Wild west tattoo Pirkkala

???

Tuolla toisessa ketjussa ei ole vastauksia herunut, joten kokeillaan jos nyt oman otsikon alla, eli:

Onko tuolla WWT useempi tatuoija vai vaan yksi. Sivuilta kun katsoo kuvia, niin herkkää viivaa siellä on saatu aikaiseksi, ainakin mun silmään ;).

Oon seittemän vuoden tauon jälkeen nyt suunnitellut uutta tatuointia ja tuo WWT kiinostaisi paikkana. Onko hintapolitiikka ja palvelu minkälaista?

13

6186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsfds

      Mitään kokemuksia kyseisestä paikasta ei ole mutta kuvien perusteella kiertäisin kyllä kaukaa... Vertailkaa laatua hyvät ihmiset, älkää hintoja!!!

      • kuvissa?

        Itse kun kävin katsomassa noita kuvia niin en huomannut laadussa juurikaan sanomista.. Viivat näyttävät tasalaatuisilta ja suoralinjaisilta, eikä näyttäisi olevan hakattu liian syvälle, varjostukset ok vaikka ne saisi tehdä vähän rohkeammin ettei kuva jäisi niin hailakaksi. Joihinkin kuviin haalea varjostus sopi kyllä ihan hyvin. No jotkut kuvat ovat kuvana kummallisen näköisiä, kuten se bodannut ampiainen, mutta jos tyyli miellyttää omaa silmää niin mikäpäs siinä..


      • fpdofis
        kuvissa? kirjoitti:

        Itse kun kävin katsomassa noita kuvia niin en huomannut laadussa juurikaan sanomista.. Viivat näyttävät tasalaatuisilta ja suoralinjaisilta, eikä näyttäisi olevan hakattu liian syvälle, varjostukset ok vaikka ne saisi tehdä vähän rohkeammin ettei kuva jäisi niin hailakaksi. Joihinkin kuviin haalea varjostus sopi kyllä ihan hyvin. No jotkut kuvat ovat kuvana kummallisen näköisiä, kuten se bodannut ampiainen, mutta jos tyyli miellyttää omaa silmää niin mikäpäs siinä..

        no joo, viivat näyttävät kyllä aika siisteiltä mutta varjostukset ja värien käyttö tuollaista tyypillistä amatööritasoa. paskempiakin löytyy mutta reippaasti parempiakin eli miksei heti menisi kunnolliseen paikkaan?!?


      • ???
        fpdofis kirjoitti:

        no joo, viivat näyttävät kyllä aika siisteiltä mutta varjostukset ja värien käyttö tuollaista tyypillistä amatööritasoa. paskempiakin löytyy mutta reippaasti parempiakin eli miksei heti menisi kunnolliseen paikkaan?!?

        No mikäs sitten olisi sellainen kunnollinen paikka Tampereelta? Putkasta olen kuullut sekä hyvää, että huonoa ja oisko se sitten takomo vai mad max,joka ei houkuttanut mua tippaakaan sivuillaan olevien kuvien takia.

        Mulla on tiedossa oma kuva, jonka haluan tatuoijan vain laittavan iholle, eli en pyydä heitä taiteilemaan mitään.


      • tuittu.....
        fpdofis kirjoitti:

        no joo, viivat näyttävät kyllä aika siisteiltä mutta varjostukset ja värien käyttö tuollaista tyypillistä amatööritasoa. paskempiakin löytyy mutta reippaasti parempiakin eli miksei heti menisi kunnolliseen paikkaan?!?

        Toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä....
        Sama pätee tatuoinneissa eikö vain....

        Ihollani olevat työt kertovat enemmän kuin 1000 sanaa siitä että tatuoija on hyvä!!
        Varjostukset ovat juuri oikein ja väri on pysynyt 9 vuotta jo hyvin!!


    • Tuittu.....

      Mulla on kaksi tatuointi tehnyt jake juuri tuolla Wild wild west tattoossa. Laatu on hyvää ja palvelu myös. suosittelen. Jake on todella taitava tatuoija ja muutenkin piirtäjä.

      Ekan tatuoinnin otin vuonna 2000 toisen 2004 ja nyt olen menossa jatkamaan juuri tuota toista samaan paikkaan!! *Olen ollut tyytyväinen!!

      Hintalaatu suhde on kohdallaan !!

    • ottanut

      Siis itse olen käynyt WWT:ssä ottamassa kolme kuvaa kehooni. Jokainen niistä on Jaken suunnittelema juuri minulle ja viimeisintä kuvaa piirrettiin puoli vuotta, ennenkuin se jalkaani hakattiin.

      Mielestäni paikassa hinta-laatusuhde kohdillaan. Ensimmäinen kuvista on viettänyt jo seitsenvuotispäivänsä ja värikään ei ole haalistunut (itse kun suosin vain mustaa väriä).

      Sinne vaan paikan päälle kyselemään. Siellä kun on enemmän kuvia tehdyistä töistäkin kuin mitä nettisaitille on heitetty.

    • ???!!!

      Tekeekö Jakke vielä kuvia jossai?

      • maahinen

        juu kyllä tekee :
        Avoinna Sopimuksen mukaan
        Osoite Killontorintie 14, 33950 Pirkkala
        Puhelin 040-5270524
        Sähköposti info [at] wildwesttattoo.fi
        Internet http://www.wildwesttattoo.fi


    • miia4

      Itse olen hyvin tyytyväinen Wild West Tattoon! Erittäin mukava ja taitava tatuoija ja hinnat kohdillaan :)

    • Pätmän

      Myöskin ottanut 2-kuvaa nahkan päälliseksi. Taisi olla -08 ja -09 kun nämä tehtiin ja hyvin myös tehtiinkin. Pienen tauon jälkeen alkaa taasen kuumotella uuden kuvan ottaminen, joten suunta onkin aika selvä.

      Parhaiten laadusta saa selvää paikanpäälle menemällä, näkee vaikka itse teossa olevaa kuvaa.

    • LordKhaos

      WWT:n Jakke on tehny mulle kolme kuvaa ja korjaillut yhtä amatöörin tekemää kuvaa.
      Jotkut arvostelevat Jaken jälkeä ja varjostuksia. Oma mielipiteeni on se, että hän tekee just sen verran varjostuksia ku asiakas haluaa. Putiikki on siisti, hyvä musa soi taustalla (ja kyllä, hän maksaa Teosto-maksut asinmukaisesti) ja vuosittain kantaa kortensa kekoon lasten hyväksi (Lastenklinikoiden Kummit Ry tms).

      Erittäin hieno mies :)

      Hinta-laatu -suhde?
      Hyvä. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen laatuun. Vähemmin kuvat on maksanu ku olen budjetoinut.

      Realistisia kuvia hän ei mielellään tee. Leikkisästi hän laittaisi pääkalloja joka paikkaan. Omiin kuviini ne tosin sopivatkin.

      Pari kertaa olen mennyt sovittuna aikana paikalle ilman mitään luonnoksia. Luonnokset hän on minulle tehnyt "lennosta" paperille muutamassa minuutissa.

      Ainoa pienenpieni miinus hänen toiminnassaan on lähes jatkuvasti pidettävät tupakkitauot. Suotakoon ne kuitenkin artistille. Aina on pysytty aikataulussa ja hinta on sovittu.

      Suosittelen!

    • rosetattoo1

      Vajaa viikko sitten kävin jakella ottamassa ensimmäisen tatuoinnin,pieni ruusu käteen :) jälki on hyvää :) hinta-laatu suhde hyvä :) ja hauskaakin oli :D aivan super hyvä tyyppi :) suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe