vielä,kun joku tekisi dokkarin Stiv Bator:sta

I'm Not Running Hard Eno

Tosiaan olisi hieno nähdä dokkari Stiv:stä...aina Dead Boys bändistä,the Creatures kautta, Lords Of the New Church:n

Tekihän hän muistaakseni ainakin yhden soololevynkin!?

8

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Ramone

      Toi dokkari tulisi kyllä tarpeeseen. Tuntuu muutenkin että tämän punk kohun ja dokkarien aikana Stiv ja Dead Boys on jääny välistä täysin. Tää tyyppihän levytti Ramonesin Poison Heartinkin ensimmäisenä kun Dee Dee sen sille antoi. Tosin julkaistiin lopulta myöhemmin. Ja toi Stivin soolo on oikeesti helvetin hyvä vaikka onkin enemmän poposastoa ku punkia. Ja Dead Boys on loppujenlopuks todella helvetin kova, vaikkei sitä monet "true punkit" sitä arvostakaan..

      • Mr.Ramone

        Sori sekava viesti. Johtuu kaljasta.


      • sonic reducer
        Mr.Ramone kirjoitti:

        Sori sekava viesti. Johtuu kaljasta.

        siinä on upea live-levy, pärjää jopa vertailussa ramonesin livelle vm.1979

        Hmm...kiitos,tuota en tiennytkään että Stiv levytti sen ramojen poison heart biisin,mistä kerroit.Aina oppii uutta....muistaakseni se stiv:n soololevyssä oli covereita aika paljon (voin muistaa väärinkin),kun olen kerran vain kuullut sen aikoinaan,kun löysin vinyylinä kirjastosta ja nauhoitin sen c-kasetille...(hui mikä muinaisjäänne tuo onkaan, c-kasetti ja korvalappustereot,¤nauraa¤).

        Vai tekikö Stiv 2 soololevyä,jos tiedät paremmin niin kerrohan....


      • Mr.Ramone
        sonic reducer kirjoitti:

        siinä on upea live-levy, pärjää jopa vertailussa ramonesin livelle vm.1979

        Hmm...kiitos,tuota en tiennytkään että Stiv levytti sen ramojen poison heart biisin,mistä kerroit.Aina oppii uutta....muistaakseni se stiv:n soololevyssä oli covereita aika paljon (voin muistaa väärinkin),kun olen kerran vain kuullut sen aikoinaan,kun löysin vinyylinä kirjastosta ja nauhoitin sen c-kasetille...(hui mikä muinaisjäänne tuo onkaan, c-kasetti ja korvalappustereot,¤nauraa¤).

        Vai tekikö Stiv 2 soololevyä,jos tiedät paremmin niin kerrohan....

        Stivillä on Dead Boysin jälkeen ainakin tullut levyt Disconnected, L.A. L.A., The Lord And The New Creatures ja tottakai toi Last Race. Itse en tarkemmin ole Stivin diskografiaan tutustunu kun en mikään varsinainen fani ole, vaikka jätkää arvostankin paljon... noi löytyy kuitenkin.

        np: Stiv Bators - I Had Too Much To Dream (Last Night)


      • Johnny Rocker
        Mr.Ramone kirjoitti:

        Stivillä on Dead Boysin jälkeen ainakin tullut levyt Disconnected, L.A. L.A., The Lord And The New Creatures ja tottakai toi Last Race. Itse en tarkemmin ole Stivin diskografiaan tutustunu kun en mikään varsinainen fani ole, vaikka jätkää arvostankin paljon... noi löytyy kuitenkin.

        np: Stiv Bators - I Had Too Much To Dream (Last Night)

        Viime vuonna tuli ylen teemalta Lordsien keikka.
        Suomen keikalla aikoinaan Lepakossa Stiv oli niin kännissä, ettei pystynyt laulamaan yhtään biisiä. Roudarit kantoivat sen lavalle nojaamaan mikkitelineeseen. Basisti lauloi kaikki biisit. Stiv oli säälittävä näky. Ja siinä meni usko siihen bändiin. Lähdin keikalle katsomaan suurinta suosikkiani ja lähdin keikalta kiroten Stivin ja lordsit alimpaan helvettiin. Valtava pettymys. Tää taphtui joskus 1982-83.


      • wiccis67

        itse olin lepakon ensimmäisellä keikalla ja en kyllä muista että olis tähtiä haitannut se että olis ollu kännissä..keikka oli ok hirtti itsensä kela pylväöseenkin..me tykättiin täysillä koska eihän tommosta oltu nähty Suomessa vielä..eikä sen jälkeenkään ole nähty....kun stiv bator hyppäsi yleisön sekaan sain stivin korkkarista päähän lähes.. ajatellu itse tuota dokkaria uumoilinkin tai elokuvaa..mahtava bändi ja on vaikuttanu monii bändeihin ympäri maailmaa..i


      • wiccis67 kirjoitti:

        itse olin lepakon ensimmäisellä keikalla ja en kyllä muista että olis tähtiä haitannut se että olis ollu kännissä..keikka oli ok hirtti itsensä kela pylväöseenkin..me tykättiin täysillä koska eihän tommosta oltu nähty Suomessa vielä..eikä sen jälkeenkään ole nähty....kun stiv bator hyppäsi yleisön sekaan sain stivin korkkarista päähän lähes.. ajatellu itse tuota dokkaria uumoilinkin tai elokuvaa..mahtava bändi ja on vaikuttanu monii bändeihin ympäri maailmaa..i

        Eiks se ollu Mike Monroen hyvä kaveri, ystävä oikein jopa.


      • Anonyymi
        wiccis67 kirjoitti:

        itse olin lepakon ensimmäisellä keikalla ja en kyllä muista että olis tähtiä haitannut se että olis ollu kännissä..keikka oli ok hirtti itsensä kela pylväöseenkin..me tykättiin täysillä koska eihän tommosta oltu nähty Suomessa vielä..eikä sen jälkeenkään ole nähty....kun stiv bator hyppäsi yleisön sekaan sain stivin korkkarista päähän lähes.. ajatellu itse tuota dokkaria uumoilinkin tai elokuvaa..mahtava bändi ja on vaikuttanu monii bändeihin ympäri maailmaa..i

        Moi! Mikä vuosi ja kk toi keikka oli lepakossa? Digitoin juuri vanhat kuvani. Muutamat hirtto kuvat löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe