Mies ja nainen kavereita

Magsi

Osaako mies olla VAIN kaveri naiselle?

Miksi se sitte pitää ihme silmäpeliä?

72

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

eikä ne kaikki ole heteroja

• ///

sillä logiikalla että vain homot vois olla naisten vain kaverereita niin biseksuaalit ei vois kenenkää kanssa olla vain kaveri...

• ..ja vielä harvempi haluaa...

En ainakaan itse edes halua olla "vain" kaveri naiselle...mitä ihmeen järkeä siinä olis?!

• KANSSA??? TOLLA LOGIIKALLA KELLÄÄN EI OLIS KAVEREITA :)

• bzkg

järkeä olisi siinä, että olisit "vain" kaveri miehelle?

• monte24 kirjoitti:

KANSSA??? TOLLA LOGIIKALLA KELLÄÄN EI OLIS KAVEREITA :)

..helkkarin paljon mukavampaa seuraa kuin naiset. Eikä itselläni ole mitään intressejä olla naisen kanssa vain kaveri, koska en hyödy tai saa siitä mitään. Miesten kanssa voin treenata ja harrastaa jne...naisten kanssa en...

Eli otan kavereikseni ainoastaan miehiä. Naiset on sitten ne joista ne kumppanit valitsen! ;)

• bzkg kirjoitti:

järkeä olisi siinä, että olisit "vain" kaveri miehelle?

..jo montelle...en jaksa toistaa...lue siitä ole hyvä...

• Ihan kuin
        TheOne kirjoitti:

..helkkarin paljon mukavampaa seuraa kuin naiset. Eikä itselläni ole mitään intressejä olla naisen kanssa vain kaveri, koska en hyödy tai saa siitä mitään. Miesten kanssa voin treenata ja harrastaa jne...naisten kanssa en...

Eli otan kavereikseni ainoastaan miehiä. Naiset on sitten ne joista ne kumppanit valitsen! ;)

ihminen olisi kommenttisi mukaan jokin tuote, jota käytetään hyödyksi johonkin tai jossakin. Eikö kaveria ja ystävää ole olemassa ilman hyötyä?

• monte..

en ehtinyt lukea viimeistä kommenttia :)

• puskis
        TheOne kirjoitti:

..jo montelle...en jaksa toistaa...lue siitä ole hyvä...

näin: minulla on miespuolisia kavereita laidasta laitaan. Toisessa ääripäässä miehekäs homomies ja toisessa perinteinen Asentaja-Arska.

Ei ole kyllä ollut minkäänlaista muuta viritystä kuin kaveruus, voisi sanoa jopa ystävyys. Että mitä järkeä? Pitääkö kaikessa olla järkeä?Pitääkö ystävyydessä olla järkeä, hyötyä? Oisko se sitten miesnäkökulma asioihin..

Kyllä mulle merkitsee toisinaan paljonkin tunnetasolla nämä ystävät.
        Ja ilman mitään seksuaalista painotusta.

• Ihan kuin kirjoitti:

ihminen olisi kommenttisi mukaan jokin tuote, jota käytetään hyödyksi johonkin tai jossakin. Eikö kaveria ja ystävää ole olemassa ilman hyötyä?

Mulla ei ole mitään yhteisiä intressejä ihan vaan hengailla naisen kanssa. Naiset ovat melkosesti tylsempää seuraa kuin miehet(ainakin mun mielestä) ja en voi heidän kanssaan tehdä niitä asioita, joita teen kavereideni kanssa, eli reenaamaan...itseasiassa harva mieskään pystyy reenaamaan kanssani...joten valitsen kaverini hyvin tarkasti...kuten varmasti useimmat ihmiset...

• puskis kirjoitti:

näin: minulla on miespuolisia kavereita laidasta laitaan. Toisessa ääripäässä miehekäs homomies ja toisessa perinteinen Asentaja-Arska.

Ei ole kyllä ollut minkäänlaista muuta viritystä kuin kaveruus, voisi sanoa jopa ystävyys. Että mitä järkeä? Pitääkö kaikessa olla järkeä?Pitääkö ystävyydessä olla järkeä, hyötyä? Oisko se sitten miesnäkökulma asioihin..

Kyllä mulle merkitsee toisinaan paljonkin tunnetasolla nämä ystävät.
        Ja ilman mitään seksuaalista painotusta.

itseäni moinen ei kiinnosta...

Haluan pitää hauskaa ja reenata kavereideni kanssa...tämä ei onnistu naisten kanssa...ja hyvin harvojen miestenkään.. ;)

• esineitä
        TheOne kirjoitti:

Mulla ei ole mitään yhteisiä intressejä ihan vaan hengailla naisen kanssa. Naiset ovat melkosesti tylsempää seuraa kuin miehet(ainakin mun mielestä) ja en voi heidän kanssaan tehdä niitä asioita, joita teen kavereideni kanssa, eli reenaamaan...itseasiassa harva mieskään pystyy reenaamaan kanssani...joten valitsen kaverini hyvin tarkasti...kuten varmasti useimmat ihmiset...

joita käytät. Ei siinä mitään.

• fyikaappi
        TheOne kirjoitti:

´!

• esineitä kirjoitti:

joita käytät. Ei siinä mitään.

...mut enpä ole yllättynyt...

Miksi tuhlata aikaansa johonkuhun kun tietää, että ko suhde ei tule tarjoamaan kummallekkaan osapuolelle yhtään mitään....varsinkin kun vaihtoehtoja on...

• fyikaappi kirjoitti:

´!

..koska en edelleenkään ole "bodari" ja vielä vähemmän "uhoan"....sanon vain asiat siten kuin ne ovat...

• on hänet
        TheOne kirjoitti:

Miksi tuhlata aikaansa johonkuhun kun tietää, että ko suhde ei tule tarjoamaan kummallekkaan osapuolelle yhtään mitään....varsinkin kun vaihtoehtoja on...

siistiä laukaista kiertoon ja käydä hakemassa tilalle uusi.

• viimeinen
        TheOne kirjoitti:

TheLast

• on hänet kirjoitti:

siistiä laukaista kiertoon ja käydä hakemassa tilalle uusi.

..edelleen kavereista...?!

Tuntuu siltä, että olet vetämässä tähän joitain omia katkeruuksiasi mukaan...

• puskis
        TheOne kirjoitti:

itseäni moinen ei kiinnosta...

Haluan pitää hauskaa ja reenata kavereideni kanssa...tämä ei onnistu naisten kanssa...ja hyvin harvojen miestenkään.. ;)

on kyllä hauskaa ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta.
        Tietenkin huumori voi olla erilaista eri tyyppien kanssa.
        Mutta kyllä hyvät naurut kuuluu ystävyyteen JA parisuhteeseen yhtälailla.

En usko, että sulla ei olis hauskaa naisesi kanssa.
        Se olis melko merkillinen parisuhde..

• Esineet
        TheOne kirjoitti:

eivät tuota tuskaa, niistä päästään eroon helposti. Ihmisiin voi kiintyä joskus jopa enemmän? Myös kaverihin ja kavereiden kavereihin... Ethän haluaisi itse olla toiselle vain kuori, jonka kanssa on kiva hengailla ja reenata?

• were TheEnd
        TheOne kirjoitti:

..koska en edelleenkään ole "bodari" ja vielä vähemmän "uhoan"....sanon vain asiat siten kuin ne ovat...

pösilö

• puskis kirjoitti:

on kyllä hauskaa ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta.
        Tietenkin huumori voi olla erilaista eri tyyppien kanssa.
        Mutta kyllä hyvät naurut kuuluu ystävyyteen JA parisuhteeseen yhtälailla.

En usko, että sulla ei olis hauskaa naisesi kanssa.
        Se olis melko merkillinen parisuhde..

..toki naiseni kanssa. =)
        Mutta parisuhde on aivan eri juttu kuin kaverisuhde... ;) ...ei pysty edes vertamaan niitä samalla asteikolla.

Tulen toki naisten kanssa erittäin hyvinkin toimeen, mutta en jaksa ihan vaan hengailla naisten kanssa kaveripohjalta...ei toimi mulle...en saa siitä mitään, enkä jaksa tuhlata vähäistä vapaa-aikaani mihinkään mikä ei itseäni miellytä edes jollain tasolla...

• Esineet
        TheOne kirjoitti:

eivät tuota tuskaa, niistä päästään eroon helposti. Ihmisiin voi kiintyä joskus jopa enemmän? Myös kaverihin ja kavereiden kavereihin... Ethän haluaisi itse olla toiselle vain kuori, jonka kanssa on kiva hengailla ja reenata?

• Esineet kirjoitti:

..naiset eivät ole mulle kaveri-ainesta....

Enhän kaveeraa edes sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa mulla ei ole mitään yhteistä tai joiden kanssa en viihdy. Joten miksi tekisin niin naisten kanssa?!

• were TheEnd kirjoitti:

pösilö

..se vähäinenkin "järkevä" sanottava?! XD

• Teit ihan
        TheOne kirjoitti:

Enhän kaveeraa edes sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa mulla ei ole mitään yhteistä tai joiden kanssa en viihdy. Joten miksi tekisin niin naisten kanssa?!

oman tulkinnan, mutta joo... tärkeintähän on, että olet hyvä kaveri ja ystävä, kohtelet ihmisiä hyvin, esineellistämättä.

• ränsa skåpet
        TheOne kirjoitti:

jääräpää

• Teit ihan kirjoitti:

oman tulkinnan, mutta joo... tärkeintähän on, että olet hyvä kaveri ja ystävä, kohtelet ihmisiä hyvin, esineellistämättä.

Jos luit, ni ymmärrät et tietenkin puhuin naisista.

Sukupuoli nyt kuitenkin on melkosen ratkaisevaa...miesten huumori on enemmän mieleeni...ja ihan myös reenimielessä en ehkä luottaisi naista spottaamaan ku painoja on se 200 kg rinnan päällä tai esim ottelu/sparraaminen naista vastaan on lähinnä vitsi...
        Ja kuten sanoin, ni ei läheskään kaikki miehetkään kelpaa mulle kavereiksi...

• ränsa skåpet kirjoitti:

jääräpää

.aiheeseen?!

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, et mikä mikin tarkoittaa milläkin murteella...

• sleepy_moo
        TheOne kirjoitti:

Mitä sinä niistä miespuolisista kavereista sitten hyödyt?

Naisellako ei sinun mielestäsi voi olla mitään muuta tarjottavaa kuin seksi ja lasten tekeminen?

• kaapissasi
        TheOne kirjoitti:

..se vähäinenkin "järkevä" sanottava?! XD

vänkäämässä mitä SINÄ olet .....naisistahan ystävinä piti keskustella , eikä mitä naiset KAAPISTA ajattelevat.

• sleepy_moo kirjoitti:

Mitä sinä niistä miespuolisista kavereista sitten hyödyt?

Naisellako ei sinun mielestäsi voi olla mitään muuta tarjottavaa kuin seksi ja lasten tekeminen?

Miehistä kavereina hyödyn sen samanlaisen huumorin ja reenikaverin. Naisesta en...

En ole kiinnostunut naisista muuten kuin potentiaalisina kummppaneina. Ja nyt kun olen varattu, ni en ole senkään vertaa kiinnostunut heistä.

• kaapissasi kirjoitti:

vänkäämässä mitä SINÄ olet .....naisistahan ystävinä piti keskustella , eikä mitä naiset KAAPISTA ajattelevat.

..noin kovasti kismittää mun mielipide asiasta! ;) voit kato helposti skipata kaikki mun tekstit..ne erottaa helposti ku en kirjota puskista...

Tottakai puhun OMASTA puolestani enkä esim naapurin Timpan!

Ja itselleni nainen ei voi olla "vain" kaveri!

Ymmärsitkö vihdoin?!

• lopetuksen
        TheOne kirjoitti:

Jos luit, ni ymmärrät et tietenkin puhuin naisista.

Sukupuoli nyt kuitenkin on melkosen ratkaisevaa...miesten huumori on enemmän mieleeni...ja ihan myös reenimielessä en ehkä luottaisi naista spottaamaan ku painoja on se 200 kg rinnan päällä tai esim ottelu/sparraaminen naista vastaan on lähinnä vitsi...
        Ja kuten sanoin, ni ei läheskään kaikki miehetkään kelpaa mulle kavereiksi...

stop it

• lopetuksen kirjoitti:

stop it

Ihan yks vatun maku kuka kirjoittaa viimeisenä...outoa et sul edes tulee tollanen mieleen..kertonee enempi susta kuin musta. ;)

Jos tekstissä on jotain asiaa, ni vastaan siihen...tää on katos keskustelu-palsta. ;)

Vastaa nyt vaikka jotain tähän ni saat "viimeisen sanan", ni sit sua ei rupee harmittamaan.. X)

• sleepy_moo
        TheOne kirjoitti:

Miehistä kavereina hyödyn sen samanlaisen huumorin ja reenikaverin. Naisesta en...

En ole kiinnostunut naisista muuten kuin potentiaalisina kummppaneina. Ja nyt kun olen varattu, ni en ole senkään vertaa kiinnostunut heistä.

Etenkin sen kumppanisi kannalta.

• reenaamalla purkaa
        TheOne kirjoitti:

.aiheeseen?!

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, et mikä mikin tarkoittaa milläkin murteella...

salissasi

• sleepy_moo kirjoitti:

Etenkin sen kumppanisi kannalta.

..vaan päinvastoin! ;)

Häntä ei vois vähempää haitata etten hengaile muiden naisten kanssa! Yllättävää eikö?! X)

• lopetuksen
        TheOne kirjoitti:

Ihan yks vatun maku kuka kirjoittaa viimeisenä...outoa et sul edes tulee tollanen mieleen..kertonee enempi susta kuin musta. ;)

Jos tekstissä on jotain asiaa, ni vastaan siihen...tää on katos keskustelu-palsta. ;)

Vastaa nyt vaikka jotain tähän ni saat "viimeisen sanan", ni sit sua ei rupee harmittamaan.. X)

ja opetuksen

• pääasian
        TheOne kirjoitti:

..noin kovasti kismittää mun mielipide asiasta! ;) voit kato helposti skipata kaikki mun tekstit..ne erottaa helposti ku en kirjota puskista...

Tottakai puhun OMASTA puolestani enkä esim naapurin Timpan!

Ja itselleni nainen ei voi olla "vain" kaveri!

Ymmärsitkö vihdoin?!

ei keskustelussa tehdä paljon toistoja, kuten bodauksessa.

• pääasian kirjoitti:

ei keskustelussa tehdä paljon toistoja, kuten bodauksessa.

..aiheesta kuin aiheesta jos se sattuu mua kiinnostamaan..

Deal with it!

• miten voi
        TheOne kirjoitti:

..vaan päinvastoin! ;)

Häntä ei vois vähempää haitata etten hengaile muiden naisten kanssa! Yllättävää eikö?! X)

rakastaa?

• miten voi kirjoitti:

rakastaa?

..se kuuluisa "kemia" kuvaan! ;)

Mielestäni kummpaneiden ei tarvitse olla keskenään parhaita ystäviä rakastuakseen.
        Eri ihmisille se rakastumis-prosessi lienee hiukan erilainen...mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi toiselle...

• Kyllikille
        TheOne kirjoitti:

Mutta parisuhde on aivan eri juttu kuin kaverisuhde... ;) ...ei pysty edes vertamaan niitä samalla asteikolla.

Tulen toki naisten kanssa erittäin hyvinkin toimeen, mutta en jaksa ihan vaan hengailla naisten kanssa kaveripohjalta...ei toimi mulle...en saa siitä mitään, enkä jaksa tuhlata vähäistä vapaa-aikaani mihinkään mikä ei itseäni miellytä edes jollain tasolla...

vaihtelua ja peppupuolelta vieläpä. Oletko jo saanut? Älä kerro keneltä.

• Kyllikille kirjoitti:

vaihtelua ja peppupuolelta vieläpä. Oletko jo saanut? Älä kerro keneltä.

..loppu argumentit kesken... XD

Säälittävä olet....

• ekoekoekeoekoekoekoeko
        TheOne kirjoitti:

..aiheesta kuin aiheesta jos se sattuu mua kiinnostamaan..

Deal with it!

dot

• ketään mutta
        TheOne kirjoitti:

jos sulla se nainen tosiaan on niin sitä kyllä käy sääliks, niin äärikoleerikko ja putkiaivoinen narsisti olet kyllä...en panis

• ketään mutta kirjoitti:

jos sulla se nainen tosiaan on niin sitä kyllä käy sääliks, niin äärikoleerikko ja putkiaivoinen narsisti olet kyllä...en panis

..et edes sais multa! ;D

On melkoset luulot sulla itsestäs... XD

• ekoekoekeoekoekoekoeko kirjoitti:

dot

Olen ainoastaan sanonut sen ku sen on ollut relevantti keskustelulle...

• tautologiaasi
        TheOne kirjoitti:

..se kuuluisa "kemia" kuvaan! ;)

Mielestäni kummpaneiden ei tarvitse olla keskenään parhaita ystäviä rakastuakseen.
        Eri ihmisille se rakastumis-prosessi lienee hiukan erilainen...mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi toiselle...

donkey ass

• tautologiaasi kirjoitti:

donkey ass

...tunnet olosi niin uhatuksi vai johtuuko se sun riittämättömästä sanavarastosta, että joudut turvautumaan lapselliseen nimittelyyn...?!

• machocar siembre
        TheOne kirjoitti:

Olen ainoastaan sanonut sen ku sen on ollut relevantti keskustelulle...

el armario porfiando

• lerppumuna
        TheOne kirjoitti:

..et edes sais multa! ;D

On melkoset luulot sulla itsestäs... XD

Liika androgeenien käyttö johtaa siihen.

• lerppumuna kirjoitti:

Liika androgeenien käyttö johtaa siihen.

..eli kaikki miehet jotka ei sylkäisiskään sun suntaan, ni on tietty impotentteja, niinkö?! XD

Sääliö olet... =)

• perservation
        TheOne kirjoitti:

...tunnet olosi niin uhatuksi vai johtuuko se sun riittämättömästä sanavarastosta, että joudut turvautumaan lapselliseen nimittelyyn...?!

2. numeroita vaan ne loput on. Laske montako vuoroa sinulla on%lukuna

• Pin up girl
        TheOne kirjoitti:

..eli kaikki miehet jotka ei sylkäisiskään sun suntaan, ni on tietty impotentteja, niinkö?! XD

Sääliö olet... =)

Olen ehkä sinunkin kaapisassi galleriastani kopioituna

• Pin up girl kirjoitti:

.. XD

• TheNone
        Pin up girl kirjoitti:

OLEN SANKARI

• ob server
        TheNone kirjoitti:

OLEN SANKARI

178kommenttia ja vai alle 60 oli aloitukseen liittyviä
        SANKARI HIJACKASI AIHEEN LOISTAVASTI
        HÄHÄ
        XD
        MOROOOOOOOOOOOOOOOOOOO

• sleepy_moo

Ehkä se sinun kaveri haluaisikin oikeasti olla enemmän. Osa miehistä ei osaa ja he ovat niitä, joille nainen on vain pillu, joten niistä kannattaa pysyä kaukana.

• vähä tähän tyyliin, jotku osaa (thank god) ja jotku ei. ei kukaan mies silti ikinä voi väittää etteikö olis tietty asia vilahellu mielessä siihen kaverinaiseen liittyen mutta jos haluaa siitä "jotain isompaaki" ku sitä niin sitte se on sitä joskus ehkä kenties hullunkuristaki kaveruutta, kyllä mun mielestä olis hyvä omata ees vähintään pari vastakkaista sukupuolta olevaa kaveria ja vielä jos samanhenkisiä. niin ja tosiaan, voihan sitä kevyttä tai ehkä vähä rohkeampaaki leikkimielistä flirttiä heittää sen kanssa mutta jos se vaan jää siihen ja kummatki tietää missä mennään jne.

• puskis
        LaRito kirjoitti:

vähä tähän tyyliin, jotku osaa (thank god) ja jotku ei. ei kukaan mies silti ikinä voi väittää etteikö olis tietty asia vilahellu mielessä siihen kaverinaiseen liittyen mutta jos haluaa siitä "jotain isompaaki" ku sitä niin sitte se on sitä joskus ehkä kenties hullunkuristaki kaveruutta, kyllä mun mielestä olis hyvä omata ees vähintään pari vastakkaista sukupuolta olevaa kaveria ja vielä jos samanhenkisiä. niin ja tosiaan, voihan sitä kevyttä tai ehkä vähä rohkeampaaki leikkimielistä flirttiä heittää sen kanssa mutta jos se vaan jää siihen ja kummatki tietää missä mennään jne.

että homomiesten kanssa on just siksi niin kiva olla kaveri: ei taatusti vilahtele mielessä mikään sen kummempi, ja ollaan samanhenkisiä kun molemmat tykkää miehistä ;D

• puskis kirjoitti:

että homomiesten kanssa on just siksi niin kiva olla kaveri: ei taatusti vilahtele mielessä mikään sen kummempi, ja ollaan samanhenkisiä kun molemmat tykkää miehistä ;D

totta mutta eikö nyt ajateltu lähinnä näitä heteroihmisiä. x) olis se kyllä makia jos kaverina olis homomies, sais juoruilla ja kaikkea mutta niin kauan kunhan ei iske silmiään samaan mieheen mun kanssa. ;)

• Moni kuitenkin osaa. Mutta aina on varauduttava siihen, että tulee kausia, jolloin koetetaan "kepillä jäätä" heikkona hetkenä.

Ei kukaan pidä kaverin kanssa silmäpeliä:D

• anzzy

Turusta vieläpä :oQ,,.........ettei vaan olisikin jo tuttu;-)
        UUNOKIN Turusta
        Mistä nuo 2 muuta kysymykseen vastaaja on?
        Oliskohan niistä mulle vainystävä naista?
        Pitää tsekata.......ilmainen tai edes halvempi tiskari-siistijä-sukka&kalsaripyykkäri
        saisi paikan --ulkonäöllä tai iällä ei mitään vaatimusta ja kiva juttukaverikin vois
        kylään tulla

• anzzy kirjoitti:

Turusta vieläpä :oQ,,.........ettei vaan olisikin jo tuttu;-)
        UUNOKIN Turusta
        Mistä nuo 2 muuta kysymykseen vastaaja on?
        Oliskohan niistä mulle vainystävä naista?
        Pitää tsekata.......ilmainen tai edes halvempi tiskari-siistijä-sukka&kalsaripyykkäri
        saisi paikan --ulkonäöllä tai iällä ei mitään vaatimusta ja kiva juttukaverikin vois
        kylään tulla

ja tsekata mistä se on----nyt MMies tulee mustisexi

• TULEE SOPIVAAN VÄLIIN
      MOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

• niin se on varmaa että

homo miehet on hyviä kavereita naiselle..
      olen sitäkin seurannut tässä sivussa elämäni varrella..
      yskinyt ja kirjoittanut siis tänään..
      anteeksi jos keskeytin jotain..
      mutta minusta tuntuu että nämä oikeat miehet juoksee karkuun kun yrittää olla kaveri..
      se on niin paljon että he eivät salli sitä naiselle..
      nainen täytyy laittaa johonkin kaappiin ja ottaa tarvittaessa ja siihenkös minä poloinen en suostu..
      no sitten nainen on yleiskone..
      rakastaja äiti..
      rakastaja on hyvä mutta kaikkea ja kaapissa kamalaa..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      494
      2452
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2439
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1541
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1502
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      38
      1293
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1258
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      274
      1145
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1113
    Aihe