Hellävaraisin väri hiuksille?

Lorreal

Värjäilen hiuksiani n. 3-6 krt vuodessa. Ennen käytin aina kestoväriä, nyt olen vaihtanut kevytväriin, muttta kysyisinkin asiantuntevammilta että minkähänlainen väri olisi hellävaraisin?

Vaihdoin kevytväriin, sillä luulin sen olevan hiuksille parempaa kuin kestoväri. Nyt kuulin kuitenkin tutultani, ettei kevytväri olekaan kovin hyväksi hiuksille, sillä siinä on aineita, jotka jämähtävät oikein kunnolla hiuspohjaan? Pitääkö tämä paikkaansa?

7

849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Suora- ja kasvivärit. Tietenkin noillekin voi herkistyä, mutta hiukset eivät hamppuunnu.

• Suosittelen
      • Susanna**

Vaikka tuo Casting Creme Gloss luokitellaan muka kevytväriksi on hapete siinä kuitenkin 6%:nen, ei siis mikään hellävarainen. Monesti se on se värin mukana tuleva silikonipitoinen hoitoaine joka tekee hiuksista liukkaat ja pehmeät, ei itse värjäystökötti.
        Tuosta Essentialin hapetteesta en tiedä tarkemmin, mutta koska se on luokiteltu kestoväriksi on siinä oltava vähintään tuo 6:nen hapete.

Ei millään pahalla edellisen viestin kirjoittajalle, mutta nuo eivät kyllä ole kumpainenkaan kovin hellävaraisia hiuksille.

Kaikkein hellävaraisimpia värejä ovat ns. suoravärit. Niissä siis väri on sellaisenaan tuubissa, eikä siihen sekoiteta hapetetta. Näitä värejä myydään marketeissa aika vähän.. joskus oli sellainen Lorealilta kuin Color Pulse ja Liveltä on myös ollut ainakin joskus joku suoraväri.. Mutta varmimmin niitä saa kampaamoista.. Ainakin Goldwellilla on sellainen vaahtoväri ja Crestolilla ColorGloss, Wellallakin taisi olla jokin suoraväri kampaamoissa myynnissä.. kannattaa siellä vaikka ammattilaiselta kysäistä niin tulee oikea tökötti mukaan :)

• tääl on
        Susanna** kirjoitti:

Vaikka tuo Casting Creme Gloss luokitellaan muka kevytväriksi on hapete siinä kuitenkin 6%:nen, ei siis mikään hellävarainen. Monesti se on se värin mukana tuleva silikonipitoinen hoitoaine joka tekee hiuksista liukkaat ja pehmeät, ei itse värjäystökötti.
        Tuosta Essentialin hapetteesta en tiedä tarkemmin, mutta koska se on luokiteltu kestoväriksi on siinä oltava vähintään tuo 6:nen hapete.

Ei millään pahalla edellisen viestin kirjoittajalle, mutta nuo eivät kyllä ole kumpainenkaan kovin hellävaraisia hiuksille.

Kaikkein hellävaraisimpia värejä ovat ns. suoravärit. Niissä siis väri on sellaisenaan tuubissa, eikä siihen sekoiteta hapetetta. Näitä värejä myydään marketeissa aika vähän.. joskus oli sellainen Lorealilta kuin Color Pulse ja Liveltä on myös ollut ainakin joskus joku suoraväri.. Mutta varmimmin niitä saa kampaamoista.. Ainakin Goldwellilla on sellainen vaahtoväri ja Crestolilla ColorGloss, Wellallakin taisi olla jokin suoraväri kampaamoissa myynnissä.. kannattaa siellä vaikka ammattilaiselta kysäistä niin tulee oikea tökötti mukaan :)

porukka sanonut, niin suoravärit ovat parhaimpia hiuksille. ne eivät imeydy hiuksen sisälle, eivätkä sisällä ammoniakkia hapetetta tms. Myös useimmissa kampaamoissa myydään niitä värjääviä ja sävyttäviä hoitoaineita, kaiken värisiä, punaisia, ruskeita, violetteja, pinkkejä, shamppanjanväristäkin. Ite käytän color glosseja. Mutta näin ollen, ne haalistuu heti suunnilleen muutamassa pesussa miltei kokonaan suoraan pois, kun tosiaan tarttuvat vain hiuksen pinnalle. Vähän kuin kaikki wappu sprayvärit.

• ...
        tääl on kirjoitti:

porukka sanonut, niin suoravärit ovat parhaimpia hiuksille. ne eivät imeydy hiuksen sisälle, eivätkä sisällä ammoniakkia hapetetta tms. Myös useimmissa kampaamoissa myydään niitä värjääviä ja sävyttäviä hoitoaineita, kaiken värisiä, punaisia, ruskeita, violetteja, pinkkejä, shamppanjanväristäkin. Ite käytän color glosseja. Mutta näin ollen, ne haalistuu heti suunnilleen muutamassa pesussa miltei kokonaan suoraan pois, kun tosiaan tarttuvat vain hiuksen pinnalle. Vähän kuin kaikki wappu sprayvärit.

Elumenia, joka on myös suoraväri, mutta pysyy paremmin hiuksissa. Tämä on ainoa (hennan lisäksi), millä saa pysyämpää punaistakin hiuksiin.

• Kasviväri käyttäjä...
    • Lorreal

Olen käyttänyt vuoden ajan Lorealin Castings Creme Glossia, elikkäs voinkohan alkaa siihen päälle käyttämään jotakin suoraväriä? Mitä merkkejä niitä siis on marketeista saatavilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe