siis elikkä.. 0-20v punkkari tyttöjä ja poikia meseen keskustelee : ))
ossa ois [email protected]
0-20v punkkareit?
7
581
Vastaukset 7
- ...likka...
minkäs ikäne ite oot?
- punkkarityttö
15 :'D
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
puolvuotta nuorempi :D
- punkkarityttö
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
- ...likka...
punkkarityttö kirjoitti:
tai siis jos oikee tarkkoja ollaan.. täytän lokakuus 16 : )
ok,no olit sä sitte vähä vanhempi :D
Tuskin kysyit multa,mut kuunteen mm. kaaosta,lamaa,anti-flagia,the exploitedia,ramonesia.. yms.. Mulle ainaki punk on koko elämä,eli kait muutaki ku pelkkää asennetta.. :)
- +
millasta "punkkia" kuuntelet ?mikä on nykyään punk? onko se muutakin kuin asennetta?
- punkkarityttö
Kuuntelen etupääs kaikkee kotimaist punkkiiii.. esim..Raivopäit,häiriköit ja Ne Luumäkiä. mikä on nykyään punk... o_ö hmmm... ja tottakai punk o enemmä ku asennnetta : D vittu ku oon hyvä vastailee : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t971175Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85912Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75727Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34642- 58609
- 42582
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30555