Nainen katselee miesten haaroväliä

Miten suhadutte siihen?

Tajusin tässä taannoin, että minä, naimisissa oleva nainen, olen alkanut katsokaan miesten haarovälejä!!

En tiedä moniko mies ( tutut, miehen kamut) on tämän laittanut merkille, mutta hävettää kyllä vietävästi. Nyt kun vielä tiedostan tämän, ja koitan olla tuijottamatta, huomaan AINA katseeni laskeutuvan miehen silmistä "sinne" , mittailevani miehiä...kääks.

14

625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niillä......

mitoilla ei ole suoraa korrelaatiota stondismittoihin

• Älä vain mieti koko ajan ettet saa katsoa, sillä juuri silloin katsot.

• Anonyymi

😂😂😂

• naiset aina suutelun lopuksi vilkaisevat ales :)

• Vaikka ämmät kiistävät AINA sen ja kääntävät katseensa nopeasti KENKIIN ja pitävät mukan muka kenkien siisteyttä1. asiana.
      Jos väärin tehdyissä housuissa sepaluksen vetoketju aukea itsestään, siittä huomauttaa AINA nainen ja sättii miehen irstautta.
      Kinatkaa siitä miten vaan, silti ei tutkittu TOTUUS MUUTU hähä ämmät XD
      moroooooooooooo;-)

• vänksy

Mä taas huomasin, etten oo koskaan tainnut katsella miesten haarovälejä mitenkään erityisemmin. Tietty nyt jos on housuissa vetskari auki ja se osuu silmiin, niin huomautan asiasta, mutta siis ihan huvikseen en kyllä katsele. Samoin kuin en miesten perseitäkään. Enkä kyllä sen puoleen naistenkaan vastaavia ruumiinosia. Mua vaan jotenkin kiinnostaa ihmisissä muut asiat enemmän, kuin ne mitä pintapuolelta löytyy. Ei mahda mitään.

• vssccs

mitään nähtävää ole, jos niillä on housut jalassa. Mutta mitenpä siihen pitäisi suhtautua? Ei mitenkään. Kaikki tietävät, että naisille ikäviä asioita aina vaan tapahtuu, vaikka itse olisivatkin niiden tekijöinä. Sinä "huomaat katsesi laskeutuvan" ts. olet ulkopuolinen tilanteessa, joka huomaa jotain tapahtuvan, et siis itse laske katsettasi. Mies sitävastoin on vastuussa omista teoistaan ja käytöksestään. Poikkeuksena ovat kuitenkin rikolliset, he myös usein "ulkoistavat" rikoksensa itsensä ulkopuolelle sanomalla, että niin sattui tai tapahtui, he eivät sano, että "niin tein".

• .
      Ompa omituista. Noh, kukin kyttää mitä kyttää. Mä kyttään ja mittailen vaan haukkareita ja rintakehän mittoja, jotain mulkun kohtaa en ole tainnut ikinä katsella, en edes uimarannalla. En ainakaan irlissä. Joku Bechamin alushousumainos on sitten ihan eri juttu. Siinä taisin "hieman" vilaista myös sitä kohtaa :)
      .

• ..varmaan se mainos jota oli kansainvälisen keltaisen lehdistön mukaan "hieman" photoshopattu.

• Richartti kirjoitti:

..varmaan se mainos jota oli kansainvälisen keltaisen lehdistön mukaan "hieman" photoshopattu.

.
        Aivan sama.. oli kyllä aivan järisyttävän ihanaaaa... aaah :DD
        .

• scale__

meikä taas on huomannut usein juttelevani rinnoille, tai joudun tekemään tosissani töitä, että en juttelisi naispuolisten kolleegojeni tisseille. Avoinaiset kaula-aukot pitäisi kieltää töissä, no eikä pitäisi :)

• Anonyymi

Ehkä vanhempien naisten ongelma tämä, tai sellaisten, jotka ei ole enää niin kainoja ja viattomia. Itsekin teen sitä nykyään.... enkä todellakaan edes ajattele, että harrastaisin seksiä niiden ukkojen kanssa. Jotenkin samanlainen huomioiminen kuin tsekkaan, että onko miehen yleisolemus siisti, puhdas ymv. Silleen, että juu onhan tuollakin lisääntymiselin. Toteaminen vain ja sitten siirryn katsomaan, että onko käyty parturissa ymv.

• Anonyymi

Haarojenväliä voi katsella mutta niistä ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä kalun koosta erektiossa. Jos valitsette miehiä löysän munan koolla saatte aina ns "lihamulkun" joka on kookas löysänä mutta ei juuri kasva erektiossa. Ne pieniksi luokittelemanne tilansäästömallit kreikkalaispatsaiden tyyliset on taas ovat sellaisia että ne kasvaa monin kertaiseksi alkuperäisestä koostaan erektiossa ja saattavat mennä lihamulkkujen ohi. Eli vastaantulevien miehen housuihin katsomalla et voi tietää millainen kanki on erektiossa näet vaan löysän koon ja löysällä koolla ei ole muuta arvoa kuin ehkä visuaalisuus. Mikä juttu on harmaat college housut miksi sellaiset pitäisi olla?

• Anonyymi

Itse olen ainakin huomannut ja se tuntuu oudolta. Katson aina että onko sepalukseni auki tai että onko joku tarha tullut jota en ole huomannut. Oudolta siksi että nämä on usein naisia joiden kanssa ei ole minkäänlaista kemiaa tai seksuaalista aktia lähi mainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe