Miehet, mielipide POIKATYTÖISTÄ?

josa.

Tällä palstalla kun nyt tuntuu olevan kaikkein tärkeintä se, että nainen on naisellinen ja kaunis, niin kertokaapas miespuoliset, että mikä on mielipiteenne ns. "poikatytöistä", naisista, jotka eivät meikkaa, korosta muotojaan, laita hiuksiaan, pynttäydy, pukeudu muotihameisiin tai ole luonteeltaankaan mitenkään tavanomaisen tyttömäisen kaltaisia, "tyttöjen jutuista" kiinnostuneita ja vastaavaa.
En tarkoita poikatytöllä urheilijatyyppiä tai automaalari-amista.

Leimaatteko kadulla vastaantulevan poikatytön automaattisesti lesboksi, feministiksi, friikiksi tai vastaavaksi?
Tai suhtaudutteko heihin ensisijaisesti enemmänkin kaverina, kuin jonakin muuna?

Jos taas poikatytöt viehättävät, niin mikä heissä erityisesti vetää puoleensa/kiinnostaa?

30

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijo80

      Poikatytöt JEES

      Äijätytöt - BUU

      • vc

        "Äijätytöt"...?


      • mutta itsellä
        vc kirjoitti:

        "Äijätytöt"...?

        on sama homma.

        Poikatytöt eli luonnostaan androgyynisemmät naiset ovat ihan kiinnostavia. He ovat rentoja jne. eivätkä tuo vain esille naiseuttaan.

        Mutta rasittaa "äijätytöt" jotka yrittävät olla yksi äijistä ja tuovat esille jatkuvasti stereotyyppista maskuliinista käytösmallia, vetävät kaljaa ja tupakkaa, notkuvat baareissa, pierevät, kiroilevat ja ovat omaksuneet äijän roolin. Yleensä vielä itselleen etsivät "äijiä" koska kaikki muut ovat nynnyjä.


    • feminiinen_poitsu88

      suurin osa poikatytöistä kokemukseni mukaan on joko lesboja tai vähintääkin biseksuaaleja mutta on niitä heteroitakin joukossa. en kuitenkaan heitä kategorisoi enään mihinkään tutustumatta koska minulla on hyviä kokemuksia poikamaisista hetero- ja bitytöistä vaikka olen heitä joitain pitänytkin lesboina ensivaikutelmana.

      pidän itse ainakin kovasti poikatytöistä ja seurustelen yhden sellaisen kanssa nytten.

      naisellisena miehenä minusta se on ainakin kivaa että tasapainoitetaan toisiamme ja vaikka kumpikaan ei olekaan ehkä semmoinen niin tyypillinen tyttö tai poika niin riitetään toinen toisillemme ja ymmärrätetään toinen toisiamme hyvin kanssa.

    • oo vastaus

      Ite oon tuommonen ns. poikatyttö..vaikka sitä ei ulkoisesti huomaa..on pitkät hiukset, meikkaan yms. Mutta luonteeltani oon enemmänkin poikamainen niin sanotusti. En ymmärrä mitään ns. tyttöjenjuttuja ja tuunki paremmin toimeen miesten kanssa. Oon ollu metallipuolella ja nämä tyypilliset"miestenalat"kiinnostaa enempi. Itseäki kiinnostais kuulla mielipiteitä. Ja juu.. oon täysin hetero :)
      Harmittaa vain se, kun miehet kohtelee"perus naisena"vaikken sellainen oo..Yrittävät väkisin tunkea tiettyyn muottiin, yleistävät jne. Ainoastaan entinen poikakaverini kohteli mua niinku kuuluu, kun oltiin seurusteltu jonkun aikaa. Elikkäs ei jättäny mua esim.ulkopuolelle jos alkoivat autoja värkkäämään, vastaavaa.. :D tuo ny oli vaan esimerkki.

      • hjkogpsl

        Koko sun kirjotus kaikkine analyyseineen oli just niin tyypillistä naista!! Ja tää sun perinteikäs "tuunkin paremmin miesten kanssa toimeen"...siis, et lähtökohtaisesti oikein tuu juttuun 50%:n kanssa väestöstä?? huh huh!!


      • nainen 21v.
        hjkogpsl kirjoitti:

        Koko sun kirjotus kaikkine analyyseineen oli just niin tyypillistä naista!! Ja tää sun perinteikäs "tuunkin paremmin miesten kanssa toimeen"...siis, et lähtökohtaisesti oikein tuu juttuun 50%:n kanssa väestöstä?? huh huh!!

        No mulla on kavereina sekä miehiä että naisia(miehiä suurinosa)ja nekin naiset jotka kavereita on, ovat samantyyppisiä"äijiä"luonteeltaan ku minäki, et en nyt kaikkia naisia tarkota.. :) Suurinosa vaan valitettavasti tuppaa olemaan jotain turhamaisia bimboja joitten juttuja ei kuuntele idioottikaan. Vastapainona voin sanoa et en voi kaikkia miehiäkään sietää, sellaisia"miesbimboja"varsinkaan..Mut pääasiassa miesten kanssa on enemmän yhteisiä puheenaiheita ni eikös sellasten kans sit voi sanoa, et tulee paremmin juttuun. Voi jauhaa kaikkea turhanpäivästä p**kaa mitä harvojen naisten kans voi tehdä..Ja turhaan alat yleistään mun"analyyseistä"..eiköhän niitä sellasia miehiäki löydä jotka tykkää selittää asiat niin yksityiskohtasesti et kaikki (jopa sinunlaisesi i****tit) tajuais. Hyvää kesänjatkoa. :)


      • nainen 21v.
        hjkogpsl kirjoitti:

        Koko sun kirjotus kaikkine analyyseineen oli just niin tyypillistä naista!! Ja tää sun perinteikäs "tuunkin paremmin miesten kanssa toimeen"...siis, et lähtökohtaisesti oikein tuu juttuun 50%:n kanssa väestöstä?? huh huh!!

        No mulla on kavereina sekä miehiä että naisia(miehiä suurinosa)ja nekin naiset jotka kavereita on, ovat samantyyppisiä"äijiä"luonteeltaan ku minäki, et en nyt kaikkia naisia tarkota.. :) Suurinosa vaan valitettavasti tuppaa olemaan jotain turhamaisia bimboja joitten juttuja ei kuuntele idioottikaan. Vastapainona voin sanoa et en voi kaikkia miehiäkään sietää, sellaisia"miesbimboja"varsinkaan..Mut pääasiassa miesten kanssa on enemmän yhteisiä puheenaiheita ni eikös sellasten kans sit voi sanoa, et tulee paremmin juttuun. Voi jauhaa kaikkea turhanpäivästä p**kaa mitä harvojen naisten kans voi tehdä..Ja turhaan alat yleistään mun"analyyseistä"..eiköhän niitä sellasia miehiäki löydä jotka tykkää selittää asiat niin yksityiskohtasesti et kaikki (jopa sinunlaisesi i****tit) tajuais. Hyvää kesänjatkoa. :)


    • oo vastaus

      Ite oon tuommonen ns. poikatyttö..vaikka sitä ei ulkoisesti huomaa..on pitkät hiukset, meikkaan yms. Mutta luonteeltani oon enemmänkin poikamainen niin sanotusti. En ymmärrä mitään ns. tyttöjenjuttuja ja tuunki paremmin toimeen miesten kanssa. Oon ollu metallipuolella ja nämä tyypilliset"miestenalat"kiinnostaa enempi. Itseäki kiinnostais kuulla mielipiteitä. Ja juu.. oon täysin hetero :)
      Harmittaa vain se, kun miehet kohtelee"perus naisena"vaikken sellainen oo..Yrittävät väkisin tunkea tiettyyn muottiin, yleistävät jne. Ainoastaan entinen poikakaverini kohteli mua niinku kuuluu, kun oltiin seurusteltu jonkun aikaa. Elikkäs ei jättäny mua esim.ulkopuolelle jos alkoivat autoja värkkäämään, vastaavaa.. :D tuo ny oli vaan esimerkki.

      • .....

        tuli tuplana.. :S


    • DFSSA.

      En leimaa sellaisia naisia miksikään. Sellaiset naiset herättää tuskin kenessäkään miehessä minkäänlaisia tuntemuksia. Kyllä naisen täytyy näyttää naiselta, eikä melkeinpä mieheltä. Kaverina sellainen voi ehkäpä mennä, mutta tuskinpa miehet seurustella sellaisen naisen kanssa haluavat. Eihän naisen edes tarvitse pynttääntyä hullun lailla, näyttääkseen naiselta.

      Sellainen "poikamaisuus" on vaan plussaa, jos neiti sattuu tykkäämään rock ja heavy musiikista, seuraa jääkiekkoa, tykkää koluta mielummin levykauppojen musavalikoimia tai DVD leffoja, kuin kymmeniä vaatekauppoja.

      • ...

        Yhyy, rock ja heavy ei ainakaan ole pelkästään poikien musaa. :(
        Oon ihan normi naisenalku, en mitenkään poikamainen mutta en ultra feminiinikään ja tykkään kyllä paljon rock ja heavy-musiikista. Kaikki telkkarista tuleva urheilu on perseestä ja fiiliksen mukaan tykkään koluta sekä vaate- että levykauppoja. En kyllä käsitä sitäkään, että miksi ihmeessä olet ominut myös DVD ja levykaupat "poikien" jutuksi.


      • Anonyymi

        Siinä taas yksi idiootti yleistämässä ja kuvittelee että "kun minä en kerran tykkää niin ei tykkää kukaan muukaan". Eli jotkut sinunkaltaisesi idiootit kuvittelevat että kaikilla on sama maku kuin itsellä, vaikka todellisuudessa löytyy älyttömästi miehiä jotka tykkää poikatytöistä!! Ei kai niitä poikatyttöjä edes olisi jos eivät pääsisi lisääntymään ja geenejään levittämään! Kuinka joku voi olla niin idiootti ettei tajua sitä että ihmisiä ja makuja on monenlaisia, vaan ollaan niin hyvöuskoisia hölmöjä että luullaan että kaikki ajattelee sanalla tavalla kuin minä itse!


    • ilman äijyyttä

      Megan Fox on minusta kaunis poikatyttö.Se on sitä espanjalaissävytteisyyttä,et on rihkamakorua,vähän kamelbootseja jne.Itselläni espanjalaissomisteinen huivi poikatyttöilyyn á la Megan Fox,vaik vaaleampana..

      • Gamme

        Megan Fox..??? Poikatyttö...??? Jeesus, enpä haluaisi tietää sinun käsitystäsi "äijätytöstä". Minusta tissejään esittelevä puskurihuuli medianlellikki, jolla on omat meikkaajat ja kampaajat ei oikein sovi genreen "poikatyttö".
        Hollywoodissa "poikatytön" käsite poikkeaa hyvin paljon suomalaisen arjen poikatytöistä.


    • on ollut

      kohdata poikatyttö johon rakastua.

      Useampia olen tuntenut mutta se on aina mennyt siihen kaveri/ystävä linjalle syystä tai toisesta.

      Minulle se on ehdoton hyvä puoli että ei korosta turhaan omaa sukupuoltaan. Toisaalta en jaksa myöskään että ihminen korostaa olevansa poika tai omaavansa maskuliinisuutta. Jotenkin sekin on aika turn-off.

      "Leimaatteko kadulla vastaantulevan poikatytön automaattisesti lesboksi, feministiksi, friikiksi tai vastaavaksi?"

      Leimaan enemmän persoonalliseksi tyypiksi jonka vuoksi se kiinnostaakin.

      Ehkä se on tietty androgyynisyys joka siinä viehättää tai juuri sitten tuo persoonallisuus että uskaltaa olla oma itsensä eikä vedä niin suoraa rajaa sukupuolten väliin miten tulee olla.

      En kyllä enää usko että moista naista tapaisin kylläkään koska onhan noita nähty eikä ole tärpännyt.

      Saahan sitä kuitenkin aina haaveilla.

    • mies24v.

      Jos on kyse vain ulkoisista valinnoista, niin kyllä tykkään. En erityisemmin pidä tarpeettoman naisellisesta pukeutumisesta yms, joka lähestyy epäkäytännöllisyyttä. Pahimmillaan jopa saavuttaa sen kiistatta: korkokengät, pakkelikerros naamassa.

      Usein on kyse kuitenkin sellaisista mielipiteistä kuin "olen mieluiten enimmäkseen miesten kuin naisten seurassa" tai "olisinpa mies enkä nainen" tai jonkinlaisesta stereotyyppien takia vinksahtaneesta miehisyyskäsityksestä. Tällainen 'poikatyttöys' herättää minussa epäilyksen jostain persoonallisuushäiriöstä tai ainakin pahoista itsetunto-ongelmista, mikä syö pohjan pois luotettavuudelta.

      • tällainen?

        En meikkaa, en lakkaa kynsiä, tukka vaan ponkkarille ja menoksi.
        Pidän kalastamisesta, laitan madot itse ja tapan kalat. Samoin käyn hirvimetsällä, ja paskan hajukaan ei pelota eikä kynsien katkeilu. Nuijin hiiret hengiltä ja huollan itse autonromuni ja remppahommiakin tulee tehtyä...Seksin suhteen olen kyltymätön ja ryyppään sille päälle sattuessani miehet penkin alle ja kädenvääntö on lempiharrastukseni..Olenko siis femu, friikki tms?
        No, omasta mielestäni teen vaan semmoisia asioita joista pidän ja yks hailee jos se ei joitakin miellytä...Olen kyllä kuullut kaikenlaista, kuten laittaisit nyt edes huulipunaa tai olisit nyt edes vähän naisellinen..Heh. Huulipunaa kalareissulle:)


      • sellainen...
        tällainen? kirjoitti:

        En meikkaa, en lakkaa kynsiä, tukka vaan ponkkarille ja menoksi.
        Pidän kalastamisesta, laitan madot itse ja tapan kalat. Samoin käyn hirvimetsällä, ja paskan hajukaan ei pelota eikä kynsien katkeilu. Nuijin hiiret hengiltä ja huollan itse autonromuni ja remppahommiakin tulee tehtyä...Seksin suhteen olen kyltymätön ja ryyppään sille päälle sattuessani miehet penkin alle ja kädenvääntö on lempiharrastukseni..Olenko siis femu, friikki tms?
        No, omasta mielestäni teen vaan semmoisia asioita joista pidän ja yks hailee jos se ei joitakin miellytä...Olen kyllä kuullut kaikenlaista, kuten laittaisit nyt edes huulipunaa tai olisit nyt edes vähän naisellinen..Heh. Huulipunaa kalareissulle:)

        äijätyttö, mitä tuolla ylempänä kuvailtiin. Poikatytöt on eri juttu.


      • .....

        No vaikka ihan naiselta näytänkin ja poikatyttö oon ni ite ainakaan en viihdy naisten seurassa enkä muutenkaan oo kovin naisellinen, koska se on yleensä sellaista pinnallista esittämistä ja miesten miellyttämistä minusta. Naisia kohdellaan monesti esineinä yms. ja ainoastaan sen vuoksi olen joskus toivonut että oisin syntynyt mieheksi. Ei siinä, en edes mies halua olla, mut ois kiva jos vois tehä niitä samoja juttuja ilman et heti katotaan et"ei tuo mitään osaa ku on nainen yms. Mikäs se semmone persoonallisuushäiriö on, ku ei jaksa puhua niistä iänikusista vaatteista, hiuksista,kynsistä yms..ei vaa nappaa. Jotenki pinnallista esittämistouhua minusta. Miehiltä oon saanu ihan positiivista palautetta tästä, et en oo niinku muut. :) Vaikkakin monet pitävät minua ehkä pinnallisena just ku tykkään meikata ja laittaa ihtiäni..Joskus taas meen ihan hupparilinjalla mut silti. Pinnallinen en oo, vaan pikemminkin tykkään laittaa itseäni koska oon taiteilija ja tykkään kaikesta kauniista.(En nyt täs halua itseni ulkonäköä kehua,mut hankala muuten selittää :) ) toivottavasti joku tajus. :D


      • nainen 21v.

        Ai se että ei jaksa jauhaa niistä iänikusista vaatteista ja hiuksista ja lapsista 24/7yms. on sun mielestä joku persoonallisuushäiriö!!????? Meeppä ite kuuntelemaan johonki naisporukkaan jotain lässytyksiä aamusta iltaan! Ite tunnen ihteni vähintäänki ulkopuoliseksi semmosessa seurassa. Ei vaa hemmetti kiinnosta semmoset aiheet mitä muita!! Ei kaikki voi samoista asioista pitää. Ei missään oo sääjetty et" jos oot nainen tykkäät tämmösistä vaatteista, ja tämmösistä asioista, jos taas mies ni tämmösistä!" Miks jotku miehet ei voi tajuta et naisellisuus on vaa ihmisten KEKSIMÄ asia..tarkoitan just tälläämistä, tiukkoja vaatteita jne. Joku mies on vaan joskus säätäny jonku pukeutumislain ja naiset käyttäytyy sen mukaan viel nykypäivänäki, vaikka ajan kans tyyli on muuttunut hieman vapaammaksi. Kertoo mun mielestä lähinnä suuremmista aivoista, ettei halua pukeutua aina sen tietyn kaavan mukaan, ku se on"muka niin naisellista." Herätys ihmiset! Miehet ja naiset on ihan samanlaisia ihmisiä(pieniä eroja SAATTAA olla) jos riisutaan kaikki turhat"rooliasut" pois. Ei vaatteet eikä ulkonäkö tee luonnetta. Nykyään on vaan tapana ulos lähtiessä vetästä naamio( elikkäs esim.hame, pakkelikerros)päälle, et toiset automaattisesti alkais aatella kyseistä ihmistä tietynlaiseksi, mut se perimmäinen ihminen jää kokonaan sen maskin taakse. Harmittaa ihmiset,jotka ei uskalla olla omia itsejään vaan piiloutuvat stereotypioiden taakse..Massoihin kun on niin helppo piiloutua ja sulautua, eikä herätä niin paljo huomiota..Pelkuruutta sanon minä!! Mitali kaikille jotka uskaltaa olla omia itsejään! Onneksi meitä on nykypäivänä enemmän kuin koskaan.


      • no voi pientä
        nainen 21v. kirjoitti:

        Ai se että ei jaksa jauhaa niistä iänikusista vaatteista ja hiuksista ja lapsista 24/7yms. on sun mielestä joku persoonallisuushäiriö!!????? Meeppä ite kuuntelemaan johonki naisporukkaan jotain lässytyksiä aamusta iltaan! Ite tunnen ihteni vähintäänki ulkopuoliseksi semmosessa seurassa. Ei vaa hemmetti kiinnosta semmoset aiheet mitä muita!! Ei kaikki voi samoista asioista pitää. Ei missään oo sääjetty et" jos oot nainen tykkäät tämmösistä vaatteista, ja tämmösistä asioista, jos taas mies ni tämmösistä!" Miks jotku miehet ei voi tajuta et naisellisuus on vaa ihmisten KEKSIMÄ asia..tarkoitan just tälläämistä, tiukkoja vaatteita jne. Joku mies on vaan joskus säätäny jonku pukeutumislain ja naiset käyttäytyy sen mukaan viel nykypäivänäki, vaikka ajan kans tyyli on muuttunut hieman vapaammaksi. Kertoo mun mielestä lähinnä suuremmista aivoista, ettei halua pukeutua aina sen tietyn kaavan mukaan, ku se on"muka niin naisellista." Herätys ihmiset! Miehet ja naiset on ihan samanlaisia ihmisiä(pieniä eroja SAATTAA olla) jos riisutaan kaikki turhat"rooliasut" pois. Ei vaatteet eikä ulkonäkö tee luonnetta. Nykyään on vaan tapana ulos lähtiessä vetästä naamio( elikkäs esim.hame, pakkelikerros)päälle, et toiset automaattisesti alkais aatella kyseistä ihmistä tietynlaiseksi, mut se perimmäinen ihminen jää kokonaan sen maskin taakse. Harmittaa ihmiset,jotka ei uskalla olla omia itsejään vaan piiloutuvat stereotypioiden taakse..Massoihin kun on niin helppo piiloutua ja sulautua, eikä herätä niin paljo huomiota..Pelkuruutta sanon minä!! Mitali kaikille jotka uskaltaa olla omia itsejään! Onneksi meitä on nykypäivänä enemmän kuin koskaan.

        Mistä sää olet saanu päähäs että kaikkia muita naisia kiinnostaa iha vitusti vaattet ja meikit, eikä ne osaa puhua muusta ku niistä tai lapsista?

        Ja jos se hameeseen pukeutuminen ei oo sun juttus, jonkun toisen juttu se on, eikä se ole yhtään sen enempää stereotypioiden ja massojen taakse piiloutumista kun tuo sun "poikatyttöytes". Hameessa ja hörselöissäkin voipi olla oma ittensä jos sellanen ihminen sattuu olemaa.

        Taijat olla muuten ihan vitun rasittava ja ylimielinen tapaus IRL. Että ihan isommista aivoista kertoo kun ei laita hametta ja pakkelia... Säähän olet ihan lapsi vielä tasoltas :D


    • zazige

      ...voihan nuo kemiat tosiaan pelata yhteen,oli se olemus mikä on...
      Jos tosiaan on teeskentelemätön poika-tyttö,ei kait siinä ole kuin etuna se,että ehkäpä nämä poika-tytöt ei kilju ja hössötä joka asiasta,eikä tule riitoja mistään oudoista "tyttöjen"jutuista...parhaiten tähän osaa vastata ns.kokeneet,itse en ole ennäkkoluuloinen näiden suhteen!!

    • En leimaa heitä lesboiksi tms, mutta en vaan näe heitä viehättävinä..usein koen heidät melko androgyyneiksi ja intohimottomiksi...joten kiitos ei.
      Pitäydyn naisellisissa naisissa! ;)

    • 1tyyppi

      Jos on niin poikamainen että pukeutuu miesten vaatteisiin ja hänellä on siilitukka.
      Ensimmäinen ajatus on tietenkin, että ehkä tykkää enemmän piirakasta kuin makkarasta, eikä siilitukkaiset naiset muutenkaan iske minuun.

      Mutta jos pukeutuu naisten vaatteisiin ja mutta mukaviin sellaisiin ja on hiukset vähintään korvien alle, niin eipä siinä mitään.

    • naapurintyttöä vailla

      Itseä viehättää ulkonäössä aitous ja luonnollisuus. Hölmöä, kun joskus kuulee sellaisia kommentteja, että meikittömyys olisi yhtä kuin että ei huolehdi itsestään. Totta kai pitää huolehtia ulkonäöstään, mutta ei siihen tarvitse meikkejä, lävistyksiä yms.

      Oma ihanteeni on semmoinen reipas, käytännöllinen, luonnollinen, meikitön, pitkät hiukset vaikka ponnarilla... Onko tämä nyt sitte poikatyttöyttä vai ei... ehkä semmoinen, mistä joskus käytetään termiä naapurintyttö... ehkä tyttömäinen poikatyttö vois olla hyvä määritelmä! :)

    • oma puheenvuoroni:)

      Mul on lyhyet vaaleat hiukset, rentoja vaatteita (usein miesten osastolta kun naisten osastolla valikoima tuntuu rajoittuvan usein juurikin niihin ylifeminiinisiin minimalleihin...), sheivaan kyllä, ja meikkaan puuterin ja kulmakynän verran, luonteeltani tunteellinen ja suvaitsevainen, monien mielestä liiankin liberaali kun haluan vaan antaa ihmisten olla mitä on ja itsekin vain olla mitä olen.

      Inhoan kaikenlaista naisellista hörhellystä enkä ymmärrä perinteisiä sukupuolirooleja, mieluiten romuttaisin koko systeemin naurettavana. Saahan toki olla naisellinen, mutta perkele ei siihen muottiin kaikkia XX-kromosomin omistajia tarvitse tunkea. Sama juttu miehillä, ärsyttää ja surettaa monien miesten puolesta nää "mies ei itke, mies ei meikkaa, mies ei tykkää musikaaleista" ynnä muu blaa blaa.

      Teini-iässä yritin olla naisellinen, oli pitkät tummat hiukset, hameita etc., mutta olin myös hyvin ahdistunut ympäristön paineen luomassa "näytelmässä". Kun lopetin tyttömäisen leikkimisen, oloni on ollut ihan mahtava ja olen oppinut ymmärtämään sekä itseäni että muita paaaaljon paremmin.

      Olen itsenäinen, päättäväinen ajattelija, en ollenkaan tuollainen edellisissä viesteissä kuvattu "äijätyttö" mutten myöskään mitenkään korosta tyttöyttäni vaan nimenomaan sitä neutraalia lähestymistapaa sukupuoleen. Voisin sanoa: Olen ylpeä poikatyttö :)

    • m26w

      jooo,naapurintyttöä täälläkin kaipailtaisiin mutta bruneteilla pitkillä hiukilla,aaah:)
      Ei naisen välttämättä tarvitse mättää 10 kiloa sitä meikkiä naamaan mutta ehkä sen verran että itse tykkää,olemus on siisti.
      Onhan se tietenkin aina plussaa jos nainen tykkää käyttää hameita taikka mekkoja,se on vaan miehistä naisellista.
      Ja on se toinenkin äärilaita mitä ei voi sietää,nimittäin Kananaiset;
      Sitä teenäisen kikatuksen ääntä ja miellyttämisen tarvetta kun ei voi vaan sietää.Sellainen teenäinen esitys ei uppoa vaan tekee mieli sanoa että painu helvettin siitä.

      Äijätyttöjä en ole ikinä ymmärtänyt;tuntuu että niitten kanssa voisi mennä kotiin,ottaa kaljat,avata tv:n fudis kanavalta ja raapia munia yhdessä.

      Poikatytöt jää myös riman alle siitä mitä hakee;Kyllä sitä haluaa tuntea olevansa mies ja että toinen on nainen eikä siten että olisi yhdessä jonkun puolikkaan naisen kanssa.

      Mutta,kaikkia meitä täällä on,antaa kaikkien olla sellaisia kun on:)

    • vanha ämmä

      Onpa kyllä veikeitä käsityksiä tyypillisistä naisista ja tyttöjen jutuista esitetty.... :-D Ette sitten ole tainneet tosiaan paljoa naisiin tutustua jos teidän käsitys on se, että kaikki naiset jauhavat ihan koko illan meikeistä ja vaatteista... :-D

      Ehkäpä olette sitten onnistuneet jotekin aivan ihmeellisesti löytämään lähipiiriinne ne kaikista tyttömäisimmät höpöttäjät, eikä suvussannekaan muunlaisia ole syntynyt sitten lisäksenne ainuttakaan. Kannattaa mahdollisesti pitää jatkossa silmiä auki eikä heti tuomita naisia aivan kelvottomaksi seuraksi. Myös vähän laajempi ikäskaala saattaisi antaa vähän perspektiiviä. Vai jauhaako äitinne, tätinne ja mummonnekin meikeistä aina kun tapaatte?

      Noin niinkuin yleensäottaen, olette elämässänne vielä vaikeuksissa jos ette osaa sujuvasti kuunnella asioista jotka eivät itseänne kiinnosta ja joista ette tiedä mitään. Yleensä pitäisi osata myös auttavasti vastailla yleisellä tasolla. Aina ei voi valita seuraansa. Edes vapaa-ajalla. Ja siinä voi sitäpaitsi poikakavereidenne vaimokkeet pikkuhiljaa hermostua jos luuhaatte heidän miestensä kanssa kaikki vapaa-ajat autotallissa.

      Luonto kyllä korjaa useillakin tämän asian kunhan ikää tulee lisää. Tässä kun on moni julistautunut poikatytöksi jotka ei varsinaisesti sellaisia taida olla kovin vahvasti ainakaan... Kummasti ne lapsetkin alkavat puheenaiheena kiinnostaa monia siinä kolmenkympin korvilla! ;-) Tai vaikka sisustus sitten jos on omaa taloa rakennuttamassa tai keittiöremppaa tekemässä! Tai yleensäkin mielenkiinnonaiheet vaihtelevat iän ja elämäntilanteen mukaan.

      Eikä tartte saada edellisestä raivaria, ihan täysi oikeus teillä on elää elämäänne ihan niinkuin tykkäätte, sitä en tarkoita. Mutta kummasti vaan valtaosalla tuntuu menevän loppujenlopuksi elämä kuitenkin niitä tiettyjä uomia myöten ja marginaali-ilmiöt jäävät marginaaleihin, parikymppisten ajatukset elämästä jäävät historiaan ja muuttavat muotoaan matkan varrella ihan toisiksi....

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut. Naisellisuus on minulle hyvin tärkeä piirre naisessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe