Kohta jo noin neljä viikkoa sitten poltin sormenpääni hieman. Peukunpäässa on noin kynnenkokoinen palorakkula ollut siitä asti. Suoraan sanoen on jo nyt aika vastenmielisen näköinen musta patti. Onko syytä huoleen? Epäilen lievää toisen asteista palovammaa. Lekurikin varmaan sanoisi, että " kiva kun tulit käymään mutta en voi tehdä asialle mitään. odota paranemista.", eikö? kipeätä ei tee, mutta ärsyttävältä näyttää ja tuntuu.
Mitenkä saisin mahdollisesti nopeutettua sen paranemisen? jatkuvasti tuntuu olevan tiellä tuo kovettunut rakkula ....
Palorakkula
ZinedineGintonic
1
2367
Vastaukset
- kuolioon iho
II asteen palovammassa on aina rakkula. Yleensä se on kudosnesteen täyttämä joka siitä ajan oloon itsestään puhkeaa jos puhkeaa ja painuu pois. Olisiko sittenkin jo III asteen palovamma? Kay nyt lääkärillä näyttämässä ihan kiltisti se pystyy puhdistamaan sen hyvin ja saat jatkohoitoa siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161