siis elikkä.. 0-20v punkkari tyttöjä ja poikia meseen keskustelee : ))
ossa ois [email protected]
0-20v punkkareit?
7
581
Vastaukset 7
- ...likka...
minkäs ikäne ite oot?
- punkkarityttö
15 :'D
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
puolvuotta nuorempi :D
- punkkarityttö
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
ok,no olit sä sitte vähä vanhempi :D
Tuskin kysyit multa,mut kuunteen mm. kaaosta,lamaa,anti-flagia,the exploitedia,ramonesia.. yms.. Mulle ainaki punk on koko elämä,eli kait muutaki ku pelkkää asennetta.. :)
- +
millasta "punkkia" kuuntelet ?mikä on nykyään punk? onko se muutakin kuin asennetta?
- punkkarityttö
Kuuntelen etupääs kaikkee kotimaist punkkiiii.. esim..Raivopäit,häiriköit ja Ne Luumäkiä. mikä on nykyään punk... o_ö hmmm... ja tottakai punk o enemmä ku asennnetta : D vittu ku oon hyvä vastailee : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893154
- 681068
- 721000
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta23968Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,298902Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140818- 59784
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72691- 52682
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil260644