aikaanne täällä?
Hankkikaa itsellenne Marshallin protokolla, tai esim. Wheldonin protokolla.
www.marshallprotocol.com
www.cpnhelp.org
Marshallin protokolla on enemmän tarkoitettu niille joilla mykoplasmoja, borrelioosia jne. Wheldonin protokolla sopii enemmän puhtaaseen keuhkoklamydia-infektioon. Homesairaus ei ole mikään erillinen sairaus näistä, kyse on bakteeriongelmasta. Oletan että hometoksiinit ovat vain heikentäneet immuunipuolustusta sillä tavalla että nämä infektiot ovat karanneet käsistä. Samanhan saa periaatteessa aikaiseksi amalgaamipaikoilla.
Esimerkkejä mitä tauteja aiheuttaa Chlamydia pneumoniae:
Alzheimerin tauti
MS-tauti
Krooninen väsymysoireyhtymä
Fibromyalgia
Masennus
Liikalihavuus
Sydän & verisuonitaudit
Chlamydia pneumoniae mykoplasmat, tuberkuloosimaiset bakteerit aiheuttavat esim. seuraavia:
Sarkoidoosi
Crohnin tauti
Keliakia
Tyypillisesti näissä on sekä Chlamydia pneumoniae että mykoplasma vasta-aineet koholla, ja nämä infektiot ovat selvästi hankalampia kuin pelkkä C. pneumoniae.
Miksi
30
630
Vastaukset
- nisuiisu
Hulda Clarkin kehittämää zapperia. Tälläisen vempaimen minulle valmisti "Homeherkän" aviomies. Olen todella kiitollinen siitä.
Eräs tuttuni sai tämän: Chlamydia pneumoniae
Hänen työpaikassaan oli näitä aktinobakteereita eli "sädesieniä" hirvittävät määrät. Lääkäreiden hoidosta ei ollut mitään apua ja hänelle. No onneksi hän meni Seinäjoelle eräälle luontaisparantajalle, jolla oli paljon kehittyneempi laite zapperin kaltaisesta laitteesta. Siinä heikko sähkövirta ohjattiin kehoon akupunktiopisteiden kautta. Tässä laitteessa voi sähkövirran tajuutta muuttaa halutuksi. Valitettavasti en nyt muista laitteen nimeä.
Niin puhut hometoksiineista, niin nyt näyttää siltä, että kyseessä olisi pikemminkin bakteerien erittämät toksiinit. Näistä ja niiden tuhoavasta mekanismista on jo paljon tietoa. Toki homemyrkytkin voivat tehdä tuhojaan kehossamme. Se on ainakin varmaa, että jos on "sädesieniä" ja joku sairastuu, niin bakteerimyrkyistä on kyse.
Sitten näissä asioissa pilee vielä sellainen hulluus, että jos kosteusvauriossa sairastunut sanoo lääkärilleen, että mitattaisiinko esim. Chlamydia pneumoniaen vasta-aineet. Näin ei varmasti tapahdu, koska ainakin oman kokemuksen mukaan, kosteusvauriossa sairastunut on lääkäreille ongelma-jätettä, jota ei auteta. Ja jos autetaan, niin syötetään vääriä lääkkeitä, jotka heikentävät edelleen immuunipuolustusta.
Niin ei nyt ihan kaikki lääkärit ole auttamatta. Onneksi kohdalleni sattui sellainen, joka kehotti lopettamaan minulle TTL:lla määrätyt astma-lääkkeet.
Katsokaa nyt tuosta ylläolevasta, mitä kaikkea tuhoa esim. Chlamydia pneumoniae voi saada aikaan. Ja jos keuhkoklamydia iskee mikrobimyrkkyjen heikentämän immuunipuolustuksen vuoksi, niin kyllä se johtuu alunperin kosteusvauriomikrobimyrkyistä. Siis periaatteessa ihan mikä sairaus on mahdollista kosteusvauriomikrobimyrkyistä johtuen. Ei siis ihme, ettei lääkäri haluaisi koskea meihin edes tikulla.
Kuten tästä ja ylläolevasta ehkä selviää, niin oikea lääkäri antamaan hoitoa meille, on infektiolääkäri. Kirjoittihan "Hilkkaliisakin" jo muutama vuosi sitten tästä gamma-globuliinihoidosta. Hän osui asian ytimeen. Myös tuosta hänen ilmoittamastaan 80 miljoonan valkoslusta, on ollut paljon apua. Hän on eräs niistä harvoista, jolle on BAL-tutkimus tehty oikeaan aikaan. Valitettavasti vain hänen lääkärinsä valehteli hänelle, kun sanoi lukeman olevan OK.
Tuo on muuten ovela temppu (lähentelee neroutta), että TTL aiheutti altistuskokeillaan keinotekoisen tulehduksen keuhkoihimme ja näin pystyi peittelemään todellisuudessa olevan valkosluvajeen keuhkoissamme. Mutta perhana, jäävätköhän siitä koskaan kiinni?
Pekka Nikkola- Homeherkkä#
Minä en ole käyttänyt zapperia yhtään ainoaa kertaa, koska immuunipuolustukseni hoitelee virukset ja bakteerit kuten sen tehtäviin kuuluukin.
Vaikka aviopuolisoni makaili toissa vuonna viisi päivää virusflunssan kourissa korkeassa kuumeessa, niin ei tarttunut.
No hyvä kun muistutit näin sikäflunssan kynnyksellä. Pitäpä laittaa zapperiin patterit sisään.
Ja jos sinä nyt painaisit mieleesi mitä MINÄ SINULLE KERRON.
Mikäli sikaflunssa aiheuttaa minulle KEUHKOKUUMEEN, niin immuunijärjestelmäni metkuja jo liki parinkymmenen vuoden ajan seuranneena, keuhkokuume laukoo minulle päälle Palmoplantaari pustuloosin, eli AUTOIMMUUNISAIRAUS-PPP:n, joka on ollut "talviunilla" sitten toissa vuoden pakkasten alettua. Viime kesänä vähän alkoi multa-altistuksen takia kurkistella, mutta sitten älysin laittaa vinyylihanskat käsiini kera puuvillasormikkaiden ja sulkea hanskojen varret kuminauhalla, jottei multamikrobit imeydy sormien kautta jalkaterään vilkastuttamaan PPP:tä.
PPP-ongelmia minulla ei vielä tänä kesänä ole ollut, kiitos vinyylisormikkaiden.
Ja zapperihan ei auta allergia- PPP:n estoon, kuten varmaan tiedät. - nisuiisu
Homeherkkä# kirjoitti:
Minä en ole käyttänyt zapperia yhtään ainoaa kertaa, koska immuunipuolustukseni hoitelee virukset ja bakteerit kuten sen tehtäviin kuuluukin.
Vaikka aviopuolisoni makaili toissa vuonna viisi päivää virusflunssan kourissa korkeassa kuumeessa, niin ei tarttunut.
No hyvä kun muistutit näin sikäflunssan kynnyksellä. Pitäpä laittaa zapperiin patterit sisään.
Mikäli sikaflunssa aiheuttaa minulle KEUHKOKUUMEEN, niin immuunijärjestelmäni metkuja jo liki parinkymmenen vuoden ajan seuranneena, keuhkokuume laukoo minulle päälle Palmoplantaari pustuloosin, eli AUTOIMMUUNISAIRAUS-PPP:n, joka on ollut "talviunilla" sitten toissa vuoden pakkasten alettua. Viime kesänä vähän alkoi multa-altistuksen takia kurkistella, mutta sitten älysin laittaa vinyylihanskat käsiini kera puuvillasormikkaiden ja sulkea hanskojen varret kuminauhalla, jottei multamikrobit imeydy sormien kautta jalkaterään vilkastuttamaan PPP:tä.
PPP-ongelmia minulla ei vielä tänä kesänä ole ollut, kiitos vinyylisormikkaiden.
Ja zapperihan ei auta allergia- PPP:n estoon, kuten varmaan tiedät.heikentyneestä immuunipuolustuksesta sinä sen saat.
Et kai vain polta tupakkaa:
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=Tupakasta vieroitus&p_artikkeli=dlk00463
Jos PPP-potilas tupakoi, on tupakoinnin lopettaminen tärkein hoitokeino.
PN - hengenahdistusta
nisuiisu kirjoitti:
heikentyneestä immuunipuolustuksesta sinä sen saat.
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=Tupakasta vieroitus&p_artikkeli=dlk00463
PNEt kai sinä vain ole lihava?
Kaikkien hengenahdistuksesta kärsivien olisi ehdottomasti laihdutettava. - malporomies
nisuiisu kirjoitti:
heikentyneestä immuunipuolustuksesta sinä sen saat.
PNkun hoitoa ei löydetä, löytyy se lopullinen taikasauva eli tupakka.
Tupakoinnin piikkiin on hyvä laittaa sairastumiset joihin ei lääkäri löydä hoitoa.
Muistaakseni muutamassa väikkärissä jossa vertailtiin tupakoivia ja tupakoimattomia homesairaita, ei havaittu eroa että tupakoivat olisivat jotenkin herkempiä saamaan sairauksia vaan yhdessäkin oli että päinvastoin, tupakointi ehkä suojeli keuhkoja tietyiltä funktioilta. - nisuiisu
malporomies kirjoitti:
kun hoitoa ei löydetä, löytyy se lopullinen taikasauva eli tupakka.
Tupakoinnin piikkiin on hyvä laittaa sairastumiset joihin ei lääkäri löydä hoitoa.
Muistaakseni muutamassa väikkärissä jossa vertailtiin tupakoivia ja tupakoimattomia homesairaita, ei havaittu eroa että tupakoivat olisivat jotenkin herkempiä saamaan sairauksia vaan yhdessäkin oli että päinvastoin, tupakointi ehkä suojeli keuhkoja tietyiltä funktioilta.tupakansavu sisältää tuhansia yhdisteitä, joista varmaankin kymmenet aiheuttavat mahdollisesti syövän.
Noita syöpäsoluja popsivat NK-lymfosyytit ja jos niitä on vähän mikrobimyrkyistä johtuen, niin syöpähän siitä syntyy.
Ainoa tiedetty hyöty tupakanpoltosta on se, että se saattaa estää homepölykeuhkon. Mutta emmehän me mistään voi saada homepölykeuhkoa, emme ainakaan kosteusvauriosta.
Niin tuo NK-solujuttu, niin sitä voidaan pohtia, että jos niitä on riittävästi, niin eihän silloin tupakanpoltosta syöpää synny. Mutta jos kosteusvauriomikrobimyrkyt ovat tuhonneet niitä, niin syöpä silloin tietysti tulee. Niin kumpikohan sen syövän aiheutti tupakanpoltto vai kosteusvauriomikrobimyrkyt?
Tässä lähes 10 vuotta vanhassa uutisessa puhutaan ensikertaa julkisesti mikrobimyrkyistä. Tekstissä mainitut tappajasolut ovat juuri näitä NK-lymfosyyttejä. Tuo TV ohjelma tuli siis ulos jo 25.1.2000:
http://yle.fi/akuutti/arkisto2000/250100.html
Huomatkaa, mitä puhutaan näistä myrkyistä. Todella törkeää, että TTL, STM ja KTL vain puhuivat, että ITIÖSTÄ on kyse. Tunnetuimmat itiötaudit ovat tietysti ASTMA ja homepölykeuhko. Valtiovaltamme käy siis biologista ja/tai kemiallista sodankäyntiä omaa kansaansa vastaan.
Kuka nimetään Suomen kemikaali-aliksi? Ehdotuksia?
Pekka Nikkola
PN - näin.
"Katsokaa nyt tuosta ylläolevasta, mitä kaikkea tuhoa esim. Chlamydia pneumoniae voi saada aikaan. Ja jos keuhkoklamydia iskee mikrobimyrkkyjen heikentämän immuunipuolustuksen vuoksi, niin kyllä se johtuu alunperin kosteusvauriomikrobimyrkyistä. Siis periaatteessa ihan mikä sairaus on mahdollista kosteusvauriomikrobimyrkyistä johtuen. Ei siis ihme, ettei lääkäri haluaisi koskea meihin edes tikulla."
Niin näinhän se on, ja pointti oli se että näitä sairauksia voi myös olla ilman homealtistustakin. Mutta siltikään niitä ei hoideta oikein. Eli ei tämä nykyinen terveysjärjestelmämme mene väärin pelkästään homeiden kohdalla, vaan ihan muutenkin. Th1-bakteereita ei tunnisteta kroonisten sairauksien aiheuttajiksi: siis pääasiassa Chlamydia pneumoniae ja mykoplasmat. Se että homesairaus ei parane vaikka altistus loppuisi, johtuu siis siitä että oireet tulevatkin näistä solunsisäisistä bakteereista.
Olen myös huomannut että amalgaamipaikat aiheuttavat samanlaisia ongelmia, mutten tiedä täsmälleen miten elohopea heikentää immuunipuolustusta. Jossakin tutkimuksessa oli sanottu että elohopealtistus (pienetkin määrät) ajaa immuunipuolustuksen Th2-suuntaan. - Pitäisikö tehdä itse
Homeherkkä# kirjoitti:
Ja zapperihan ei auta allergia- PPP:n estoon, kuten varmaan tiedät.Patterit sisään vaan rohkeasti.
"Hulda Clarkin kehittämää zapperia. Tälläisen vempaimen minulle valmisti "Homeherkän" aviomies. Olen todella kiitollinen siitä".
nisuiisu 16.7.2009 09:41.
- ja lukenut
Paljon olen saanut itsenäisesti aikaan vitamiineilla ja hivenaineilla.Minulla on ollut sekä klamydia että mykoplasma vasta-aineet koholla.Lisäksi muita erikoisia vasta-aineita veressä.
Selvä parannus "raskaalla" vitamiinihoidolla ollut ulkoilma-allergeeneihin,Enää ei haittaa vaikka nurmikko leikataan,ulkona pystyn olemaan tänä kesänä ilman oireita.Uskomatonta.Menihän tässä 8 vuotta kesät ikkunan takana.Mutta sitkeästi olen nyt 6 vuotta toteuttanut hoitoja ja nyt alkaa näkyjmään valoa tunnelin päässä.
Saako Suomesta mistään näitä antibiootteja?Kirjoittaako lääkärit jos pyytää?- nisuiisu
tästä krooniset sairaude kirjoitti:
kaikkea mahdollista kosteusvaurion aiheuttama myrkkyalveoliitti voi saada aikaan.
Myrkkyalveoliitti siis tarkoittaa sitä, että kosteusvauriossa syntyneet myrkyt tuhoavat suurimman osan keuhkojamme puolustavista valkosluista. Tähän mennessä tiedetään, että kokonaissolumäärä laskee radikaalisti, myös syöpäsoluja popsivien NK-solujen määrä laskee. Myös B-lymfosyyttien määrä laskee. B-solujen tehtävänä olisi valmistaa meitä puolustavia vasta-aineita.
Muuten astma on Th2-sairaus ja tälläistä sairautta ei synny valkoslukadon vuoksi. Meissä (aikuinen) aina sen verran pelaa Th1-systeemi, että se estää Th2-sairauksien synnyn. Lapset saattavat (todennäköisesti ovat) olla poikkeus tästä säännöstä, koska heidän hengityselimiään tai ruoansulatuskanaviaan suojaava limakalvo ei ole vielä tarpeeksi paksu. Heille saatta siis syntyä Th2-sairaus eli astma tai ruoka-allergia. Huomatkaa, että siis jos syntyy esim. ruoka-allergia, niin se saattaa johtua alunperin mikrobimyrkkyjen heikentämästä immuunipuolustuksesta. Nämä Th2-sairaudet on helppo tunnistaa spesifistä IgE-vasta-aineista.
Olisi muuten suotavaa, että "Homeherkkä" kopioisi lukijoillemme Allergologia-kirjastaan kohdan, jota pyysin eilen eli sivulta 67 alkavan kappaleen "Immunoglobuliini E".
Perus-sairautemme on siis myrkkyalveoliitti, josta Henrik Wolff kertoi ensi kertaa koko maailmassa 18.3.2009. Siitä sitten voi seurata, vaikka mitä. Hän käytti siitä myös termiä "allerginen alveoliitti", koska vakavammin sairastuneilla oli huomattavasti suurempi lymfosytoosi, kuin vertailuryhmällä. Perinteinen allerginen alveoliitti on siis päinvastainen ilmiö, kuin myrkkyalveoliitti. Myrkkyalveoliitisssa on äärimmäisen vähän valkosoluja ja perinteisessä alveoliitissa paljon.
TTL:n altistuskokeet muuttivat keinotekoisesti myrkkyalveoliitin perinteiseksi alveoliitiksi. Mitähän perhana heille tapahtuu, kun narahtavat tästä? Saavatkohan pränikän rintaansa?
ystävällisin bakteerimyrkkyterveisin
Pekka Nikkola - nisuiisu
nisuiisu kirjoitti:
kaikkea mahdollista kosteusvaurion aiheuttama myrkkyalveoliitti voi saada aikaan.
Myrkkyalveoliitti siis tarkoittaa sitä, että kosteusvauriossa syntyneet myrkyt tuhoavat suurimman osan keuhkojamme puolustavista valkosluista. Tähän mennessä tiedetään, että kokonaissolumäärä laskee radikaalisti, myös syöpäsoluja popsivien NK-solujen määrä laskee. Myös B-lymfosyyttien määrä laskee. B-solujen tehtävänä olisi valmistaa meitä puolustavia vasta-aineita.
Muuten astma on Th2-sairaus ja tälläistä sairautta ei synny valkoslukadon vuoksi. Meissä (aikuinen) aina sen verran pelaa Th1-systeemi, että se estää Th2-sairauksien synnyn. Lapset saattavat (todennäköisesti ovat) olla poikkeus tästä säännöstä, koska heidän hengityselimiään tai ruoansulatuskanaviaan suojaava limakalvo ei ole vielä tarpeeksi paksu. Heille saatta siis syntyä Th2-sairaus eli astma tai ruoka-allergia. Huomatkaa, että siis jos syntyy esim. ruoka-allergia, niin se saattaa johtua alunperin mikrobimyrkkyjen heikentämästä immuunipuolustuksesta. Nämä Th2-sairaudet on helppo tunnistaa spesifistä IgE-vasta-aineista.
Olisi muuten suotavaa, että "Homeherkkä" kopioisi lukijoillemme Allergologia-kirjastaan kohdan, jota pyysin eilen eli sivulta 67 alkavan kappaleen "Immunoglobuliini E".
Perus-sairautemme on siis myrkkyalveoliitti, josta Henrik Wolff kertoi ensi kertaa koko maailmassa 18.3.2009. Siitä sitten voi seurata, vaikka mitä. Hän käytti siitä myös termiä "allerginen alveoliitti", koska vakavammin sairastuneilla oli huomattavasti suurempi lymfosytoosi, kuin vertailuryhmällä. Perinteinen allerginen alveoliitti on siis päinvastainen ilmiö, kuin myrkkyalveoliitti. Myrkkyalveoliitisssa on äärimmäisen vähän valkosoluja ja perinteisessä alveoliitissa paljon.
TTL:n altistuskokeet muuttivat keinotekoisesti myrkkyalveoliitin perinteiseksi alveoliitiksi. Mitähän perhana heille tapahtuu, kun narahtavat tästä? Saavatkohan pränikän rintaansa?
Pekka Nikkolahttp://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo92070.pdf
Siis kuva 1, sivu 312.
Jos Th1-systeemi (immuunipuolustus) vaurioituu riittävästi, niin saattaa syntyä Th2-sairaus eli astma tai ruoka-allergia. Mutta tämä Th2-sairaus johtuu tietysti mikrobimyrkkyjen heikentämästä Th1-systeemistä eli myrkkyalveoliitistä.
Huomatkaa kuvasta, että immuunipuolustuksen (Th1) kuuluvat olennaisena osana NK-solut ja IgG-vasta-aineita tuottavat B-lymfosyytit. Juuri näitä mikrobimyrkyt tuhoavat.
Jos itiöt aiheuttaisivat sairautemme, niin näitä immuunipuolustukseen kuuluvia valkosluja olisi valtavasti. TTL keksi ovelan tempun, että kun laitetaan sairastuneen keuhkoihin allergeeniuutetta, niin syntyykin Th1-tulehdus ja sitä myöden valtava valkoslumäärä. Ei siis syntynyt Th2-tulehdusta eli astmaa, vaikka koe-eläimillä olikin saatu tälläinen aikaiseksi, samalla vähäinen määrä valkosoluja muutettiin suureksi määräksi valkosoluja.
Muistakaa, että ei ole olemassa Th1-astmaa. Tietysti on olemassa fuskulla aikaansaatu TLL-TYHOSA-Tri Pilleri astma, joka on hengenahdistus ja jolle on oma koodinsa eli R06.02.
PN - hellitä hiukan
nisuiisu kirjoitti:
Pekka NikkolaMarshallin protokollan tänne linkitit ilman nimimerkkiäsi tietenkin.
Tämä taitaa olla nyt uusi lempilapsesi aiheessa :kosteusvauriot.
Ota ihmeessä jotain rauhoittavaa sillä vauhtisi vie sinulta itseltäsi viimeisenkin
järjen rippeen. - nisuiisu
hellitä hiukan kirjoitti:
Marshallin protokollan tänne linkitit ilman nimimerkkiäsi tietenkin.
Tämä taitaa olla nyt uusi lempilapsesi aiheessa :kosteusvauriot.
Ota ihmeessä jotain rauhoittavaa sillä vauhtisi vie sinulta itseltäsi viimeisenkin
järjen rippeen.haluaisi myydän olemattomaan kosteusvauriomikrobien ja Tri Pillerin diagnosimaan homeallergiaan omia kaupallisia rohtoja ja olisko se nyt myös silitysrautoja?
En ollut muuten koskaan aikaisemmin kuullut tästä protokollasta.
PN - tai...
nisuiisu kirjoitti:
haluaisi myydän olemattomaan kosteusvauriomikrobien ja Tri Pillerin diagnosimaan homeallergiaan omia kaupallisia rohtoja ja olisko se nyt myös silitysrautoja?
En ollut muuten koskaan aikaisemmin kuullut tästä protokollasta.
PNtai tri pilleri tai henkka tai presidentti tai sirkka-liisa anttila tai nevalainen tai putus tai haahtela tai
- aloittaja.
tietenkään. Siinähän se vitsi juuri onkin että joudut itse väsäämään hoitosi.
Chlamydia pneumoniae on tosi sitkeä bakteeri muuten, siitä ei pääse edes vuodessa tai parissa eroon täysin jos sitä sattuu olemaan enemmän. Ikävä kyllä se on lähes oireeton myöskin, paitsi jos sinulla on sitä bakteeria todella paljon elimistössä.
Paras lisäravinne klamydia-infektioon näyttää olevan alfalipoiinihappo, kun sitä otetaan usein ja pienissä erissä, koska se poistuu verenkierrosta tosi nopsaan. Heraproteiini toimii myös, ja valkosipuli ja jodi, mutta näillä ei ole yhtä hyvä läpäisevyys kudoksissa kuin alfalipoiinihapolla.
Minulla menee vain niin, että on vaikea sietää noita jos niitä käyttää liikaa, eli Chlamydia pneumoniae on myös myrkyllinen bakteeri kuollessaan (porfyria-oireet), ja näistä oireista sen tunnistaakin. Mykoplasmat eivät noita porfyria-oireita pitäisi aiheuttaa.
- Homeherkkä#
Kirjoitit, että HOMEsairaus ei ole mikään erillinen sairaus NÄISTÄ luetteloimistasi sairauksista, koska SINUN MIELESTÄSI HOMESAIRAUKSISSA on KYSE VAIN BAKTEERIONGELMASTA.
KOSTEUSVAURIOMIKROBISAIRAUSLUETTELON mukaan yksikään HOMEsairaus ei kuulu luetteloon.
Kun KOSTEUSVAURIOMIKROBIALLERGIKKONA en sairasta ainoatakaan MAINITSEMAASI SAIRAUTTA, enkä mitään KROONISTA keuhkosairauttakaan, niin toki viettelen aikaani tällä HOMESAIRASUSPALSTALLA juuri niiden hulvattomien teoriitikkojen takia, joiden tarkoitus nähtävästi on vain PELOTTELU.
Joten se niistä mainitsemistasi BAKTEERISAIRAUKSISTA.
Kun minä olen myös ANTIBIOOTTIALLERGIKKO, niin tuollainen hoito olisi minulle tappava, mikäli immuunijärjestelmäni ei pystyisi hoitoantibioottia käsittelemään.- nisuiisu
saa kosteusvauriosta allergiaa.
Kyllä kyseessä on vain lähinnä bakteeriongelma, mutta ei sillä tavalla, että kosteusvauriomikrobi itsessään aiheuttaisi infektion. Infektio tulee ihan muista asioista eli viruksista ja muista mikrobeista paitsi kosteusvauriomikrobeista.
Infektiot siis syntyvät mikrobimyrkkyjen heikentämän immuunipuolustuksen vuoksi.
PN - muustakin kuin
nisuiisu kirjoitti:
Kyllä kyseessä on vain lähinnä bakteeriongelma, mutta ei sillä tavalla, että kosteusvauriomikrobi itsessään aiheuttaisi infektion. Infektio tulee ihan muista asioista eli viruksista ja muista mikrobeista paitsi kosteusvauriomikrobeista.
Infektiot siis syntyvät mikrobimyrkkyjen heikentämän immuunipuolustuksen vuoksi.
PNtoisilla on jo syntymästään asti heikompi puolustusjärjestelmä, toisilla puolustusjärjestelmä heikkenee monestakin eri syystä ilman että kyseessä olisi mikrobimyrkyt ( jos tarkoitat tällä bakteereita) vai mitä tarkoitat mikrobimyrkyillä?
- ,että
nisuiisu kirjoitti:
PNRisto Savilahden väitöskirjassa ei esiinny astma-sanaa, vaikka se löytyy sieltä noin sata (100) kertaa??
- nisuiisu
muustakin kuin kirjoitti:
toisilla on jo syntymästään asti heikompi puolustusjärjestelmä, toisilla puolustusjärjestelmä heikkenee monestakin eri syystä ilman että kyseessä olisi mikrobimyrkyt ( jos tarkoitat tällä bakteereita) vai mitä tarkoitat mikrobimyrkyillä?
Juuri tästä syystä kaikki eivät sairastukaan kosteusvauriossa. Jos on synnynnäisesti hyvä immuunipuolustus, niin ehkä ei sairastu.
Mikrobimyrkky on elävän mikrobisolun (ei siis itiön) solun ulkopuolelle tuottama orgaaninen molekyyli (sisältää lähinnä aminohappoja), joka tappaa kasvustonsa ympäriltä muun kasvuston. Se tekee siis elintilaa itselleen. Tälläinen myrkkymolekyyli (ei siis itiö, eikä mikrobisolu) tuhoaa valkosoluja keuhkoistamme.
PN - mitä mieltä olet
nisuiisu kirjoitti:
Juuri tästä syystä kaikki eivät sairastukaan kosteusvauriossa. Jos on synnynnäisesti hyvä immuunipuolustus, niin ehkä ei sairastu.
Mikrobimyrkky on elävän mikrobisolun (ei siis itiön) solun ulkopuolelle tuottama orgaaninen molekyyli (sisältää lähinnä aminohappoja), joka tappaa kasvustonsa ympäriltä muun kasvuston. Se tekee siis elintilaa itselleen. Tälläinen myrkkymolekyyli (ei siis itiö, eikä mikrobisolu) tuhoaa valkosoluja keuhkoistamme.
PNbakteereja saamme muualtakin kuin kosteusvaurioista esim. punkin levittämä borrelioosi tai ruokamyrkytys tai maaperästä tai juomavedestä jne.
Immuunipuolustuksen heikkeneminen alkaa ilman bakteerejakin jo siitä ettemme huolehdi riittävän hyvin ravinnostamme,levosta tai kulutamme itseämme liikaa, jolloin tasapaino alkaa järkkyä. Tällaisen elimistön puolustuskyky on heikompi vaikkapa bakteerille; toinen selviää ruokamyrkytyksestä pienellä vatsan kivistyksellä ja toiselle nousee kuume (joka on merkki puolustusjärjestelmän toimivuudesta).
Itselläni oli se hyvä immuunipuolustus ennen altistumista, mutta niin vain kävi että kerta rysäyksellä puolustus romahti, ensin oireillaan ja sitten sairastutaan.
Oireiluhan ilmoittaa että tässä vielä taistellaan vastaan mutta sairaus kertoo ettei elimistö jaksanut enää taistella.
Mutta asiaan....on tutkittu että homeet tuottavat toksiineja ja että niitä on erityisen paljon itiöissä, joten on ymmärrettävää että keuhkojen kautta on ensimmäinen toksiinikontakti sisäelimiin kuten maksa,munuaiset,perna.
Itiöt siis kuljettavat nämä toksiinit sinne keuhkoihin ja mitä pienempiä itiöt ovat, sitä pidemmälle ne päätyvät.
Jos on tupakoinut n. 20 vuotta eikö se tervakerros tavallaan suojele keuhkoja etteivät ne toksiiniitiöt pääse kiinnitymään keuhkoihin, tiedätkö tästä mitään?
- itiöissä eniten
todetaan mm. Inspectorin sivuilla.
Olet oikeassa, homeet tuottavat toksiineja ja
erityisesti niitä on tavattu eniten homeiden itiöissä,
toisin kuin nisunasumme väittää. Kyllä tutkijat tietävät
missä niitä toksiineja on ( itiöissä) ja sitä kautta ne kulkeutuvat hengitysteitä pitkin elimistöömme.
Tästä listasta näkee mihin kaikkiin elimiin jo nämäkin mainitut toksiinisia itiöistä tuottavat homeet vaikuttavat.http://keskustelu.suomi24.fi/node/8283010- nisuiisu
erityisesti muualla kuin kosteusvauriossa. Näin tapahtuu esim. elintarvikkeissa ja viljassa.
Jos myrkky menee itiön mukana keuhkoihin, niin kumpikohan on se haitallinen tapahtuma, myrkky vai itiö? Mieti sitä, MYRKKY vai itiö, on MYRKYLLINEN ? Et pysty muuten valitsemaan oikeata vaihtoehtoa, vaikka vaihtoehtoja on vain kaksi.
PN - toksiset homeet
nisuiisu kirjoitti:
erityisesti muualla kuin kosteusvauriossa. Näin tapahtuu esim. elintarvikkeissa ja viljassa.
Jos myrkky menee itiön mukana keuhkoihin, niin kumpikohan on se haitallinen tapahtuma, myrkky vai itiö? Mieti sitä, MYRKKY vai itiö, on MYRKYLLINEN ? Et pysty muuten valitsemaan oikeata vaihtoehtoa, vaikka vaihtoehtoja on vain kaksi.
PNolivat juuri näitä yleisimpiä kosteusvauriorakennusten lajeja ja kyseinen firma tutkii Mirja Salkinoja-Salosen kanssa juuri erityisesti kosteusvauriohomeita ja bakteereja eikä suinkaan elintarvike tai viljahomeita ja bakteereja, joten ei tuo vastauksesi mennyt kovinkaan loogisesti.
Kun homeet tuottavat myrkkyjä (joka on jo todistettu) ja itiöissä niitä on eniten (sekin luki siellä Inspectorin sivuilla), niin itiöhän KULJETTAA myrkyn hengitysteitä pitkin keuhkoihin.
ILMAN ITIÖITÄ EI TOKSIINIT KULJE KEUHKOIHIN !!!!
joten HAITALLISIN ON SILLOIN ITIÖ!!!!!!!!!!!!!!! - toksiset homeet
nisuiisu kirjoitti:
PNolivat juuri näitä yleisimpiä kosteusvauriorakennusten lajeja ja kyseinen firma tutkii Mirja Salkinoja-Salosen kanssa juuri erityisesti kosteusvauriohomeita ja bakteereja eikä suinkaan elintarvike tai viljahomeita ja bakteereja, joten ei tuo vastauksesi mennyt kovinkaan loogisesti.
Kun homeet tuottavat myrkkyjä (joka on jo todistettu) ja itiöissä niitä on eniten (sekin luki siellä Inspectorin sivuilla), niin itiöhän KULJETTAA myrkyn hengitysteitä pitkin keuhkoihin.
ILMAN ITIÖITÄ EI TOKSIINIT KULJE KEUHKOIHIN !!!!
joten HAITALLISIN ON SILLOIN ITIÖ!!!!!!!!!!!!!!!
The best - Beck:
During his outstanding career as physicist, scientist and inventor, Dr. Beck worked on government projects, ran his own company and was lecturer at universities. He is the only double winner of the “J.G. Gallimore Award for Scientific Achievements” of the U.S. Psychotronics Association (the second time he won it in 1998) and 1990 he won the “John Fetzer Foundation Pioneering Award” for his contributions to brain science. As a young university student he invented the electronic flash with low voltage - he can be considered as father of modern flash photography.
After abandoning his career in 1993 he risked name and fame with his researches on the field of microcurrent technology for health reasons, after he had learned that there had been conducted successful eperiments on Albert Einstein University for Medicine. All public data on the results of the experiments were withdrawn quickly, but Dr. Beck discovered, that there had been a patent application.
He developed a health protocol based on that technology. The health benefits were quickly obvious for him and his associates. He founded a research society and conducted a study. The results of this study were never published, due to political and other reasons. The method he developed would permit everyone with self responsibility for their health to make their own research. Dr. Beck died om 23.06.2002 at age of 77 years by heart attack (the exact circumstances are disputed still).
http://www.harmonology.co.uk/products/beck.htm"Tyypillisesti näissä on sekä Chlamydia pneumoniae että mykoplasma vasta-aineet koholla, ja nämä infektiot ovat selvästi hankalampia kuin pelkkä C. pneumoniae."
- Kas kummaa, kun molemmilla entisen homekämpän asukkailla kummatkin ovat koholla.
Taustalla kuuluu hakkaavaa yskää, lähtöisin toisen asukkaan keuhkoista. Yrittänyt hahmotella, kuinka kauan kaiken kaikkiaan kestänyt, tarkistusteni perusteella jo lokakuusta lähtien. Vaatimani verikokeet osoittivat mykoplasman lymyävän kehossa edelleen kevään 2010 jälkeen, eikä asiaa tutkittu tuolloin uudestaan, vaikka niin olisi lausunnon mukaan pitänyt tehdä. Toisella on sentään immuunivajetta eikä kukaan välitä mistään.
Nyt loppuvuodesta antibioottiin turvauduttiin vasta lähemmäs kuukauden sairastelun jälkeen. Mutta oireilut kahta pahempia kahden viikon doksisykliinikuurin aikana ja sen jälkeen, ja hakkaava yskä jatkunut kuin tyhjää vaan. Eikä viimekertaisessa päivystyksessä mykoplasma-arvoja tutkittu enää uudelleen. Lääkäri totesi vaan, että mykoplasma on varmaan jo häipynyt... Juu, varmaan, mutta huomenna uusi matsi terveyskeskuksen kanssa. Lääkärin pitäisi soittaa omista tuloksistani, mutta saamallani valtakirjalla vaadin mykoplasmankin tutkittavaksi uudelleen. Ei helvetti vetele, että toinen saa yskiä vaan. Muutama vuosi sitten pitkittyneestä yskästä seurasi keuhkokuume - emme olleet muuttaneet homeasuntoon vielä tuolloin."Lääkäri totesi vaan, että mykoplasma on varmaan jo häipynyt... Juu, varmaan, mutta huomenna uusi matsi terveyskeskuksen kanssa."
20.12.2011: MypnAbG >400 EIU
Lausunto:
"IgG-luokan vasta-ainetitteri on korkea. Löydös sopii hiljattain (2-6 kk) sairastettuun mykoplasmainfektioon tai tuoreeseen reinfektioon."
- Veikkaan reinfektioon, jatkuva hakkaava yskä niin kovaa. Tosi huolissani jo.sanasinko kirjoitti:
"Lääkäri totesi vaan, että mykoplasma on varmaan jo häipynyt... Juu, varmaan, mutta huomenna uusi matsi terveyskeskuksen kanssa."
20.12.2011: MypnAbG >400 EIU
Lausunto:
"IgG-luokan vasta-ainetitteri on korkea. Löydös sopii hiljattain (2-6 kk) sairastettuun mykoplasmainfektioon tai tuoreeseen reinfektioon."
- Veikkaan reinfektioon, jatkuva hakkaava yskä niin kovaa. Tosi huolissani jo."Veikkaan reinfektioon, jatkuva hakkaava yskä niin kovaa."
- Ei se kahden viikon doksisykliini tehonnut ollenkaan. Lämpöily ja oireet pahenivat vain.
Jouluaaton musaa: hakkaavaa yskää taustalla, voi voi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740