Miten kolahtaa?

Kumpi on mielestäsi realistisempi kun toisen ihmisen kohtaa:

Sen tietää ja tuntee heti, että on kipinää ja kemiaa eli toinen kolahtaa heti täysillä

vai

Aina ei synkkaa heti, sittemmin huomataan sielunkumppanuus

7

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sitten ei.

      Muuhun en usko. Ensi vaikutelma ratkaisee.

      • että...

        Jännite pitää olla heti, mutta myöhemmin huomaa sitten onko sitä järkipuolen yhteyttä tarpeeksi. Pelkkä jännitten perässä meneminen vie tuhoon, mutta ilmankaan ei kannata alkaa.


    • on selvästi

      todennäköisempi.

      Mutta tietysti jos on päähänpinttymä siitä että se alkukipinä täytyy olla niin aivan varmastihan ihminen ei löydä tuota jälkimmäistä koskaan.

      Sulkee siis mahdollisuuden löytää sen kemian myöhemmin.

      Omalla kohdalla sattunut useasti ettei synkkaa alussa mutta myöhemmin on tärähtänyt kunnolla kun on tajunnut millainen ihminen se toinen oikeasti on.

      • ääkkä

        "Omalla kohdalla sattunut useasti ettei synkkaa alussa mutta myöhemmin on tärähtänyt kunnolla kun on tajunnut millainen ihminen se toinen oikeasti on."

        Juuri näin käy usein, ja suurin osa nettideiteistä on ikävä kyllä sellaisia, joissa jompikumpi tai molemmat odottavat jalkojen menevän heti alta ekan tapaamisen aikana. "Ei kolahtanut, seuraava tyyppi kehiin kiitos". "Meillä ei valitettavasti ole mitään yhteistä", jne. kliseepuuroa.

        Sitten ihmetellään miksei "ketään" löydy...


    • ratkaisee

      Mulla ainakin viimeisillä treffeillä kolahti jo ensimmäisten minuuttien aikana.
      Sitä edellisissä kolahti ngatiivisella tavalla jo tyypin ilmestyessä nököpiiriin.

      • ääkkä

        Ei ensivaikutelma kaikkea todellakaan tarkoita! Joskus ensivaikutelma on aivan väärä, joten siihen en kyllä kävisi luottamaan.


    • miehen mielipide

      Naisia kun on ihan laidasta laitaan.

      Joku on tosi nätti, pirteä ja ahkera.
      Toinen on karmeassa krapulassa vielä kahden aikaan iltapäivällä. No olen minäkin ollut, mutta noin kaksi kertaa elämässäni.

      En ole varma onko tuota sielunkumppanuutta edes olemassa, sitä voi olla että on samanlaiset arvot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe