siis elikkä.. 0-20v punkkari tyttöjä ja poikia meseen keskustelee : ))
ossa ois [email protected]
0-20v punkkareit?
7
481
Vastaukset
- ...likka...
minkäs ikäne ite oot?
- punkkarityttö
15 :'D
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
puolvuotta nuorempi :D
- punkkarityttö
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
ok,no olit sä sitte vähä vanhempi :D
Tuskin kysyit multa,mut kuunteen mm. kaaosta,lamaa,anti-flagia,the exploitedia,ramonesia.. yms.. Mulle ainaki punk on koko elämä,eli kait muutaki ku pelkkää asennetta.. :)
- +
millasta "punkkia" kuuntelet ?mikä on nykyään punk? onko se muutakin kuin asennetta?
- punkkarityttö
Kuuntelen etupääs kaikkee kotimaist punkkiiii.. esim..Raivopäit,häiriköit ja Ne Luumäkiä. mikä on nykyään punk... o_ö hmmm... ja tottakai punk o enemmä ku asennnetta : D vittu ku oon hyvä vastailee : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522834865Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003596Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293129Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672380Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022299TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941595Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281339- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761324- 69999