erilaista sairautta? Kaikenlaista sydänvikaa, selkäremppaa, hermosairautta ja ties mitä. Miksi me lieksalaiset ollaan niin sairaalloista porukkaa, onko huonot geenit vai mikä mättää?
Miksi Lieksassa on niin
13
418
Vastaukset
- on paljon
mutta en tiedä onko muita remppoja kovinkaan paljon enemmän kuin muualla. Onkohan tilastoja esim. selkävaivoista.
Lienee saatu huonot sydängeenit.Lienee aikaan tutkittu Pohjois-Karjala projektin avulla nämä sairastuvuusseikat.
On kuitenkin huomattava väestörakenne,eli jotka ovat osanneet ostaa matkalipun ovat lähteneet ja jäljelle on jääneet huononpikuntoiset,pitäneekö paikkansa.
Tällisen väittämän esitti joskus luennollaan hyvinkin tunnettu lääkäri.MK- mikähän
markkukorpinen kirjoitti:
Lienee aikaan tutkittu Pohjois-Karjala projektin avulla nämä sairastuvuusseikat.
On kuitenkin huomattava väestörakenne,eli jotka ovat osanneet ostaa matkalipun ovat lähteneet ja jäljelle on jääneet huononpikuntoiset,pitäneekö paikkansa.
Tällisen väittämän esitti joskus luennollaan hyvinkin tunnettu lääkäri.MK... aika kuusta nyt on?
- Säteilyn seurausta
mikähän kirjoitti:
... aika kuusta nyt on?
Pielisjärvelle pudonnut -50 luvulla meteoriitti,paikka tarkoin varjeltu salaisuus!
Vain muutamat tietävät? Meteoriitti säteilee ja on aiheuttanut monille nyky LIEKSALAISILLE edellä mainittuja vaivoja! - sairasta,,,
markkukorpinen kirjoitti:
Lienee aikaan tutkittu Pohjois-Karjala projektin avulla nämä sairastuvuusseikat.
Tällisen väittämän esitti joskus luennollaan hyvinkin tunnettu lääkäri.MKvaikka sillon ei paljoa vielä menolippuja osteltu. Lieneekö vikana vaikka maaperä, jos puuttuu joitain hivenaineita esim.
- geenit
antavat kuitenkin toisaalta jotain etuja kuitenkin. Kai ne huonot olisi muuten hävinneet pois, jos ne olisi pelkästään huonoja.
- arvaus.
Johtuisikohan sisäsiittoisuudesta?
- suuri ...
sisäsiittola. Mutta on sitä siitelty ulkonakin, luonnossa. Mutta pakkasten, vesisateihen ja itikoitten ja paarmojen takia enimmäkseen sisätiloissa.
- ja miksi
syystä että on vuosisatoja naitu vain toisiaan
- n...si
kuin toinen toistaan. Aika hankala on ihteensä yrittää n....da.
- onnisttuu
n...si kirjoitti:
kuin toinen toistaan. Aika hankala on ihteensä yrittää n....da.
eekä tie ies heikkookkaa
- muuten ol-
tais terveitä kuin pukit. Voi pois pöydistä niin johan rempat kaikkoaa.
- kanssa myös
syödyt kukot. On tosi tuhtia muonaa meinaan ja varsinkin jos usein syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350