosin vaununvaihto ei edellytä suuhunottoa.


    • Sitä mieltä

      Mielestäni olisi ollut paljon tärkeämpi päätös nostaa C-kortilla ajettavan auton painorajaa 4200 kiloon, kuin nostaa nopeutta.
      Silloin olisi ollut suurella osalla m-auton ja vaunun omistajista mahdollisuus vaihtaa tai ostaa itselle paremmin sopiva kalusto. Näin myös kalustot uusiutuisivat paremmin

      • väkisin

        C-kortin vehkeet ei mene kaupaksi, rajamaastossa olevat alusta kelpaavat paremmin koska ne voidaan rekisteröidä molemmille korteille, liian raskas alusta jää pysyvästi c-kortille.


      • liikkuva perhe

        Mieli on tehnyt järeämpää alustaa mutta olen kuullut että sillä liikkuvaa rokotetaan joka paikassa, vakuutukset kalliimpia ja ulkomailla liikkuminen on kalliimpaa korkeiden tiemaksujen takia, pitääkö tällainen tieto paikkansa ??


      • joe6
        liikkuva perhe kirjoitti:

        Mieli on tehnyt järeämpää alustaa mutta olen kuullut että sillä liikkuvaa rokotetaan joka paikassa, vakuutukset kalliimpia ja ulkomailla liikkuminen on kalliimpaa korkeiden tiemaksujen takia, pitääkö tällainen tieto paikkansa ??

        E i minä minä mitään eroja ole huomannut hinnoissa
        On vaan isomma mukavampi matkustella kun on enemmän tilaa

        Mutta auton myyminen on vaikeampaa ,kun maksaa enemmän kuin normiautot
        Minullakin on tälläinen auto myynnissä ,On vaikeaa löytää ostajaa ,kun uusin saavat 10 v maksuajat .Ostavat mieluummin pienen auton ,kun rahoitus on pitkä


      • myynnissä ?
        joe6 kirjoitti:

        E i minä minä mitään eroja ole huomannut hinnoissa
        On vaan isomma mukavampi matkustella kun on enemmän tilaa

        Mutta auton myyminen on vaikeampaa ,kun maksaa enemmän kuin normiautot
        Minullakin on tälläinen auto myynnissä ,On vaikeaa löytää ostajaa ,kun uusin saavat 10 v maksuajat .Ostavat mieluummin pienen auton ,kun rahoitus on pitkä

        Olis kiva vilkaista minkälainen auto sinulla on myytävänä. Itse etsin c-kortillista matkailuautoa.


      • joe 2
        myynnissä ? kirjoitti:

        Olis kiva vilkaista minkälainen auto sinulla on myytävänä. Itse etsin c-kortillista matkailuautoa.

        Laita emailisi niin laitan kuvia ja tietoja autostamme


      • jokke6
        myynnissä ? kirjoitti:

        Olis kiva vilkaista minkälainen auto sinulla on myytävänä. Itse etsin c-kortillista matkailuautoa.

        Kun et laittanut yhteystietojasi ,niin katso AUTORAVE sivuja niin sieltä löyttyy tietoja autosta myös


      • katsoin minäkin
        jokke6 kirjoitti:

        Kun et laittanut yhteystietojasi ,niin katso AUTORAVE sivuja niin sieltä löyttyy tietoja autosta myös

        Onhan auto iso ja tilava, hinta vaan on aika kova vielä, kys sentään satatonnia ajettu ja kohta 7v auto.


      • pieninumeroinen
        katsoin minäkin kirjoitti:

        Onhan auto iso ja tilava, hinta vaan on aika kova vielä, kys sentään satatonnia ajettu ja kohta 7v auto.

        30% hinnasta pois,niin voisin edes ajatella.Onko todella kaikki huollot suoritettu?


      • jokke 7
        pieninumeroinen kirjoitti:

        30% hinnasta pois,niin voisin edes ajatella.Onko todella kaikki huollot suoritettu?

        Hinnan on antanut paikallinen myyjä
        Uusi vastaava n 130.000 eur
        Kaikki huollot on tehty
        Saksassa vastaava on 57.000 eur
        Tämä on Suomiauto
        Yhdellä omistajalla
        Ei näitä ole montaa myynnissä edes Euroopassa ,kun kaikki osaa ja tietää hakea Euroopasta ,kun ammattimiehiä ovat

        Toinen vaihtoehto että ostaa pienemmän kopin


      • joe5
        pieninumeroinen kirjoitti:

        30% hinnasta pois,niin voisin edes ajatella.Onko todella kaikki huollot suoritettu?

        Kyllä sun täytyy vielä säästää vähän aikaa
        Onko mitään antaa vaihdossa
        esim hyvä ha auto


      • suomiautolla
        jokke 7 kirjoitti:

        Hinnan on antanut paikallinen myyjä
        Uusi vastaava n 130.000 eur
        Kaikki huollot on tehty
        Saksassa vastaava on 57.000 eur
        Tämä on Suomiauto
        Yhdellä omistajalla
        Ei näitä ole montaa myynnissä edes Euroopassa ,kun kaikki osaa ja tietää hakea Euroopasta ,kun ammattimiehiä ovat

        Toinen vaihtoehto että ostaa pienemmän kopin

        versus saksasta tuotuun?
        Paitsi ettei saksasta tuodulla ole ajettu suolaisilla teillä.


      • ihmettelevä 8
        suomiautolla kirjoitti:

        versus saksasta tuotuun?
        Paitsi ettei saksasta tuodulla ole ajettu suolaisilla teillä.

        Suomessa on halvempia ,kun lukee näiden kekkuleiden viisastelua

        Jälleenmyyntiarvo on ainakin huonompi Saksassa tuodulta,Eikä kilometreistä todella tiedä mitään ,mitä on ajettu.Varustelut on huononpia yleensä


      • Anonyymi
        myynnissä ? kirjoitti:

        Olis kiva vilkaista minkälainen auto sinulla on myytävänä. Itse etsin c-kortillista matkailuautoa.

        Onko c kortillinen matkailuauto mahdollista rekisteröidä kevyt kuorma-auto ksi? Ducato 3490kg? Tuo. Puuttuvan painon saa akuilla korjattua. Mutta miten tavarankuljetus laki? Saisi tuon korkean veron samaan kun kevyt kuorma-auto Issa.


    • c-kortilla

      Kyllä se on kiva laittaa takatalliin skootteri ja ulkokalusteet, polkupyörät yms. eikä tarvitse huolehtia ylipainoista, lastaaminen ei myöskään hetkauta autoa mitenkään, tuntuu että kulku vaan paranee kun on painoa päällä, näin varsinkin takavetoisilla . Ja sitä ei tarvitse kaikille lainata, säilyy sukulais ja kaverisuhteet paremmin. Onhan se tietty kallis mutta on siinä katu-uskottavuuttakin kun on iso auto....

      • myös c kortinauto

        Nyt tuli asiaa.
        Ja onhan siellä kivempi olla,saa sohvalla maata ja katsella televisiota 'Tilaa on huomattavasti enemmän kuin jossakin tötteröautoissa.
        Mutta´kun lueskelee noiden kekkuleiden juttuja ,niin saa oikein hävetä kun omistaa ison auton auton
        Mistä lienee toi suuri kateus johtuu ? Onko raha ?


      • c-kortilla
        myös c kortinauto kirjoitti:

        Nyt tuli asiaa.
        Ja onhan siellä kivempi olla,saa sohvalla maata ja katsella televisiota 'Tilaa on huomattavasti enemmän kuin jossakin tötteröautoissa.
        Mutta´kun lueskelee noiden kekkuleiden juttuja ,niin saa oikein hävetä kun omistaa ison auton auton
        Mistä lienee toi suuri kateus johtuu ? Onko raha ?

        Olen ajanut molemmilla vehkeillä muutaman satatonnia ja kyllä ero on selvä, kevyemmän luokan auto soi kuin kurkkupurkki maantiellä , kun auton rakennustapa on pitänyt valita rajallista painoa silmälläpitäen niin sen kyllä huomaa, tuntuu kuin kevyt koppura eläisi jalkojen alla , lattiat notkuvat ja kalusteet irtoilevat. Raskaan auton ylläpito on vähän kalliimpaa mutta kyllä siinä saakin sitten kuluille vastinetta, huolettoman lastaamisen lisäksi hiljaisen ja vankasti rakennetun auton jolla ajaa vuosikymmeniä ja joka ei puolen miljoonan kilometrinkään jälkeen nitise eikä rutise. Sais vaan tuon akan ajamaan c-kortin niin ei tarviis yksin suhailla koko ajan.


      • c-kortilla 5
        c-kortilla kirjoitti:

        Olen ajanut molemmilla vehkeillä muutaman satatonnia ja kyllä ero on selvä, kevyemmän luokan auto soi kuin kurkkupurkki maantiellä , kun auton rakennustapa on pitänyt valita rajallista painoa silmälläpitäen niin sen kyllä huomaa, tuntuu kuin kevyt koppura eläisi jalkojen alla , lattiat notkuvat ja kalusteet irtoilevat. Raskaan auton ylläpito on vähän kalliimpaa mutta kyllä siinä saakin sitten kuluille vastinetta, huolettoman lastaamisen lisäksi hiljaisen ja vankasti rakennetun auton jolla ajaa vuosikymmeniä ja joka ei puolen miljoonan kilometrinkään jälkeen nitise eikä rutise. Sais vaan tuon akan ajamaan c-kortin niin ei tarviis yksin suhailla koko ajan.

        Onhan se nyt selvä että niissä on eroja.
        Minulla on talvella kärryperässä ,kärryssä moottorikelkka vielä painona
        Auto ei nitise eikä natise ,hyvin menee automaattivaihteella.
        Jos maksaa vähän enemmän kuin pienet tötteröautot ,niin saa kyllä enemmän mukavuuttaa.
        Tosin olen aikeissa lopettaa koko touhun,kun on jo riittävästi kuljettu
        Olen ajatellut että voisin auton myydä pois.


      • eu tuliaisia
        c-kortilla 5 kirjoitti:

        Onhan se nyt selvä että niissä on eroja.
        Minulla on talvella kärryperässä ,kärryssä moottorikelkka vielä painona
        Auto ei nitise eikä natise ,hyvin menee automaattivaihteella.
        Jos maksaa vähän enemmän kuin pienet tötteröautot ,niin saa kyllä enemmän mukavuuttaa.
        Tosin olen aikeissa lopettaa koko touhun,kun on jo riittävästi kuljettu
        Olen ajatellut että voisin auton myydä pois.

        10.9 c-kortti uudistetaan elikkä menee helvetin hankalaksi koko korttihomma, raskaat matkailuautot käyvät kortin uudistusten myötä entistä harvinaisemmiksi, vanha polvi luopuu ja uusia ei tule koska siviili-c:n ajoja tuskin autokoulut järjestävät, ammattikuskeilla kortti säilyy säännöllisillä koulutuksilla mutta harvalla kuormurikuskilla on varaa isoon matkailuautoon, luulen ma.


      • ++++++++++
        eu tuliaisia kirjoitti:

        10.9 c-kortti uudistetaan elikkä menee helvetin hankalaksi koko korttihomma, raskaat matkailuautot käyvät kortin uudistusten myötä entistä harvinaisemmiksi, vanha polvi luopuu ja uusia ei tule koska siviili-c:n ajoja tuskin autokoulut järjestävät, ammattikuskeilla kortti säilyy säännöllisillä koulutuksilla mutta harvalla kuormurikuskilla on varaa isoon matkailuautoon, luulen ma.

        On totta.
        Rekkakuski ei pysty ostamaan c kortillista autoa koskaan.Ei edes vanhaa autoa


      • ei logistiikka-alalla
        eu tuliaisia kirjoitti:

        10.9 c-kortti uudistetaan elikkä menee helvetin hankalaksi koko korttihomma, raskaat matkailuautot käyvät kortin uudistusten myötä entistä harvinaisemmiksi, vanha polvi luopuu ja uusia ei tule koska siviili-c:n ajoja tuskin autokoulut järjestävät, ammattikuskeilla kortti säilyy säännöllisillä koulutuksilla mutta harvalla kuormurikuskilla on varaa isoon matkailuautoon, luulen ma.

        Ala on matalasti palkattu ja siinä otetaan miehestä kaikki irti viimeistä hikipisaraa myöten, raskas duuni ja pieni palkka, katsokaa vanhoja kuskeja miltä näyttävät. Kyllä c-kortin autot jäävät harvoille ja valituille nautintavälineiksi, tavallinen kansa ajaa kumisevilla tötteröillä !!


      • ammaatikseen ajeleva
        ++++++++++ kirjoitti:

        On totta.
        Rekkakuski ei pysty ostamaan c kortillista autoa koskaan.Ei edes vanhaa autoa

        vaan kylläpäs ostaa...duunia kun painaa hiukan enemmän kiitos niin ihan mukavasti pärjäilee ja tulipahan viime keväänä tuo kunnon kokoinen matkailuauto
        hankittua,rahoituksella kun saa perseaukinenkin ja onhan se mukavampaa ajellaa kunnon alustalla varustetulla autolla ,iveco eurocargo/Carthago.Enää en normiautoihin palaa!!!!Ja keski euroopassa nuo isot concordet ja carthagot todella yleisiä se on hyvä asia se!!!!kaikesta huolimatta lapa pystyy olitpa millä vehkeellä tahansa kaikki omalla tyylillänsä!!!!


      • ++++++++
        ammaatikseen ajeleva kirjoitti:

        vaan kylläpäs ostaa...duunia kun painaa hiukan enemmän kiitos niin ihan mukavasti pärjäilee ja tulipahan viime keväänä tuo kunnon kokoinen matkailuauto
        hankittua,rahoituksella kun saa perseaukinenkin ja onhan se mukavampaa ajellaa kunnon alustalla varustetulla autolla ,iveco eurocargo/Carthago.Enää en normiautoihin palaa!!!!Ja keski euroopassa nuo isot concordet ja carthagot todella yleisiä se on hyvä asia se!!!!kaikesta huolimatta lapa pystyy olitpa millä vehkeellä tahansa kaikki omalla tyylillänsä!!!!

        Voi perhana kun ehdit ostaa jo.
        Minulla on myynnissä C-kortilla ajettava auto .
        Olisi noin puolet uuden hinnasta,ja saisin kyllä rahoituksenkin järjestymään
        Jos tiedät kaverin joka tervitsee autoa ,niin otatko yhteyttä


      • Anonyymi
        ++++++++ kirjoitti:

        Voi perhana kun ehdit ostaa jo.
        Minulla on myynnissä C-kortilla ajettava auto .
        Olisi noin puolet uuden hinnasta,ja saisin kyllä rahoituksenkin järjestymään
        Jos tiedät kaverin joka tervitsee autoa ,niin otatko yhteyttä

        Santander rahoittaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe