siis elikkä.. 0-20v punkkari tyttöjä ja poikia meseen keskustelee : ))
ossa ois [email protected]
0-20v punkkareit?
7
580
Vastaukset
- ...likka...
minkäs ikäne ite oot?
- punkkarityttö
15 :'D
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
15 :'D
puolvuotta nuorempi :D
- punkkarityttö
punkkarityttö kirjoitti:
15 :'D
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
ok,no olit sä sitte vähä vanhempi :D
Tuskin kysyit multa,mut kuunteen mm. kaaosta,lamaa,anti-flagia,the exploitedia,ramonesia.. yms.. Mulle ainaki punk on koko elämä,eli kait muutaki ku pelkkää asennetta.. :)
- +
millasta "punkkia" kuuntelet ?mikä on nykyään punk? onko se muutakin kuin asennetta?
- punkkarityttö
Kuuntelen etupääs kaikkee kotimaist punkkiiii.. esim..Raivopäit,häiriköit ja Ne Luumäkiä. mikä on nykyään punk... o_ö hmmm... ja tottakai punk o enemmä ku asennnetta : D vittu ku oon hyvä vastailee : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291280
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18697- 49671
- 28627
- 49599