siis elikkä.. 0-20v punkkari tyttöjä ja poikia meseen keskustelee : ))
ossa ois [email protected]
0-20v punkkareit?
7
581
Vastaukset
- ...likka...
minkäs ikäne ite oot?
- punkkarityttö
15 :'D
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
15 :'D
puolvuotta nuorempi :D
- punkkarityttö
punkkarityttö kirjoitti:
15 :'D
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
ok,no olit sä sitte vähä vanhempi :D
Tuskin kysyit multa,mut kuunteen mm. kaaosta,lamaa,anti-flagia,the exploitedia,ramonesia.. yms.. Mulle ainaki punk on koko elämä,eli kait muutaki ku pelkkää asennetta.. :)
- +
millasta "punkkia" kuuntelet ?mikä on nykyään punk? onko se muutakin kuin asennetta?
- punkkarityttö
Kuuntelen etupääs kaikkee kotimaist punkkiiii.. esim..Raivopäit,häiriköit ja Ne Luumäkiä. mikä on nykyään punk... o_ö hmmm... ja tottakai punk o enemmä ku asennnetta : D vittu ku oon hyvä vastailee : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488